Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.

Těšíme se na vás.

Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.

Těšíme se na vás.

Negativní hodnocení uživatele Kateřina P. (mamaj) ID 133102

Kateřina P. (mamaj) ID 133102
Oblast: Nový Jičín
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10. 5. 2008
Naposledy: 22. 2. 2021, 19:43
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 9
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 2 negativních hodnocení
Ilona V. (ilovac) ID 13835 , mimibazar.cz/ilovac (18. 6. 2015, 9:26)
NEDOPORUČUJI. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N).Ilona.
ODPOVĚDĚT
Jana L. (jevojku) ID 247689 , mimibazar.cz/jevojku (24. 11. 2011, 23:26)
Je mi líto, ale jako prodávající nemohu paní doporučit. Koupila jsem zimní botičky, měly vadu (uvnitř prodřené na patičce), která nebyla v popisu uvedena... navíc jsem opakovaně žádala o zaslání č.účtu, přesto mi zboží bylo zasláno na dobírku (skoro dvojnásobné poštovné). To bych skousla. Ale s reklamací neuvedené vady jsem neuspěla, resp. uspěla jen částečně, dohoda mizerná, paní odmítá přijmou zodpovědnost za přehlédnutou vadu, nabízí sice zpě
ODPOVĚDĚT
Jana L. (jevojku) ID 247689 , mimibazar.cz/jevojku (24. 11. 2011, 23:29)
zpět peníze za boty, ale vrátit bych je mulesla na své náklady a to by mě ty dvě dobírky přišly pěkně draho... a nic z toho... mrzí mě to, stala se mi taková věc za dva roky prvně... občas se nějaký ten zádrhel objevil ale vždy šlo vše vyřešit dohodou, tady bohužel NE.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (mamaj) ID 133102 (25. 11. 2011, 8:24)
Pani Jano píšete že jsme se nedohodli ???
Já vám několikrát napsala ať boty pošlete zpátky na mou adresu. Botky jsem kontrolovala mnohokrát tohle mě ani nenapadlo kontrolovat. Já byla z botama maximálně spokojená. Boty mi POŠLETE ZPÁTKY. Poštovné si zaplaťte to je normáílní i v jiných obchodech.
ODPOVĚDĚT
Jana L. (jevojku) ID 247689 , mimibazar.cz/jevojku (upraveno 25. 11. 2011, 20:46)
Pokud vím, tak nedohodly. Vy odmítáte můj návrh, tj. vrátit peníze za boty vč. nákladů na dopravu, já zas odmítám přistoupit na ten váš - tj. platit za vaší chybu (v inzerátu neuvedenou vadu) poštovným, které není dnes zanedbatelné. To raději zaplatím ty peníze ševci, aby dal boty do pořádku. A pokud máte pocit, že jsme se dohodly tím, že jste mi nařídila, abych vám poslala boty zpět na své náklady, tak to já nepovažuju za dohodu.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu