Celkem: 171 (zobrazuje se 161-171)
|
<< předchozí
1,.,
4, 5, 6, 7, 8, 9
|
|
Lenka Č. (Žabža)
ID 10411
(10. 2. 2006, 1:35)
|
Abych obrátila list, musím Pavlíně naopak poděkovat. Objednala jsem krásnou mikinku a také jsem ji dostala - ještě hezčí nežli jsem předpokládala. Vše bezvadně zabaleno, navoněno, navíc milé dárečky i jednání. Určitě budu u Pavlíny v budoucnu s důvěrou nakupovat a rozhodně ji mohu doporučit. Přeji hodně štěstí a spokojených dětí a maminek. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína Ř. (rachelafka)
ID 832
, mimibazar.cz/pavlina
(14. 2. 2006, 20:46)
|
Milá Lenko, díky za milá slova od Vás, moc mě potěšila. Jsem ráda, že se mikinka líbí a těším se na další obchůdek s Vámi!!! Pafka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta Š. (vms)
ID 10057
(4. 2. 2006, 16:30)
|
Milá Pavlíno, ať si maminky tady na MMB vyberou samy, jestli mě uvěří nebo ne. Samozřejmě jsem vám psala, že kombinézu posílám, že jsem si vás spletla s jinou paní je moje chyba, proto jsem vám napsala až byla na cestě, ale ostatně už jsem vám to několikrát vysvětlovala, jenže vy to nechcete pochopit. Nechápu, proč píšete, že by jste normálně kombinézu vzala zpět i v létě, když jste ji nechtěla vzít ani teď. Natož v létě. A nesnažte se mě tvrdit, že tu skupuji kombinézy a pak která se mě nehodí, tu vrátím. To jste mě rozesmála. Na to opravdu na MD nemám čas ani peníze. Přesto že já tady nic neprodávám, tak chápu, že je hodně práce s tím nachystat věci na prodej a nikomu to neupírám, ale varovat ostatní snad můžu, přesto že tady "jenom" nakupuji.Chtěla jsem se s váma slušně domluvit, ale vy jste nechtěla, zkoušela jsem to několikrát. A poslední věc. Já jsem se slušně chovala, o vás se to říct nedá. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína Ř. (rachelafka)
ID 832
, mimibazar.cz/pavlina
(8. 2. 2006, 18:53)
|
Milá Markéto, to, že jste se na vrácení kombinézy domluvila (jak píšete "omylem" s jinou paní, to opravdu nechápu. Nechápu, kdo by Vám mohl potvrdit a domluvit se s Vámi na vrácení "mojí" kombinézy. Jediné, co mě v souvislosti s tím napadá (a Vy jste to tuším i v mailu uváděla...) je, že jste kupovala od paní také kombinézu a žádala jste reklamaci u ní (z toho důvodu píšu, že moje kombinéza nebyla jediná, kterou jste si zde na MMB kupovala a zřejmě se Vám moje již zřejmě nehodila...). Pomineme-li skutečnost, že jste k vrácení neměla důvod (kombinéza je skutečně nepromokavá!!!!!), tak vězte, že za slušné chování nepovažuji napsat po odeslání balíčku mail ve smyslu "vracím Vám kombinézu" a pak ještě vyhrožovat, že pokud si ji nevezmu zpátky, tak mě budete popotahovat nejen v hodnocení MMB, ale všude možně. Vyhrožovat mi můžete, dokonce to napište kam se Vám zlíbí, maminky se mnou mají vlastní zkušenosti a o obchody s Vámi opravdu nestojím. Tím s Vámi končím a nechci dále mrhat časem při dohadování s Vámi... Pafka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta Š. (vms)
ID 10057
(9. 2. 2006, 8:51)
|
Milá Pavlíno, musím vás poopravit, protože jsem si skutečně neobjednala žádnou jinou kombinézu, než tu od vás. Ta jiná paní ji měla zadanou. Protože jsem byla u ní 2 zájemce, tak mě měla poznamenanou a tak to spletla, když si myslela, že jí píše ten, kdo si ji koupil. Nepodívala se. Myslela že jsem to byla já. Chápete? Proto mi slíbila to vrácení. Přišly jsme na to až večer, protože slíbila, že mě vrátí peníze a neměla je komu vrátit, protože ode mě žádné neměla. Hned jak jsme na to přišly, kde je chyba, tak jsem vám napsala. Bohužel balíček už byl na cestě. Já jsem nestála o to, abych neměla ani peníze ani kombinézu. Mimich. tu jste mě dosud nevrátila!Sice pochybuji, že se jí vůbec dočkám, ale kdyby náhodou. Opravdu se nechcete radši se mnou domluvit?To vám to stojí za to? Navrhuji vám usmíření, znova opakuji, že to opravdu úmyslně nebylo. Mě to taky vysiluje pořád se s váma dohadovat. Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Pavlína Ř. (rachelafka)
ID 832
, mimibazar.cz/pavlina
(11. 2. 2006, 20:11)
|
Markéto, to už vážně přeháníte. "Vaší" kombinézu nemám, zřejmě se Vám ještě nevrátila z pošty, já jsem si jí vzhledem k Vašemu chování vůbec nevyzvedávala... Již to s Vámi nechci dále probírat, po Vašich urážkách a vyhrožování (že mě budete všude popotahovat apod...) už ani nemám chuť se s Vámi nějak dohodnout. Ale něco Vám pro příště poradím: ať už zde na MMB budete nakupovat od kohokoliv, platí zásady slušného chování tj.: pokud chcete věc reklamovat, napište skutečné reklamační důvody a pokud žádné takové důvody nebudete mít, požádejte slušně danou maminku, aby Vám věc vzala zpět, že se Vám nelíbí nebo ji nepotřebujete. Jinak zřejmě nebude moci nakupovat nejenom u mě... Pafka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Markéta Š. (vms)
ID 10057
(12. 2. 2006, 18:34)
|
Pavlíno, je to opravdu neskutečné, co jste za člověka?Já jsem vás jenom jednou varovala, že si to nenechám pro sebe a podělím se s ostatními o vaše prapodivné chování v případě reklamace. Vy jste tu chuť se dohodnout neměla NIKDY!!! ne že jenom teď. Nakupovat tu samozřejmě budu dál, ostatní maminky jsou vstřícné a nemám s nima vůbec žádné problémy, jenom vy jste problémová. Žádala jsem vás, a to zdůrazňuji, SLUŠNĚ, tak si laskavě nechte ty narážky, že jsem neslušná, to není pravda!Když nechcete slyšet pravdu, tak vám ji nebudu vnucovat. Nemám slov. Ještě že jsou tu opravdu slušné maminky,na rozdíl od vás, u kterých ráda nakupuji. Toť vše. Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta Š. (vms)
ID 10057
(3. 2. 2006, 10:12)
|
Milá Pavlíno, všichni Vás tu chválí, já bohužel musím, ač nerada, napsat opak. Jste velice neseriózní paní, u keré si už víckrát neobjednám. a varuji i ostatní. Pokud není žádný problém s vracením zboží, jste možná ochotná a tak vás asi znají ostatní. Já jsem měla problém s tím, že jste mě odmítla vzít zpět kombinézu, která měla být nepromokavá a není. Přesto, že jsem ji vrátila hned následující den, tak jste se vamlouvala že to trvalo hrooozně dlouho, a že nemám pravdu. Je mi vás líto. Holky, prosím vás, dejte si pozor. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína Ř. (rachelafka)
ID 832
, mimibazar.cz/pavlina
(3. 2. 2006, 22:40)
|
Milá Markéto, mýlíte se. Já jsem ochotná i k maminkám, které potřebují zboží vrátit nebo vyměnit, pokud mají nějaký "skutečný" reklamační důvod (narozdíl od Vás, neboť kombinéza je opravdu nepromokavá, dcerka ji nosila a mám ji odzkoušenou...). Dokonce bych Vám peníze vrátila i kdyby jste napsala, že se Vám prostě "nelíbí"(nebylo by to poprvé...), pokud by ovšem nebyl téměř konec sezóny a kombinéza teď již téměř "neprodejná". Vaše jednání bych raději nekomentovala, neboť někdo, kdo se s prodávajícím na reklamaci ani nedomluví a prostě "pošle beze slova balík zpátky" - no, nezlobte se na mě, to se opravdu nedělá. Nemůžu za to, že jste si zřejmě (jak píšete) koupila další kombinézu od nějaké paní (s kterou jste prý "naší" reklamaci řešila???) a tato ode mě se Vám tedy již nehodí... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Pavlína Ř. (rachelafka)
ID 832
, mimibazar.cz/pavlina
(3. 2. 2006, 22:49)
|
A ještě něco Markéto: Vy zde věcičky neprodáváte (na svých stránkách nemáte ani fotku), takže ani netušíte, kolik to dá práce a starostí všem maminkám tady na MMB, aby zboží vypraly, upravily, nafotily, zabalily a doběhly s tím na poštu (Váš účet jste si zde založila zřejmě jen kvůli mému hodnocení...). A nezlobte se, každé zbytečné vrácení pak přestavuje další takovou štaci. Nicméně kdybyste se chovala slušně, tak bych Vám kombinézu vzala zpět i v létě a bez důvodu... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alexandra K. (Alizeera)
ID 79
, mimibazar.cz/alexandra
(18. 1. 2006, 21:11)
|
Pavli já musím opět jen chválit, objednala jsem u tebe už podruhé a určitě ne naposledy - fakt věci v super stavu a tak krásně voňavé že mi je bylo líto dát do pračky ))) děkuju moc za super obchůdek a zase se určitě k Tobě mrknu Alex a Karolínka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Ochmanová O. (mysena)
ID 4745
(6. 1. 2006, 17:20)
|
Dobrý den, dnes jsem si od Vás vyzvedla balíček a hned první den využíváme pro maličkého misku a hrníček, andílka schovávám jako dárek pro dcerku prozatím do skříně, vše je pěkné, moc děkujeme a přejeme samé stejně spokojené nakupující . Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína Ř. (rachelafka)
ID 832
, mimibazar.cz/pavlina
(10. 1. 2006, 22:17)
|
Milé maminky, teď jsem sem nakoukla a "zděsilo" mě tolik ohlasů!!! Všem Vám moooc děkuju, srdíčko poskakuje radostí. Je to ale hlavně také Vaše zásluha, neboť je radost se zde uvedenými maminkami spolupracovat (a zasmát se...) po večerech a dodává mi to sílu, když se mi pak od některých jiných maminek vrací nevyzvednuté dobírky apod.. Také chci touto cestou poděkovat některým maminkám za trpělivost a pochopení, neboť vzhledem k tomu, že jsem s dcerkou sama a na poštu jezdím autobusem, tak se mi ne vždy podaří odeslat balíček v den příchodu peněz na můj účet... Těším se na další obchůdky s Vámi a přeji Vám spoustu radostí a splněných přání do nového roku..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka S. (leontynkas)
ID 5194
, mimibazar.cz/leontynkas
(5. 1. 2006, 16:06)
|
Dnes mi došel balíček s šatičkama, svetříkem a bačkůrkama. Moc za ně děkuji a můžu říct, že mezi náma došlo k bezproblémové a rychlé výměně věciček. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea K. (Botičky Papillon)
ID 5802
, mimibazar.cz/BotickyPapillon
(21. 12. 2005, 20:58)
|
Moc děkuji Pavle za nádherné věcičky a ochotu, všem maminkám doporučuji. Srdečně zdravím, Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alexandra K. (Alizeera)
ID 79
, mimibazar.cz/alexandra
(6. 12. 2005, 9:33)
|
Pavlí tak krásné věci v perfektním stavu jaké jsme dostaly, moc moc za ně děkujeme. Věci jsou opravdu jako nové, určitě u Tebe zase nakoupím. Děkujeme Alex a Kája |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jaroslava V. (orsa)
ID 6211
(12. 11. 2005, 0:22)
|
Chtěla bych moc poděkovat, za super nádherné oblečení. Jsem opravdu moc spokojená. Ještě jednou děkuji. S pozdravem Jarča |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ljuba T. (Ljuba)
ID 3990
, mimibazar.cz/ljuba
(15. 8. 2005, 9:45)
|
Krásné zboží,okamžité dodání,mo a moc děkuji a těším se na další obchůdky Ljuba |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Č. (bereni)
ID 662
, mimibazar.cz/bereni
(5. 8. 2005, 14:24)
|
Pavla je příjemná a ochotná maminka, sukýnka je překrásná a přidány riflíky navíc. Děkuji. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 171 (zobrazuje se 161-171)
|
<< předchozí
1,.,
4, 5, 6, 7, 8, 9
|