Vilma P. (nattalinka04) ID 111916
|
|
mimibazar.cz/snasa
|
Oblast: Olomouc |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 13. 2. 2008 |
Naposledy: 19. 5. 2018, 17:48
|
|
|
|
|
|
Martina G. (Marťulinka)
ID 54877
, mimibazar.cz/martulinka
(upraveno 9. 12. 2017, 20:06)
|
Paní nedoporučuji..zaplatila jsem si balík věcí,za 1700kc, ale to,co tam mělo být,tam nebylo..nejen,že věc nebyla napravena,ale paní ani nereaguje na vzkazy..nabídla jsem,že si poštu zaplatím,jen ať mi pošle,co tam chybělo..bez odezvy..proto nedoporučuji a varuji...až teď jsem zjistila kolik negat.hodnocení už paní má..takoví lidi by tu být neměli |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(1. 11. 2016, 14:59)
|
Za mě nedoporučuji . Neobjednávejte pokud nemáte o zboží zájem. Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdeněk Dubový (KATY FASHION)
ID 39409
, mimibazar.cz/KATYFASHION
(5. 11. 2015, 6:17)
|
Nedoporučuji, objednané zboží, neuhrazená platba, na vzkazy, ani maily nereaguje |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ilona V. (ilovac)
ID 13835
, mimibazar.cz/ilovac
(10. 7. 2015, 9:14)
|
NEDOPORUČUJI. .Ilona. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana K. (křižačka)
ID 12932
, mimibazar.cz/krizacka
(18. 2. 2015, 11:30)
|
Bohužel nemohu doporučit jako nakupující...jen objednávka a pak klasický mrtvý brouk |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (Xenuska)
ID 21291
, mimibazar.cz/xenuska
(27. 9. 2013, 10:23)
|
Bohužel, obchod neproběhl, neodebrané objednané zboží, psala jsem emaily i vzkazy s dotazem, ale bez odezvy... zboží dávám dál do prodeje a mrzí mě, že obchod nedopadl. Kultová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Miroslava Nováková (slunickomirca)
ID 209138
, mimibazar.cz/slunickomirca
(28. 2. 2013, 8:30)
|
Bohužel skoro po měsíci nezaplacená objednávka, nemůžu doporučit ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(3. 3. 2013, 10:31)
|
Tak tomuhle opravdu nerozumím, protože jsme spolu komunikovali po mailu - jednalo se o tepláky a bundičku. Psala jsem Vám, že objednávku ruším, protože si stejné zboží švagrová sehnala u jiného prodejce. Pěkný den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika K. (Verdaska)
ID 146307
, mimibazar.cz/verdaska
(11. 12. 2012, 8:34)
|
PANÍ MÁ ZŘEJMĚ VELKÝ SMYSL PRO HUMOR. ZBOŽÍ ANI PO 3 TÝDNECH NEZAPLACENO. JEN SLIBY, ŽE ZAPLATÍ, AŤ POČKÁM A ŽE JSOU PENÍZE NA CESTĚ. KAČKY NEDORAZILY A NEDOPORUČUJI-NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ!!!KRÁSNÉ VÁNOCE. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(11. 12. 2012, 19:36)
|
Paní Veroniko, to nemyslíte vážně. Mě platba z účtu odešla a psala jsem Vám to. Tohle mě tedy velmi mrzí. Já mám o zboží zájem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika K. (Verdaska)
ID 146307
, mimibazar.cz/verdaska
(15. 12. 2012, 20:49)
|
TO TEDY NEVÍM KAM VÁM PLATBA ODEŠLA KE MĚ URČITĚ NE!DIVÍM SE, ŽE MÁ TOTO NĚKDO ZAPOTŘEBÍ. KAŽDOPÁDNĚ PRO MNE JE TO UZAVŘENÝ OBCHOD. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Šárka K. (hobby07)
ID 44297
(14. 3. 2012, 8:35)
|
Paní objednala zboží, nezaplatila, neodebrala, nekomunikuje. Blokuje zboží. Nedoporučuji k obchodování |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(14. 3. 2012, 8:44)
|
Dobrý den. Vaše zboží si přes můj účet objednala má kamarádka - tuším že šlo o nějakou mikinu. Vím o tom, že si to rozmyslela a tvrdila, že to má s Vámi vyřešené. Takže má chyba, že jsem si to nezkontrolovala. Nezlobte se. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie D. (SYNDYSEK)
ID 105806
, mimibazar.cz/syndysek
(20. 12. 2011, 10:25)
|
Paní objednala zboží, nezaplatila, neodebrala. Blokuje zboží. Nedoporučuji k obchodování. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna S. (bambulína)
ID 26064
(30. 11. 2011, 20:56)
|
Dobrý večer paní Vilmo, zdá se, že komunikujete jen, když se Vám chce. Opakovaně jsem vás žádala, abyste mi vratila penize za objednaný baletní dres, který jste mi dosud (od 4.10.) neposlala. Na mém účtu zatím peníze stále nejsou. Musím všechny VAROVAT, komunikace spatná, nedáte vědět, že je nejaký problém s dodáním zboží!!!!!!!!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(30. 11. 2011, 21:09)
|
Paní Anno, Vy ale už musíte mít peníze na účtu - byly odeslány v úterý |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Anna S. (bambulína)
ID 26064
(2. 12. 2011, 16:20)
|
Dobrý den paní Vilmo, nevím na jaký účet jste ty penize poslala, ale dívala jsem se právě na účet a nic nepřišlo! Zkontrolujte prosím číslo účtu. Anna S. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tatiana Z. (zvarova_t)
ID 244035
, mimibazar.cz/zvarovat
(8. 11. 2011, 13:34)
|
Dne 14.8, jsem objednala sukýnku TUTU SKIRT , ihned odeslala peníze a k dnešnímu dni nemám peníze ani sukýnku. Komunikace s paní Vilmou vázne . Po dvou až třech dnech mého otravného psaní dostanu odpověď že je zásilka na celnici , pak , že mi pslala ale žádný e-mail jsem nedostala , pak že se zásilka ztratila a je na ní daná reklamce na poště . Po mé urgrenci abych dostala číslo podacího lístku a evidenční číslo reklamace nedostávám už odpověď ž |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(8. 11. 2011, 14:35)
|
Dobrý den, paní Tatiano. To snad opravdu už není možné. Já samozřejmě chápu Vás, že jste rozlobená, že zboží nemáte. Máte právo na svůj názor, ale já se budu bránit . Já jsem balík odeslala a díky Vašemu infu podala reklamaci, která je vyřízená. Psala jste mi urážlivý mail, že mám 1 kus ihned k odeslání - TO JE ALE ZRUŠENÁ REZERVACE a s Vaší objednávkou to nemá nic společného. Vaše zboží se našlo - během 3 dnů bude zpět u mne, ale já Vám je odmítám prodat. Zkuste se zeptat různých obchodníků, jak dlouho trvá podle nového opatření, než se zásilky proclí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tatiana Z. (zvarova_t)
ID 244035
, mimibazar.cz/zvarovat
(8. 11. 2011, 21:50)
|
V tom případě Vás okamžitě žádám o vrácení peněz které máte neoprávněně bez úroků od 14.8. na svém účtu! ( dnes je 8.11.)Myslím , že o urážkách nemůže být ani řeč , vždy jsem byla služná viz mé hodnocení , které si může každý přečíst. Budu tolerantní a počkám tři pracovní dny na bankovní převod. Zákaznici čtěte a budu Vám držet palce ať se Vám nestane to co mně . Všem a hlavně paní Vilmě přeji hezký večer a úspěšné obc |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(9. 11. 2011, 17:15)
|
Peníze byly odeslány na Váš účet. Prosím o potvrzení přijetí transakce. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Tatiana Z. (zvarova_t)
ID 244035
, mimibazar.cz/zvarovat
(10. 11. 2011, 19:07)
|
Na účtu bohužel není připsana platba, Netuším z jakého účtu posílate tak jěště počkám . Zítra uvidíme. Jinak platí to co jsem už psala. Doporučuji všem číst také dva roky staré hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(11. 11. 2011, 7:38)
|
Paní Tatiano, peníze musíte už mít na účtu. Posílala jsem cíleně z účtu u stejné banky jako máte Vy. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Tatiana Z. (zvarova_t)
ID 244035
, mimibazar.cz/zvarovat
(11. 11. 2011, 12:52)
|
Dobrý den , dnes se platba připsala. Jsem ráda , že to dopadlo alespoň takto. Přeji hodně štěstí v obchodování. Táňa Zvárová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Naďa V. (nadina)
ID 10860
, mimibazar.cz/nada
(31. 8. 2009, 12:18)
|
Dobry den, pani Vilma, je mi luto, ze to musim napisat sem, ale mate u nas rezervovany tovar este od 29.6. Dohodli sme sa na pockani s platbou do 10.7. a neskor zase na 25.7. Zial, platba nikdy neprisla. Dakujem za pochopenie. Nada Vavrova FamilyMarket.cz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(31. 8. 2009, 12:25)
|
Dobrý den. Jsem velice překvapená, protože jsem opravdu prosila o posečkání s platbou do 25. 7. 09, ale žádná souhlasná odpověď mi od Vás nepřišla. Myslela jsem si tedy, že jste si vybrala jiného zájemce. Moc mě to mrzí, ale na negativní hodnocení máte samozřejmě právo. Žádné maily mi od Vás od té doby nepřišly, takže nejspíš chyba v komunikaci. No nic. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Naďa V. (nadina)
ID 10860
, mimibazar.cz/nada
(7. 9. 2009, 0:18)
|
dokoncenie...... presne od 29.6. s tym, ze som Vam vyhovela niekolko x s odlozenim terminu platby, tak som zvedava ako sa ku tomu postavite... Viete, zial, keby to spravil kazdy zakaznik ako Vy = ze si rezervuje a potom sa neozve, tak to mozeme rovno zabalit... Dakujem za pochopenie ! Mgr. Nadezda Vavrova FamilyMarket.cz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Naďa V. (nadina)
ID 10860
, mimibazar.cz/nada
(7. 9. 2009, 0:17)
|
Dobry den, Vasa predfaktura na rezervovany tovar je stale platna, takze mate moznost to vyplatit a chybu napravit. Pisala som Vam neustale a kopie sprav mam ulozene, ak potrebujete = staci/lo napisat, ze potrebujete kopiu, takze ak chyba v komunikacii = tak jednoznacne z Vasej strany, nikdy mi neprisla ziadna sprava o nedoruceni sprav pre Vas. Vasa objednavka je zavazna, mate na nu vystavenu normalnu predfakturu v nasom uctovnictve a rezervovala som Vam tovar viac ako 2 mesiace,
|
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Naďa V. (nadina)
ID 10860
, mimibazar.cz/nada
(27. 9. 2009, 10:25)
|
Dobry den, Takze tymto Vasu objednavku anulujem. Pani Petra sa neunuvala ani odpisat, ci napravit "chybu". Neodporucam. Pani Petra, ak si nieco raz zavazne objednate = skuste ludom aspon odpisat a netahat ich dlhodobo za nos... Nada Vavrova www.familymarket.cz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika P. (Gabi111CZ)
ID 126723
(9. 6. 2009, 17:15)
|
Paní si objednala sexy hoodie Baby Phat, ale zboží nezaplatila a na vzkazy nereagovala takže bohužel musím negativně hodnotit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vilma P. (nattalinka04)
ID 111916
, mimibazar.cz/snasa
(9. 6. 2009, 18:41)
|
Dobrý den. paní Veroniko. Docela jste mě překvapila. Já Vám totiž posílala maily se stornem objednávky, protože sestře mikinu z USA dovezla kamarádka. Maily mám uložené - mileráda přepošlu znovu. vy jste to vyřešila negativním hodnocením, na které máte samozřejmě právo. Musím říct, že je to moje první nemilá zkušenost na MMB, kterou zřejmě způsobila chyba v komunikaci. No nic |
ODPOVĚDĚT
|