|
Kateřina G. (KATJA FASHION)
ID 11005
, mimibazar.cz/katja
(26. 5. 2016, 10:08)
|
Nedopuručuji objednává jako neregistrovaná a nehradí... Katja |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alexandra Z. (Alex76)
ID 109795
(9. 8. 2010, 20:00)
|
Tohle nemá obdoby.... od 19.4 máte mé peníze 445,. kč , balík jste mi neposlala a pořád jenom slibujete, že mi vrátíte peníze a nic.... takovou trpělivost snad nemá nikdo....je to katastrofa ![(N)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/46.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jarmila H. (jarmila7)
ID 135618
, mimibazar.cz/jarmila7
(15. 3. 2012, 9:29)
|
Až nyní jsem si všimla hodnocení, neskutečné, měla by jste to změnit a opravit, nechutné... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Yveta H. (blue.lada)
ID 104786
(upraveno 25. 5. 2010, 14:41)
|
Musím vám bohužel udělit své první negativní hodnocení Dne 8.4.!!!! jsem si u vás objednala zboží, řádně uhradila a čekala dva týdny na balíček. Po mých urgencích, jste mi až po třetím vzkazu odpověděla, že balík posíláte. Opět nic Napsala jsem vám tedy, že prosím o zaslání peněz zpět. Bohužel opět bez reakce Nemám ani zboží, ani peníze Tohle se prostě nedělá!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena V. (Vyhlaska)
ID 233100
, mimibazar.cz/vyhlaska
(upraveno 16. 5. 2010, 22:43)
|
Na paní Jarmilu mám bohužel velmi negativní hodnocení 8.4.2010 jsem ji odeslala na účet peníze za jarní bundičku, po 14 dnech jsem jí napsala zprávu, zda je bundička již odeslaná a ona odeslání potvrdila. Zásilka však nedorazila a paní Jarmila na mé další emaily i zprávu na mimibazaru vůbec nereagovala! Dnes je to měsíc a týden, já jsem o 157 Kč lehčí a bez zaplacené bundičky. Toto je velmi nefér jednání a dalším maminkám paní nedoporučuji, bohužel |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jarmila H. (jarmila7)
ID 135618
, mimibazar.cz/jarmila7
(17. 5. 2010, 20:28)
|
Peníze jsou již odeslané, tak jak jsme byly dohodnuté, tak nevím o co vám jde! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Alena V. (Vyhlaska)
ID 233100
, mimibazar.cz/vyhlaska
(17. 5. 2010, 22:36)
|
Paní Jarmilo, poslední zpráva, kterou jste mi poslala byla 22.4., kde jste mi odepsala, že bundička je odeslaná. Od té doby jste mě nekontaktovala a na ničem jste se se mnou nedohodla.Takže zcela nechápu, jak píšete, "jak jsme byly dohodnuté". Včera jsem Vás požádala o navrácení částky 157 Kč, ale číslo účtu jsem tam neuvedla, čekala jsem na Vaši odpověď. Každopádně na mém bankovním účtu tato částka není. A jestli se ptáte, o co mi jde? Aby se vše vy |
ODPOVĚDĚT
|