|
Simona Š. (Mamina Simča)
ID 22377
, mimibazar.cz/maminasimca
(7. 3. 2011, 14:26)
|
Dobrý den. Je mi moc líto,ale musím udělit neg.hodnocení.Již je to více než týden od úhrady a odeslání balíčku,bohužel do dnešního dne mi balzám na rty nedorazil A já nemám ani zboží, ani peníze,navíc mě to dost štve,protože jsem měla možnost si ho přímo objednat z katalogu..no co už,vím,že navrhnete,že se balíček ztratil,ale to by byla opravdu móoc velká náhoda,že se zrovna tento balíček ztratí....je mi líto, ale něvěřím vám, že jste ho |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie A. (Maruš7)
ID 139784
, mimibazar.cz/tanix
(7. 3. 2011, 21:40)
|
Nemám důvod podvádět. Naopak mám hodně pravidelných a spokojených zákaznic Oriflame. Kdybych věděla, že se moje dobrá vůle přistoupit na váš návrh poslat obyčejně nakonec obrátí proti mě, tak jsem si nafotila na poště tu paní, jak ode mě balíček přebírá. Pak byste mi snad věřila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona Š. (Mamina Simča)
ID 22377
, mimibazar.cz/maminasimca
(10. 3. 2011, 8:55)
|
Nafotit paní jste si nemusela, stačilo jen si požádat o doklad o odeslání obyčejné zásilky. Já si ho tak také vždy vyžádám, když svým zákaznícím balíček posílám. Pokud mi ho jste schopna doložit, uvěřím, že se snad mohl balíček ztratit, ale takto opravdu né |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Marie A. (Maruš7)
ID 139784
, mimibazar.cz/tanix
(12. 3. 2011, 14:46)
|
Děkuji, že mi to říkáte až teď. Nikdy mi na poště nenabídli, že mi můžou takový doklad vystavit. Já totiž posílám balíčky doporučeně a mám vždy podací lístek. Vy jste to chtěla obyčejně, vyšla jsem vám vstříc. Myslete si co chcete, já jsem balíček odeslala, já mám svědomí čisté. A tím bych tuto diskuzi ukončila. |
ODPOVĚDĚT
|