![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Edita S. (světlíci) ID 254280 (11. 3. 2011, 10:07) |
Dobrý den, až do teď jsem čekala odpověď na email, který jsem Vám zaslala 21.2.A vy jste se neobtěžovala se ani omluvit za triko, které bylo poničené...než jsem ho od Vás koupila na vadu rukávků poničené fixou jsem se Vás ptala .Napsala jste, že rukávky jsou v pořádku .No nic alespoň o Vás vím, že jste nefér prodávající ![]() Hezký den Edita. |
||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Andrea K. (grincova) ID 117924 (13. 3. 2011, 9:13) |
Dobrý den, paní jsem se omluvila za vzniklé komplikace, ketré něbyly úmyslné(nemocná dcera, odjezd na hory), nabídla jsem paní , že zašlu korunky nazpátek vč. pošty, ale to už bohužel nechtěla. Omlouvám se a přeji krásný den Andrea |
||
ODPOVĚDĚT |