|
|
|
|
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (3. 3. 2017, 14:37) | |
Klamavý inzerát!!! koupě kočárku PEG PEREGO PLIKO P3 Completo-super stav.Po mém dotazu ,zda je kočárek bez vad ,mě bylo oznámeno ,že ANO.Kočárek přišel rozvrzaný ,košík prodřený a špinavá boudička.Pokud dám inzerát super stav a ještě potvrdím v email.komunikaci ,že je bez vad,tak si nejprve kočárek pořádně prohlédnu!!!NEDOPORUČUJI | |
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (upraveno 5. 3. 2017, 20:57) | ||
V tomto případě musím uvést věci na pravou míru a ukázat na charakter paní Petry D. a varovat ostatní prodávající před touto paní, která se pokusila podvést mou manželku a vymámit z ní peníze pod záminkou opravy viz komunikace níže. Po celou dobu co zde manželka prodává a nakupuje neměla problémy s žádnou jinou prodávající či kupující viz hodnocení / nikdy žádné negativní/. Viz výše si může každý udělat svůj obrázek o paní Petře D. |
||
ODPOVĚDĚT |
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (5. 3. 2017, 20:18) | ||
Opravdu ubohé mám vše naskenované ,emailovu komunikaci ,kdyby měl někdo zájem ,ráda předám .Kdyby byl inzerát pravdivý a byly uvedeny vady na kočárku,tak ani k obchodu nedojde.mějte se krásně a hodně štěstí v životě | ||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:41) | ||||
strana 1 Vážená paní D, já viz výše otiskuji pouze přesnou emailovou komunikaci a pokud máte problém opět Vám nabízíme vrácení peněz oproti kočárku. Pravděpodobně si ho chcete nechat a pouze očerňovat a věřit, že z nás podvodem vylákáte peníze. Vraťte kočárek a rádi Vám zašleme peníze. Pokud budete nadále pokračovat v této komunikaci obrátím se na provozovatele tohoto webového portálu. Počítejte s tím, že doložím i fakturu, kterou jste nám zaslala |
||||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:43) | ||||
strana 2 a chtěla díky ní vylákat z mé manželky peníze. Dobře zvažte zda chcete v této formě komunikace pokračovat a lhát. Naskenované můžete mít co chcete a inzerát je neustále na stránkách mé manželky naprosto nepozměněný. Novák |
||||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:50) | ||||
strana 3 pokračování ...není normální si koupit použitou věc za 3000,-Kč , rozbalit jí a v případě jak píšete, že jste zjistila, že je tak strašná, jít do servisu a nechat kočárek opravit za další 2000 Kč a pak čekat, že Vám je dá prodávající. |
||||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:53) | ||||
strana 4 pokračování .....nota bene, když jste mě sama potvrdila v telefonu, že kočárek ještě neopravují a přesto jste ho odmítla vyzvednout a vrátit. Servis, pokud tam kočárek opravdu je, máte ve vedlejším vchodě na stejné ulici. Opravdu zvláštní. Novák |
||||
ODPOVĚDĚT |
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (upraveno 6. 3. 2017, 6:22) | ||||
Pro pravdu se člověk zlobí ....servis ve vedlejší ulici je dávno zrušený!!!znovu opakuji ,že kdyby nebyl inzerát lživý ,tak k obchodu ani nedojde.Kočárek jsem dala do servisu ve čtvrtek navečer a v pátek neměla čas tam zajít a mezitím oni mohli už dát čistit apod.Nikdo nechtěl z manželky vylákat peníze ,jen jsem slušně napsala o co jde a jestli bychom se nemohly domluvit na podílení ,když kočárek nebyl v super stavu ,jak inzeruje,takže to nepřekrucujte!!!negativní hodnocení bylo díky lživému inzerátu! já si dám kočárek do kupy a vám přeji hodně štěstí a lásky v životě | ||||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:15) | ||
2. 3. 2017, 16:58:14 strana 1 Dobrý den ,dnes přišel kočárek a docela jsem se po rozbalení zalekla.Psala jste ,že kočárek nemá vady ...dole je košík celý prodřený,špinavá boudička a žlutý flíček na polstrování ,kočárek celý vrže a přední kolečka se špatně otáčejí.Nechtěla jsem vám hned psát jako nějaká hysterka a zavolala si do servisu ,který dělá a prodává Perego a pán ať s tím přijedu,že na to mrkne.Pán zjistil ,že musí seřídit konstrukci , |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:16) | ||
pokračování strana 2 ...do koleček dát nějaké těsnění ,košík bude přešívat švadlena (je to levnější jak originál) a samozřejmě vyčistit.Fakturu zasílám v příloze.Byla bych ráda ,aby jsme se nějak slušně domluvily a vrátila mi část peněz ,protože stav kočárku neodpovídá vašemu popisu . Děkuji za vyjádření .Petra Dudková |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:17) | ||
odpověď Marketa N: 2. 3. 2017, 17:27:58 Dobrý den, omlouvám se, ale kočárek je po jednom dítěti a tomu stavu z mého pohledu odpovídá. Je mi líto, že jste s tím měla starosti a vidím, že i další budete mít a proto bude nejlepší pokud ho pošlete na mé náklady zpět. Poštovné stálo 176,-Kč a já Vám samozřejmě zašlu obratem zpět 3000,-Kč včetně poštovného, které Vás to bude stát. Bude to tak nejlepší. Děkuji za pochopení Markéta N |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:18) | ||
odpověď Petra D: 2. 3. 2017, 18:02:09 kočárek je již v servise,a ten stav neodpovídá nezlobte se,viděli to i v servise ,nevymýšlím si |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:20) | ||
odpověď Marketa N / prodávající 2. 3. 2017, 18:06:08 Zavolejte prosím na telefoní číslo xxxxxxxxx |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:21) | ||
odpověď Jaroslav N. manžel prodávající/ na základě telefonického rozhovoru 2. 3. 2017, 18:36:32 strana 1 Dobrý večer, na základě telefonického rozhovoru Vám opětovně nabízím, aby jste kočárek ze servisu vyzvedla a poslala zpět na naší adresu, obratem Vám zašleme peníze včetně poštovného a nákladu na ocenění údajných závad. Nechápu jak můžete dát opravit kočárek, který po rozbalení nechcete a nelíbi se Vám. Nemůžete přeci čekat, že Vám zaplatíme |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:23) | ||
strana 2 pokračování opravu ve výši 2000,-Kč a cena používaného kočárku byla 3000,-Kč včetně poštovného. Logicky přeci věc, kterou nechci, nedám opravit a pak požadovat po prodejci uhradit opravu. První mělo být kontaktování prodejce tj. mé manželky a po vzájemné dohodě se bavit o možné adekvátní kompenzaci. S pozdravem Jaroslav N |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:25) | ||
odpověď Petra D strana 1 2. 3. 2017, 19:06:54 Dobrý den ,nechápu proč to řešíte za manželku .Nečekala jsem ,že uhradíte 2000,-Kč opravu kočárku ,ale ,že by jsme se mohli domluvit na podílení té částky,když mě manželka poslala s vědomím kočárek ,který měl vady.Tento typ kočárku jsem chtěla ,ale vaše žena má v inzerátu nepravdivé informace a po opakovaném dotazu, zda je kočárek bez vad napsala ,že ANO .Musela vidět děravý košík , |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:26) | ||
strana 2 pokračování ,čmouhy na bundě a že je rozvrzaný.Po rozhovoru s vámi ,kde jste se projevoval jako majetný člověk a jednal povýšeně ,myslím ,že by jste toto neměl zapotřebí.Mějte se hezky a ta karma v životě funguje báječně.Ať se vám hezky spí .S pozdravem Petra D |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:27) | ||
odpověď Jaroslav N / manžel prodávající 2. 3. 2017, 21:09:51 strana 1 Dobrý večer, rovnou podotýkám, že budu v této komunikaci pokračovat naposledy. Manželka Vám neposlala vědomě vadný kočárek! Ihned po obdržení Vaší e-mailové zprávy o údajných vadách, Vám nabídla po navrácení kočárku okamžité zaslání peněz zpět na Váš účet včetně poštovného v plné výši, které by jste hradila (ona sama Vám účtovala poštovné k ceně kočárku.... |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:29) | ||
strana 2 pokračování ....kočárku pouze 50,-Kč). Proto zrekapituluji naposledy dnešní komunikaci: Dnes Vám byl doručen kočárek, který jste rozbalila a jak píšete, cituji: docela jsem se po rozbalení zalekla. Místo toho, aby jste kontaktovala manželku, tak jste šla s kočárkem do servisu a k večeru zaslala manželce e-mail včetně faktury s vyčíslením částky, kterou bude stát oprava údajných závad, ve výši 2040,-Kč. Logicky jste měla po zjištění, |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:30) | ||
strana 3 pokračování ....že se Vám kočárek nelíbi kontaktovat prodávající, uvést důvody a požadovat navrácení peněz a odstoupení od obchodu nebo případně řešit možnost servisu, ale pouze, po vzájemné oboustranné dohodě. To jste však neučinila a rovnou vyrazila do servisu, kde Vám opravu ocenili částkou viz výše a Vy jste kočárek v opravně nepochopitelně zanechala. Poté jste kontaktovala prodávající (mou manželku) a požadovala podílení ....... |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:31) | ||
strana 4 pokračování se na budoucí opravě. Manželka Vám okamžitě nabídla navrácení celé částky včetně nákladů s tím spojených. Později Vám zaslala na mé přání telefonní číslo na mou osobu/ svého manžela/. V telefonu jsem Vám nabídl znovu navrácení celé částky včetně poštovného s tím, že můžete zaslat kočárek zpět . |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:32) | ||
strana 5 pokračování Také jsem se Vám několikrát omluvil. V žádném případě, jsem se nechoval povýšeně a naopak jsem po Vašem ujištění, že si chcete kočárek nechat nabídl z naší strany kompenzaci ve výši 400,-Kč za Vámi vyčíslenou opravu košíku a to jen proto, že nebyl v inzerátu košík vyfocen zespodu a tím Vám vyjít vstříc. Vaší odpovědí byla výhružka špatným hodnocením a ukončením, bouchnutím telefonu. Volal jsem Vám opětovně a ......... |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:34) | ||
strana 6 pokračování ....a znova nabídl vrácení kočárku zpět mé manželce a vrácení peněz na Váš účet. Odpovědí z Vaší strany bylo oznámení, že nemáte čas pro kočárek do servisu zítra jít a opětovné položení telefonu. Proto Vám naposledy nabízím i přes Vaše výhružky karmou níže /neskutečný hnus/ vrácení peněz po zaslání kočárku zpět. S pozdravem Jaroslav N |
||
ODPOVĚDĚT |