Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Monika J. (MonikaJ.) ID 50113

Monika J. (MonikaJ.) ID 50113
Oblast: SLOVENSKO
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 28. 3. 2007
Naposledy: 10. 7. 2007, 9:24
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 3 hodnocení
Lenka D. (sandra) ID 160 , mimibazar.cz/lenkad (15. 4. 2007, 22:37)
Moniko díky, užijte trička ve zdraví
Lenka
ODPOVĚDĚT
Denisa M. (DK Fashion) ID 11834 , mimibazar.cz/dk fashion (6. 4. 2007, 1:26)
paní Lenka D. se projevila jako velmi nespolehlivá prodávající a místo řešení svých chyb se rozhodla očernit všechny okolo sebe. má první takto hrozná zkušenost zde a musím se zastat paní Moniky, sama vím nejlépe, co paní Lenka předvedla.Namísto urychleného vyřešení zpoždění které vzniklo z její strany se ohání vším možným a hází špínu na nás, nakupující,
Už nikdy více takovéto maminky jako je LENKA D.
ODPOVĚDĚT
Lenka D. (sandra) ID 160 , mimibazar.cz/lenkad (15. 4. 2007, 22:34)

mistr v očerňování je paní Denisa
ODPOVĚDĚT
Monika J. (MonikaJ.) ID 50113 (2. 5. 2007, 13:08)
Pani Lenka mi upravila hodnotenie, i keď mi to bolo jedno. Za to mi napísala odkaz:
Dobrý den
díky za vzkaz, hodnocení jsem vám upravila, mohla byste alespoň jedno opravit i vy mě?
Lenka
moja odpoveď:
Prepáčte Lenka, som rada, že som dostala aspoň náhradný tovar - je kvalitný a neter sa potešila, ale neboli to tričká, ktoré som si objednala pôvodne. Dostala som tovar, ktorý som si pôvodne neobjednala s vyše mesačným oneskorením po nekonečných urgenciách, vďaka ktorému som musela kúpiť iný darček. Keby ste boli na Slovensku, poprosila by som Vás o vrátenie peňazí, ale nakoľko boli prevody drahé a tie som po Vás nechcela žiadať, vzala som si iný tovar. Nechcem, aby to vyznelo agresívne, neznášam konflikty, len neviem ako by som Vám mala opraviť hodnotenie. Preto som Vám do hodnotenia napísala, že tovar prišiel a je kvalitný. Prepáčte, ale chváliť Vás nebudem. Hodnotenie ste mi nemuseli opravovať, je mi ľahostajné, aj tak už na českom mimibazare nakupovať nebudem. Prajem Vám do budúcnosti veľa spokojných zákazníkov a pekný deň. Monika

-týmto sa opäť zastávam pani Denisy a bola by som rada Lenka, keby ste prestali vypisovať pani Denise cez moje hodnotenia.
Monika
ODPOVĚDĚT
Lenka D. (sandra) ID 160 , mimibazar.cz/lenkad (upraveno 15. 4. 2007, 22:33)
JSem ráda, že se vše nakonec vyřišilo ke spokojenosti všech zúčastněných, díky za obchůdek
Lenka
ODPOVĚDĚT
Monika J. (MonikaJ.) ID 50113 (upraveno 31. 3. 2007, 0:56)
No miesto podacieho čísla ste mi napíslai zlé hodnotenie - to mi je dosť jedno - mňa tieto- mám ťa rád nemám ťa rád nezaujíma, ja chcem svoj tovar! Zaplatila som Vám 1.3.2006 ! Aj keby trval prevod týždeň tak do 8.3.2006 máte peniaze na účte. Je koniec marca balík nikde a nie ste ani natoľko slušná, aby ste mi odpísali?? . Verím, že máte choré deti, ale na mimibazare ste boli - napokon som videla Vaše posledné prihlásenie a nebolo to pred 4 dňami- odkazy som vám napísla až potom, keď som videla, že na mimibazar chodíte - bolo to priamo v deň, keď ste tam boli - preto som Vám aj písala. Stačilo napísať odkaz na mimibazar, že máte choré deti a nikto by Vás nebombardoval. Doteraz však neviem, či ste mi už balíček poslali, alebo nie. Tak by som bola rada, keby som sa to už KONEČNE dozvedela a tiež Vás po Šiesty krát prosím o číslo podacieho lístka. Dosť ma prekvapuje Váš prístup . Namiesto vypisovania blbiniek na moju stránku, ste mi mohli napísať odpoveď !mohli slušne odpísať číslo podacieho lístka a slušne vysvetliť, prečo neodpovedáte. Toľko stačilo. Vžite sa do mojej situácie, keď posielam za hranice peniaze človeku, ktorý mi napíše, že posiela balík a keď mi balík nechodí, tak nereaguje vyše týždňa!!! Ani cez mimishop ani cez 2 uvedené maily. Napokon som Vám 2x napísala, že to má byť darček k narodeninám - ja Vás mám chápať, ale chápete Vy mňa? Nemala som v úmysle sa nalogovať na mimibazar, ale už som nemala na Vás iný dosah. zjavne reagujete len na hodnotenia. POPROSÍM VÁS O PODACIE ČÍSLO BALíKA A DÁTUM PODANIA!!!!!! Keby som vedela, že to takto dopadne, objednám si ich priamo z Poľska!!!! a mala by som ich dávno doma. Takúto reakciu som vážne neočakávala. NECHCEM SA S VAMI DOHADOVAŤ - CHCEM SPäť PENIAZE ALEBO TOVAR! Monika
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu