|
|
|
|
Celkem: 299 (zobrazuje se 1-20) | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,15 další >> |
Jana Č. (Brazilka 78) ID 233338 , mimibazar.cz/brazilka78 (12. 9. 2019, 11:05) | ||
Milá Markéto, moc děkuji za super botky!!!! Velmi ráda doporučuji a přeji prima den... Jana a holky | ||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (30. 9. 2019, 14:25) | ||
Dobrý den Jano, jsem moc ráda, že jste spokojená Moc děkuji za obchůdek Markéta |
||
ODPOVĚDĚT |
Kateřina K. (kacice) ID 47911 , mimibazar.cz/kacice (14. 4. 2019, 20:51) | |
Děkuji a doporučuji všem | |
ODPOVĚDĚT |
Gabriela M. (Gabance) ID 95258 , mimibazar.cz/gabance (17. 12. 2018, 22:55) | ||
Dobrý večer Markéto, moc děkujeme za balíček , který dnes bleskovou rychlostí dorazil. Věcičky jsou moc krásné . Moc děkuji za skvělý obchůdek . Mějte se krásně a přeji pohodové Vánoce . Gábina s Viktorkou | ||
ODPOVĚDĚT |
Lenka N. (Grifi) ID 287695 (1. 6. 2018, 20:12) | ||
Dobrý den děkuji za obchůdek | ||
ODPOVĚDĚT |
Alena S. (ajinka2) ID 268673 (19. 4. 2018, 23:04) | |
Mila Markétko,balíček dorazil v pořádku a botičky jsou úžasný ..Dcerka je nadšená ..Moc děkuji za obchůdek,jsem maximálně spokojená a všem doporučuji ..Mějte se krásně..Alena S. | |
ODPOVĚDĚT |
Hana H. (hajanek1) ID 221113 , mimibazar.cz/hajanek1 (21. 3. 2018, 20:01) | ||
Dobrý den Market, s rifličkama v pořádku dorazil . Chceme moc poděkovat za skvělou komunikaci, ochotu a rychlé odeslání . Ještě jednou moc děkujeme a přejeme krásné a pohodové dny . Hanka a Nelda | ||
ODPOVĚDĚT |
Ivana P. (vanusaa) ID 413988 (23. 2. 2018, 11:42) | |
Dobrý den Markétko, moc děkuji za krásnou bundičku a budu se těšit zase třeba někdy příště. Ivana | |
ODPOVĚDĚT |
Pavla Stýskalíková (pavla_active_woman) ID 163411 , mimibazar.cz/pavlaactivewoman (20. 2. 2018, 18:55) | ||
Dobrý den Markétko je na cestě k Vám domů. Ještě jednou děkuji za prima obchůdek mohu Vás jen a jen doporučit Mějte se krásně a třeba někdy příště Pavla |
||
ODPOVĚDĚT |
Alena Š. (štička) ID 77368 (4. 2. 2018, 22:17) | ||
Děkuji za oteplovačky a ráda Vás doporučuji. Alena | ||
ODPOVĚDĚT |
Jana D. (zibulka) ID 496190 (27. 11. 2017, 9:19) | ||
Děkuji Vám za všestranně povedený obchůdek a ostatní DOPORUČUJI!!! Jana | ||
ODPOVĚDĚT |
Kateřina M. (Katerinka123) ID 18310 , mimibazar.cz/katerinka123 (5. 10. 2017, 9:25) | ||
Děkuji za bezva obchůdek , mějte se moc hezky a třeba zase příště ..... . Katka M. | ||
ODPOVĚDĚT |
Petra N. (FANI) ID 15372 , mimibazar.cz/fani (2. 10. 2017, 16:45) | ||
děkujeme za obchůdek všem doporučujeme |
||
ODPOVĚDĚT |
Zanetka G. (wonass) ID 310534 (16. 9. 2017, 13:59) | ||
Dobrý den,moc děkuji za rychlý obchůdek, bunda je krásná .Jsem moc spokojena. Mějte se hezky. Gřesíková | ||
ODPOVĚDĚT |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 195646 (14. 6. 2017, 20:58) | |
zítra odejde děkuji za spolehlivý obchod a ostatním Vás doporučuji mějte se pěkně | |
ODPOVĚDĚT |
Denisa T. (mufíček) ID 60129 (12. 6. 2017, 17:40) | ||
rychlý a bezproblémový obchůdek milá komunikace děkuji a přeji krásné léto Denisa | ||
ODPOVĚDĚT |
URSULA H. (toll1) ID 72330 , mimibazar.cz/toll1 (23. 5. 2017, 17:53) | ||
Dobry den Marketko, teplaky jsem dnes vyzvedla na poste a jsou naprosto paradni moc dekujeme a vsem doporucuji | ||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (3. 6. 2017, 11:33) | ||
Jsem moc ráda a děkuji za obchůdek | ||
ODPOVĚDĚT |
Vanda Š. (vanad-v1) ID 150178 (28. 4. 2017, 12:43) | ||
Dobrý den Markéto boty dorazily. Díky, jsem spokojená. Ráda Vás doporučuji ostatním. Vanda |
||
ODPOVĚDĚT |
Iva Svobodová (ivasvo) ID 104285 , mimibazar.cz/ivasvo (17. 4. 2017, 19:05) | |
Moc děkuji.❤❤ | |
ODPOVĚDĚT |
Eva M. (Evik Liberec) ID 439000 (24. 3. 2017, 20:56) | ||
Dobrý den, chci moc poděkovat za krásné botky. Jsou jako nové. | ||
ODPOVĚDĚT |
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (3. 3. 2017, 14:37) | |
Klamavý inzerát!!! koupě kočárku PEG PEREGO PLIKO P3 Completo-super stav.Po mém dotazu ,zda je kočárek bez vad ,mě bylo oznámeno ,že ANO.Kočárek přišel rozvrzaný ,košík prodřený a špinavá boudička.Pokud dám inzerát super stav a ještě potvrdím v email.komunikaci ,že je bez vad,tak si nejprve kočárek pořádně prohlédnu!!!NEDOPORUČUJI | |
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (upraveno 5. 3. 2017, 20:57) | ||
V tomto případě musím uvést věci na pravou míru a ukázat na charakter paní Petry D. a varovat ostatní prodávající před touto paní, která se pokusila podvést mou manželku a vymámit z ní peníze pod záminkou opravy viz komunikace níže. Po celou dobu co zde manželka prodává a nakupuje neměla problémy s žádnou jinou prodávající či kupující viz hodnocení / nikdy žádné negativní/. Viz výše si může každý udělat svůj obrázek o paní Petře D. |
||
ODPOVĚDĚT |
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (5. 3. 2017, 20:18) | ||
Opravdu ubohé mám vše naskenované ,emailovu komunikaci ,kdyby měl někdo zájem ,ráda předám .Kdyby byl inzerát pravdivý a byly uvedeny vady na kočárku,tak ani k obchodu nedojde.mějte se krásně a hodně štěstí v životě | ||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:41) | ||||
strana 1 Vážená paní D, já viz výše otiskuji pouze přesnou emailovou komunikaci a pokud máte problém opět Vám nabízíme vrácení peněz oproti kočárku. Pravděpodobně si ho chcete nechat a pouze očerňovat a věřit, že z nás podvodem vylákáte peníze. Vraťte kočárek a rádi Vám zašleme peníze. Pokud budete nadále pokračovat v této komunikaci obrátím se na provozovatele tohoto webového portálu. Počítejte s tím, že doložím i fakturu, kterou jste nám zaslala |
||||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:43) | ||||
strana 2 a chtěla díky ní vylákat z mé manželky peníze. Dobře zvažte zda chcete v této formě komunikace pokračovat a lhát. Naskenované můžete mít co chcete a inzerát je neustále na stránkách mé manželky naprosto nepozměněný. Novák |
||||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:50) | ||||
strana 3 pokračování ...není normální si koupit použitou věc za 3000,-Kč , rozbalit jí a v případě jak píšete, že jste zjistila, že je tak strašná, jít do servisu a nechat kočárek opravit za další 2000 Kč a pak čekat, že Vám je dá prodávající. |
||||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:53) | ||||
strana 4 pokračování .....nota bene, když jste mě sama potvrdila v telefonu, že kočárek ještě neopravují a přesto jste ho odmítla vyzvednout a vrátit. Servis, pokud tam kočárek opravdu je, máte ve vedlejším vchodě na stejné ulici. Opravdu zvláštní. Novák |
||||
ODPOVĚDĚT |
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (upraveno 6. 3. 2017, 6:22) | ||||
Pro pravdu se člověk zlobí ....servis ve vedlejší ulici je dávno zrušený!!!znovu opakuji ,že kdyby nebyl inzerát lživý ,tak k obchodu ani nedojde.Kočárek jsem dala do servisu ve čtvrtek navečer a v pátek neměla čas tam zajít a mezitím oni mohli už dát čistit apod.Nikdo nechtěl z manželky vylákat peníze ,jen jsem slušně napsala o co jde a jestli bychom se nemohly domluvit na podílení ,když kočárek nebyl v super stavu ,jak inzeruje,takže to nepřekrucujte!!!negativní hodnocení bylo díky lživému inzerátu! já si dám kočárek do kupy a vám přeji hodně štěstí a lásky v životě | ||||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:15) | ||
2. 3. 2017, 16:58:14 strana 1 Dobrý den ,dnes přišel kočárek a docela jsem se po rozbalení zalekla.Psala jste ,že kočárek nemá vady ...dole je košík celý prodřený,špinavá boudička a žlutý flíček na polstrování ,kočárek celý vrže a přední kolečka se špatně otáčejí.Nechtěla jsem vám hned psát jako nějaká hysterka a zavolala si do servisu ,který dělá a prodává Perego a pán ať s tím přijedu,že na to mrkne.Pán zjistil ,že musí seřídit konstrukci , |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:16) | ||
pokračování strana 2 ...do koleček dát nějaké těsnění ,košík bude přešívat švadlena (je to levnější jak originál) a samozřejmě vyčistit.Fakturu zasílám v příloze.Byla bych ráda ,aby jsme se nějak slušně domluvily a vrátila mi část peněz ,protože stav kočárku neodpovídá vašemu popisu . Děkuji za vyjádření .Petra Dudková |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:17) | ||
odpověď Marketa N: 2. 3. 2017, 17:27:58 Dobrý den, omlouvám se, ale kočárek je po jednom dítěti a tomu stavu z mého pohledu odpovídá. Je mi líto, že jste s tím měla starosti a vidím, že i další budete mít a proto bude nejlepší pokud ho pošlete na mé náklady zpět. Poštovné stálo 176,-Kč a já Vám samozřejmě zašlu obratem zpět 3000,-Kč včetně poštovného, které Vás to bude stát. Bude to tak nejlepší. Děkuji za pochopení Markéta N |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:18) | ||
odpověď Petra D: 2. 3. 2017, 18:02:09 kočárek je již v servise,a ten stav neodpovídá nezlobte se,viděli to i v servise ,nevymýšlím si |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:20) | ||
odpověď Marketa N / prodávající 2. 3. 2017, 18:06:08 Zavolejte prosím na telefoní číslo xxxxxxxxx |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:21) | ||
odpověď Jaroslav N. manžel prodávající/ na základě telefonického rozhovoru 2. 3. 2017, 18:36:32 strana 1 Dobrý večer, na základě telefonického rozhovoru Vám opětovně nabízím, aby jste kočárek ze servisu vyzvedla a poslala zpět na naší adresu, obratem Vám zašleme peníze včetně poštovného a nákladu na ocenění údajných závad. Nechápu jak můžete dát opravit kočárek, který po rozbalení nechcete a nelíbi se Vám. Nemůžete přeci čekat, že Vám zaplatíme |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:23) | ||
strana 2 pokračování opravu ve výši 2000,-Kč a cena používaného kočárku byla 3000,-Kč včetně poštovného. Logicky přeci věc, kterou nechci, nedám opravit a pak požadovat po prodejci uhradit opravu. První mělo být kontaktování prodejce tj. mé manželky a po vzájemné dohodě se bavit o možné adekvátní kompenzaci. S pozdravem Jaroslav N |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:25) | ||
odpověď Petra D strana 1 2. 3. 2017, 19:06:54 Dobrý den ,nechápu proč to řešíte za manželku .Nečekala jsem ,že uhradíte 2000,-Kč opravu kočárku ,ale ,že by jsme se mohli domluvit na podílení té částky,když mě manželka poslala s vědomím kočárek ,který měl vady.Tento typ kočárku jsem chtěla ,ale vaše žena má v inzerátu nepravdivé informace a po opakovaném dotazu, zda je kočárek bez vad napsala ,že ANO .Musela vidět děravý košík , |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:26) | ||
strana 2 pokračování ,čmouhy na bundě a že je rozvrzaný.Po rozhovoru s vámi ,kde jste se projevoval jako majetný člověk a jednal povýšeně ,myslím ,že by jste toto neměl zapotřebí.Mějte se hezky a ta karma v životě funguje báječně.Ať se vám hezky spí .S pozdravem Petra D |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:27) | ||
odpověď Jaroslav N / manžel prodávající 2. 3. 2017, 21:09:51 strana 1 Dobrý večer, rovnou podotýkám, že budu v této komunikaci pokračovat naposledy. Manželka Vám neposlala vědomě vadný kočárek! Ihned po obdržení Vaší e-mailové zprávy o údajných vadách, Vám nabídla po navrácení kočárku okamžité zaslání peněz zpět na Váš účet včetně poštovného v plné výši, které by jste hradila (ona sama Vám účtovala poštovné k ceně kočárku.... |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:29) | ||
strana 2 pokračování ....kočárku pouze 50,-Kč). Proto zrekapituluji naposledy dnešní komunikaci: Dnes Vám byl doručen kočárek, který jste rozbalila a jak píšete, cituji: docela jsem se po rozbalení zalekla. Místo toho, aby jste kontaktovala manželku, tak jste šla s kočárkem do servisu a k večeru zaslala manželce e-mail včetně faktury s vyčíslením částky, kterou bude stát oprava údajných závad, ve výši 2040,-Kč. Logicky jste měla po zjištění, |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:30) | ||
strana 3 pokračování ....že se Vám kočárek nelíbi kontaktovat prodávající, uvést důvody a požadovat navrácení peněz a odstoupení od obchodu nebo případně řešit možnost servisu, ale pouze, po vzájemné oboustranné dohodě. To jste však neučinila a rovnou vyrazila do servisu, kde Vám opravu ocenili částkou viz výše a Vy jste kočárek v opravně nepochopitelně zanechala. Poté jste kontaktovala prodávající (mou manželku) a požadovala podílení ....... |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:31) | ||
strana 4 pokračování se na budoucí opravě. Manželka Vám okamžitě nabídla navrácení celé částky včetně nákladů s tím spojených. Později Vám zaslala na mé přání telefonní číslo na mou osobu/ svého manžela/. V telefonu jsem Vám nabídl znovu navrácení celé částky včetně poštovného s tím, že můžete zaslat kočárek zpět . |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:32) | ||
strana 5 pokračování Také jsem se Vám několikrát omluvil. V žádném případě, jsem se nechoval povýšeně a naopak jsem po Vašem ujištění, že si chcete kočárek nechat nabídl z naší strany kompenzaci ve výši 400,-Kč za Vámi vyčíslenou opravu košíku a to jen proto, že nebyl v inzerátu košík vyfocen zespodu a tím Vám vyjít vstříc. Vaší odpovědí byla výhružka špatným hodnocením a ukončením, bouchnutím telefonu. Volal jsem Vám opětovně a ......... |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:34) | ||
strana 6 pokračování ....a znova nabídl vrácení kočárku zpět mé manželce a vrácení peněz na Váš účet. Odpovědí z Vaší strany bylo oznámení, že nemáte čas pro kočárek do servisu zítra jít a opětovné položení telefonu. Proto Vám naposledy nabízím i přes Vaše výhružky karmou níže /neskutečný hnus/ vrácení peněz po zaslání kočárku zpět. S pozdravem Jaroslav N |
||
ODPOVĚDĚT |
Celkem: 299 (zobrazuje se 1-20) | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,15 další >> |