Andrea T. (ondrula) ID 13370
|
|
Oblast: Karviná |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 4. 2006 |
Naposledy: 20. 6. 2024, 20:25
|
Aktualizace: 10. 3. 2014, 23:00
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 494692
(upraveno 24. 2. 2016, 2:26)
|
Dobry den, potencionalni zakaznici i zakaznice, reaguji na sve hodnoceni od pani a timto tez udeluji NEGATIVNI HODNOCENI...Asi si myslite ze me poskodite, ale opak je pravdou...lide, kteří u me nakupuji vi, jaka jsem a co prodavam, natoz jaky mam pristup k lidem. A to ze vy nejste spokojena, to neznamena, ze nejsou spokojeni ostatní. A to ze mate nejake mindráky, to ostatní také nezajima. Lehatko bylo ve stavu odpovídající popisu, ne uplne nove, ale v top stavu. Chtela jste nove, mela jste si ho koupit v obchode. A prominte, jste jedna ze sta... a preberte si to jak chcete. Sama jste napsala, ze lehatko dorazilo vporadku. A ano, dorazilo vam, vámi objednane zboží. Uz na vas nebudu plýtvat energii a timto tohle téma obchodu s vámi, který mi byl cert dluzen, uzaviram. Karma existuje. Takze sbohem, mila damo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea T. (ondrula)
ID 13370
(upraveno 26. 2. 2016, 23:31)
|
Toto je hodnocení, které jsem napsala paní, a za kterým si stojím: Dobrý den, bohužel já nemůžu napsat pozitivní hodnocení. Od paní jsem koupila vibrační lehátko (cena 1800 kč). Lehátko došlo v pořádku. Při sestavení jsme zjistili, že se zamačkává jedno tlačítko, o čemž jsem paní informovala. Paní začala být velmi nepříjemná a sdělila, že vše kontrolovala a bylo vše ok. Nic jsem za to nepožadovala, pouze jsem informovala, v jakém stavu mi zboží došlo. Zřejmě jsme si to vymysleli Na základě takového chování jsem se rozhodla lehátko vrátit na vlastní náklady. Od této doby paní nereaguje na mé maily a hraje "mrtvého brouka". A pro pobavení posílám větu, kterou mi napsala: "A jeste dalsi vec mohla jste narazit i na nekoho kdo by vas i okradl a neposlal nic...takze pro dobrotu na zebrotu... Takže vlastně můžu být ráda, že mi něco došlo! Má odpověď: Dobrý den, nechápu, z jakého důvodu mi píšete negativní hodnocení, z mé strany nedošlo k žádnému porušení pravidel MMB. Žádala jsem vás o zaslání adresy, abych vám mohla lehátko vrátit a to jste nereagovala. Nic jiného mi bohužel nezbylo. Vše mohlo být vyřešené, ale vy reagujete až na moje hodnocení. Takže píšu na majittele Mimibazaru, že jste mě poškodila, jak s hodnocení, tak se zbožím. Mám všechny pozitivní hodnocení od vstupu na mimibazaru, ale to je po prvé, co jsem se setkala s takovou arogancí, o čemž svědčí i vaše hodnocení a slovník. Andrea Nevím, na jakou paní jsem narazila, ale asi jsem ráda, že mi zboží vůbec zaslala, po dnešním hodnocení si sama ze strany pozastavila účet a zrušila prodej! vlastně se nikdy nepodepsala, tak ani nevím, s kým jsem vlastně jednala. Chtěla bych varovat všechny nakupující, kterým se něco podobného stane. Správci MMB vám dají najevo, že je to tvrzení proti tvrzení a případ je vyřešen. Nikdo vám bohužel nepomůže! |
ODPOVĚDĚT
|