|
|
Zuzana V. (dvojnásobná mamča)
ID 81059
, mimibazar.cz/dvojnasobnamamca
(27. 9. 2009, 14:15)
|
Dobrý den Ireno, chci vědět jak to s motorkou vypadá. posílala jste nám opravenou motorku na dobírku, i když byla domluva jiná. Na telefony nereagujete. Doma máme rozbitou motorku která jezdila asi čtvrt roku a nikde žádné dovolání. je to od vás opravdu sprosté. A jestli si myslíte, že zrušená registrace na MMB je řešení. Tak opravdu ne. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana P. (polcrůvka)
ID 15512
, mimibazar.cz/polcruvka
(11. 8. 2009, 10:20)
|
Stejná zkušenost, traktor kupovám v březnu, dodnes záruční list nedorazil, 3x urgováno, baterka slabá, nic to neujede, reklamace žádná, absolutně nechápu jakto že tento účet není pozastaven, když řada normálních prodejců má tady účet pozastaven kvůli banalitám |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie V. (Lucuš)
ID 24852
, mimibazar.cz/lucus
(19. 7. 2009, 20:51)
|
Dobrý večer, bohužel se také musím připojit k nespokojeným zákazníkům. Čtyřkolku máme půl roku a syn na ni jel max. desetkrát. První reklamace byla vyřízena bez problémů ,ale čtyřkolka fungovala asi měsíc. Tak jsem ji opět odeslali k reklamaci a za měsíc se vrátila úplně stejně zabalená jako jsme ji posílali. Na krabici byl přilepen dopis, kterému nerozumíme a pani Irena nereaguje na maily ani na telefony. Lucie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana V. (dvojnásobná mamča)
ID 81059
, mimibazar.cz/dvojnasobnamamca
(10. 7. 2009, 14:09)
|
Dobrý den Ireno, je to opět další týden a stále žádná reakce. Doufám, že se všichi co od vás chtějí něco koupit dají pozor. Paní neposílá záruční listy a faktůry a nereaguje na reklamace. Už si opravdu nevím rady. Z vašeho jednání jsem velmi zklamaná |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana V. (dvojnásobná mamča)
ID 81059
, mimibazar.cz/dvojnasobnamamca
(2. 7. 2009, 9:53)
|
Vážená paní Ireno, z vašeho jednání jsem velmi znechucena. Na vánoce jsem od vás koupily dvě čtyřkoly a věřte že 5000,- je opravdu dost. čtyřkolky dorazily sice v pořádku a obchod byl bezva, ale bez záručního listu a faktůry. Nyní potřebuji motorky reklamovat a vy vůbec nekomunikujete. je to od vás velmi neslušné. už jsme vám několikrát volali a psali e-mail a žádná odezva. Ani náhradní díl nedorazil. Doufám, že se ozvete teď. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana P. (iivuska)
ID 45339
, mimibazar.cz/iivuska
(upraveno 28. 6. 2009, 21:24)
|
Dobrý den Ireno, stále čekám na vaši reakci! Ivana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena P. (Ajda1)
ID 79082
(10. 5. 2009, 15:53)
|
Dobrý den, objednali jsme si odrážedlo pro syna. Odrážedlo přišlo v pořádku, ale v balíku nebyl daňový doklad a reklamační list. Na mou výzvu mně paní Irena 23.3.2009 mailem slíbila, že toto pošle poštou. Žádný doklad nedorazil, i když jsem toto několikrát urgovala (jak mailem, tak vzkazy na MMB). 2.5.2009 dorazily poštou "obecné záruční podmínky" a "reklamační řád". Toto je moje první špatná zkušenost s obchodem přes internet, takže POZOR, TENTO OBCHOD NEPOSÍLÁ DAŇOVÉ DOKLADY A ZÁRUČNÍ LISTY. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alexandra Tůmová (Galerie Alexandra)
ID 47881
, mimibazar.cz/galeriealexandra
(22. 12. 2008, 20:24)
|
jako nakupujícího ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI REZERVACE ZE DNE 9.12.08 STOJÍ na vzkazy nereaguje AČKOLIV JE SÁM PROFIOBCHODNÍK |
ODPOVĚDĚT
|