Jitka S. (Jitka S.) ID 1233
|
|
mimibazar.cz/jitka
|
Oblast: Kadaň |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 21. 3. 2005 |
Naposledy: 6. 8. 2018, 17:23
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 222137
(5. 8. 2010, 15:07)
|
Bohužel musím hodnotit negativně. Přestože se zdálo, že vše bude naprosto v pořádku a paní Jitka byla i ochotná počkat na dohodnutý termín, po zaplacení došlo ke změně v komunikaci a na maily v lepším případě odpověděla jen jednou velmi strohou větou, nic neříkající o termínu dodání zboží (přestože slibovala, že zboží speciálně pro mne odloží, takže se dá předpokládat, že jej obratem odešle), v horším vůbec. Nereagovala ani na telefonní hovory, až po tomto hodnocení. Obávám se zboží ani zaplacené peníze už neuvidím. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka S. (Jitka S.)
ID 1233
(6. 8. 2010, 12:55)
|
DOBRÝ DEN, nevím co vám na toto hodnocení napsat.. vše jsem vám psala v mailu, i jsme spolu včera odpoledne mluvily telefonem. Od nás balík odešel dle slibu a zřejmě bude ležet na vaší poště. Psala jsem vám i číslo balíku, abyste se mohla na poště informovat, bohužel česká pošta kolikrát zákazníkům lístky ve schránkách nezanechá a pak vypadáme my obchodníci jako nespolehliví... velice mne mrzí, že jste se nejdříve nezeptala na poště a okamžitě oso |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 222137
(6. 8. 2010, 20:00)
|
Dobrý den, nejde o doručení Českou poštou, to proběhlo v pořádku, balík jste podala ve středu a v pátek byl zde (a bylo to nikoli v pátek a nikoli v pondělí, jak jste tvrdila, ale to je již nepatrný detail). Jde o chyby v komunikaci. Pořád platí, že po zaplacení za zboží jste velmi málo komunikovala, musela jsem urgovat informace o zboží, připomínat se, volat a něco jako mail s informací o přijetí platby nebo odeslání zboží vůbec neprobíhalo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 222137
(8. 8. 2010, 8:28)
|
Škoda, že jste reagovala tak rychle, chtěla jsem totiž změnit hodnocení na neutrální, protože přes všechny nepříjemné věci v komunikaci bylo nakonec zboží v pořádku a oceňuji také to, že jste byla ochotná dohodnout termín zaplacení. Takže nakonec bych sama změnila to znechucení a jen negativní hodnocení na neutrální. Myslím, že ostatní budou s nákupy u vás již zcela spokojení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jitka S. (Jitka S.)
ID 1233
(8. 8. 2010, 16:19)
|
Jsem ráda, že zboží nakonec došlo vpořádku a splnilo vaše očekávání. Jak říkám, sváží nám balíky Česká Pošta. Váš balík byl svezen v pondělí, mám na to doklad - pokud z pošty v Kadani putoval k vám až ve středu, což se mi tedy zdá divné, ale prosím... tak ale to už já nemohu ovlivnit. I tak díky za obchod. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena G. (H.G.)
ID 29941
(28. 1. 2008, 9:16)
|
BOHUŽEL PATŘÍM MEZI NESPOKOJENÉ NAKUPUJÍCÍ. 14 DNÍ PŘED VÁNOCEMI JSEM OBJEDNALA HODINY SPIDERMAN. CHTĚLA JSEM JE PRO SYNY K VÁNOCŮM. PANÍ MI NABÍDLA, ŽE JE OSOBNĚ PŘIVEZE. I KDYŽ JSEM JÍ USTAVIČNĚ PŘIPOMÍNALA JEJÍ SLIB, NAKONEC JSEM BYLA BEZ DÁRKU.ODPOVĚDI BYLI JEDNODUCHÉ- NESTÍHÁM, NEMÁM ČAS, ZAPOMNĚLA JSEM,... 2 DNY PŘED VÁNOCI MI NAPSALA, ŽE MI NABÍDNE HODINY S FÍKEM. SPIDERMAN, KTERÉ JSEM MĚLA V RESERVACI SE PRODALI. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka S. (Jitka S.)
ID 1233
(30. 1. 2008, 17:06)
|
vážená paní Gerstnerová, to co píšete není pravda - je to pravda jen z poloviny... mrzí mne, že jste v hodnocení neuvedla situaci tak, jak byla... hodiny Spiderman jsme pro vás měli celou dobu a dodnes je v obchodě máme, protože jsme je právě pro vás rezervovali... kontaktovala jsem vás ještě 23.12., bohužel jste mi nebrala telefon... Když tedy dle vás není problém dojet z Kadaně do Klášterce, nechápu proč jste tedy nepřijela vy, vaše situace se zlomenou nohou manžela přece není taková, abyste nemohla dojet do Kadaně nebo si nenechala hodiny poslat jako ostatní zákazníci. pokud jste si tedy alespoń mým záporným hodnocením ulevila, jsem ráda za vás Hezký večer Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Blechová (Játa)
ID 26578
, mimibazar.cz/jata
(11. 7. 2007, 14:48)
|
Dobrý den Jitko, bohužel se nemohu přidat k Vašim spokojeným zákazníkům. Objednala jsem nové zboží - autíčko se zpětným chodem. Dnes balíček dorazil, ale auto nebylo v originální krabičce ( tudíž rozbalené!!!!!!!!) a evidentně se nejedná o nové zboží: zadní kolečka jsou zkřivená, takže si o zpětném chodu můžeme nechat jen zdát a levé dveře už byly opravdu mockrát otevřené (jsou lehce vyvrácené). Původně jsem toto autíčko objednávala jako dárek, ale v tomto stavu ho rozhodně nikomu dát nemohu. Vyhazovat peníze za další poštovné a utratit tak za poštovné 60 Kč se mi rozhodně nezdá ekonomické a tak rozšířím sbírku našemu broučkovi, který ocení alespoň to, že autíčko houká a bliká. Jsem opravdu zklamaná a zařazuji Vás mezi nespolehlivé inzerenty. Opravdu nemohu pochopit, že zboží v takovém stavu posíláte jako "nové". |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka S. (Jitka S.)
ID 1233
(13. 7. 2007, 11:12)
|
dobrý den, paní Jano, je mi líto, že jste takto zklamaná. autíčko je nové, mohu vám to doložit fakturou, ve které máme nákup těchto autíček a datovaná je jeden den před odesláním vašeho balíčku. dodavatel nám autíčka dodal bez obalů, údajně objednali velké balení ve velké krabici bez jednotlivě balených autíček.... auto je opravdu nové, nepoužité, obchoduji již sedmým rokem a takové jednání bych si opravdu nemohla dovolit. mrzí mne, že jste se se mnou nespojila telefonicky nebo emailem, abychom si mohli vše vysvětlit, abych měla možnost se bránit a ihned mi napíšete nespolehlivé hodnocení. to si myslím není fér. vždy se dá dohodnout, na reklamaci máte ze zákona nárok, to, že je autíčko nepoužité vám zjevně nevyvrátím, to se nedá nic dělat, a my bychom uhradili i poštovné, které byste vynaložila. hezký den Jitka Křížová |
ODPOVĚDĚT
|