Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Martina K. (ciniminisek) ID 11533

ÚČET BYL POZASTAVEN
Martina K. (ciniminisek) ID 11533
Oblast: Mladá Boleslav
Registrace: 3. 3. 2006
Naposledy: 23. 2. 2010, 19:30
Aktualizace: 27. 10. 2008, 19:58
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 107
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 8
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 11 negativních hodnocení
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 19957 (18. 8. 2008, 9:01)
Dobrý den Martino,
musím Vám udělit negativní hodnocení (N) (N) (6). Ač já jsem Vám věci k výměně poslala už v květnu.. do dnešního dne nemám od Vás doma ani rybičku na vanu, ani nic dalšího, co jste psala v emailech. :-@ (6) :-@ 8o| :-( (N) Akorát jste slibovala a dnes už ani neodpovídáte na emaily (N) (N) (N)
Proto Vás k výměnám vůbec *N*E*D*O*P*O*R*U*Č*U*J*I* a další maminky, které budou chtít s Vámi vyměnit varuji před výměnou s Vámi!!!
Mně od Vás nic nedorazilo!!
S pozdravem Boštíková
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 19957 (3. 9. 2008, 19:57)
Tedy vážená Martino,
doufala jsem, že alespoń špatné hodnocení Vás rozhoupe, abyste balíček poslala.. ale nic.. ani řádka omluvy, či poslání balíčku.. fakt vrchol!! (N) :-o :-( 8o|
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Janina0507) ID 13479 , mimibazar.cz/kimbaloo (1. 8. 2008, 19:08)
Uděluji NEGATIVNÍ hodnocení, ačkoli na MMB nakupuji a prodávám už hooodně dlouho, s takovým jednáním jsem se ještě nesetkala a doufám, že ani nesetkám (6) :-@.
S paní jsem se domluvila na výměnu, já jí v úterý poslala kabátek a džínečky, aniž bych si přečetla její hodnocení a ona mi měla zaslat balení vlhčených ubrousků na které nejspíš čekám zbytečně 8o| (box) (facky).
Ani nereaguje na vzkazy, klasický mrtvý brouk... (comp) 8o|
Asi upozorním adminy, ať další maminky této paní nenaletí... (N) (N) (N) (N).
Jana.
ODPOVĚDĚT
Martina K. (ciniminisek) ID 11533 (9. 8. 2008, 15:48)
Už jsem Vám napsala email proč se tak děje.Děkuji M.
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Janina0507) ID 13479 , mimibazar.cz/kimbaloo (16. 8. 2008, 19:27)
Sice jste mi nějaký vysvětlení napsala a slíbila nápravu, ale stále se nic neděje a já pořád čekám na baíček od Vás.... (6) (N) :-@ (hadka)
ODPOVĚDĚT
Veronika S. (menet011) ID 49519 (9. 3. 2008, 13:19)
Dobrý den,
čekám už více než měsíc na balíček od Vás :-S , penízky odečteny z mého účtu 4.2.08, na vzkazy se ani neobtěžujete odpovědět. Požaduji vrácení peněz, už mě nebaví, tak dlouho čekat!!!! :-S Rozhodně, jako spoustu dalších maminek NEDOPORUČUJI!!!! (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Šárka R. (Lusandra) ID 61020 (23. 1. 2008, 19:56)
Je moc hezké ,že se p. Martina stará o nové zákazníky,ale v mém případě balíček stále neposlala.Sice se mi omluvila a slíbila že to napraví už minulou
středu,ale stále nic nepřišlo a na vzkazy opět jako předtím nereaguje.To je myslím ,jen důkaz o tom,že na Martinu není prostě spolehnutí. +o(
Naštěstí je to můj první a doufám poslední špatný obchůdek.Dalších 43 obchůdků proběhlo fajn a tak mi chut obchodovat a důvěřovat ostatním nevzala. N e d o p o r u č u j i (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Šárka R. (Lusandra) ID 61020 (22. 12. 2007, 12:08)
Martina je velmi špatný partner na obchodování!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Martino Váš balíček měl být v pondělí pod stromečkem pro mé děti,moc Vám děkuji ,že jste ho nebyla schopná od 3.12 poslat.Užijte si ten můj,který máte minimálně 15 dní doma a doufám,že jsem poslední kdo si s Váma takhle naběhl.VARUJI PŘED VÁMI VŠECHNY (N)
ODPOVĚDĚT
Jana S. (siriss) ID 44777 , mimibazar.cz/siriss (20. 12. 2007, 15:19)
+o( paní Martina je opravdu velmi nespolehlivá, všem doporučuji při výměně počkat až vám přijde balíček od ní, potom teprve posílat svůj, případně výměny vůbec nezačínat. Už skoro měsíc čekáme na svůj balíček. (N)
ODPOVĚDĚT
Šárka R. (Lusandra) ID 61020 (20. 12. 2007, 13:32)
Martino v neděli jste se omlouvala kvůli připojení,slíbila v pondělí balíček poslat.Je čtvrtek a stále nic Jaká bude výmluva dnes???děkuji (N) (box) (box) (N)
ODPOVĚDĚT
Šárka R. (Lusandra) ID 61020 (12. 12. 2007, 10:48)
(N)Také čekám na výměnu .3.12. jsem balíček odeslala a od té doby se p. Martina neozývá.Šárka (box)
ODPOVĚDĚT
Jana S. (siriss) ID 44777 , mimibazar.cz/siriss (10. 12. 2007, 14:09)
(N) už tři týdny čekám na výměnu, paní Martina si balíček odnás převzala, ale nám už neposlala :-S
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (upraveno 22. 8. 2007, 9:28)
Mezi náma došlo k nedorozumění:
Hrozně mě mrzí, že jsem s váma udělala tu výměnu, protože jak jste slíbila poslat hvězdičky aquilla, tak mi do dnešního dne nedošly. A ani nemáte té slušnosti mi napsat, jestli jste je vůbec posílala. Posílat jste je nemohla, prostě jsem se s váma napálila.
Užijte si to tričko ode mě, a doufám, že už na vás na MMB nenarazím. Protože já obchoduji jen se slušnýma seriózníma maminkama.

Mějte se jak chcete, ale abych pravdu řekla, mně by svědomí nedalo někomu něco slíbit a pak to neposlat. Ale to je o povaze.
V diskusi hodně komunikuji s maminkama, tak na vás určitě upozorním, aby si daly pozor s váma obchodovat. Simča (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (22. 8. 2007, 9:28)
UPRAVUJI HODNOCENÍ:
Mezi náma došlo k nedorozumění, domluvily jsme se na výměně, já tričko odeslala, ale paní Martina slíbené hvězdičky ne.
Vyřešilo se to do 10 dnů, kdy mi Martina psala, že byla v nemocnici, a tudíž nemohla hvězdičky odeslat.
Hned poté, jak se vrátila, dopis odeslala.
Tím pádem se vše vyřešilo. Simča
(clamp)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (ciniminisek) ID 11533 (22. 8. 2007, 11:28)
Jsem ráda,že je vše vyřešené.Martina
ODPOVĚDĚT
Hana L. (HankaL) ID 13775 , mimibazar.cz/hankal (31. 7. 2007, 21:55)
Martino je mi to líto, ale i já se musím připojit k nespokojeným maminkám!!! (N) (N) Dne 2.7. si u mě Martina objednala nějaké věci, pak jsem zjistila, že by se mi líbili u ní v albu dvě věcičky a poprosila jsem Martinu o přeměření ( 5.7. ) s tím, že kdyby se mi hodili takže bysme se domluvili co a jak. Čekala jsem nic napsala jsem pár vzkazů a nakonec 13.7. mi přišel email s vysvětlením, že bohužel bla bla bla a ať si napíšu co potřebuji přeměřit a že to napraví opět jsem čekala na rozměry a 26.7. mi paní Martina napsala, že naší výměnu ruší samozřejmě bez rozměrů!! Nevím jak to mám napsat, že chci rozměry a ne výměnu :-@ :-@ :-@ MArtino u mě (N) (N) (N) (N) Nic hold se nedá nic dělat +o( +o( Hanka
ODPOVĚDĚT
Martina K. (ciniminisek) ID 11533 (5. 8. 2007, 16:27)
Jéé tak to se omlouvám já jsem myslela že mě nechápete že výměnu ruším tak jsem to nechala být.Netušila jsem že si chcete věcičky koupit.Tímto se moc omlouvám.... Martina
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu