Alena J. (julca81) ID 135122
|
Oblast: Most |
Registrace: 20. 5. 2008 |
Naposledy: 29. 11. 2008, 22:31
|
Aktualizace: 14. 9. 2008, 7:13
|
|
|
|
|
|
Michaela M. (mamaka81)
ID 43023
(upraveno 29. 8. 2009, 14:16)
|
Paní Jílková!!!! Kdy hodláte splatit své dluhy,které ještě máte????Zatím jen stále výmluvy z vaší strany!!!přestává mě to bavit..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marianna O. (marianna79)
ID 168646
(6. 12. 2008, 21:32)
|
Dobry den. Uz mám toho fakt dosť. Peniaze som Alene poslala 25.7.2008 za mlieko. Nemám ani peniaze ani mlieko. Pol roka je fakt dlhá doba. Uz mi slubovala hory,doly a stale nic. Asi ju pojdem nahlásiť na políciu,lebo uz je tých výhovoriek dosť. ( |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva M. (moury21)
ID 92592
, mimibazar.cz/moury21
(10. 12. 2008, 23:16)
|
Dobrý večer, sháním poškozené maminky, kterým Alena nevrátila peníze. Chystám se na ni podat oznámení a žalobu. Pokud nás bude víc, určitě víc zmůžeme. Ozvěte se. Děkuji Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marianna O. (marianna79)
ID 168646
(3. 1. 2009, 20:00)
|
Dobry vecer. Mne pani Alena dlží 1500,-Sk. Objednala som si mlieko a dodnes ho nemám- už pol roka, ani peniaze ani mlieko. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marta H. (martak1)
ID 56288
, mimibazar.cz/martak1
(6. 11. 2008, 13:59)
|
Cekam a cekam |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva M. (moury21)
ID 92592
, mimibazar.cz/moury21
(8. 10. 2008, 12:02)
|
Dobrý den, paní Aleno, rovněž Vás musím kontaktovat přes hodnocení MMB, jelikož jste na email nereagovala. Dala jsem Vám poslední týden na to, abyste mi peníze vrátila. Stále je nemám na účtě. Již jsem Vám jednou psala, že mi není příjemné řešit věc přes Policii ČR, ale pokud budu muset, tak to udělám. Pro mě jako ženu na mateřské není 4080,- zanedbatelná částka. Stále věřím, že se zachováte slušně a peníze mi vrátíte. Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína P. (BambaP)
ID 84895
, mimibazar.cz/bambap
(6. 10. 2008, 9:57)
|
Dobrý den Aleno, minulý týden jsem Vám psala vzkaz na který jste dosud nereagovala . Dnes již na něj nelze odpovědět (při pokusu jsem vždy odkázána na černou listinu), takže píši přes hodnocení. Ve vlastním zájmu, ozvěte se. Pavlína |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea J. (aja7377)
ID 157395
(23. 9. 2008, 16:20)
|
Tak čo sa deje s tými peniazmi? Už neverím, že ste ich poslala, tak ako ten balík pred 6 týždňami!!! Veď je to už 11 dní od prevodu. Ak ste sfalšovala potvrdenie o prevode, tak určite budete mať problémy aj s Vašou bankou. Už som kontaktovala svojho právnika a povedal, že by som mala ešte počkať do konca mesiaca (aj keď mne už trpezlivosť došla!). Potom už podnikneme prvé kroky s tým trestným oznámením a prípadne aj niečo iné (po dohode s českou stranou - poškodenými). Andrea Janovská |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta D. (Dobráci)
ID 59876
, mimibazar.cz/dobraci
(23. 9. 2008, 12:42)
|
Dobrý den, včera jste mi měla odeslat peníze a poslat zprávu. Žádnou informaci od Vás nemám. Jak to tedy vypadá? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka K. (Dalmatinek)
ID 33288
, mimibazar.cz/dalmatinek
(upraveno 26. 9. 2008, 8:31)
|
Od 21.8., kdy jsem vám zaplatila 650 Kč, stále marně čekám na balíček s novým FP mluvícím pejskem, kterého jste mi sama nabídla !!! Na několik mailů jste mi odpověděla, že už ho pošlete, ale dosud nic. Na poslední mail dokonce žádná odpověď. Kvůli vám jsem v srpnu i odmítla nabídku jedné paní za podobnou cenu, kterou už těžko někde seženu, takže mám dvojnásobnou škodu. Pošlete mi skutečně toho pejska nebo mi vrátíte skoro po měsíci peníze ??? Radka Dnes 25.9. balíček konečně dorazil (s přibaleným dárečkem - reklamním hrnečkem DM drogerie). Obchod nakonec tedy po měsíci dopadl dobře, ale stálo mne to spoustu nervů a času při mailování . Alena sice odepisovala s omluvami a sliby, že už posílá balík, ale nic nepřicházelo. Také bych spíš uvítala jednání na rovinu - teď nemám, počkejte, pošlu třeba za 14 dní. To bych netrnula hrůzou a nevyhlížela pošťačku každý den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
michaela l. (miskajakub)
ID 144616
(17. 9. 2008, 12:50)
|
Dobrý den je mi líto že to musím psát sem, ale nevím jak jinak na sebe upozornit.Moc by mne zajímalo kde jsou zaplacená a ojednaná mléka pro mé .Buďto se domluvíme na vrácení peněz nebo jednoduše už konečně zašlete slibované zboží.Zvláštní, že s čímkoliv jiným problém nemáte (dle hodnocení) ale co se mlíček týče S pozdravem Míša a Kubisenek |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana Z. (hanosek)
ID 96462
, mimibazar.cz/hanosek
(18. 9. 2008, 10:07)
|
Na obchod s mlíčkama paní Alena spolupracuje se "Savonou" (přezdívka MMB) Mrkněte!!!! Celkem se tam rozjelo záporné hodnocení. Maminky nemají mlíčka ani peníze. Paní není schopna peníze vrátit. DEJTE SI POZOR!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena J. (julca81)
ID 135122
(18. 9. 2008, 10:13)
|
Dobry den Hani ano prodavali jsme mlika ale pani u ktere jsem mlika objednala nam zbozi nedovezla a penize za objednavky ted vracime ze sveho uz jsme podali na pani trestni oznameni snazime se a neni to nic prijemneho Alena |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea J. (aja7377)
ID 157395
(11. 9. 2008, 21:04)
|
Začnite tie Vaše problémi s balíkmi už riešiť!!! Stačí si prečítať hodnotenia na slovenskom a českom MMB a som v obraze!!! Toto je naozaj posledná žiadosť o vrátenie peňazí, číslo účtu som Vám poslala 3x na mailovú adresu. Pozdravte aj kamošku Niky, ktorá za Vás reaguje na moje hodnotenie. Dobre ste sa na Slovensku obohatila? Verte mi, že mne tých 3205,- Kč stojí za cestu k Vám!!!!!!!!!!!!! A to si potom vyučtujem úroky aj cestovné!!!!!!!!!!!!!! Andrea Janovská z Trnavy |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea J. (aja7377)
ID 157395
(11. 9. 2008, 14:12)
|
Aj môj kalich trpezlivosti už pomaly preteká! Nemám ani peniaze (3205,- Kč) ani objednaný tovar! Cez slovenský MMB som si od Vás objednala mliečka. Mala som asi dať pozor už po prvej nekompletnej dodávke (dorazila najskôr len polovica a po 2 týždňoch zbytok - a k tomu nie presne to, čo som objednala, ale neriešila som to s Vami). Už 6 týždňov čakám na balík z druhej objednávky (mliečka HAMI), o ktrorom ste mi tvrdila, že ste ho odoslala a keďže nedorazil, reklamujete to na pošte. Už tomu neverím! Potom ste mi slúbila (29.8.), že pošlete späť peniaze. No tie tiež nedorazili. Keďže, ako som Vám písala, je to celá moja mesačná materská, určite to nenechám len tak! Mám aj doklad o vklade na účet Vášho manžela, som rada, že som neposielala peniaze poštou na Vašu adresu. TOUTO CESTOU VÁS OPäŤ ŽIADAM O VRÁTENIE PEŇAZÍ. AK SA TAK NESTANE NAJNESKôR DO 2 TÝŽDŇOV, BUDEM PENIAZE VYMÁHAŤ INOU CESTOU. Ďakujem za SUPER obchod. Andrea Janovská, Trnava |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ludmila V. (Chlumačka)
ID 32114
(10. 9. 2008, 10:38)
|
Platba od Vás nedorazila, přestože jste psala, že jste ji posílala. Dávám si Vás mezi nespolehlivé a nedoporučuji. U mě už prosím nenakupujte. Lidka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jarmila Ch. (jarmich)
ID 77920
, mimibazar.cz/jarmich
(8. 9. 2008, 20:08)
|
Dobrý večer paní Aleno, jako nakupující jste mne absolutně zklamala - domnívala jsem se, že jste se ze svých problémů z minulosti již poučila, ale jak vidím, tak historku o kamarádce vesele používáte dál. Pro informaci, paní Alena si u mě objednala mlíčka, až jsem jí je sehnala, tak si najednou začala vybírat, že to už nechce, ale chce něco jiného, poté mi tvrdila, že peníze jsou na cestě, když peníze nepřicházely, tak tvrdila, že to neobjednávala ona, ale její kamarádka, která také měla zadávat platbu a že tedy zjistí, co že se stalo a kde je problém. Samozřejmě že se mi již ani neozvala a na stránky si vyvěsila dovolenou - což mne by ani nenapadlo, pokud mám nějaké resty. Jak jsem Vám již paní Aleno psala v emailu, domnívala jsem se, že jsme dospělí lidé a pokud učiníme nějaké rozhodnutí, tak si za ním také stojíme. Je mi líto, že Vám musím napsat negativní hodnocení, ale i můj kalich trpělivosti po 3 týdnech přetekl. Jarmila |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena J. (julca81)
ID 135122
(8. 9. 2008, 21:44)
|
Dobry den jarmilo omlouvam se vam ale mliko bylo objednane u mne ale bylo pro kamaradku napsala mi ze vam penize poslala ,a to ze jsem si dala do alba dovolenou tak to jsem mela z rodinych duvodu prvni obchudek byl v poradku bez problemu Alena |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jarmila Ch. (jarmich)
ID 77920
, mimibazar.cz/jarmich
(9. 9. 2008, 21:48)
|
Paní Aleno, nebudeme se zde přít, ale to že jste zaplatila pouze za 1. balík nepovažuji za první obchůdek - ten by byl, kdybyste si vzala vše, na co jste měla objednávku. Jak jsem Vám již psala, já bych se styděla nechat si kamarádkou, pokud skutečně existuje, hanobit své jméno a zatahovat do vašich problémů 3. osobu. Já bych to vyřešila tak, že bych splnila to co jsem slíbila a také bych to zaplatila a s kamarádkou bych si to vyřešila osobně. Dle mého názoru se hodně spoléháte na neosobnost internetu. Toť je vše, co k tomu ještě řeknu, jsem zřejmě z jiné školy. Jarmila |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela K. (Akira13)
ID 137168
(7. 8. 2008, 16:30)
|
tak mlieko nahradili plienky.... Milé maminky, pani Alena s predajom neskončila, iba sa presunula na Slovensko. A tak moje už cez mesiac čaká na svoje zaplatené . Nerozumiem tomu- toľko nádherných hodnotení a potom ďalšia kopa ... Trošku som sa upokojila, že o peniaze /podľa všetkého/ som neprišla. Ja len...ľudia sa asi zo dňa na deň nemenia a aj výhovorky zostávajú /PS: ten kto písal, aby sme k sebe boli vľúdnejší v týchto hodnoteniach- je ľudské a príjemné zinkasovať 1/3 mojej materskej na mlieko pre , potom dlho dlho klamať a ešte stále nemáme svoj tovar? /Po náprave veľmi rada napíšem veľké ospravedlnenie, avšak teraz sa cítim naozaj bezradná / |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina Z. (Dogga)
ID 79399
(27. 5. 2008, 12:38)
|
MILÉ MAMINKY,CHCI VÁS UPOZORNIT NA MOJI ZKUŠENOST S PANÍ ALENOU!!!!! DNE 19.4. JSEM PANÍ ALENĚ POSLALA SLOŽENKOU ČÁSTKU 1500 KČ ZA 10 BALENÍ SUNARU.KDYŽ JSEM SE PO 14 DNECH ZAČALA PÍDIT PO TOM KDE SE MLÍČKA TOULAJÍ,PANÍ ALENA MI NAPSALA,ŽE JSOU POSLANÉ.NIC NEDORAZILO. KDYŽ JSEM PSALA ZNOVU,PANÍ ALENA OBRÁTILA A NAPSALA,ŽE JI PODVEDLA KOLEGYNĚ,ALE ŽE VŠE NAPRAVÍ.POSLAL JSEM JÍ ČÍSLO ÚČTU,KAM MÁ PENÍZE VRÁTIT DNES JSEM SE VŠAK DOZVĚDĚLA,ŽE PENÍZE DOSTANU AŽ 8.6. KDY MI JE PANÍ ALENA ZAŠLE PRÝ NA ÚČET.STÁT SE MŮŽOU RŮZNÉ VĚCI,ALE ČEKAT NA VRÁCENÉ PENÍZE TÉMĚŘ DVA MĚSÍCE MI PŘIJDE OPRAVDU MOC . UDĚLEJTE SI OBRÁZEK SAMY,JÁ DOUFÁM,ŽE PENÍZE NAKONEC DOSTANU ZPÁTKY A NA TUTO PRO MNE NEJHORŠÍ ZKUŠENOST NA MMB ZAPOMENU |
ODPOVĚDĚT
|