Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Vera S. (vevulka) ID 14424

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná reg.
Vera S. (vevulka) ID 14424
mimibazar.cz/vevik
Oblast: Přerov
Registrace: 21. 4. 2006
Naposledy: 6. 2. 2015, 15:28
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 416
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Lenka K. (Lenka8) ID 34086 , mimibazar.cz/lenka8 (11. 8. 2014, 12:11)
Paní Věra si u mne objednala 3x trička pro dvojčata (tedy 6ks) a u dalších chtěla doplnit popis stavu. Poslala jsem podklady k platbě pokud bude chtít všech 8 ks nebo jen 6. Po dotazu, že peníze zatím nedorazily a jestli tedy zájem trvá mi napsala, že jsem jí odepsala, že trička nejsou volná (u všech byla první zájemce) a že už je nechce. Nic takového jsem ale nepsala. Tak prý si mě s někým spletla!!!!! Žádná omluva nic! (N) :-@
ODPOVĚDĚT
Vera S. (vevulka) ID 14424 , mimibazar.cz/vevik (11. 8. 2014, 18:01)
Spletla jsem si vás s jinnou maminkou u ktere jsem měla zajem take o trika s bořkem, ta mě psala že jsou prodanna, to se stava, tak děkuji a přeji méně problemovych zakazníku .A vám se omlouvám ,ale jde vidět že emaily vubec nečtete nebo Vám nedošli.....
Věra
ODPOVĚDĚT
jelena bělohoubkova (haifaa) ID 116428 (20. 5. 2008, 19:36)
paní věro musím bý více než naštvaná že bezdůvodně mi zakážete vaše aukce, jsem zvědavá co mi k tomu řeknete ,nikdy jste si ode mne nic nekoupila ani já od vás nikdy nic nikdy a to zdůrazňují jsem nic neporušila , jste nepříjemná ženská, jsem sama AVON LADY už několik let , můžu to mít i bez vás někdo jiný mi nabídne místo vás ,Hledám výrobky pro své zákaznice co možná nejlevnější, (N) to vám ale nechci říct , i přez to pěkný prodej na MMB.Jelena
ODPOVĚDĚT
Vera S. (vevulka) ID 14424 , mimibazar.cz/vevik (upraveno 21. 5. 2008, 16:22)
tohle co jste udělala vy by se nelibilo žadnemu prodavajicimu,mela byste se nad tim zamyslet.ja sve aukce musim platit jako všichni ostatni.zakaz na me aukce plati!!!
ODPOVĚDĚT
Vera S. (vevulka) ID 14424 , mimibazar.cz/vevik (upraveno 21. 5. 2008, 16:21)
nejdřive mě nařknete,pak se mi omlouvate a ješte mi kazite hodnocení,už se s vami neminim o tom bavit!
mate zakaz na mé aukce.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (petra02) ID 14765 , mimibazar.cz/petra02 (16. 6. 2007, 18:44)
přišel mi prázdný balíček (N) (N) (N) (N) (N) (N) :-( (6) :-@
NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI
ODPOVĚDĚT
Vera S. (vevulka) ID 14424 , mimibazar.cz/vevik (16. 6. 2007, 19:22)
ja vam zasilala zasilku v poradku,ze vy jste prevzala poskozeny ci odlepeny balicek to byla vase vec!
NEJLEPSI NA TOM VSEM JE TOHLE RESIT PO 2MESICICH!!!. /myslim v hodnoceni/jinak jak sama vite mela jste tu snahu s vami vse resit hned. Ja vam psala, jak mate postupovat,nebot delam na poste,tak jsem vedela jak se v tomto pripade postupuje,ale vy jste to resila po svem.
JA MAM SVEDOMI CISTE NEBOT JSEM POSILALA BALICEK V PORADKU!!!! ze behem cesty doslo k poskozeni,ci vykradeni /nevim co se s nim stalo/a vy jste nedbala na me rady,a nereklamovala zasilku,proto jste prisla o parfem i o penize.
ZNOVU JEN PRO VAS RIKAM:KAZDA DOPORUCENA ZASILKA JE POJISTENA PRO ADRESATA,NE PRO ODESILATELE.Ja nemela co reklamovat,coz vy jste asi nepochopila.
ODPOVĚDĚT
Naďa M. (Filďa) ID 52663 , mimibazar.cz/filda (17. 6. 2007, 0:00)
Nic mi do toho není,ale musím se vás paní Věro zastat když to tady tak čtu,máte totiž 100% pravdu.Paní adresátka udělala chybu,měla balíček reklamovat ona.Mě se stalo v týdnu to samé,přišel mi prázdný balíček,jen obálka-bez obsahu(měla tam být řasenka a balíček byl v jednom místě poškozený-obsah chyběl),hned jsem jej na poště reklamovala já jako adresát,s tím nemá odesílatel nic společného,ten balíček odeslal v pořádku,od toho je balíček pojištěný proti ztrátě a náhradu škody vyplatí pošta adresátovi.Něco jiného by bylo kdyby se ztratil celý balíček,to by pak reklamaci šel podat odesílatel s podacím lístkem.Ale v tomhle případě je opravdu pravda na straně p.Věry.Takže nechápu proč vám to paní Petra píše do hodnocení a kazí vám ho a napadá vás,měla si to na poště zjistit a zeptat se,jak se tahle věc řeší.Píšu to sem,protože jsem to v týdnu řešila úplně stejnou věc,takže to vím.Pošta moji reklamaci vyřídila rychle a kladně během 2 dní a náhradu škody za ztrátu obsahu balíčku mi vyplatí složenkou.Takže jsem ráda.
Naďa.
ODPOVĚDĚT
Vera S. (vevulka) ID 14424 , mimibazar.cz/vevik (upraveno 17. 6. 2007, 21:04)
diky,ja resim tyhle situace i v praci,tak jsem vedela jak postupovat,ale bohuzel p.Petra chtela nahradu penez po mne,zaslala poskozeny balicek zpet me,at jej reklamuji ja sama.nedala si to vysvetlit,ze takhle to nechodi,a hlavni chybu na tom maji pracovnice u nich na poste,tem by mela podekovat ze prisla o penize.a ne osocovat mne.ale podle me si oni chteli usetrit praci,misto toho aby ji vyhoveli ci poradili.
ODPOVĚDĚT
Naďa M. (Filďa) ID 52663 , mimibazar.cz/filda (17. 6. 2007, 21:32)
No u nás na poště na mě taky koukaly všelijak,moc se jim do vypisování reklamačních papírů nechtělo,ale já jsem reklamaci chtěla podat,takže to se mnou sepsaly a odeslaly do Ostravy na pobočku pošty.Z tama mi přišel za 2 dny dopis,že mi vrátí náhradu škody,mě jako adresátovi a odesílateli vrátí poštovné,takže jsem si to řešila sama.Tohle měla p.Petra řešit ona jako adresát,no jestli jí odbyly na její poště měla by si stěžovat tam.
ODPOVĚDĚT
Vera S. (vevulka) ID 14424 , mimibazar.cz/vevik (upraveno 18. 6. 2007, 20:22)
hlavni chybu udelala p.Petra mela zasilku reklamovat,na poste ji sami od sebe nereknou reklamujte,to je vzdy na zakaznikovi.
ale taky ta jejich posta to resila spatne.snazila jsem se to resit i ja,ale marne ja jako odesilatel jsem stim nemela nic spolecneho,neco jineho by bylo kdyby se balicek cestou ztratit,tak to reklamuji ja. (Y)
ODPOVĚDĚT
Michaela L. (milinda) ID 30928 (19. 6. 2007, 16:26)
Teda, tady se založila nová diskuze :-P

Jsem o něco chytřejší, i když mi to od začátku připadá logické. Jak píše paní Naďa, Věrka odeslala balíček v pořádku, dorazil vykradený, tudíš reklamace se řeší na místě dodání (adresát)

Mějte se fajn Míša a Medvědi :-))) (F)
ODPOVĚDĚT
Vera S. (vevulka) ID 14424 , mimibazar.cz/vevik (20. 6. 2007, 20:30)
:-) :-Dnedalo me to a musela jsem reagovat. jako na zalozeni nove diskuze. (Y)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu