Jitka D. (BAVLNĚNÝ POKOJÍČEK) ID 105740
|
mimibazar.cz/BAVLNENYPOKOJICEK
|
Oblast: Rakovník |
Telefon: 608 955 531 |
Registrace: 18. 1. 2008 |
Naposledy: 21. 5. 2015, 21:18
|
Aktualizace: 8. 4. 2015, 9:38
|
|
|
|
|
|
Zuzana S. (valentka23)
ID 540059
, mimibazar.cz/valentka23
(24. 5. 2015, 10:57)
|
Nechápu, co se stalo, paní byla vždy vstřícná a najednou už 3 měsíce nereaguje. Vracela jsem na výměnu mantinel a nemám ani nový, ani starý nevím, co si mám o tom myslet a kam se tedy obrátit. Je to neslušné a měla byste se nad tím zamyslet!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana K. (Jessika1)
ID 351882
, mimibazar.cz/jessika1
(22. 4. 2015, 21:31)
|
DOŘEŠENO -------------- Opět musím napsat sem. Paní je podvodnice. Po té, co se mnou měsíc nekomunikovala, konečně odpověděla, a to jen díky tomu, že jsem jí napsala negativ a stěžovala si u administrátora MMB. Dohodly jsme se na vrácení peněz. To bylo 14.4. Do dnešního dne peníze nemám a paní opět nekomunikuje. DEJTE SI NA NÍ POZOR!!! Upozornění posílám i na ČOI. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iva B. (ivabecvarova)
ID 191206
(16. 4. 2015, 10:37)
|
Bohužel také nemohu přidat jiné než negativní hodnocení. Já objednala nebesa nad postýlku. Ty dorazily včas a bez problémů. Ovšem dcera objednala ještě o něco dříve za 1600,- Kč pro mimi. Do dnešního dne nepřišlo nic, i když jí paní sdělila, že již bude odesílat. Je to již dalších 14 dní a nic. Na email žádná reakce. Smůla a zároveň ponaučení pro další |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anna Jedličková (aanna27)
ID 154597
, mimibazar.cz/aanna27
(upraveno 15. 4. 2015, 12:04)
|
BOHUŽEL OBJEDNÁVKU RUŠÍM , UŽ 14 DNÍ ČEKÁM NA PODKLADY K PLATBĚ A PANÍ SE NEOZÝVÁ , VŮBEC, PSALA SEM UŽ NĚKOLIKRÁT, VÍM ŽE TOHO MÁ MOC, PSALA ŽE ZAŘIZUJE OBCHŮDEK . ale čekám už od 31.3 , a látky už ted nutně potřebuji, omlouvám se |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Š. (smejdik7)
ID 161614
, mimibazar.cz/smejdik7
(25. 3. 2015, 16:29)
|
Dobrý den, již měsíc čekám na 2 ks polštářků, jsou zaplaceny, již jsem psala 2 emaily, žádná odpověď. Paní Jitka mi už šila jedny polštářky a bylo vše ok, teď vůbec nekomunikuje . |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radka R. (Raaadka)
ID 69503
(2. 3. 2015, 9:05)
|
Nedoporučuji,špatná domluva.Pani mi poslala neco jiného nez jsem požadovala.Na dalsi domluvu a vyreseni situace uz nereaguje.Takze jsem zaplatila za neco co jsem nechtěla,ale mám to a za cenu,která k tomu neodpovídá |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka D. (BAVLNĚNÝ POKOJÍČEK)
ID 105740
, mimibazar.cz/BAVLNENYPOKOJICEK
(2. 3. 2015, 9:47)
|
Dborý den, paní Radko, koncem ledna jsem vám psala email, že máte zaslat celý taburet a že otočkou zašlu křesílko které mám připravené k odeslání, zkontroluji email ale zasílala jsem vám informace.Omlouvám se za tokové problémy. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka R. (Raaadka)
ID 69503
(2. 3. 2015, 14:01)
|
A huraaa,najednou je reakce.ja Vam psala uz snad tři emaily. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta K. (makynka2)
ID 123268
(8. 1. 2015, 20:43)
|
NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!! paní Jitka nedodržela termín, čekám a čekám, komunikace příšerná, slíbila, že pošle číslo balíku, uplynuly dva dny a nic, balík nemám, rozhodně neposílat peníze dopředu, nereaguje na e-maily. Výsměch zákazníkům (z |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta S. (marketička)
ID 201319
(18. 12. 2014, 15:34)
|
Dobrý den, musím napsat negativní hodnocení, jelikož čekám déle jak měsíc na svou objednávku. Nekomunikujete, ani na vzkaz, ani ne e-mail jste mi nereagovala. Tvrdíte, že budete posílat vše ve středu balíkem do ruky. Proto jsem dnes čekala na balík, ale kde nic, tu nic. Jestliže posíláte balíkem do ruky, balík je druhý den doručen. Tímto Vás Žádám. o číslo balíkU z podacího lístku nebo okamžitého vrácení peněz! Suchánková Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka D. (BAVLNĚNÝ POKOJÍČEK)
ID 105740
, mimibazar.cz/BAVLNENYPOKOJICEK
(18. 12. 2014, 17:09)
|
Dobrý den, paní Markét balíček byl odeslán. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta S. (marketička)
ID 201319
(19. 12. 2014, 18:52)
|
Dobrý den, paní Jitko, žádám Vás o číslo balíčku ,již podruhé, jestliže byl odeslán, jistě máte číslo balíku, děkuji. Markéta S. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marcela J. (marcelaju)
ID 369667
(15. 12. 2014, 17:12)
|
NEDOPORUČUJI objednávat a platit předem! Paní Dvořáková několikrát potvrdí odesílání zboží, ale balíček nikde!!! Objednala jsem 4.11.2014, zaplatila obratem a byla ujištěna, jak rychle zboží dodá. Do dnešního dne nemám nic. A do vzkazu si napíše, " Děkuji vám za vaší trpělivost a klidný Vánoční čas přeji" . To je tedy opravdu výsměch ?! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora T. (Platinium)
ID 236490
(8. 12. 2014, 8:26)
|
Dobry den, objednavka vytvorena 11.11, uhrazena 13.11. Od te dobry zadne info,. 24.11 jsem urgovala objednavku emailem, ze si klidne pockam, ale chci mit jistotu, zda penize dosly a neposlala jsem je nekomu jinemu. 28.11 mi prisla odpoved, ze je balicek odeslany se spoustou dalsich pro jine klienty. Dnes mame 8.12 a balicek nikde. Dokazu pochopit, ze se neco zdrzi, mozna toho ma pani hodne, ale v obchodnich podminkach je dodaci lhuta ( pri novem siti) 5-14 dni, ne mesic. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka D. (BAVLNĚNÝ POKOJÍČEK)
ID 105740
, mimibazar.cz/BAVLNENYPOKOJICEK
(8. 12. 2014, 9:08)
|
Dobrý den, balíček byl odeslán a pravdu za zdržení pošty nemohu. Doufám že balíček dojde v pořádku. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
pavlína turinová (patlína)
ID 396105
(upraveno 1. 12. 2014, 15:10)
|
Balíček již dorazil, ale bohužel jsem chtěla světle řůžovou a přišla béžová ( |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka D. (BAVLNĚNÝ POKOJÍČEK)
ID 105740
, mimibazar.cz/BAVLNENYPOKOJICEK
(27. 11. 2014, 12:15)
|
Dobrý den, já vám psala email. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina K. (KaterinaMax)
ID 518987
(upraveno 17. 10. 2014, 12:43)
|
Hodnocení jsem upravila, jelikož v momentě zveřejnění, mi pošta balíček dorucila. Houpacka je nádherná a velmi kvalitně usita, mockrát děkuji. Původní hodnocení bylo negativní kvůli měsíci nejistoty, téměř bez komunikace, kterou by chtělo zlepšit. Takže negativní udeluji pouze za dobu doručení a komunikaci, i když chápu, že za nemoc nikdo nemůže. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
IVETA V. (ivevej)
ID 79845
, mimibazar.cz/ivevej
(23. 9. 2014, 14:40)
|
Dobrý den.Uděluji bohužel negativa.Od 11.9. mám zaplacenou objednávku a zboží nikde.Šlo o látku,kterou jsem potřebovala k tvoření.Paní jsem se informovala na balíček,i když se sem přihlašovala,tak se mi odpovědi nedostalo.Takže budu čekat na vyřešení.Takhle jsem si obchůdek nepředstavovala.Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana L. (Zuzul)
ID 283923
(27. 4. 2014, 15:05)
|
Dobrý den, již 2 měsíce čekám na zaslání 2 kapsářů a výbavičky pro panenku. Komunikace přes mail je velmi sporadická, balíček prý byl již odeslán, ale pošta ho ztratila. Bohužel Vám to musím věřit, protože jste mi ani neposlala sledovací číslo. Vzápětí jste mi dala vědět, že jste vše ušila nové a pošlete, ale je to opět již 14 dní a nemám od Vás žádnou další zprávu ohledně mého balíčku. Kdy jste jej poslala a jaké je sledovací číslo. P |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana L. (Zuzul)
ID 283923
(4. 5. 2014, 20:57)
|
Dobrý den, ráda bych poděkovala za kapsáře. Nakonec vše dorazilo v pořádku. Jsou moc pěkné. Doporučovala bych Vám pro příště lepší komunikaci s Vašimi klienty. |
ODPOVĚDĚT
|