Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele ROMAN D. (roman...) ID 42862

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná registrace - Radmila K. (rarasek...K) ID 225270, RADKA D. (minihracky) ID 244552
ROMAN D. (roman...) ID 42862
mimibazar.cz/roman
Oblast: Třebíč
Registrace: 17. 2. 2007
Naposledy: 5. 10. 2009, 23:24
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1899
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získal 1899 hodnocení
Celkem: 1.899 (zobrazuje se 1501-1520) << předchozí 1,., 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81,.,95 další >>
Eva Š. (šeryk) ID 27984 (26. 11. 2007, 18:27)
Dobrý den, tak jsem ted dost neštastná... :'(Protože jsem si zde také objednala autosedačku..Dnes mi přišel mail od p. Radky.Že tedy dnes odeslala balík českou poštou...Přitom si účtovala 100kč za službu PPL.Tak nevím!!!A mail od p. Radky mám pořád kde to píše!!!Tak doufám, že je pravda že nám autosedačku opravdu poslala a není to lež!!!!! (6)Určitě napíšu jak to dopadlo s mou objednávkou!!!A doufám že jsem budu psát jen DOBRÉ!!!!!!!!!!!!! :-(
ODPOVĚDĚT
Lucie Ř. (Adamitka) ID 64108 , mimibazar.cz/adamitka (26. 11. 2007, 15:02)
Dobrý den, jsem též zklamaná, jako ostatní zákaznice, již jsou to tři týdny, co jsem posílala peníze na autosedačku a paní stále psala, že autosedačku posílá a nic. Už mi dochází trpělivost, protože paní Radka už ani nereaguje na meily....
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (Michuela) ID 60181 , mimibazar.cz/michuela (26. 11. 2007, 16:21)
Pokud jste si objednala sedačku Dumbo, tak objednávku raději zrušte, protože z ní by jste byla velmi nešťastná. Míša
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 54503 (28. 11. 2007, 11:42)
dobry den,i já mam podobnou skušenost :^)...8.11 jsem odeslala penízky za autosedačku jumbo sporty a stále nic,jen že uz se bude posílat v pondelí utery.......... :-@ :-@..neustale same vymluvy a nic,a též,ani me neodpovída na meily a ani vzkazy..uz mi taky dochazi trpelivost (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 54503 (28. 11. 2007, 11:52)
Teď mi Paní Radka volala a říkala že sedačku prae zabalila a chysta se ji poslat,dala mi cislo te zasilky ny PPL..no tak se zvedava |-)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Kráčule) ID 47762 (26. 11. 2007, 13:32)
Dobrý den,
vidím, že jsem si hodnocení měla přečíst dříve, ale nějak tomu nevěnuji pozornost, až ted, když nastal problém. Objednala jsem také sedačku pro miminko až po batole od Fisher price, těším se, že už konečně bude moci mimoušek trochu polosedět a jinak tak koukat na svět, aspon chvíli denně, ale ačkoliv mi bylo napsáno, že ihned po připsání peněz se balíček odesílá DHL, tak nic nepřišlo, ačkoliv peníze jsou již připsány. Je to sice asi týden, ale spíš mě mrzí, že když jsem si sedačku objednala, paní obratem zaslala účet a podklady pro platbu, ale když peníze dorazily a já jí informovala a dotazovala se, tak už je ticho po pěšině a to je opravdu velice neseriozní jednání. Pokud píše, že má něco na skladě a ještě platím poštovné za DHL, mělo by to tu být druhý den po připsání platby a stále se nic neděje, ani jeden vzkaz na vysvětlenou. Opravdu velice nepěkné. Dejte si proto pozor a raději objednávejte o 100 dráž a jinde.
Zdraví Vás Kateřina (N)
ODPOVĚDĚT
Naďa K. (botulka) ID 6424 , mimibazar.cz/botulka (26. 11. 2007, 13:08)
Dobrý den,
bohužel i já jsem z obchodování velice zklamaná (N) (N) (N)
Již téměř před měsícem jsem si vybrala v tomto obchůdku zbožíčko pro naše miminko. Obchůdek od počátku byl velice příjemný, paní Radka byla vstřícná, ochotná a milá. Já měla radost, že jsem našla tak velice příjemného prodejce.
Částku jsem odeslala, paní Radka mi hned odepsala, že částka je na účtě a že se jen čeká na cestovní postýlku a zbytek zbožíčka je skladem. Čekala jsem 3 týdny, psala paní Radce vzkazy, vždy mi odpověděla, že balík určitě dojde, ozve se mi sama PPL atd. Dnes už mi došla trpělivost a napsala jsem paní Radce opět vzkaz a ona mi napsala, že mi vrátí peníze, že zákaznice informuje, že nestíhají. Já chápu, že je Vánoční provoz, chápu "malé " zdržení,ale vůbec nechápu, že není schopná o tom informovat přímo mě a zkusit se dohodnout, navrhnout nějaká jiná řešení. Pokud bych se neozvala, čekám na zboží asi k příštím Vánocům!!!!!
Opravdu stačilo jen naspat, vysvětlit situaci,jak jste na tom s mou objednávkou a ne slibovat nemožné. Jsem velice zklamaná a věřte, že u Vás bych si nic nekoupia a tímto rozhodně varuji další maminky před nákupem :-S (6) :-(
Vůbec mě netěší, že jsem toto musela napsat,ale je to holá skutečnost a má první špatná zkušenost s nákupem na MMB

Naďa
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (Michuela) ID 60181 , mimibazar.cz/michuela (26. 11. 2007, 11:55)
Ráda bych varovala všechny nakupující!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(
V dubnu jsem si v tomto e-shopu objednala dětskou sedačku a po cca 4 měsících užívání z ní můj syn vyndal půl metru dlouhou vypínací strunu ze stříšky. Všichni si jistě dovedou představit co by si 7 měsíční dítě mohlo s touto strunou udělat (oči, uši, noc pusinka..Sedačka ani návod neobsahovaly informace o materiálu a tak se v letních měsících nedala používat, protože se v ní dítě neuvěřitelně potí. Rozhodla jsem se sedačku reklamovat. Může se stát, že se něco pokazí a věc se potom reklamuje. Až potud probíhalo vše tak jak většina lidí paní Radku nadšeně chválí. Bohužel tady naše jednání na slušné úrovni ztroskotalo. Sedačku jsem odeslala na dohodnutou adresu, ale zapoměla jsem vložit popis závad. Tak jsem zavolala paní Radce a domluvily jsme se, že ji popis pošlu mailem a kdyby mail nedorazil, že mi zavolá zpátky a já pošlu popis opět. A protože se nikdo neozýval víc jak měsíc, ozvala jsem se zase. To už ale paní Radka nebyla zdaleka milá komunikativní paní, ale nařkla mě, že už sedačku nepotřebuju a proto ji vracím ( místo této hrůzy, kterou jsem reklamovala, jsem si zakoupila v kamenném obchodě kvalitní dětskou autosedačku). Nakonec jsme se domluvily, že popis závad odešlu doporučeně ještě jednou. Měsíc se zase nic nedělo a tak jsem se opět volala paní Radku, cože se to děje s mojí autosedačkou. Ta mi sdělila, že mi peníze už poslala, že nejpozději zítra tj. 27.11. 2007 budou na mém účtě, ale že mě dala pro jistotu k soudu (dnes podala žalobu k soudu tj 26.11.2007) a udala mě České obchodní inspekci. Asi jsem nenakupovala podle zákona? Tak teď čekám co se bude dít. Nevěřila bych, že to někdy udělám, ale podala jsem podnět na tuto firmu České obchodní inspekci už 25.10.2007, musela jsem se radit i se Sdružením na ochranu spotřebitele (paní Radka se dušovala, že mají postup reklamace posvěcený od ČOI a SOS) a také jsem se obrátila na Živnostenský úřad v Třebíči, protože mi paní Radka nadiktovala špatné IČO. Mohla se přeřeknout, ale opakovala jsem čísla po ní, aby jsem to měla dobře a ona mě neopravila. Takže jsem pojala podezření, že tato firma vlastně vůbec oficiálně neexistuje, ale ŽÚ mě kontaktoval telefonicky a firmu mi potrvdil jako existující, ale s jiným IČem. Doufám, že se ČOI podívá této firmičce pořádně na zoubek a já budu všechny ráda informovat jak se vše vyvíjí, jestli peníze vrátily a co na to ČOI. Od této firmy bych si už v životě nic nekoupila a dávám jí to nejhorší hodnocení jaké můžu. Vyhrožování soudem, lhaní a k slušnému jednání má jednání paní Radky hodně daleko. Pan Roman D. by měl asi vyměnit zaměstnankyni, nebo brzo příjde na buben. 3x FUJ do Třebíče. Míša (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) :-@ :-@ :-@ :-@ (6) (6) (6) (6) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Kráčule) ID 47762 (27. 11. 2007, 17:31)
Dobrý den Míšo,
to jste mě tedy rozesmála s tím udáním ČOI. Ono je to tedy k pláči, vůbec s reklamacemi všeobecně. Mně zase minulý týden po 30 dnech vrátili reklamovanou mikrovlnku s tím, že nejeví závady. Vyzvedával ji manžel, tak jsme ji hned vyzkoušela, a dále vydávala smrad, že jste se dusila a úplně cítíte, že tam něco se pálí. Hnedka jsem to vezla zpátky a snažila se vysvětlit, že to, že trouba nemá vadu k reklamaci, mi měli sdělit do třech dnů a ne za měsíc, a oni na mě, že si vytrhávám rozinky ze zákona a že se živí prodejem 30 let a proto to musí vědět. Když jsem mu řekla, že já se zase živím právem, ta mi drze řekl, že to tedy nějak divně. Okamžitě jsem chtěla odstoupit od smlouvy z důvodu neodstranění vady v zákonné 30 denní lhůtě a oni na to, že to nemůžu, že servis jim napsal, že je bez vady. Povím Vám, přijdete si strašně bezmocná, když sice víte, že máte pravdu, a oni se s Vámi hádají a jediné, co můžete dělat, je dát je k soudu. Tak strašně jsem se rozčílila a pak si říkáte, zda Vám to stojí za to. Nebojte se soudu, nevím sice, jak se s Vámi chce soudit, tedy vlastně z jakého právního titulu, jakože vrácení částky z uznané reklamace, (protože pokud Vám částku zaslala, tak ji v podstatě uznala, neboť v opačném případě, byste musela žalobu podat vy na ni), ale kdyžtak Vás budu zastupovat :-).
Mějte se krásně, moc zdraví Kateřina
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (verenika) ID 51872 , mimibazar.cz/verenika (23. 11. 2007, 17:02)
(flower)Dobrý den.Dnes dorazil (pack) a vněm hračky pro (child7).Telefonek už máme ozkoušený :-) a kroužky přinese až (vanoce).Děkujeme mockrát za rychlý a příjemný obchůdek (Y).Mějte se krásně (L) (hello) Veronika, (child7), (&)
ODPOVĚDĚT
Andrea Jakubíková (jakubka) ID 65420 , mimibazar.cz/jakubka (23. 11. 2007, 13:18)
Dobrý den (G)s pejskem pro Radimka dorazil,na vánoce bude mít krásný dáreček pod stromeček (child7) (child7)jste zlatá děkuji moc (F) (F) (F) (K)
ODPOVĚDĚT
Petra R. (ettoria) ID 82012 (23. 11. 2007, 10:40)
Dobrý den, dnes konečně dorazila i druhá část (G) Sice jsem si musela počkat,ale nakonec vše dorazilo. (radost) Děkuji a zdravím (hello) Petra
ODPOVĚDĚT
Eva K. (Hlubovičová Eva) ID 82189 (22. 11. 2007, 16:55)
matrace došla v pořadku.je moc hezká.děkuji.všem jí doporučuji.děkuji za obchůdek. :-$ (L) (Y) (Y) (Y) (Y)Eva Hlubovičová
ODPOVĚDĚT
Renata H. (Holisova) ID 22841 (22. 11. 2007, 8:57)
Dobrý den Romano,dnes dorazil (G) s kočárkem,kočárek je naprosto úžasný (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp),moc děkuji za obchůdek,Renata a (child9)Adélka
ODPOVĚDĚT
Jana K. (kulicka1) ID 67781 , mimibazar.cz/kulicka1 (21. 11. 2007, 9:18)
supr obchůdek a všem,kteří ještě váhají s objednávkou tak můžu jenom doporučit Jana (X) (wash) (child3) (child5) (child6) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Lucie O. (ochi) ID 53491 , mimibazar.cz/ochi (20. 11. 2007, 20:35)
(F) (F) (F) (F) (F)
Radunko,dnes kočár dorazil a je naprosto (Y)skvělý!!!!!!!Opravdu nemá chybu!!!!!
Obchůdek s Vámi byl bezvadný,perfektní komunikace,vstřícnost,ochota....prostě perfektní.
Všem doporučuji!!!!
Děkuji moc a těším se na další možné obchůdky (G)
Lucie (mamca)
ODPOVĚDĚT
Jaroslava Š. (jarunka007) ID 22366 , mimibazar.cz/jarunka007 (20. 11. 2007, 20:23)
Dobrý den,
dnes jsme si vyzvedli zboží u vás v obchůdku. Zboží je super a hrazdičky mají u maminek úspěch....Moc děkuji za ochotu a vstřícnost a
přeju hodně spokojených zákazníků
(Y) (Y) (Y)
mohu doporučit (Y) (Y) (Y)
Jarka
ODPOVĚDĚT
Renata M. (rencamila) ID 69519 , mimibazar.cz/rencamila (20. 11. 2007, 16:11)
Přeji hezký den, (G) nám už dorazil a moc děkuji za rychlost a ochotu,škoda že nebylo všechno.Určitě zase nakoukneme :-o ;-).Plno hezkých dnů přejí Renča + (X)+ (X) (L) (L) (F) (F) (hello) (hello) (C)
ODPOVĚDĚT
Alena R. (alery) ID 3267 , mimibazar.cz/alery (20. 11. 2007, 15:29)
Dobrý den,
opožděně chci poděkovat za (G) s mluvícím hrncem a taky za ochotu a důvěru (clamp) , obchůdek proběhl bleskurychle a bez problémů. Vřele vás mohu všem doporučit (Y) (clamp) (Y) Alena (hello) (child8)
ODPOVĚDĚT
Eva H. (blebuska) ID 56354 (20. 11. 2007, 13:55)
Zdravím Radko, dneska přišel (G). Jsem nadšená!!!! |:o) Dodání bylo bleskové a komunikace skvělá (Y) (clamp) (Y) (clamp) Moc děkuji za obchůdek, jako prodávající Vás všem vřele doporučuji. Hezký den Evča (F) (L)
ODPOVĚDĚT
pavla s. (spacilka) ID 83013 (20. 11. 2007, 10:46)
Dobrý den,dneska dorazil (G) s matrací,je moc pěkná a jsem ráda,že jste mi vybrala do žluta jak jsme se domluvili. :-) :-) Byl to prima obchůdek,bez problémů. (Y) (Y).Můžu jen doporučit. |:o)
ODPOVĚDĚT
Romana Mutinová (Muty1) ID 46923 , mimibazar.cz/muty1 (19. 11. 2007, 8:42)
Hezký den Radko, (G) s fusakem od Emitexu dorazil v pořádku. Všem maminkám mohu obchůdky s vámi vřele doporučit.
Mějte se hezky Romana a (child5)Kubíček
ODPOVĚDĚT
Zuzana H. (Ondrášek) ID 6418 , mimibazar.cz/ondrasek (18. 11. 2007, 11:21)
Ahoj Ráďo, jídelní židlička dorazila ve středu (Y) . Je naprosto úžasná a už se těšíme, jak jí začneme používat (pl) .
Už se těším na další objednávku. Zuzka a (child8) Ondra
ODPOVĚDĚT
Daniela S. (Sendy82) ID 22218 (16. 11. 2007, 20:46)
Radi, i touto cestou vám chci moc poděkovat za rychlý obchůdek - jsem moc spokojená a můžu vřele doporučit. Daniela a Vojtíšek (Y)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 1.899 (zobrazuje se 1501-1520) << předchozí 1,., 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81,.,95 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu