Zlata T. (zlattur) ID 10541
|
|
mimibazar.cz/zlattur
|
Oblast: Uherské Hradiště |
Telefon: +420 775657361 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 12. 2. 2006 |
Naposledy: 6. 10. 2016, 10:11
|
Aktualizace: 2. 11. 2015, 9:33
|
|
|
|
|
Tereza J. (sklerotik3)
ID 246075
, mimibazar.cz/sklerotik3
(31. 12. 2010, 14:16)
|
CITUJI : sesity mam davno doma, ale musim se Vas zeptat, neuvedomuji si jestli jsem je platila nebo ne.........neco platim z meho uctu, neco z priteloveho..........jestli ano, tak diky za obchudek a jestli ne, tak se moc omlouvam a napiste mi. diky zlatka ......................................DOTED PENÍZE NEMÁM NA ÚČTU JE TO UŽ PŘES MĚSÍC, NESPOLEHLIVÁ NAKUPUJÍCÍ, NEDOPORUČUJI !!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Vosátková (Vosa Petra)
ID 110165
(upraveno 3. 1. 2011, 10:46)
|
Ač nerada, uděluji záporné hodnocení, šaty u mě máte rezervované přes měsíc, vaše odklady a emaily o tom jak jste korunky poslala už mě nebaví nechápu vaše jednání, vždy se dá domluvit nevím zda vám to stojí za tu ostudu dnes 3.1 dorazily po dvou měsících peníze, ale já své rozhodnutí a negativní hodnocení nezměním, korunky jsem vám obratem poslala zpět! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva Vejdělková (Kolasice)
ID 136836
, mimibazar.cz/kolasice
(upraveno 13. 5. 2010, 8:47)
|
Bohužel musím udělit negativní hodnocení. Paní Turečková si před dvěma týdny závazně objednala šaty a dodnes nezaplatila. Po deseti dnech (od objednávky) odpověděla na můj mail, že to bude nějaké nedorozumění v bance a prověří to. Už se neozvala, platba ani po dalších třech pracovních dnech nepřišla a neodpověděla ani na můj vzkaz. Nahlédla jsem proto do jejích hodnocení a bohužel jsem zjistila, že nejsem první, kdo se setkal s podobným jednáním. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zlata T. (zlattur)
ID 10541
(12. 5. 2010, 18:46)
|
nevim co tady pisete o deseti dnech, nemam internetove bankovnictvi, bylo to spatne zadano, nechodim na MMB kazdy den a navic ne vsechny zpravy dojdou i na mail.je mi lito, ze jsem Vam zneprijemnila zivot, ze jsem neodpovědela do 24 hodin na vzkaz..snad jsem posledni na svete, s kterou ztarcite svuj drahoceny cas. zlatka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva Vejdělková (Kolasice)
ID 136836
, mimibazar.cz/kolasice
(upraveno 13. 5. 2010, 21:55)
|
Podobným situacím předejdete lepší komunikací. Kdybyste mi napsala, že do banky musíte osobně a kdy tam půjdete, a potom poslala vzkaz, co jste zjistila, nebudete se muset po svém dalším odmlčení překvapeně čertit nad negativním hodnocením. Mimochodem - na ztrátu času si stěžovala paní nade mnou, já konstatovala, že komunikace s vámi je špatná. Lépe číst, více mluvit! Stačilo by, kdyby vaše maily byly aspoň tak výmluvné a podrobné jako tyto vaše odpovědi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdenka Němcová (isolda)
ID 16643
, mimibazar.cz/isolda
(17. 12. 2009, 10:24)
|
Paní Turečkovou NEODOPORUČUJI!!!!! Po 12dnech stále nedošla platba a na několik mých vzkazů vůbec nereaguje Pro mě je nespolehlivá nakupující. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zlata T. (zlattur)
ID 10541
(22. 12. 2009, 9:48)
|
myslím, že jsme si to s paní vyjasdnily. nereagovala jsem na její mailiky, protože jsem si psala s jinou paní a myslela jsem si, že si píši s ní. malé nedorozumění z mé strany. nicmene po vyjasnění se obchudek neuskutečnil.obchudek jsem zrusila ja, za coz se omlouvam.zbozi jsem si prave objednala u te druhe maminky.jak rikam, nedorozumeni.stejna cena, stejna vec.
preji krasne svatky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika M. (mome)
ID 57552
, mimibazar.cz/mome
(16. 8. 2009, 16:07)
|
Jen velmi nerada Vám dávám palec dolů , ale chtěla jste odložit platbu v čemž jsem Vám vyhověla.Je 11 dní po termínu platby a peníze nejsou na účtu a děláte s prominutím mrtvého brouka.Takže Vás nemohu doporučit pro nespolehlivost a mizernou komunikaci Monika |
ODPOVĚDĚT
|