Michal M. (superbaby) ID 14592
|
mimibazar.cz/superbaby
|
Oblast: Plzeň |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 25. 4. 2006 |
Naposledy: 26. 4. 2013, 15:32
|
|
|
|
|
|
michaela kubešová (girlmisel)
ID 34562
, mimibazar.cz/girlmisel
(11. 7. 2012, 20:44)
|
Také přidávám neg hodnocení. Přímo na prodejně jsem si koupila kočárek,je to sice již 3 roky ale našla jsem až nyní tuto stránku, u kterého se po 2 měsících začly vyklat kolečka a tím se zohýbaly umělé drážky na brzdu. bylo mi řečeno že jsem si to udělala sama svojí hloupostí a že na to se reklamace nevztahuje. kočár chtěly po přemlouvání vzít neochotně na reklamaci tak jsem ho tam nechala a po 2 měsících mi byl vrácen!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
michaela kubešová (girlmisel)
ID 34562
, mimibazar.cz/girlmisel
(11. 7. 2012, 20:47)
|
na reklamaci je max 1 měsíc a volala jsem obden a bylo mi řečeno že kočár pořád neni a za 2 dny zvedla tel jiná prodavačka a řekla mi že o kočár nemám zájem že ho tam mají již týden.nikdo se mi neozval i když mi bylo řečeno že až se rekl.vyřídí ozvou se.člověk s 3 měsíčním mimčem kočár potřebuje a takovéto jednání je hnus.i chování prodavaček jako byste je obtěžovaly.já nedoporučuji.PS nakonec mi kola uznaly.takže kdyby to byla má chyba tak to |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Miroslava N. (Mirakanone)
ID 74296
, mimibazar.cz/mirakanone
(upraveno 26. 1. 2010, 11:10)
|
Píšou u Xadventure Vibe kočárku že je Holandský ale je to čínský výrobek bez známek atestace apod...při pokusu o vrácení zboží nám nebylo vyhověno,že jsme prý s kočárkem už jednou vyjeli a tak nelze zboží vrátit(jak jsme ho tedy měli vyzkoušet),nelze s ním couvat kolečka se zkroutí a tak to jde hodně ztěžka,paní v prodejně nám řekla že se s ním nemá couvat a ze schodů také nelze sjet,když jsem to paní na prodejně řekla tak prý s ním nemám jezdit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar P. (Dagmar694)
ID 156481
, mimibazar.cz/dagmar694
(18. 5. 2009, 11:28)
|
Bohužel se musím přidat na stranu maminek, které nejsou spokojené. Neochotná a nepříjemná obsluha. Už když vejdete do obchodu, tak si připadáte, jako když obtěžujete a máte co nejrychleji vypadnout. Pokud to prodavačky nebaví, ať si najdou jinou práci !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hanka P. (HandulkaP)
ID 54537
, mimibazar.cz/handulkap
(23. 4. 2009, 10:53)
|
Dobrý den, já se musím bohužel přidat k negativnímu hodnocení. Chtěla jsem si u Vás na prodejně v Plzni objednat náhradní díl ke kočárku Buggster, přestože jsem ho měla ještě v záruce, raději jsem si to chtěla zaplatit, než měsíc čekat až mi vrátíte kočárek. Ale pro Vás to byl problém A jelikož předchozí reklamace kočárku u Vás mi stálo mnoho úsilí a jednání Vaší vedoucí bylo zarážející!! Raději jsem se obrátila na vašeho odběratele. Šlo to úplně bez problémů, milé velmi vstřícné a ry |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hanka P. (HandulkaP)
ID 54537
, mimibazar.cz/handulkap
(23. 4. 2009, 10:56)
|
rychlé jednání. To jsem u Vás bohužel nezažila. Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana D. (dluhoschci)
ID 121
, mimibazar.cz/dluhoschci
(29. 7. 2008, 10:30)
|
Dobrý den I přesto, že jsem si objednávala kočár přes internet, dostala jsem vyšší cenu na prodejně, na kterou mne předem nikdo neupozornil. Paní která odpovídala na moji internetovou objednávku mne zároveň obsluhovala na prodejně, ale pak tvrdila že kdo dělá internet nedělá kamenný obchod, takže lže Nakonec mi přišel úplně jiný kočár než který jsem si objednala , takže se potáhnu s malýma dětma a s kočárem na poštu, ani nevím jak... A barva z katalogu neodpovídá skutečnosti. Prostě špatný obchod, arogantní prodavačka, v žádném případě nedoporučuji a už bych znovu nenakoupila. JD |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva N. (tevik)
ID 112727
(27. 6. 2008, 22:21)
|
15. června jsem vám zde děkovala za rychlé doručení objednávky, i přes pokulhávající komunikaci. Dnes musím doplnit za naprosto čerstvou zkušenost: Spolu s kočárkem jsem objednávala ještě sluneční clonu, o níž jsem následně zjistila, že mi nevyhovuje. Chtěla jsem tedy využít svého zákonného práva na odstoupení od smlouvy a dle pokynů, které máte v obchodních podmínkách, jsem vás kontaktovala na obou uvedených e-mailech a žádala o bližší info k následnému postupu. Za celý týden žádná reakce. Po špatných zkušenostech s dovoláváním se na telefony vaší firmy hned při objednávání (nikdo je nezvedal, paní mi dokonce můj telefonát odmítla... takže jsem strávila opravdu půl dne na telefonu, než jsem se dovolala), je mi můj čas i nervy cennější než 350 Kč za clonu. Vám však toto jednání rozhodně dobrou vizitku nedělá. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michal M. (superbaby)
ID 14592
, mimibazar.cz/superbaby
(28. 6. 2008, 9:28)
|
Dobrý den, ale bohužel nám nebyla žádná clona zpět doručena. Můžete mi odeslat datum kdy jste ji odeslala a podací číslo? Jakou přepravní službou jste ji odeslala? Malásek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva N. (tevik)
ID 112727
(30. 6. 2008, 22:31)
|
Dobrý den, pane Malásku, clonu jsem nakonec bohužel zpět neodeslala, jelikož na mé e-maily (viz hodnocení) nikdo nereagoval (žádala jsem o stručnou informaci, zda mám zboží zpět poslat doporučeně a především zda postačí přiložit kopii faktury, jelikož originál potřebuji uschovat kvůli současně kupovanému kočárku) a tím uplynula 14-tidenní lhůta na vrácení. Jelikož ve Vašich obchod. podmínkách píšete, že při vrácení zboží je nutné Vás předem kontaktovat, jinak balíček nepřevezmete, nechtěla jsem zbytečně vydávat další peníze za poštovné . Cením si však toho, že jste zde alespoň zareagoval na mé hodnocení. Kdyby přece jen bylo možné clonu ještě vrátit, prosím o stručný vzkaz. Leží mi tu opravdu zcela nevyužitá/elná. Eva Nouzová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Eva N. (tevik)
ID 112727
(14. 7. 2008, 15:01)
|
Dnes peníze za vrácenou UV-clonu dorazily na můj účet. Takže ráda své hodnocení opravuji. Jsem ráda, že jsme se nakonec domluvili a že jste mi umožnil vrácení zboží i po uplynutí zákonné lhůty. S pozdravem Eva Nouzová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Soňa H. (Hanač)
ID 42373
(26. 6. 2008, 20:57)
|
Dobrý večer dorazil v pořádku a zboží je pěkné,ale bohůžel nejsem vůbec spokojená s komunikací která tedy byla příšerná a po 14dne co jsem zboží objednala jsem se po zaslání několika vzkazů dočkala i odpovědi že zboží je a že je ho možno odeslat na dobírku,napsala jsem že na dobírku je to drahé ...na to následovala odpověť že je to pouze o 25,-Kč drahží,tudíž jsem nepočítala že přeplatím 125,- jsem valila když mi kurýr zboží předával.TAKŽE komunikace ,špatná informace o ceně proto píši takové hodnocení které píšu. ZDE OPRAVDU UŽ NAKUPOVAT NEBUDU. Soňa |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michal M. (superbaby)
ID 14592
, mimibazar.cz/superbaby
(28. 6. 2008, 9:32)
|
Dobrý den, jak už jsme Vám psal na e-mail. Cena dopravy je uvedena v obchodních podmínkách. Bohužel je samořejmé nutné kupujícím si tyto informace přečíst. s pozdravem Malásek |
ODPOVĚDĚT
|
|
Regína P. (regie)
ID 75291
(11. 6. 2008, 16:21)
|
Dnes jsem kupovala v Plzni v Superbaby kočárek Quinny, (kupovala jsem zde všechno pro dceru - autosedačku, atd.), vždy byly prodavačky nepříjemné, ale to co předvedly dnes, to nemá obdoby. Nejen že mi daly kočárek ježděný venku, s kamínky v kolech, to jsem překousla s tím, že jiný nemají. Když ke mě "pokladní" přišoupla kočárek s tím, že snad najdou příslušenství, tak jsem předpokládala, že mi ho předají v orig. krabici, ani náhodou (prý je neskladují!), dali mi tedy do ruky adaptéry, tašku, pláštěnku a ať si kočárek odvezu. Měla jsem sebou roční dceru, takže už napohled bych to těžko zvládla. Po požádání o jinou krabici mi jí prodavačka přinesla a s úšklebkem pohodila pod nohy, s tím že si kočárek (s dcerou v náručí) snad rozeberu a složím do krabice . Nákup v Superbaby mi stál hodně nervů a radost z kočárku opravdu nemám. Je zvláštní, že v době spousty inter. dětských obchodů se prodavačky v Plzni ještě mohou chovat takto. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina S. (Kačka13)
ID 75278
, mimibazar.cz/kacka13
(upraveno 19. 5. 2008, 20:01)
|
Dobrý den, bohužel se musím přidat k negativnímu hodnocení paní Zuzky. I já jsem si u Vás minulý týden objednávala Jané Carrera 2006, po marném čekání na odpověď, jsem poslala další e-mail. Opět žádná reakce, následně jsem tedy telefonovala do Vaší prodejny a paní, která se mnou mluvila, slíbila, že mi ještě ten den dá vědět. Neozvala se - sliby, chyby!!! Takové jednání opravdu nemám ráda, jen tahat lidi za nos. Takhle by se seriózní firma chovat neměla. A jak tak koukám do historie hodnocení, nejsem jediný nespokojený zákazník. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana Z. (zuzik11)
ID 22739
(16. 5. 2008, 10:31)
|
Dobrý den, minulý týden jsem si u Vás objednávala Jané Carrera 2006, po týdnu čekání na odpověď, jsem poslala další e-mail, zda mám s kočárkem počítat, opět žádná reakce , následně jsem tedy telefonovala do Vaší prodejny a bylo mi paní řečeno,že se večer ozve a co???? zase nic . Kočárek jsem si již objednala u jiné firmy,kde mi obratem objednávku potvrdili a v pondělí ho budu mít. Toto jednání mi opravdu nepřipadá,jako vizitka dobré firmy, to se na mě nezlobte!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra M. (Pindruse)
ID 10664
, mimibazar.cz/pindruse
(16. 5. 2008, 16:04)
|
Dobry den Zuzko, presne to co pisete se stalo me. Muzete mi prosim dat kontakt,kde jste kocarek kupovala? Nutne ho potrebuji co nejdrive a take uz jsem urgovala u pana Michala a nic se nedeje. Podle me ty kocarky vubec nema. Diky moc Petra Modrochova |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bronislava B. (uhura)
ID 84343
, mimibazar.cz/uhura
(2. 4. 2008, 13:10)
|
Objednala jsem si u vás náhradní madlo ke kočárku Buggster, které jsme ztratili, ale vy jste nejdřív týden nereagoval, a pak jste mi ho nabídl za 2x vyšší cenu než jiný prodejce ??? A to si říkáte výhradní dovozce??? I poštovné máte 2x větší. Tomu nerozumím Nelíbí se mi to, a proto jsem vaše služby odmítla a dala vám záporné hodnocení. V dodávkách nových kočárků jste vážně rychlík, ale jak jde o náhradní díly nebo příslušenství, to je jiná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela M. (mikinka)
ID 9541
, mimibazar.cz/mikinka
(14. 11. 2007, 21:12)
|
Bohužel musím napsat špatné hodnocení Velmi jsem se těšila na sedačku Cybex světle modrá kombinovaná s tmavou a přišla jen tmavá a prý asi špatně vidím nebo je to špatně nasvícené.Tak nevím jestli jsem blázen já nebo kdo.Můžu ji vyměnit nebo vrátit,ale na své náklady tj. 250,-(tam a zpět) za poštovné.To se určitě vyplatí,že Opravdu jsem velmi zklamaná A panu Michalovi bych doporučila, ať vždy vše nafotí ,tak,aby to odpovídalo realitě |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra B. (petbre)
ID 70299
, mimibazar.cz/petbre
(3. 11. 2007, 21:04)
|
Dobrý den, já už taky měla asi měsíc úžasného černého Buggsíka. Bohužel mi ho včera nějací bídáci ukradli z auta (a to byl schovaný v kufru a nebyl vidět). Dnes jsem se vám snažila dovolat do Plzně a zeptat se jestli tam černého máte. Bohužel to nikdo nebral, asi tam byl fofr. Zítra zkusím zavolat zas a asi stějně vyrzím z Prahy to zkusit. Nedovedu si to bez něj už představit. Moc doufám, že tam nějakého černého krasavce budete mít. Hezký den všem |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michal M. (superbaby)
ID 14592
, mimibazar.cz/superbaby
(4. 11. 2007, 9:41)
|
Dobrý den, to mě opravdu mrzí. V každém případě Vám rezervuji jednoho černého Buggstera zastavíte se pro něj nebo ho budete chtít odeslat? s pozdravem Malásek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka D. (Lenixxx)
ID 31680
(23. 8. 2007, 11:19)
|
Před 10 týdny jsme si objednali zboží a do teď nic. Prý až bude skladem pošleme ale od té doby to samé bylo již několikrát v nabídce a zboží nikde. Už jsme nakoupili jinde Já vás bohužel pochválit nemohu snad budou ostatní zákazníci spokojenější než my. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana K. (Vovisek)
ID 19606
, mimibazar.cz/vovisek
(18. 6. 2007, 21:56)
|
Dobrý den dnes jsem byla ve vašem krámu v Plzni u Tesca.Máte tam opravdu moccccccccccccc kočárků,ale ta obsluha.Byla jem docela v šoku ,ta paní co si říká paní prodavačka,by potřebovala školení jak se chovat k zákazníkovi,ochota sama.Docela jsem byla zklamaná,protože když jsem potřebovala radu po internetu,vždy jste ochotně odpověděli. zákaznice Romana |
ODPOVĚDĚT
|