Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Jana Stoklásková (joop) ID 40941

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná registrace - Antonie S. (Antonie6) ID 353637
Jana Stoklásková (joop) ID 40941
mimibazar.cz/joop
Oblast: Trutnov
Registrace: 6. 2. 2007
Naposledy: 6. 2. 2011, 12:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 215
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Neměním, ceny za poštovné jsou pevné.Vše posílám doporučeně a pokud chce někdo obyčejně, jen na vlastní riziko. Děkuji za pochopení.
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 215 hodnocení
Celkem: 215 (zobrazuje se 121-140) << předchozí 1,., 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 další >>
Lucie Knopfová (janysta1) ID 32988 , mimibazar.cz/janysta1 (22. 9. 2008, 20:13)
Dobrý večer.
Balíček dneska dorazil a kšiltovka je opravdu super.
Moc vám děkujeme za příjemný obchůdek.
Paní Janu doporučuji.
Jana
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (ebisek) ID 52722 , mimibazar.cz/ebisek (20. 9. 2008, 14:57)
Hezké odpoledne Jani, moc děkuji za milé hodnocení (mamca) (mamca). I já vám děkuji za rychlý a bezproblémový obchůdek |:o) |:o). Vaší malé slečně (child6) přeji, ať se bundička líbí a hlavně dobře nosí (Y). Mějte se hezky (hello) a budu se těšit zase někdy příště (flower). Katka a Anitka (mamca)
ODPOVĚDĚT
Martina M. (carmella) ID 7531 , mimibazar.cz/carmella (19. 9. 2008, 11:57)
Dobrý den JAni,

penízky dorazily |:o) |:o) |:o) a (G) dnes posílám.Děkuji za obchůdek a zase někdy (flower) (flower) (flower)
Martina (hello)
ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Lenuš) ID 35554 , mimibazar.cz/lenushorakova (16. 9. 2008, 13:22)
Dobrý den Jani,jsem moc ráda,že jste spokojená :-) Děkuji za milé hodnocení a za příjemný obchůdek (Y) (Y) (Y) Přejeme hezký den (hello) s pozdravem Lenka a cácorky (flower) (flower)
ODPOVĚDĚT
Petra Z. (Peta Z) ID 63502 (10. 9. 2008, 21:39)
Dobrý den Jani, dnes dorazil (G) a v něm suprová čepička. (child9) padne jako ulitá. Děkujeme moc moc za bezva rychlý obchůdek, můžeme jen doporučit. Díky Petra a Michalka
ODPOVĚDĚT
Monika M. (pess) ID 69533 (10. 9. 2008, 20:07)
Děkuji za (G) SUPER zbožíčko!!! |:o) SUPER obchůdek!!! (clamp) (clamp) (clamp) mohu vás všem jedině doporučit!!! (Y) (Y) (Y) Mějte se hezky (F) (F) (F) Monika
ODPOVĚDĚT
Miloslava Jalůvková (saura) ID 1099 (10. 9. 2008, 12:24)
(Y) (Y) (Y)
Milá Janičko, děkujeme za šáteček a bekovku pro naši (child6) (child9) (child6) bohužel jsem si rozbyla (P), tak nemůžu zaslat spokojeného zákaznička, ale vše nám padlo jak ulité a dokonce to (child6) vydrží mít na hlavince dýl jak 5 minut (smich) (smich) (smich).Rostou nám taky zoubky, tak si taky užíváme (child12) mějte se moc hezky a děkuji za milý obchůdek Milena a Karolínka (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello) (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Marika M. (marima) ID 90127 , mimibazar.cz/marima (10. 9. 2008, 11:29)
Dobrý den Jani,
i přesto, že obchůdek neproběhl, děkuji za milou komunikaci a ochotu (F) (F) (F) Marika
ODPOVĚDĚT
Lenka S. (BlueL) ID 76129 , mimibazar.cz/bluel (9. 9. 2008, 13:29)
Dobrý den Jani,
balíček přišel v pořádku (pack) a šátečky jsou moc pěkné, máme z nich radost (radost).
Děkuji za prima obchůdek, určitě ještě někdy nakouknu (clamp)
Lenka (hello)
ODPOVĚDĚT
Andrea M. (Montmartr) ID 58496 (8. 9. 2008, 14:31)
Dobrý den, Jani.

Musím se Vás zastat. Maminka, která je nespokojena s Vaším jednáním asi moc nerozumí obchodu. Vaše komunikace nevázla, naopak jste se snažila zachovat se korektně vůči všem a jak to tak bývá, jste ta nejhorší.

Já osobně vidím Vaše jednání jako vstřícné. Dala jste přednost té, která má zájem jak o sedačku, tak příslušenství - pro mě je tento přístup pochopitelný.

Dovolila jsem si jen nastínit svůj pohled a osvětlit ostatním maminkám, jak se situace má, aby se nebály s Vámi obchodovat.

Mějte příjemné dny

Andrea
ODPOVĚDĚT
Michal S. (MichalSl) ID 114336 , mimibazar.cz/michalsl (8. 9. 2008, 16:35)
Dobrý den, máte pravdu asi nerozumím obchodu, když se snažím být seriozní a brát zájemce po řadě. Nikdy jsem nenapsala, že komunikace vázla jen šlo o to co v té komunikaci bylo.
Věřím, že třetí maminka musí být s paní Janou spokojena. Já ne a poprvé za dva roky jsem napsala negativní hodnocení. Což je mi taky líto, ale chování paní Jany se mi nelíbí .
Radka
ODPOVĚDĚT
Jana Stoklásková (joop) ID 40941 , mimibazar.cz/joop (9. 9. 2008, 16:51)
Paní Radko,
jsem ráda, že to pousoudila i jiná maminka a napsala si svůj názor. Já si myslím, že jsem se snažila vyhovět, bohužel i to je někdy nevděčné.
ODPOVĚDĚT
Michal S. (MichalSl) ID 114336 , mimibazar.cz/michalsl (upraveno 8. 9. 2008, 10:57)
Dobrý den Jano, i já vám musím napsat negativní hodnocení
(nejdeto)kdybych si vaše hodnocení přečetla dříve, neudivilo by mě vaše jednání. Pochopení sice mám, ale ještě jsem se na MMB nesetkala s takovým jednáním. |-) Včera jsem reagovala na nabídku adaptérů ve vašem albíčku. Prosila jsem o rezevaci do středy . Nejprve jste mi napsala, že mi je rezervujete. Následně jste mi napsala ,že se ozvala ještě jedna paní, co by adaptéry chtěla a že prosíte o to, abych adaptéry vzala hned nebo že jí je necháte. To jsem chápala a hned obratem jsem vám napsala, že adaptéry beru, aby jste mi poslala údaje k platbě(což beru za závaznou objednávku). (N) (N) A dopadlo to tak ,že jste mi místo udajů k platbě napsala ,že adaptéry prodáte paní co se ozvala jako 3. zájemce, že vezme adaptéry i se sedačkou (N) (N) :'( (6) V albíčku jste v popisu nikde ale neměla napsáno,že prodáte přednostně autosedačku a adaptéry dohromady. (N) a Přestože jsem byla 1.zájemce a reagovala okamžitě, jste se na mě vykašlala a prodala adaptéry někomu jinému což beru jako velmi neetické. (N) (N)Nyní musím říct,že bych asi měla strach už vám poslat peníze dopředu, poněvadž z vašeho jednání bych mohla očekávat všechno 8o| (N) (N) Je mi z toho opravdu smutno ,mate pravdu že všem třem se nedá vyhovět ale bývá zvykem, že se vyhoví tom co se ozve nejdříve a zájemci se berou většinou po řadě ....Radka
ODPOVĚDĚT
Jana Stoklásková (joop) ID 40941 , mimibazar.cz/joop (8. 9. 2008, 14:24)
Paní Radko,
Vy jste sice byla první, ale chtěla jste je zarezervovat do st s tím, že nevíte jestli budou pasovat. Tím vznikla nejistota v prodeji k Vám. Pokud by jste měla o ty adaptéry vážný zájem, klikla by jste na závaznou objednávku. To jste již neučinila, tak jsem vyhověla další zájemkyni s tím, že by si odebrala autosedačku + adaptéry dohromady. V popisku to mám uvedené, že paragon doložím jen jednomu kvuli tomu, že jsem ty obě věci kupovala ten den najednou. Vás jsem o tom informovala. Nashledanou Jana
ODPOVĚDĚT
Michal S. (MichalSl) ID 114336 , mimibazar.cz/michalsl (upraveno 8. 9. 2008, 16:39)
Paní Jano, na vaši reakci ohledně toho, že jsem nezatrhla závaznou rezervaci ihned, jsem reagovala okamžite prosbou o zaslání platebních podmínek a se sdělením ,že adaptéry beru- toto je dle mě vážný zájem .
A tím Vaše nejistota ohledně toho zda je chci nebo ne byla vyřešena.Teprve následně jsem se dověděla, že je třetí paní která adaptéry bude brát. Informovala jste mě, o tom, že mě adaptéry neprodáte, a že musím počkat jak se rozhodne paní co měla o adaptéry zájem jako třetí,kdyby neměla zájem, že se mi ozvete . Tak si opravdu korektní jednání nepředstavuji.
Nic bych nenamítala kdybych Vám napsala ,že se rozmyslím nebo že nevím atd... ale já napsala přímo ,že adaptéry beru at pošlete údaje k platbě.
Nyní děkuji za nabídku ,že adaptéry jsou volné, ale od Vás jako prodávající opravdu nic nechci( to jsem vám už napsala ). Tím pro mě komunikace končí. Přeji hodně úspěchů a málo nespokojených maminek Radka
ODPOVĚDĚT
Michal S. (MichalSl) ID 114336 , mimibazar.cz/michalsl (8. 9. 2008, 16:36)
Ještě si neodpustím okomentovat Váš poslední mail
" To neva paní si je stejdně bere , jen jsem se chtěla přesvědčit ovašem neseriozním chování" mě jen utvrdil v tom ,že od Vás nic nekoupím nikdy , protože Vám nelze věřit.A a všechny maminky proto varuji!!!!
(N) (N) (N) :'( Je mi z toho až smutno.
Radka
ODPOVĚDĚT
Jiřina R. (bublina7) ID 134156 , mimibazar.cz/bublina7 (5. 9. 2008, 21:54)
Dobrý den Janičko ;-)
Včera došela (G) houpačka a je fakt super. Malej je s ní velice spokojený. Po dvou hodinách houpání pořád neměl dost :-D. Opravdu super obchůdek (clamp) (clamp) a vřele Vás jako prodávající doporučuji.
ODPOVĚDĚT
Petra H. (smile6) ID 21943 , mimibazar.cz/smile6 (5. 9. 2008, 15:02)
Dobrý den Jani,
dnes dorazil (G) s vestičkou. Je úžasná!!! (Y)
Moc děkujeme za milý a rychlý obchůdek a budeme se těšit zase brzy příště. (L)
Mějte se krásně. Petra&Barča
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (Káťa28) ID 32131 , mimibazar.cz/kata28 (4. 9. 2008, 9:42)
Dobrý den Jani :-) :-) :-) :-) děkujem za bezva obchůdek. vše proběhlo na jedničku (radost) (radost) (radost) (radost) (radost). Jako nakupující doporučuji (flower) (flower) (flower) (flower). Hezký den Katka a (X) Karolínka (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Soňa P. (anež+elis) ID 47200 , mimibazar.cz/latina (3. 9. 2008, 22:00)
Jano, 24.7.!!! jste si u mně objednala dětské legíny. Poslala jsem podklady k platbě. Po několika urgencích jste mi 25.8. psala že se na to podíváte a do dnešního dne peníze nemám a opět na vzkazy nereagujete i když se pna MMB přihlašujete. Zdá se, že nejsem první ani poslední. Asi by Vás netěšilo, kdyby se takhle chovali Vaši zákazníci. Já nedoporučuji (N) (N) (N).
ODPOVĚDĚT
Klára L. (KAKYNDA) ID 52887 , mimibazar.cz/kakynda (1. 9. 2008, 14:37)
Dobry den, Jani, take ja dekuji za naprosto super obchudek a vsem maminkam Vas jen a jen doporucuji. Mejte se krasne Klara
ODPOVĚDĚT
Alena S. (allule) ID 100791 , mimibazar.cz/allule (1. 9. 2008, 12:30)
Dobrý den Jani (hello)dnes dorazil balíček (balicek) jsem moc spokojená (Y) |:o) (clamp) moc děkuji za milý obchůdek (pack) :-) a vřele Vás doporučuji (L) (F) mějte se krásně (child1) Alena a Domisek (hello) (child8)
ODPOVĚDĚT
Blanka H. (Blanki) ID 37031 , mimibazar.cz/blanki (29. 8. 2008, 23:52)
Paní Janičko (F)
opětovné díky za Vaše hodnocení i obchůdek s Vámi |:o) Jste super maminka (clamp) (clamp) Když se vám bude chtít, pošlete fotečku Toničky (X)
Těším se zase někdy (hello) (hello) (hello)
Blanka (L)
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (29. 8. 2008, 13:27)
Dobrý den Jano,
tak i já Vám bohužel musím přidat Vaše další negativní hodnocení :^),měla jsem si Vaše album projít dříve a určitě bych Vám nic neobjednala.
1.8. jste si u mě objednala punčocháče, já Vám zaslala 12.8. podklady k platbě a 21.8. Vám psala co je s platbou a Vy mi napíšete zda mohu být konkrétnější - to si nepamatuje kde něco závazně objednáváte??? +o(.
Toho 21.8. jsem Vám tedy přeposlala podklady k platbě a od té doby se nic neděje 8o|. Vaše platba a ani žádný vzkaz od Vás.
Pro mě jste nespolehlivá nakupující a ostatním Vás v žádném případě nedoporučuji (N) (N) (N).
S pozdravem Lucka.
ODPOVĚDĚT
Jana Stoklásková (joop) ID 40941 , mimibazar.cz/joop (29. 8. 2008, 20:46)
Dobrý den paní Lucko,
poslední týden jsem měla hodně e-mailů a je pravda, že co mi příjde ve spamu neotvírám. Je možné, že se Váš e-mail dostal do spamu a proto jsem nereagovala!!!!
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (anetinka1) ID 25583 , mimibazar.cz/anousek (29. 8. 2008, 22:41)
To Vám po přečtení Vašich hodnocení určitě věřím :-D.
A nechápu kde berete tolik drzosti lézt ke mě do alba a mě psát negativ :-o
Nejlepší obrana je útok,že? (N) (N) (N)
Mějte se.
ODPOVĚDĚT
Barbora Č. (matucha) ID 20019 , mimibazar.cz/matucha (23. 8. 2008, 7:51)
(Y) (Y) (Y) Ahojky Jani, ;-) moc děkujeme za náročnou výměnu, (clamp) jste velice milá a moooc ochotná (mamca).Kombinézka je opravdu nádherná (balicek) a my už se těšíme na sníh (snehulak).Budu se zase těšit někdy příště, (clamp) jelikož s Váma je radost obchodovat,takže DĚKUJI a
D (F)O (F)P (F)O (F)R (F)U (F)Č (F)U (F)J (F)I (F) !!!!!!!!Bára a Eli
ODPOVĚDĚT
Celkem: 215 (zobrazuje se 121-140) << předchozí 1,., 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu