|
Jana V. (Já 8)
ID 314729
(5. 8. 2011, 14:02)
|
Aničko,mnohokrát děkuji za skvělý obchůdek . přišel vpořádku,všem nakupujícím Vás mohu jen doporučit . S pozdravem Jana V. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka K. (fnun)
ID 115011
, mimibazar.cz/fnun
(2. 9. 2008, 21:07)
|
Dobrý den, hrazdička je skvělá, moc se nám líbí. Děkujeme za super obchůdek, můžu jedině doporučit. Jen ta česká pošta by mohla být pružnější. Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marketa B. (Pegoušek)
ID 34959
, mimibazar.cz/pegousek
(22. 8. 2008, 20:04)
|
Moc dekuji za hrazdicku pro malou, vcera dorazil. Skvely obchudek a jeste lepsi komunikace s Vami, mohu jen a jen doporucit. Market |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka K. (korenka)
ID 19954
, mimibazar.cz/korenka
(12. 12. 2007, 20:04)
|
Andy, děkujeme za milý obchůdek a bleskurychlé doručení balíčku. Jitka a Štěpánek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva K. (klajm)
ID 7213
, mimibazar.cz/klajm
(27. 9. 2006, 10:23)
|
Chtěla bych poděkovat Aničce za milé jednání. Teletabísci fungují, už je máme všechny zkouklé. Férové jednání a super domluva. Ještě jednou moc děkuji Eva Klajmonová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana B. (zelvous)
ID 18715
, mimibazar.cz/zelvous
(18. 9. 2006, 11:10)
|
Dobrý den Aničko, děkuje za balíček,, dorazil v pořádku. Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (Jana H.)
ID 22757
(15. 9. 2006, 11:13)
|
Aničko, moc děkujeme za Teletabbies (právě před chvílí dorazili) a za Vaši snahu se domluvit. Mohu Vás všem maminkám doporučit. Ještě jednou díky a pěkný den. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana A. (hanourecek)
ID 15332
, mimibazar.cz/hanourecek
(13. 9. 2006, 12:45)
|
Dobrý den Aničko, dnes dorazili Teletubísci,hned jsme koukali na dva díly.Malému se líbí. Děkujeme za obchůdek a přejeme krásný den. Hanka a Martínek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina V. (megaa)
ID 17557
, mimibazar.cz/megaa
(6. 9. 2006, 7:41)
|
Dobrý den, chtěla bych dodatečně poděkovat za časopisy a milý dáreček k tomu.Už z nich šijeme . Mějte se moc fajn ! Katka a Jiříček |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka P. (huhu)
ID 4265
, mimibazar.cz/huhu
(28. 8. 2006, 14:19)
|
Dobrý den, dnes přišel balíček. Mockrát děkuji. Radka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Pojslová (pojslovka)
ID 3581
, mimibazar.cz/pojslovka
(22. 8. 2006, 23:22)
|
Aničko, včera dorazil a mooooc děkuji. Jste super , milá maminka se kterou je super domluva !!! Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dana P. (Dunda)
ID 11809
, mimibazar.cz/dunda
(18. 8. 2006, 6:22)
|
Aničko,moc děkuji za krásné hodnocení. Jsem moc ráda,že se soupravička LÍBÍ. Já Aničku jako nakupující mohu všem maminkám DOPORUČIT. Vše proběhlo na jedničku s a komunikace taky SUPER. Pro mě patří mezi oblíbené maminky. Ještě jednou moc děkuji. Danča |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hanka K. (Deisy)
ID 6709
, mimibazar.cz/deisy
(21. 6. 2006, 18:30)
|
Dobrý den Aničko, dnes dorazil . Jsem moc spokojená, super zabaleno. Díky za fajn obchůdek . Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Katka H. (superkachna)
ID 9772
(9. 4. 2006, 18:11)
|
Aničku jako nakupující maminku můžu jen doporučit, nebyly žádné problémy. Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila L. (camila)
ID 385
(28. 2. 2006, 22:05)
|
Spolehlivá nakupující maminka,rychlé zaslání korunek...Kamila |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavla D. (pavlusa)
ID 224
, mimibazar.cz/pavlusa
(10. 1. 2006, 21:45)
|
Je mi líto, ale velice netaktní jednání. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anna K. (+5chlapečků)
ID 4915
, mimibazar.cz/5chlapecku
(24. 1. 2006, 16:47)
|
Nemůžu nechat věci bez vysvětlení a proto musím vysvětlit proč tato paní napsala toto NEFÉR hodnocení. Já jsem si koupila od paní Pavly bundičku u které uváděla,že: Nošená hodně, ale stále je super. Bohužel po otevření balíčku jsem zjistila,že bundička je jako nová,ale má DOST vytrhané obě dvě části zipu u krku. Byla jsem zklamaná,protože tohle paní určitě nepřehlédla!!!!!cena této khaki bundičky s kožíškem bez známek nošení -byla právě kvůli vytrhnutému zipu 135 korun-jinak by byla daleko dražší. Ale stačilo napsat poškození,myslím,že to tak férové maminky uvádí i kvůli flíčku atd. Když jsem jí to napsala do hodnocení,(protože to byl tak trochu podraz), tak se mi pomstila tímto hodnocením. To co mi napsala v mailech bylo taky dost nevkusné-něco o mé inteligenci...a k tomu: opravdu nevím co jste si za 135 Kč představovala - zřejmě novou next, ale to je vedlejší neboť ta by stála nejméně 400 Kč Ano,bundička byla levná,ale sluší se napsat takovéto poškození a pak je na kupujícím, jestli ji za těch pár kaček chce. Nikdo není neomylný,ale toto bylo s cenou promyšlené! Koupila jsem si už spustu věcí pro malého a u nikoho jsem se nesetkala se zatajením nějakého poškození....a navíc vždycky byla spokojenost. Žádala jsem paní o vrácení peněz a poté,že ji pošlu balík zpět a ona to bohužel odmítla.(bohužel jí už nevěřím,že kdybychom to udělali naopak,že bych se nějakých peněz dočkala,protože mi v mailu psala: Mimo jiné každou věc před odesláním důkladně profocuji na velké rozlišení, porovnám tedy zda-li Vámi uvedená vada odpovídá skutečnosti. Je to standartní postup, kterým se chráním pro případ neoprávněné reklamace - kdy kupující by chtěl vrátit věc a vadu sám vyrobil........ -no a bohužel profocení v poslaném mailu má paní z velké vzdálenosti a zipy nejsou vyfocené zblízka. Jistě je od ní spousta spokojených zákaznic,protože prodává i nové zboží,ale prostě u této bundičky udělala špatný krok k dobrému jménu-stačilo uvést poškození a bylo vše O.K ! |
ODPOVĚDĚT
|