|
Radka K. (Radka23)
ID 72981
, mimibazar.cz/radka23
(6. 3. 2013, 18:57)
|
Koukám, že již nejsem jediná, co je s Váma nespokojená, nedoporučuji !!!! Nevíte kam zapisovat a kazit hodnocení. Vyhraju od Vás kola na aukci, tak mi udělíte pozitivní hodnocení - vše v pořádku a sem nacpete negativ, no prostě děs!!!! Sice hodnocení je staršího data, ale nevidím důvod proč mi jej pani udělila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina N. (cvrrrk)
ID 74809
, mimibazar.cz/cvrrrk
(14. 11. 2012, 21:26)
|
4.7. jsem odesílala peníze za crocsy, do dnešního dne nemám ani crocsy, ani peníze zpět, žádná komunikace... Velice neseriózní jednání..... Pokud s někomu paní Alena ozve, dejte prosím zprávu.. Katka Nohelová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla V. (Bublina69)
ID 210069
, mimibazar.cz/bublinava
(26. 9. 2012, 7:32)
|
i já se připojuji k negativnímu hodnocení, paní jsem 6.8. odeslala peníze na boty Converse pro syna, a stále nic. Nereaguje, nabídka na MMB vymazána ... absolutně nedoporučuji Pavla |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana D. (janikV18)
ID 95898
(20. 9. 2012, 8:38)
|
To přece není mozné??? přijít o peníze. Paní taky nereaguje na moje emaily. Kamarádka mi po prosila o koupi conversek pro jeji dceru a boty nikde, a peníze nikde. To přeci nevzdám, zkusím napsat kontole mimibazaru. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela K. (maculajda)
ID 98067
(18. 9. 2012, 11:13)
|
Dobrý den, velice nerada, ale p. Alenu NEDOPORUČUJI, objednané conversky nedorazily, díky poště, to by se dalo pochopit. Paní slíbila vrácení peněz, ale ani po 14dnech nedorazily, na maily nereaguje, myslím, že se mohu s penězmi rozloučit Marcela |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zdeňka R. (zdenapa)
ID 268515
, mimibazar.cz/zdenapa
(upraveno 11. 10. 2012, 13:58)
|
Dobrý den, Aleno, mohla byste mi, prosím, dát vědět, zda mi odeslali balíček s converskami nebo se jestli zase ztratil - už podruhé, pořád totiž nedorazil... Na e-mail nereagujete, tady na MMB je všechno vymazané, už s tím moc nepočítám. O vrácení peněz ani nemluvím... Kdyby náhodou, číslo mého účtu máte ve vzkazu, také v e-mailu všechny moje údaje. Jsem dost naivní... Zdena Riegrová |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina Š. (Kačule2)
ID 296659
, mimibazar.cz/kacule2
(23. 8. 2012, 12:58)
|
Bohužel jsem nucena VAROVAT!!!!!!!!!!!!jiné maminky. Od konce června mám objednané a zaplacené troje boty u paní Aleny. Dodnes mi žádné nepřišly a paní ani neodpovídá na maily a v podstatě nekomunikuje. Jednou mi napsala,že jsou boty na cestě a to je již měsíc. Je smutné,že se takhle chová. Platila jsem něco přes 1700,-kč a boty měly být pro holčičky naše (ted jim byly tři roky). Nastoupila jsem do práce a tak si tedy vydělám na nové. Vzhledem k mateřské na |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena K. (alenakra)
ID 105420
, mimibazar.cz/alenakra
(27. 8. 2012, 15:44)
|
Dobrý den,kontaktovala jsem vás a bohužel jste se neozvala. Jak ve vzkazech, tak v podmínkách je jasné vysvětlení již delší dobu, tudíž pokud jste se rozhodla to tímto řešit, bohužel to nikam nevede S pozdravem AK |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina Š. (Kačule2)
ID 296659
, mimibazar.cz/kacule2
(27. 8. 2012, 21:30)
|
Milá paní Aleno. Já vám zde mohu překopírovat mailíky co jsem vám posílala. A chápu i pozdržení s dodávkou. Také jsem počkala i po vaší dovolené a psala jsem. Ovšem opět nic . Hlavně já vám nic nedlužím. Koukám,že jednáte vždy stejně. A stále o dodávce nic nevím. Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Alena K. (alenakra)
ID 105420
, mimibazar.cz/alenakra
(30. 8. 2012, 12:13)
|
Milá Katko, nevím co myslíte tím, že jednám vždy stejně, ale já vám psala, jak se věc má a mejlík poslala, takže nevidím jediný důvod v tomto postupu. Svůj status jsem Vám poslala, tudíž čekám buď na domluvu nebo nějakou "rozumnou" komunikaci. Psaní si přes hodnocení mi nepřijde moc normální... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Karolina P. (iKarkulka)
ID 151185
(5. 8. 2012, 11:43)
|
Před nákupem jsem si prošla hodnocení této prodejkyně, a proto jsem bez obav reagovala na její inzeráty. Bohužel ani po více jak 6 týdnech boty nedorazily, prodejkyně slibovala zaslat číslo balíčku, to také nedodala, na maily nereaguje. Snad jí těch asi 1800,- Kč udělá radost. Nedoporučuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena K. (alenakra)
ID 105420
, mimibazar.cz/alenakra
(5. 8. 2012, 13:03)
|
Děkuji za negativní hodnocení a za komentář - chtěla jsem zkopírovat váš email, ale je zde málo prostoru, proto stručně. JEstli boty nedrazily, pak je problém s dodávkou a dá se řešit. Může být nová nebo vrátíme platbu - to je standard. Vaše osočení mi nepřijde moc vkusné a pokud vaše komunikace bude probíhat takto, přizpůsobíme se tomu. Uděluji negativní hodnocení za STYL vaší komunikace. Děkuji AK |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karolina P. (iKarkulka)
ID 151185
(5. 8. 2012, 13:07)
|
Mail klidně zkopírujte, i já to mohu udělat. Slíbila jste dodat číslo balíčku, nestalo se tak. Psala jsem Vám v ten den, ať se ozvete, nebo vrátíte peníze. Bez reakce. Začala jste reagovat až po sérii negativních hodnocení a upozornění, že na Vás podáme trestní oznámení. Vaše negativní hodnocení na mou osobu tedy nemá opodstatnění. Já jsem peníze odeslala IHNED a snažila se situaci řešit, nehodnotila jsem Vás unáhleně nebo bez možnosti, abyste věc dala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Alena K. (alenakra)
ID 105420
, mimibazar.cz/alenakra
(5. 8. 2012, 13:19)
|
Reaguji ne na základě hodnocení, ale protože jsem se dostala k vašemu emailu - a následně na mmb (viz poslední přihlášení - při pozorném prostudování se to dá zjistit, hodnocení na email, přes který komunikujeme nechodí). Jak jsem Vám již psala do emailu - budeme vše řešit. Nebudu zbytečně spamovat zeď mmb. AK |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Alena K. (alenakra)
ID 105420
, mimibazar.cz/alenakra
(upraveno 31. 8. 2012, 11:53)
|
Hezký den, paní Polanecká trvá na svém hodnocení i po vrácení platby - i když byla domluva jiná a hodnocení přislíbila upravit- podotýkám tedy, že k obohacení z naší strany nedošlo, tudíž jsem ráda, že tuto věc máme uzavřenou. To jen pro informaci pro další zákaznice |
ODPOVĚDĚT
|