Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jana O. (Janďulka) ID 139583

Jana O. (Janďulka) ID 139583
mimibazar.cz/jandulka
Oblast: Most
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11. 6. 2008
Naposledy: 20. 6. 2020, 21:40
Aktualizace: 11. 11. 2018, 22:20
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 408
VŠECHNY FOTOGRAFIE 46
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 6 negativních hodnocení
Andrea Č. (gabimax) ID 426723 (25. 6. 2017, 9:45)
Po třech měsících od zaplacení dětské bundičky ji stale nemám,ani vrácené peníze!Na emaily paní většinou nereaguje!Ještě se mi nic takového nestalo!Nedoporučuji!!!Andrea :-o
ODPOVĚDĚT
Alena K. (alekri) ID 109918 (upraveno 24. 6. 2017, 9:42)
Nikdy se mi nic podobného nestalo (N) (N). Omylem údajně došlo k zaměnění adresy, ale 2 měsíce mám zaplacené zboží a nemám ho odeslané (6) (6). Peníze mi paní také nevrátila :´( :´(a navíc vůbec nereaguje na moje emaily 8o| :-@ :-@Navíc bunda byla docela drahá, jsem zklamaná a naštvaná zároveň!!!!! (hadka)Varuji maminky, dejte si pozor. Alena
ODPOVĚDĚT
Andrea Č. (gabimax) ID 426723 (upraveno 30. 5. 2017, 21:59)
Dobrý den,stalo se mi přesně to samé,před dvěma měsíci jsem u paní koupila bundičku Next pro 2 letého syna,místo toho mi přišla pánská bunda.Paní se stále vymlouvá!Chci se zeptat nemáme my ty vyměněné balíky?Už jsem zoufalá!Andrea
ODPOVĚDĚT
Alena K. (alekri) ID 109918 (24. 6. 2017, 9:48)
Dobrý den, asi by to měly být ty vyměněné balíky, protože mně měla přijít omylem dětská bunda. Ta mi ale bohužel nedorazila, takže jsem paní Janě neměla co vrátit. Pořád jsem čekala, kdy mi dorazí dětská bunda, že jí vrátím, ale nedorazila mi. Paní Jana mi nakonec po třech měsících peníze za pánskou bundu vrátila, ale já jí nemám co vrátit, protože dětskou bundu nemám. Alena
ODPOVĚDĚT
Vladimíra Š. (elinlin) ID 335921 (2. 6. 2016, 6:49)
Doufala jsem, že z negativního hodnocení od paní Věrky se poučíte, ale bohužel...
Peněženku jsem objednala 23.5. a ten stejný den jsem hned odeslala peníze. Peníze Vám určitě přišly nejpozději 24.5.!!! Psala jsem Vám dva maily jak to vypadá, zareagovala jste však až na druhý s tím, že peněženku odešlete 30.5.!! Dnes je 2.6. a já nemám ani peníze ani peněženku!!! Vraťte mi peníze - 955,- a už s Vámi nechci mít nic společného!!!!! (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jana O. (Janďulka) ID 139583 , mimibazar.cz/jandulka (7. 6. 2016, 22:50)
Peněženka odeslána
ODPOVĚDĚT
Vladimíra Š. (elinlin) ID 335921 (8. 6. 2016, 10:01)
zkuste se zamyslet nad svým jednáním.. s tímhle přístupem bude negativních hodnocení mnohem víc :-S (N)
ODPOVĚDĚT
Jana O. (Janďulka) ID 139583 , mimibazar.cz/jandulka (9. 6. 2016, 22:23)
Určitě k tomu mám své důvody,prostě se stalo 2x po sobě,,,omluvila jsem se,jsem jen člověk..
ODPOVĚDĚT
Vladimíra Š. (elinlin) ID 335921 (14. 6. 2016, 10:46)
Dobrý den peněženka,byla poslána
kde vidíte tu omluvu??!! :-S
ODPOVĚDĚT
Věra M. (Věrčulík) ID 58865 , mimibazar.cz/verculik (upraveno 9. 5. 2016, 12:07)
Čekala jsem s hodnocením dlouho, ale déle již nebudu. Objednala jsem si od paní mikinu, dne 25.4. jsem zadala platbu. Dne 2.5. jsem se paní dotazovala, zda již balíčk odeslala, jelikož mi ještě nepřišel. Dne 5.5. jsem požadovala sdělit číslo balíčku, pod kterým je veden na poště, abych si mohla ověřit, kde balíček je. Od doby, kdy jsem peníze poslala, jsem o paní neslyšela.Na MMB se přihlašuje a aktualizuje. Bohužel se mnou paní vůbec nekomunikuje, na maily a vzkazy nereaguje.
ODPOVĚDĚT
Jana O. (Janďulka) ID 139583 , mimibazar.cz/jandulka (21. 5. 2016, 16:25)
S paní jsme si vše vysvětlila znovu po mailu,mikina dávno odeslána.
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (LenkaŠper) ID 413462 (5. 10. 2013, 20:52)
Po obědnání zboží a zaplacení prý platba nedorazila.
Žádala jsem o zkontrolování ČÚ, bylo mi zděleno že je správné, poslala jsem kopii o platbě a stále nic.
Po 14ti dnech urgence mi bylo zděleno, že se paní v čísle účtu sice spletla ona, ale zboží mi nezašle.
Jsem naprosto znechucena jednáním i přístupem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jana O. (Janďulka) ID 139583 , mimibazar.cz/jandulka (6. 10. 2013, 0:58)
Paní jsem se omluvila,jsemjen taky člověk! Jenže z paní jsem" tahala" zprávy ohledně kopie platby právě delší dobuZamluvila si ho 21.9..Kupující po žádá zboží zpět ikdyž já platbu od ní stále žádnou platbu nemám.Prý jí poslala někomu jinému,vli mému neúplnému č.ú.-chybělo tam 1 číslo-ano,má chyba,že jsem číslo znovu nezkontrolovala,ale omluva byal ve vší slušnosti! Tudíž bych já měla poslat zboží(za 70+pošt.),což je nelogické! Doporučila
ODPOVĚDĚT
Jana O. (Janďulka) ID 139583 , mimibazar.cz/jandulka (6. 10. 2013, 1:26)
Jsem paní,aby si vyžádala platbu zpět a já jí potom zboží zašlu.Nicméně paní se do m pustila s tím,že to nemyslím vážně a že jsem cituji-"vychcaná blbá čůza"-viz maily.Snažila jsem se vyřešit vše se slušností,nicméně mezi tím mám toto negativní hodnocení.Byla to má chyba,ale myslím,že už se to stalo tady každé z nás,takže bych to nenafukovala,Banka vyjde s tímto problémem vždy vstříc.Paní jsem urgovala já,proože platba stále nechodila.Rezerva
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (Katynkaa) ID 41177 , mimibazar.cz/katynkaa (upraveno 27. 4. 2012, 13:17)
Janě jsem prodávala zboží z Anglie. Se zbožím nebyla spokojená, nabídla jsem jí dle podmínek komerčního prodejce vrácení zboží včetně poštovného případně slevu, bohužel s ní není žádná domluva možná. Dále jsem jí upozornila, že prodává také nové zboží a z jejích podmínek není zřejmé, že vlastní ŽL. Negativ dávám za absolutní neochotu se domluvit a nekorektní přístup - nejdříve by měla v případě nespokojenosti kontaktovat prodejce, což
ODPOVĚDĚT
Jana O. (Janďulka) ID 139583 , mimibazar.cz/jandulka (20. 4. 2012, 16:58)
Od paní jsem si objednala oblečení jako dárek pro neteř, na zítra,ale přišla mi věc,která vypadá jako nošená,takže jsem dala rovnou záporné .prodejkyně mi psla neskutečné mailů,abych hodnocení smazala.Nepotřebuji peníze ani slevu,potřebovala jsem dárek,ale paní zřejmě nechápe :-) pak mě paní napadá za nesmyslné věci,které mi píše i do mailu.Pokud udělám chybu,musím za ní nést důsledky a ne "plivat oheň okolo sebe"!
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (Katynkaa) ID 41177 , mimibazar.cz/katynkaa (20. 4. 2012, 17:03)
Jano, myslím, že chyba byla na Vaší straně - vůbec jste mě nekontaktovala a nechtěla se domluvit ! Já Vám nabídla vrácení peněz a slevu !
ODPOVĚDĚT
Jana O. (Janďulka) ID 139583 , mimibazar.cz/jandulka (20. 4. 2012, 17:08)
:-@ Pochopíte konečně,že mi vrácené peníze nepomůžou,když jsem to potřebovala na zítra a spoléhala jsem na to?!!
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu