|
|
Petra P. (bzučák)
ID 70310
, mimibazar.cz/bzucak
(26. 10. 2011, 10:42)
|
Uděluji negativní hodnocení, jelikož i po omluvě a hlavně domluvě, že paní odešlu zpět peníze za vyhranou aukci (kabátek jsem nedopatřením prodala pod jinou značkou) mi pani udělila negativ. Nechápu ale za co? Za to, že jsem jí chtěla poslat peníze a chybu jsem přiznala? Škoda. Pokud se domluvíme jsem ochotná hodnocení změnit, jinak ne. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula N. (vendulkaa)
ID 147107
, mimibazar.cz/vendulkaa
(26. 10. 2011, 16:11)
|
se zkušeností kterou s Vámí mám, tak já zašlu balíček, jak jste chtěla a peníze neuvidím, to znám tady takových pár lidí - maminek.A pokud vím, žádná domluva nebyla,ale jen návrh na který jsem nepřistoupila z důvodu, že nejdříve nepošlu zboží a pak čekat na peníze jestli dorazí nebo ne.Já jsem navrhovala, že mi pošlete peníze a já Vám balíček, to jste nechtěla, tak nechápu, proč bych měla přistoupit na Váš návrh když vy jste chybovala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra P. (bzučák)
ID 70310
, mimibazar.cz/bzucak
(30. 10. 2011, 14:21)
|
Protože chybovat je lidské, odpouštět ....... nad vaše síly, bohužel. Zkušenost máte se mnou takovou, že jsem omylem do textu uvedla jinou značku než jaké sako bylo, omluvila se vám a navrhla řešení, se kterým jste tedy nesouhlasila ale stylem - že jste se ani neozvala a hned psala negativní hodnocení. Bohužel nejsem jasnovidka, abych si vyvodila, že když nereagujete na mejla, znamená to, že nesouhlasíte s mým návrhem. Nechápu ale co má tato zkušenost společného |
ODPOVĚDĚT
|