Miroslav G. (mirek) ID 20907
|
mimibazar.cz/ukristynky
|
Oblast: Semily |
Telefon: 720476463 |
Registrace: 22. 8. 2006 |
Naposledy: 22. 11. 2006, 19:39
|
Aktualizace: 21. 11. 2006, 19:12
|
|
|
|
Celkem: 170 (zobrazuje se 141-160)
|
<< předchozí
1,.,
3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
další >>
|
|
|
Vendula M. (ariska)
ID 10285
, mimibazar.cz/ariska
(7. 11. 2006, 19:14)
|
dobry den, dnes dorazil nocnicek. ja naprosto naaaadherny to to uceni chozeni na nocnicek bude uplne samo a spis bude problem z nej maleho sundat dekuji moc. vendula |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(8. 11. 2006, 10:58)
|
Dobry den,tak at se vam na nocnicku dari |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela B. (tryskomis)
ID 2813
, mimibazar.cz/tryskomis
(7. 11. 2006, 15:18)
|
Dobrý den, já musím obchůdek u Kristýnky pochválit hlavně za ochotu a vstřícnost.. Objednala jsem si prodlužovací díl lůžka, bohužel,když mi přišel, zjistila jsem, že na můj kočárek (staršího data výroby i když stejné značky)nepasuje. Bezproblémů jsem mohla balíček vrátit zpět a pan Mirek (a ostatní )se mi snažili sehnat ten správný starý díl. Bohužel se jim to nepodařilo , ale i tak moc děkuju. Po této milé zkušennosti jsem se rozhodla objednat si jídelní židličku. Při potvrzení objednávky mi napsali,že odeslána bude za14dní a opravdu to tak bylo Maminky, které čekáte na své zboží vydržte Na doručení obyčejného (cenného) balíku má pošta myslím 7 prac.dní a mě opravdu oba balíky došly až za 7 dní od odeslání. Takže ještě jednou díky díky díky - já jsem byla moc spokojená a až budu zase něco potřebovat, podívám se nejdřív k vám do obchůdku Hezký den. Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(7. 11. 2006, 18:43)
|
Dobry den,jsme radi ze se zidlicka libi Prejeme prijemne krmeni! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie L. (lepsa)
ID 13612
, mimibazar.cz/lepsa
(7. 11. 2006, 0:08)
|
To mě mrzí, že jsem si hodnocení přečetla pozdě. Asi bych si rozmyslela, zda tady objednat kočárek. Zaplatila jsem ho 12. 10., měl přijít za 2 - 3 týdny. (I to se mi zdá dost.) Minulý týden jsem se telefonicky informovala, v jakém stádiu obchod je a bylo mi řečeno, že kočárek odejde koncem týdne. Dodnes mi nepřišel ani mail o jeho odeslání a tak doufám, že se nebudu muset přidat k nespokojeným zákazníkům, ale že brzy budu moct napsat jen kladné hodnocení. Zatím tedy nic moc. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie J. (Lukina)
ID 2848
, mimibazar.cz/lukina
(4. 11. 2006, 20:08)
|
Prozatím se také musím přidat k nespokojeným zákazníkům . 2.10. jsem si objednala fusak Combi 3v1 model 2006 v barvě Khaki béžová. Teď ve čtvrtek ( po 1 měsíci ) balík dorazil, ale co bylo uvnitř mě velice zaskočilo . Nejen, že fusak barevně neodpovídal ( byla tam úplně jiná barva ), ale byl to i model 2005. Volala jsem ihned do prodejny, kde mi to zvedla slečna ( paní ) představením " NO " a říkala mi, že to není možné, že kolekci 2005 vůbec neobjednávali a že to je takto od dodavatele a oni to nekontrolují. Jak je možné, že se dodávky od dodavatele nekontrolují? Faktura byla vystavená správně, ale fusak úplně jiný . Poslala jsem ho hned zpátky, napsala email s tím, co se mi stalo , a od čtvrtka se mi nikdo neozval . Doufám, že se to co nejdřív vyřeší ( nemíním čekat další měsíc - moje chyba to není ) a nepřijdu o peníze a fusak. Pokud bude vše kladně vyřízeno, své hodnocení pak doplním, ale prozatím chci jen upozornit nakupující, aby si dávali pozor a zvážili nákupy tady. TAK PENÍZKY ZA VRÁCENÝ FUSAK MÁM NA ÚČTĚ :o ). SIC TO CHVÍLI TRVALO A MUSELA JSEM POŘÁD ŽHAVIT MAILA, ALE VYDAŘILO SE. DĚKUJI MOC. URČITĚ TU ALE UŽ NAKUPOVAT NEBUDU. JEDNA ZKUŠENOST MI STAČÍ. Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana K. (Zuzak)
ID 12463
, mimibazar.cz/zuzakazdova
(3. 11. 2006, 20:20)
|
Maminky pozor !! Pan Mirek mi odmítá vrátit peníze které mám u něho za fusak iiž měsíc, není to malá částka . Fusak ještě nedorazil a peníze také ne. Pořád jen sliboval a nic. Byla jsem nucena tedy koupit jiný, což myslím každy v této zimě pochopí.Obchodem jsem znechucena a jak to vypadá ještě příjdu o peníze. Dejte si tedy pozor.Zuzana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(3. 11. 2006, 21:33)
|
Dobry den,tak to jste trochu na omylu pokud vratite fusak rad Vam zaslu penize zpet. Mate pravo na vraceni zbozi do 14dnu tak tohoto prava vyuzijte! Ja odeslani mohu podlozit tudiz prosim neobvinujte nepravdive!Nebudu Vam vracet penize za fusak ktery zde nemam a prokazatelne jsem Vam ho odeslal!Tudiz Vam doporucim se bud obratit na policii a dokazat zde tvrzene skutecnosti nebo proste vratte fusak a nedelejte "komedie".Dekuji Vam Ps: podaci listek zde mam k dispozici k nahlednuti pro kazdeho! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(3. 11. 2006, 21:42)
|
Dobrý den, souhlasím. Zuzana ----- Original Message ----- From: "U kristynky" To: "Zuzana Kazdová" Sent: Friday, November 03, 2006 9:28 PM Subject: Re: Re:Vzkaz od návštěvníka MIMIBAZARu Dobry den,az Vam fusak dorazi tak ho poslete zpet,pote vyridime pozadavek na vraceni castky samozrejme Vam castka bude vracena dle podminek. > ------------ Původní zpráva ------------ > Od: Zuzana Kazdová > Předmět: Re: Re:Vzkaz od návštěvníka MIMIBAZARu > Datum: 03.11.2006 20:11:26 > ---------------------------------------- > Žádný balíček mi nedošel a pokud jste ho skutečně odeslali, musíte > uplatnit reklamaci vy. Já jsem již nemohla čekat a fusak jsem si koupila > jinde. Váš už tedy nepotřebuji. Trvám na vrácení peněz.Chcete-li tak > podle práva odtupuji od smlouvy .V. mailu z 27.10 uvádíte, že v úterý bude > balíček u mě. Dnes je pátek a byla jsem se zeptat na poště,. Není tam nic. > Teto nepodařený obchod mě stál mnoho nervů a času. Peníze chci nejpozději > do 8.11.06, Jinak to budu brát jako povod Fusak není hračka na kterou > mohu čekat třeba do jara. ZuzanaTo: "Zuzana Kazdová" > Sent: Friday, November 03, 2006 7:42 PM > Subject: Re:Vzkaz od návštěvníka MIMIBAZARu > > > Dobry vecer,Vam balicek jiz odesel tudiz castku zpet vracet nebudeme! > > > ------------ Původní zpráva ------------ > > Od: Zuzana Kazdová > > Předmět: Vzkaz od návštěvníka MIMIBAZARu > > Datum: 03.11.2006 13:33:14 Tak aby maminky take videli Vase "chovani" a jednani! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(3. 11. 2006, 21:38)
|
K nahlednuti pod podacim cislem BX0046761745X 721 UC a poprosim Vas dale zde neuvadejte nepravdive info! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zuzana K. (Zuzak)
ID 12463
, mimibazar.cz/zuzakazdova
(5. 11. 2006, 14:21)
|
A datu odeslání ? V pátek jsem byla na poště a nic tam neměli. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana K. (Zuzak)
ID 12463
, mimibazar.cz/zuzakazdova
(3. 11. 2006, 15:41)
|
OKAMŽITĚ!!!!! MI VRAŤTE PENÍZE!!!! Nemám už měsíc ani fusak,ani peníze. Jen nemocné díě! Už dvakrát jste psali, že ho posíláte a nic. Nebudu-li mít peníze zpět do 8.11.06, podávám trestní ozmámení . Peníze pošlete včetně poštovného a to tak, že urgentně .Zuzana Kazdová, Čakovická 328,Praha 9 |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(3. 11. 2006, 19:33)
|
Dobry vecer,takze Vam balicek jiz odesel! Kdyby jste napsala treba email tak bych Vam to jiste rekl. PS : nejsme ČECH tudiz s pravopisem mam trocku problem! Vetsine maminek to nevadi.Mirek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra P. (petul22)
ID 16363
(3. 11. 2006, 12:43)
|
Dobrý den,povlečení právě přišlo. Moc děkujeme snad se bude pod stromečkěm líbit Petra a Vašík |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(3. 11. 2006, 19:35)
|
Dobry vecer,jsme radi ze se libi! Obchudek u kristynky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Beata B. (beata)
ID 25292
(3. 11. 2006, 12:34)
|
Dobrý den, já z obchůdku u tohoto pána nejsem vůbec nadšená. Kočárek, který jsem si objednala došel až po MĚSÍCI, přitom termín dodání je 14 dní. Mezi tím byly jen stálé výmluvy (opoždění kamionu atd.) a ujišťování, že kočárek mi byl již odeslán. (a už nemám ani chuť komentovat odpovědi pana Mirka. V jedné větě tři pravopisné chyby, bez podpisu atd. Tak to jsem ještě nezažila). Takže tomuto obchůdku dávám Beata B. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka G. (garilka)
ID 21123
, mimibazar.cz/garilka
(3. 11. 2006, 13:35)
|
Takže vidím, že nás nespokojených je nakonec více. Jsem ráda, že nejsem jediná a pevně už teď věřím tomu, že nám autosedačka skutečně odeslána nebyla a to, že se balíček ztratil, byly jen samý výmluvy. Opravdu neprofesionální přístup k nám zákaznicím - vidím, že nespokojenost se většinou týká dražších věcí jako kočárky a sedačky. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tatiana B. (Tatiana2254)
ID 10773
(3. 11. 2006, 12:08)
|
Chtěla bych Vám moc poděkovat za magnety Medvídka Pů. Hned jsem si je pověsila na ledničku, jsou prostě úžasný. Děkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(3. 11. 2006, 19:41)
|
Dobry vecer,magnetky jsou opravdu uzasne a jsme velice radi ze se libi! Obchudek u kristynky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina P. (popelka76)
ID 4200
, mimibazar.cz/popelka76
(1. 11. 2006, 21:26)
|
Děkujeme za savičky Avent dnes dorazili v pořádku. Díky Martina a Ondra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela O. (frezia03)
ID 9108
(1. 11. 2006, 21:05)
|
Proste samá hviezdička. Dobrý večer prajem. Rada by som poďakovala za nádherný tovar jak koperec tak i povlečenie je to . Dohoda na jedničku pán Miroslav hladal čo najrýchlejší sposob odoslania balíčku a týmto mu chcem veľmi krásne podakovať . Naš synček bude mať z darčekov veľkú radosť. Určite si i do budúcna objednám u tejto značky . Doporučujem |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(3. 11. 2006, 19:34)
|
Dobry vecer,jsme radi ze balicek dorazil vcas! Celkem jsem se obaval ze to nestihneme,ale vse dopadlo dobre tak at se darecky libi. Obchudek u kristynky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana S. (jana, kaja a vendy)
ID 1426
, mimibazar.cz/janasvob
(1. 11. 2006, 19:53)
|
Dobrý večer, já uděluji obchůdku , povlečení je nádherné, domluva super . Ještě jednou děkuji touto cestou panu Miroslavovi za pochopení mé obavy a za to, že mi vyšel ve šem vstříc. Tady budu určitě vždy ráda nakupovat a po mé zkušenosti můžu všem doporučit. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jitka U. (Archienka)
ID 15215
, mimibazar.cz/archienka
(1. 11. 2006, 19:26)
|
Dobrý večer, jídelní potřeby dnes doly v pořádku, jsou moc pěkné, komunikace byla rychlá, zboží přišlo obratem. Mám dobrou zkušenost a mohu jipředat dál. Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana R. (íháček)
ID 1973
, mimibazar.cz/janazen
(31. 10. 2006, 11:35)
|
dobrý den, já jsem naopak moc spokojená, sehnala jsem bořka nového, ještě za výhodnější cenu než staršího na aukci, komunikace výborná, nezavděčíte se všem, přeji mnoho nás spokojených zákazníků, jana ž. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(31. 10. 2006, 12:32)
|
Dobry den,moc dekujeme vime ze neni mozne se zavdecit vsem,ale jsme radi ze z poctu pres 600 odeslanych zakazek v poslednich mesicich je vetsina zakazniku spokojena! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka G. (garilka)
ID 21123
, mimibazar.cz/garilka
(30. 10. 2006, 17:07)
|
Bohužel musím napsat, že mne obchůdek poněkud zklamal, co se týče komunikace se zákazníkem. 3.10. jsem si objednala autosedačku, kterou jsem ihned zaplatila a čekala 14 dní na její odeslání. Pak další týden, zda mi dojde a po několika mailech mi bylo řečeno, že se zřejmě ztratila a že mi okamžitě vrací peníze. V sobotu 28.10. opět asi po 3 nezodpovězených mailech mě ujistili, že peníze v pátek poslali z účtu. Dnes ráno na mém účtě nebyli (jelikož máme stejnou banku, byli by připsány téměř okamžitě do nezaúčtovaných položek), tak jsem opět psala mail, ve kterém mi bylo řečeno, že když je odeslali v pátek, tak tam dnes odpoledne budou. Ano, právě se připsali, ale byli vloženy pokladnou hotově. Tudíž nechápu ty lži o tom, že je poslali v pátek. Stačilo přece jen napsat, jak to ve skutečnosti je. Neomlouvá vás ani fakt, že vám onemocněla prodavačka. Toto jednání nemůžu považovat za seriozní. Nemůžete se divit, že má v dnešní době někdo strach o své peníze, když je tolik nesolidních obchodů. Takže díky za vrácení peněz a přeji málo takových "problémových" zákazníků, jako jsem byla já. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(30. 10. 2006, 21:51)
|
Dobry dën,nejsou to lzi ale spise spatna domluva a to mezi mnou a ucetni! Ja jsem nepochopil ji a ona mne. tudiz castku dnes vlozila hotove misto aby ji odeslala v patek z uctu jak jsme prosil. Slibil jsme Vam ze dnes castku budete mit na ucte a take jsem to dodzel. Je nam lito ze to berete spatne a doufame ze dalsi zakaznicci budou spokojeni |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka G. (garilka)
ID 21123
, mimibazar.cz/garilka
(31. 10. 2006, 6:15)
|
No comment (( Kdybych si přečetla diskusi dříve, než jsem u vás něco objednala, mohla jsem si ušetřit nervy. Ať zde napíšete cokoliv, jsou to jen výmluvy. Jsem vděčná za to, že mám peníze zpět. Zůstal jen hořký pocit zklamání a díky vám si už budu dávat velý pozor, než cokoliv objednám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Markéta M. (marketa)
ID 7516
, mimibazar.cz/marketa77
(1. 11. 2006, 11:34)
|
Dobrý den, no vidíte a mne vaše účetní tvrdila, že peníze na účet vkládáte pouze hotově, nebo složenkou a ne z účtu, protože by jste pak prý neměli doklad o vrácené platbě. Já jsem si jistá, že platíte tímto způsobem jen proto, že nechcete, aby se zde vědělo na jaké jméno je číslo vašeho účtu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora M. (Bajula)
ID 15261
, mimibazar.cz/bajula
(27. 10. 2006, 15:22)
|
Dobrý den,povlečení dnes došlo v pořádku.Opravdu je moc náááádherné.Děkuji za super obchůdek.Všem maminkám moc pana Mirka doporučuji.Rychlost a ochota to vše na samé .Bára+Terezka+Matyášek |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(29. 10. 2006, 17:55)
|
Dobry vecer,jsme radi ze dorazilo Doufame ze se bude libit i detem .Dekujeme Vam vsem za nakupy a tesime se na dalsi ps: Maminky tesime se na vsechny fotky deticek! Doufame ze nam naseho maleho zakaznicka poslete treba od vanosniho stromecku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva H. (EvikHolik)
ID 6026
, mimibazar.cz/EvikHolik
(25. 10. 2006, 11:37)
|
Moc děkuji Mirkovi za super židličku i ostatn í zbožíčko . A můžu jen doporučit. Evík a Honzík PS. Pošlu fotečku, jak si Honzík v židličce lebedí )))))) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(25. 10. 2006, 22:18)
|
Dobry vecer,tak Honzíček již je zařazen do rodinneho fotoalba Spokojení mini zákazníčci . Do tohoto alba bude zařazena každá fotka. Paní Evičce děkujeme za zaslání fota všechny nás zde velmi potěšilo! Obchůdek u Kristýnky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Eva H. (EvikHolik)
ID 6026
, mimibazar.cz/EvikHolik
(24. 11. 2006, 17:54)
|
Děkuji, Honzík je taky se židličkou velmi spokojen |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra F. (petina)
ID 21600
(24. 11. 2006, 20:55)
|
Já dnes telefonovala opět asi 4krát a stále nodostupný,hlavně,že p.Mirek má v kontaktech:tel. dostupný 24 h.,ALE JAKÝ?????? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva C. (Chroustík)
ID 13139
, mimibazar.cz/chroustik
(23. 10. 2006, 16:13)
|
Dobrý den, dneska přišlo povlečení WITCH a je opravdu moooc pěkné. Dcera ho dostane až na vánoce, ale už teď vím, že bude maximálně spokojená. Děkuji a posílám . |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslav G. (mirek)
ID 20907
, mimibazar.cz/ukristynky
(24. 10. 2006, 18:54)
|
Dobry den,jsme radi ze balicek dorazil. Maminky potesi nas fotky Vasich deticek,radi zde uverejnime kazde zaslane foto naseho maleho zakaznicka.Myslim ze neni lepsi odmeny nez usmev. Vas obchudek www.mimibazar.cz/ukristynky |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jiřina N. (Doubravka)
ID 9873
(20. 10. 2006, 12:24)
|
Chtěla bych poděkovat za skvělej obchudek .Balíček dorazil nánožník sedí perfektně.Ještě jednou dík |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Ž. (tedy)
ID 992
, mimibazar.cz/tedy
(19. 10. 2006, 19:51)
|
Dobrý den, dnes přišel nánožník sedí perfektně. Děkuji za rychlý obchůdek Všem doporučuji Petra |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 170 (zobrazuje se 141-160)
|
<< předchozí
1,.,
3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
další >>
|