Veronika P. (Gabi111CZ) ID 126723
|
|
mimibazar.cz/gabi111cz
|
Oblast: Česká Lípa |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 12. 4. 2008 |
Naposledy: 26. 11. 2021, 0:15
|
Aktualizace: 5. 11. 2021, 11:33
|
|
|
|
********************************* Prosím uvádějte u objednávek své adresy ! ******************************* Pošlete foto spokojeného zákazníčka, budeme rádi.
|
Alena Z. (Luisinka+)
ID 229228
, mimibazar.cz/alenazuzankova
(26. 12. 2012, 12:07)
|
Důležité upozornění: Dejte pozor na tuto prodávající, nabízí velmi nekvalitní zboží, nekomunikuje při reklamaci. Přidělala mi svým arogantním chováním práci, jelikož jsem musela celou záležitost předat právníkovi.Těží z toho, že není údajně v ČR, kontakt přes její matku je také nespolehlivý.Nejednají dle OZ, dělají si své zákony. Vyhněte se této prodavající velkým obloukem!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika P. (Gabi111CZ)
ID 126723
(26. 12. 2012, 21:32)
|
PANÍ ALENA ...NEČTE PODMÍNKY PRODEJE A NERESPEKTUJE JE |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela B. (zuzka555)
ID 171583
, mimibazar.cz/zuzka555
(21. 2. 2013, 21:03)
|
Take jsem mela problem s touto prodavajici, koupila jsem hodinky za cca 3000kc a fejky nehodlala mi vratit penize, az jsem to nakonec vzdala!!! nevim kde to zbozi nakupuje.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela B. (zuzka555)
ID 171583
, mimibazar.cz/zuzka555
(6. 1. 2010, 21:22)
|
zakoupila jsem hodinky před cca 14dny ...po par dnech se začla šoupat stribrna barva.V hodinarstvi kde prodavaj prave GUESS hodinky mi zdelili ze pochybuji o pravosti zbozi.Napsala jsem prodejkyni navrh na odstoupeni od smlouvy....jen mi napsala ze mam hodinky poslat do USA ze se je pokusi vyreklamovat....nemam ni predem slibeny zarucni list....a nemam zajem o ani vymenene zaj jine nekvalitni hodinky podle odborniku padelky...obchodnice nema zajem se dohodnout...podnikam kroky k naprave.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika P. (Gabi111CZ)
ID 126723
(12. 1. 2010, 18:50)
|
Bohužel paní M. odmítá 10-ti letou záruku od Guess USA-na kterou má nárok !A očekává, že nám vrátí poškozené hodinky a peníze jí budou v plné výši vráceny. Podmínky prodeje si zřejmě ani nečte protože se domnívá, že jsou na MMB uvedeny pouze jen na parádu....Naše výrobky označuje za "fejky", ikdyž máme veškeré zboží podložené fakturami přímo z výrobny Guess v USA s osvědčením a kontakty na výrobce, kde může originalitu ověřit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela B. (zuzka555)
ID 171583
, mimibazar.cz/zuzka555
(12. 1. 2010, 21:29)
|
Záruku neodmitám,záruku musíte podle zákonu vyřídit do 30ti dnů,jinak mi musíte peníze vrátit ,to si myslím,že by jste nestihla z USA a hlavně-já vám pošlu hodinky do USA,nebudu mít v ruce žádný doklad takže už nemusím vidět hodinky ani peníze a nebo čekat X měsíců než mi přijdou jiné???? . Stejně tak nerespektujete české zákony,i když by jste měla,pokud prodáváte zboží do čr,všude v čechách máte právo na vrácení zboží do 14ti dnů. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela B. (zuzka555)
ID 171583
, mimibazar.cz/zuzka555
(upraveno 12. 1. 2010, 22:06)
|
A já jsem hodinky nijak neponičila!!! To že se začnou po pár nošení šoupat na měd není moje vina!!!Dala jsem vám šanci vyřešit spor v soukromí a po dobrém-jestli vám tohle za to stojí?!!! Proč píšete,že chci částku v plné výši? Ani jste mi nenabídla 70%,jak máte napsáno v podmínkách!!!Předem jste slibovala,že mi záruku vyřídí v čechách,kdybych věděla,že ne,nikdy bych si od vás hodinky neobjednala,abych tomuhle předešla!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Silvie Dosoudilová (Hejhule)
ID 3580
, mimibazar.cz/hejhule
(upraveno 14. 6. 2009, 21:54)
|
Dobrý den, psala jsem již 3 x, že chci zrušit objednávku, jelikož čekací doba více jak 2 měsíce mi připadá moc, neupozornila jste mě na tuto možnost. Jelikož ze zákona můžu kdykoliv zrušit objednávku, tak nevidím důvod v tom, abyste ji zrušila. Nerada to píšu v hodnocení, ale na e-maily neodpovídáte, a mě nebaví čekat, až odpovíte, že nic rušit nemíníte. Prosím o profesionální přístup. Reakce MMB: UPOZORNĚNÍ OD |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika P. (Gabi111CZ)
ID 126723
(12. 6. 2009, 14:29)
|
Mila Silvo, dodani zbozi v rozmezi 3-21 dni se vztahuje na zbozi skladem (mame sklad v USA, CR a UK) nikoliv na zbozi co je na objednavku z USA ...... tato objednavka byla na Vase prani zadana primo u vyrobce a bohuzel nelze zrusit. Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Silvie Dosoudilová (Hejhule)
ID 3580
, mimibazar.cz/hejhule
(12. 6. 2009, 14:37)
|
Pod fotem nebylo upozornění, že se jedná o delší čekací dobu, vy jste mě na to také neupozornila, proto jsem se řídila Vašimi podmínkami prodeje. A i kdyby jste mě upozornila, což se v tomto případě bohužel nestalo, mám ze zákona právo na zrušení objednávky bez sankce, proto žádám o vrácení mnou zaplacené částky zpět na můj účet: 206062717/0300 Skutečně nemám chuť čekat další měsíc na možnou dodávku plavek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie G. (Lucije26)
ID 30641
, mimibazar.cz/lucije26
(29. 5. 2009, 8:03)
|
Chtěla jsem si zakoupit plavky od VS, ale ze strany prodávajícího nebyla žádná pozitivní reakce na mojí objednávku , takže obchod se neuskutečnil... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika P. (Gabi111CZ)
ID 126723
(upraveno 15. 6. 2009, 7:28)
|
Milá Lucie, psala jsem Vám snad pro každého srozumitelný email, že plavky jsou vyprodané!! Takže nechápu čemu jste nerozuměla a čemu už vůbec nerozumím je - z jakého důvodu jste si dovolila mi psát negativní hodnocení, když jsme spolu ani žádný obchod neměly. Koukám, že sama tady nemáte ani jedno hodnocení, takže každý si o Vás pomyslí své!! Sbohem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie G. (Lucije26)
ID 30641
, mimibazar.cz/lucije26
(31. 5. 2009, 8:51)
|
Milá Veroniko, rozčilovat se opravdu nemusíte, hodnocení není tak ošklivé, jak tady píšete... Z Vaší strany nebyla žádná pořádná komunikace , tak jestli máte jiný pocit, je to v pořádku, ale mne se tento způsob nelíbí. Plavky jsem si objednala od jiné paní a jsem plně spokojena. Až napíšu ošklivé hodnocení, tak se budete divit, ale teď jsem k tomu neměla důvod. Lucie |
ODPOVĚDĚT
|