Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele kateřina m. (*želvicka*) ID 109145

ÚČET BYL POZASTAVEN
kateřina m. (*želvicka*) ID 109145
mimibazar.cz/katerinamuskova
Oblast: Praha
Registrace: 1. 2. 2008
Naposledy: 18. 3. 2010, 20:12
Aktualizace: 16. 3. 2010, 23:15
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74667564
HODNOCENÍ 1311
VŠECHNY FOTOGRAFIE 121
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 33 negativních hodnocení
Celkem: 33 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Martin Bernaťák (ilahoo) ID 10413 , mimibazar.cz/ilahoo (upraveno 13. 7. 2010, 15:21)
Tak jsem opravdu bez korunek i bez bundiček asi nadobro :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ Tak doufám, že si je alespoň užijete !!!!!!!!!!!!!!!!!§ (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)
Jste moje první negativní maminka. MMB důvěřuji již od začátku, co tu působím. Vždycky jsem si říkala, že tady prodávají slušné mamči a že je to jen o domluvě. Kazíte dobré jméno i MMB :-( :-( :-( :-(
VE VÁS JSEM SE BOHUŽEL SPLETLA A STÁLO MĚ TO 543,- Kč !!!!!!!!! 8o| 8o| 8o| 8o| 8o|
ODPOVĚDĚT
Jana H. (Hermionaa) ID 158051 , mimibazar.cz/hermionaa (13. 5. 2010, 12:50)
Dobrý den, tak stále nic. Ani zboží ani peníze a koukám, že ke všem se chováte stejně. Ještě, že jsem si objednala zboží jen v hodnotě 92 Kč. Tak jsem poprvé na MMB narazila.....
ODPOVĚDĚT
Marie S. (josefsvzl) ID 247741 (30. 4. 2010, 9:13)
4.3. 2010 Jsem objednala a uhradila trička se spidermanem. 518,-. Paní dělá mrtvého brouka a neozývá se , i když mi 1.4.2010 slíbila, že má trička doma tak mi je pošle, jakmile jí pošlu adresu. Nic se neděje, mail má přeplněný , takže jí nemohu poslat ani stížnost. Marie S.(Josefsvzl) ID 247741
ODPOVĚDĚT
Martin Bernaťák (ilahoo) ID 10413 , mimibazar.cz/ilahoo (upraveno 5. 5. 2010, 12:05)
Hezký den všem... tak v březnu jsem maminku urgovala o korunky a nebo o zbožíčko :-S :-o Došla mi odpověď, že jsem to nemusela řešit až tak, že jsem písla negativní hodnocení na MMB. :-o Do dnes nemám ani bundičky, které jsem potřebovala někdy v březnu pro holky do školky ani korunky ani žádnou komunikaci. 8o| +o( Já jsem na MMB už dlouho. Taky se mi občas stane, že pošlu balíček dýl, ale snad alespoň písnu mailík :-( Znám to, když nestíhám... děs
ODPOVĚDĚT
Martina T. (titerka) ID 35483 , mimibazar.cz/titerka (21. 4. 2010, 13:52)
Dobrý den Katko,
ani nevím, kolikrát jsem Vás již urgovala o své zboží nebo vrácení peněz..
Poslední Vaše zpráva byla, že balíček je odeslaný, ale je to zase už asi 3 týdny a pořád nic nepřišlo!!!
Zboží jsem objednávala začátkem března, ale koukám, že nejsem jediná! Žádala jsem Vás o číslo doručenky....že by to byla chyba pošty...??
Prosím o odpověď.
Martina
ODPOVĚDĚT
Martin Bernaťák (ilahoo) ID 10413 , mimibazar.cz/ilahoo (25. 3. 2010, 22:01)
Hezký den všem, tak po pěti letech působení na MMB, jsem také konečně narazila. 8-| Paní Kateřina mi dluží 543,- Kč za bundičky Wolf :-@ Žádám o vrácení penízek na účet !!!!!! Takže mamči, pokud se vám ozve, prosím písněte to tady. Děkuji
ODPOVĚDĚT
Martin Bernaťák (ilahoo) ID 10413 , mimibazar.cz/ilahoo (25. 3. 2010, 22:59)
Mamča se mi ozvala, takže děkuji alespoň za komunikaci. A budeme se těšit na balíček.
Ivca
ODPOVĚDĚT
Jana H. (Hermionaa) ID 158051 , mimibazar.cz/hermionaa (25. 3. 2010, 17:28)
Dobrý den, stále mi nedorazilo zaplacené zboží!!!! Můžete mi tedy vrátit peníze?
ODPOVĚDĚT
jitka s. (peši) ID 9685 (25. 3. 2010, 16:11)
Dobrý den Kateřino.Musím bohužel Vám napsat neg.hodnocení.Od 2.3.2010 stále čekám na vrácení 137.-kč od Vás na můj účet.Je to sice jenom 137.-kč,ale nepatří Vám,tak proč byste si je měla nechat!!!!!!! :-@ :-@ :-@.Slíbených rukavic ze spidermanem jsme se nedočkali a teď už o ně ani nestojíme.Já jsem Vám zaplatila už 9.2.2010 a Vy jste úplně v klidu.Neuvěřitelné jednání!!!!!!! :- :-| :-| :-|Jitka S.
ODPOVĚDĚT
Radka U. (Radulina) ID 31356 (18. 2. 2010, 20:26)
Dobrý den znovu Vás žádám o urychlené vrácení peněz za objednané šusťáky, které jsem zaplatila v listopadu
09 do dnešního dne i po opakovaných slibech nepřišly, snažím se s Vámi zkontaktovat na Vašem emailu ale nedaří se mi Vám ho doručit Radka Urbancová (hadka) (N) (N) (N) :-@ (6)
ODPOVĚDĚT
Eva H. (hromnicee) ID 180810 (1. 2. 2010, 9:19)
Na paní Muškovou jsem velmi rozzlobená!
Více než před měsícem jsem zaplatila objednanou kombinézu,
ona ji prý odeslala 21. prosince. Dosud nepřišla a ona není ani přes opakované prosby schopná
poslat číslo podacího lístku. Teď už na e-maily nereaguje vůbec.
Kombinézu jsme samozřejmě museli mezitím koupit jinde.
Žádám ji proto opakovaně, aby pro nedodržení podmínek z její strany
vrátila peníze na můj účet a příště objednám jinde!
ODPOVĚDĚT
kateřina m. (*želvicka*) ID 109145 , mimibazar.cz/katerinamuskova (1. 2. 2010, 20:33)
DOBRÝ DEN MOC SE OMLUVÁM ALE PSALA JSEM DO VZKAZIKU ŽE MÁM PROBLÉM S NETEM MUSIM VZDY NEKAM ZAJIT A SPOJIT SE VYŘÍDÍM
ODPOVĚDĚT
Eva H. (hromnicee) ID 180810 (upraveno 12. 2. 2010, 20:58)
Po sedmi týdnech se mi vrátily peníze, děkuji. Přesto hodnocení nechávám, jeho změnou by tenhle systém ztrácel smysl. Nejvíc mi vadilo, že jste mě celou dobu udržovala v domnění, že zboží každým dnem dorazí. Příště prosím radši přiznejte, že nestíháte, to člověk spíš pochopí. Spokojená jsem nebyla, příště nakoupím jinde.
ODPOVĚDĚT
kateřina m. (*želvicka*) ID 109145 , mimibazar.cz/katerinamuskova (14. 2. 2010, 18:12)
Dobrý den nakupte si kde chcete , ale uvědomte si také že v tom mám peníze, kombinézka se ještě nenašla a věci které prodávam nemám zadarmo . :-$
ODPOVĚDĚT
Marie A. (majambrozova) ID 22252 (25. 1. 2010, 12:40)
Dobrý den, Katko! Opět musím přidat hodnocení, tentokrát ryze negativní. Na začátku listopadu objednané punčochy, které jste mi měla dodatečně zaslat, protože jste na ně v prvním balíčku zapomněla, dodnes nedorazily. Ani peníze zpět jsem neviděla. Již dvakrát jste mi tvrdila, že jste je odeslala, pak jste psala, že už nevíte, které to byly, po mém opětovném upřesnění zboží jste již znovu nenapsala. Jako prodávající Vás nemohu doporučit. A pokud konč
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (vanule) ID 84039 (upraveno 18. 1. 2010, 12:35)
Na objednané zboží u této paní čekám již 4 měsíce, několikrát jsem jí poslala e-mail, ale pořád se na něco vymlouvala, nakonec jsem chtěla své peníze zpět a ty do dnešního dne nemám - takže po 4 měsících NEMÁM ANI PENÍZE ZPĚT!!! Po tomto vzkazu mi paní Katka peníze zaslala zpět!!!
ODPOVĚDĚT
Ivana Petrželková (Iva74) ID 11738 , mimibazar.cz/iva74 (29. 12. 2009, 16:22)
Nejsem s paní spokojená, přestala najednou komunikovat což nechápu... naštěstí se tak stalo ještě v době domlouvání a ne až po převodu peněz. Je mi to líto, na rukavičky jsem se těšila a o komunikaci jsem se snažila jak mailem tak i vzkazy zde. Ivana. :-(
ODPOVĚDĚT
kateřina m. (*želvicka*) ID 109145 , mimibazar.cz/katerinamuskova (2. 1. 2010, 18:17)
OBRÝ DEN MOC SE OMLOUVÁM BYLA JSEM V NEMOCNICI DĚUJI KAČENKA
ODPOVĚDĚT
Lucie F. (Luciphanda) ID 173694 , mimibazar.cz/luciphanda (26. 12. 2009, 22:45)
Tak já bohužel jsem s Váma velmi nespokojená, objednala jsem si podzimní bundy s tím že je vynosíme než udeří zima. Doufala jsem že jak rychle jsem poslala peníze, že tak rychle mi pošlete bundy. Po tom co jste mi až po mé urgenci napsala že zboží bude asi bůhvíkdy,jsem ihned objednávku zrušila a čekala že mi obratem vrátíte peníze. Na mé maily jste nereagovala a až poté jste napsala 2x výmluvu,že manžel peníze poslal, nebyla to pravda, a až po výhružném m
ODPOVĚDĚT
Lada Š. (Ladasek) ID 139659 , mimibazar.cz/ladasek (21. 12. 2009, 12:40)
(N) (N) (N) dobrý den, je mi líto, ale musím napsat negativní hodnocení. Objednala jsem si kombinézu, zaplatila ji 6.12. a bylo mi slíbeno, že kombinéza je skladem a hned v pátek odeslána. Do dnes nemám kombinézu, Katka není schopna poslat ani podací číslo balíčku, aby se dohledal, komunikace vázne... Já nedoporučuji. Liknavý přístup a bohužel, nemáme kombinézu pod stromeček, což si myslím mohla paní Katka za 14 dní zvládnout a kombinézu poslat. NEDOPOR
ODPOVĚDĚT
kateřina m. (*želvicka*) ID 109145 , mimibazar.cz/katerinamuskova (22. 12. 2009, 18:48)
poddaci číslo balíčeku jsem poslala , boužel nejste jediná objednávajici tudíž delám co mohu, s odesilaním. balíček je odeslany , poddaci číslo také tak nevim co vice delat. ale chápu vaší naštvanost, ale jsme lidi i vám přeji krásné vánoce a svátky maminka kačenka (kolednici)
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (MarAli) ID 164683 (9. 11. 2009, 21:13)
Katko nikdy jsem nepsala negativní hodnocení a strašně se mi to příčí, ale na mimibazaru jsem prodala a nakoupila spoustu věcí a vždy byla komunikace perfektní a ke zpoždění došlo jen a jen díky České poště. Obávám se, že ve Vašem případě je tomu jinak. Objednala jsem u Vás pro malýho čepici, 19.10. odešla platba z účtu, ale čepice nikde a vaše sliby, že na to kouknete.....vraťte peníze nebo pošlete čepici. Z.
ODPOVĚDĚT
kateřina m. (*želvicka*) ID 109145 , mimibazar.cz/katerinamuskova (9. 11. 2009, 21:32)
ANO ODESLU VÁM 40KČ ZA ČEPICI + POŠTOVNÉ JEN CO MI PISNETE Č.Ú. DĚKUJI
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (KATA MATA VENDA) ID 258416 (4. 11. 2009, 19:19)
(N) Dobry den, 16.10. jsem vam poslala penize na ucet do dnesniho dne 4.11. se nic nedeje neodpovidate na vzkazy , kdyz jsem vam psala tak jste delala mrtveho brouka a nakonec jste po mne chtela adresu na dohledani, po dvou dnech se take nic nedelo tak jak se tedy domluvime?? Objednala jsem u vas poprve a naposledy veci mate krasne ale vase jednani ............!!!!! :-o zasnu!!! :-@ (6)
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (Nairobi) ID 38029 , mimibazar.cz/nairobi (2. 11. 2009, 19:46)
Bohuzel jsem byla hodne dlouho trpeliva :-S. Dne 3.10. jsem objednala 2x oteplene kalhoty. 9.10. prisly jenom jedny, ale to mi nevadilo. Tentyz den jste mi prislibila jejich odeslani.Zasilka nedorazila,tak jste napsala,ze zaslete podaci arch {nestalo se tak}. Za tyden tj. 25.10. z me strany zaslan mail s prosbou a navrhem reseni. Takze jake je resume? Balicek nedorazil {ze by opet chyba posty?}. Pokud chcete byt v tomto oboru opravdu dobra, tak si musite hyckat svoje zakazniky a ne je odrazovat.
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (Katy) ID 71209 , mimibazar.cz/KatyVa (9. 10. 2009, 14:14)
(N) (N) (N) (N) (N) (N)
MILÉ MAMINKY, právě mi došla trpělivost a jsem nucená napsat toto hodnocení. S paní K. si už nevím rady. Po 3 týdnech jsem se začala pídit po svém objednaném zboží za 843,-. Neměla ani tu snahu mi napsat a omluvit se. Pak mi napsala, že balíček už byl odeslán. Já však byla s její obchodní činností a snahou minimálně spokojená a tudíž jsem trvala aby mi byly vráceny peníze. Následně po 28 dnech mi přišel balík, který jsem však o
ODPOVĚDĚT
kateřina m. (*želvicka*) ID 109145 , mimibazar.cz/katerinamuskova (9. 10. 2009, 15:48)
DOBRÝ DEN KAŤO BALÍČEK JSEM ODESÍLLA PŘED 15DNY , MÁM NA TO DOKLAD , PSALA JSEM POKAŽDÉ. PENÍZKY JSTE CHTELA VRÁTIT POTÉ CO BYL BALÍČEK ODESLAN , PROTO JSEM ČEKALA ZDA BALÍČEK VYZVEDNETE NEBO CO BUDE.
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (Katy) ID 71209 , mimibazar.cz/KatyVa (17. 10. 2009, 1:34)
proč ty výmluvy!!! Do mailu jste mi napsala, že jste zapomněla nalepit adresu takže balík zůstal na poště....chacha. částka byla uhrazena 5.9. Balík přišel až za měsíc. Ten jsem však nepřevzala neboť jste souhlasila s vrácením peněz. Dnes 16.10. peníze na účtě ještě nebyly..... Ty mi už posíláte od pondělí jak jste napsala!!!!!!!!!! Ozvala se mi další maminka, že jí dlužíte peníze a nemůže to z vás dostat. U mě jste zmínila zdraví tchýně a hlídá
ODPOVĚDĚT
Pavla h. (pavla40) ID 72417 , mimibazar.cz/pavla40 (26. 10. 2009, 11:05)
U mě se zase vymlouvala paní Kateřina na rozvod.Málem jsem uronila slzu.Nechápu,že se dospělá ženská takhle může snižovat ke lži
ODPOVĚDĚT
Maria C. (gabko) ID 114341 (6. 11. 2009, 6:53)
myslela jsem ze skusenost s otresnou komunikaci mam jenom ja myslim scenar komunikace je stejny se vsema nespokojenima zakaznicema,jsem zvedava jak dopadneme
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (Gabi111CZ) ID 126723 (27. 8. 2009, 19:59)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Katerino, kontaktuju Vas pres ucet sestry... nebot ja mam na MMB dovolenou - Dagmar S. (Nextik1) ID 176516 - Dobry vecer, uz je to pres 2,5 mesice .......co u nas mate stale nezapalcene zbozi NEXT !!!
8o| (N) 8o| (N) (N) (N) (N) Jestli-ze neobdrzime doplatek za zbozi do konce tydne, tak Vam zaloha 500 Kc propada a zbozi se vraci zpet do UK do obchodu..Adminy jsem informovala
ODPOVĚDĚT
Celkem: 33 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu