Petra K. (zabkakvak) ID 23986
|
Oblast: Tábor |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 20. 9. 2006 |
Naposledy: 4. 4. 2017, 16:58
|
|
|
|
|
|
Kristýna K. (kyky.k)
ID 436355
(19. 9. 2013, 6:41)
|
Milá Petruško mocinky děkuji za bezproblémový obchůdek jako nakupujíci Vás jen a jen D O P O R U Č U J I Kristýna |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka M. (mysli)
ID 42157
, mimibazar.cz/mysli
(25. 4. 2013, 9:04)
|
Dobrý den Petro, díky za milý obchůdek s Vámi, všem Vás mohu jen a jen doporučit, krásné dny.Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula K. (vendisek)
ID 18619
, mimibazar.cz/vendisek
(15. 3. 2013, 23:00)
|
Dobrý večer Petro , díky za prima obchůdek , jako nakupující vás všem doporučuji , vše proběhlo na jedničku s hvězdičkou . Mějte se krásně, Vendula |
ODPOVĚDĚT
|
|
Soňa P. (Plazma)
ID 63647
(29. 8. 2012, 13:43)
|
Petruš, dneska dorazil a kombinéza je naprosto super, moc děkuji za obchůdek a všem maminkám Vás jen a jen doporučuji, těším se na příště |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela L. (marlot)
ID 222099
, mimibazar.cz/marlot
(20. 8. 2012, 18:33)
|
děkuji za hezké hodnocení a za rychlý obchod. DOPORUČUJI |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka M. (uJitule)
ID 101723
(5. 11. 2011, 13:41)
|
i já moc děkuji, bezva nakupující |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina S. (Kasandra)
ID 169789
(22. 10. 2011, 17:57)
|
Dobrý den , mi děkujeme za Vaší spokojenost a bezva obchůdek-vše proběhlo na . Přejeme pěknou "teploučkou" zimu . Katka+ + |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marta B. (maxikocka)
ID 147562
, mimibazar.cz/maxikocka
(18. 9. 2011, 19:13)
|
Dobrý den, děkuji za pohodový obchůdek všem Vás mohu jen a jen DOPORUČIT budu ráda pokud někdy opět nakouknete s pozdravem Verča |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta B. (Balis)
ID 188772
, mimibazar.cz/balis
(3. 8. 2011, 8:43)
|
je na cestě,děkuji za ocbchůdek s pozdravem Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana L. (Želečka)
ID 325423
, mimibazar.cz/zelecka
(25. 3. 2011, 19:18)
|
Dobrý den, přesně tak, dvě táboračky a posíláme si to poštou, no třeba příště a děkuji za rychlé peníze, Klára. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(upraveno 24. 1. 2011, 13:49)
|
Milá paní Petro, dříve, než mi udělíte špatné hodnocení, že jste na mnou zaslaných punčocháčích našla puštěná oka, bylo by vhodné, aby jste mě kontaktovala a napsala, že jste tuto vadu objevila. To je totiž naprosto běžný a správný postup. Jste na MMB registrována dostatečně dlouho, aby jste toto základní pravidlo znala. Vy se ani neobtěžujete napsat mi jediný vzkaz a ihned píšete špatné hodnocení. Neseriózní a zbytečné!! Pokud máte problém se zbožím, stačí jedna zpráva a věc bych s vámi řešila. Nic takového se ale nestalo a tak předpokládám, že nic řešit nechcete. Jako nakupující vás nedoporučuji - naprosto špatný postup z vaší strany. Lenka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra K. (zabkakvak)
ID 23986
(5. 2. 2011, 21:18)
|
Promiňte,ale napsala jsem názor na zboží,jinak co se týče dopravy super...platím včas,takže mě nemusíte nedoporučovat.zabkakvak |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(upraveno 6. 2. 2011, 15:30)
|
Váš postup byl špatný. Máte mě napsat, že je na zboží vada a já bych vám ho vzala zpět. Jde o reklamaci, tudíž poštovné hradím já. To by jste měla vědět a je to napsáno i v podmínkách prodeje. Jako první jste mi špatné hodnocení napsala vy - bez jakéhokoli vzkazu předtím, že je na zboží vada. Proč mě tedy osočujete z toho, že vás nedoporučuji - vy jste tento postup zvolila jako první a špatné hodnocení jste mi jako první napsala vy. Bránit se musím, protože reklamaci bych s vámi určitě řešila, Lenka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra K. (zabkakvak)
ID 23986
(16. 2. 2011, 10:54)
|
|
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana V. (trojanka)
ID 84108
(14. 1. 2011, 18:22)
|
Milá Petro ,děkuji za bleskový a všem moc ráda doporučuji...Jana |
ODPOVĚDĚT
|