Pavla M. (ooroz) ID 138590
|
|
mimibazar.cz/ooroz
|
Oblast: Dobříš |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 6. 6. 2008 |
Naposledy: 11. 10. 2019, 16:50
|
Aktualizace: 13. 3. 2019, 23:48
|
|
|
|
|
Iveta S. (Ivet7)
ID 253787
(1. 1. 2014, 20:26)
|
Vůbec nedoporučuji. Před měsícem jsem si objednala dvě čepičky. Dodnes nemám ani čepičky ani peníze a ani žádnou odpověď. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla M. (ooroz)
ID 138590
, mimibazar.cz/ooroz
(2. 1. 2014, 15:38)
|
Že Váš balíček bohužel pošta ve vánočním provozu ztratila,jsem Vás informovala,nepožadovala jste platbu zpět,chtěla jste si na nové čepičky počkat.Pokud jste změnila názor a požadujete platbu zpět,máme všude na MMB a e-shopu uvedené tel.číslo.Do dnešního dne nám bohužel ještě ani pošta náhradu za ztracený balíček nevyplatila,jakmile platbu připíší,obratem Vám jí odesíláme. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iveta S. (Ivet7)
ID 253787
(4. 1. 2014, 17:16)
|
Takhle to vůbec nebylo. Chtěla jsem nové čepičky a psala jste mi , že stihnete jednu udělat, že Vám chybí jen kytička a do vánoc ji mám. To mi chcete říct, že i tuhle čepičku pošta nedoručila? To asi ne. To se na mě opravdu nezlobte, je to trošku zvláštní jednání. Nemyslíte? Tak tedy prosím o vrácení peněz. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena L. (Alusta)
ID 235887
(20. 1. 2011, 11:46)
|
Dobrý den, také se musím přidat k negativnímu hodnocení - objednané čepičky jsem zaplatila 28.9.10 a od Vánoc se mnou paní nekomunikuje. Alena |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renata V. (Vaclavikova)
ID 195534
, mimibazar.cz/vaclavikova
(11. 1. 2011, 22:32)
|
Dobrý večer, je mně to nepříjemné, že musím udělit negativní hodnocení, ale už jsem taky nervózní a zklamaná . Zaplatila jsem 2.11. a od té doby nemám žádné zprávy, i když jsem několikrát prosila o informace. Na čepičku jsem se opravdu moc těšila, dceři jsem kvůli tomu jinou nekupovala , pořád čekám... Vždy se dá přece domluvit, kdybych aspoň od Vás měla zprávu, klidně vydržím, ale takhle mě to už nebaví... Renata |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina Š. (Katuše17)
ID 136402
(10. 1. 2011, 13:08)
|
Dobrý den, nerada píši negativní hodnocení. Poslala jsem koruny a pořád jsem čekala na Ušanku. Když jsem ji urgovala vymlouvala se, že jsem neposlala peníze. Peníze odešly druhý den od objednávky, ale čepice nedošla. Jsem maminka na mateřské takže každá koruna dobrá. Před i po vánocích jsem psala email, ale doposu žedná odezva?????? javascript m(´ ´)javascript m(´ ´) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eliška G. (Elis85)
ID 250254
(9. 1. 2011, 15:56)
|
Také se připojuji k nespokojeným maminkám.... Peníze máte na účtě od 13.10...... V emailu jsem Vám napsala, že žádám okamžitě navrácení peněz na můj účet a samozřejmě bez odpovědi... Mám toho už plné zuby, jsem na mateřské a nemohu si dovolit vyhazovat peníze z okna |
ODPOVĚDĚT
|
|
Bohumila K. (bonika)
ID 142354
(7. 1. 2011, 11:02)
|
Dobrý den taky bohužel píšu negativ.Peníze jsem taky posílala v půlce října,slíbila jste mi setík do Vánoc.Nic nepřišlo.už mě nebaví čekat a požaduji peníze nazpět nereagujete na meily Doufám že to teda už konečně budete řešit |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka P. (Lenulep)
ID 26048
, mimibazar.cz/lenulep
(9. 11. 2010, 22:31)
|
Já se bohužel musím podělit o velmi negativní zkušenost.První várku čepic jsem objednala v dubnu, a protože Pavla špatně změřila čepičky,byly nám některé malé.Pavla sama nabídla,že je opraví,což mě velmi potěšilo a překvapilo,to jsem ale neveděla,co bude následovat.Čepičky ještě dnes (po půl roce)nemám doma,ačkoli mi už Pavla několikrát psala,že čepice odeslala.Pořád dokola ty samé výmluvy o nemoci jejího synka,nedodání materiálu |
ODPOVĚDĚT
|