DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
Celkem: 3.315 (zobrazuje se 121-140)
|
<< předchozí
1,.,
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,.,166
další >>
|
|
Nina Š. (kolomaz)
ID 220845
(20. 11. 2013, 23:11)
|
Je to přes měsíc co jsem objednávala kabelku za 1.300,- kabelka nedorazila, na emaily nereagujete!!!!co je to za chování??chci své peníze!! NESLUŠNOST !!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra J. (Koplice)
ID 390613
(18. 12. 2013, 9:18)
|
Dobrý den, mohu se zeptat, zda jste se nakonec dočkala? Jsem ve stejné situaci. Děkuji. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva M. (dada1)
ID 27734
(20. 11. 2013, 20:54)
|
Dobrý den, děkuji za superrychlý obchůdek. Kabát mi došel po zaplacení hned druhý den. Zase brzy nakouknu. Děkuji Eva ![(clamp)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/61.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bc. Renata O. (rendule76)
ID 49380
, mimibazar.cz/rendule76
(19. 11. 2013, 17:39)
|
Milá Leničko oooooooooooooooooo o oooooooooooo o ooooooooooooooooo ooooooo ooo ooooooo oooooooooooooooo ooooooooooo ooooooooooo oooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooo ooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooo ooooo oooooooooooooooooooooooooooooo Děkuji za obchůdek, blesková platba, milá komunikace, jen a jen DOPORUČUJI Renča |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Adéla Č. (kočina)
ID 19826
(19. 11. 2013, 15:54)
|
Dobrý den, děkuji za superrychlý obchůdek a krásné tríčo Brzy zase nakouknu s pozdravem Adéla ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Š. (janas114)
ID 174683
(18. 11. 2013, 13:08)
|
Bohužel se musím připojit s negativním hodnocením tohoto dodavatele, platbu jsem provedla okamžitě a přesně podle pokynů a o tomto jsem paní Lenku informovala. Když svetr dlouho nedocházel, urgovala jsem dodání či podání zprávy (5.11.2013) do dnešního dne bohužel bez jakékoli reakce či vysvětlení situace. Tudíž tento obchod rozhodně nemohu doporučit a jen doufám, že se mi svetr nebo peníze dorazí a nebudu se cítit jako debil, který někomu naletěl. Jana Šnau |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina T. (Elůšek)
ID 22783
, mimibazar.cz/martomek
(18. 11. 2013, 9:06)
|
Leni, děkuji za krásné šatky. O rychlosti obchůdku ani nemluvím. Vše na 1 s hvězdičkou. Určitě se ráda vrátím. Martina ![:-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/1.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavlína G. (Pahana)
ID 260167
, mimibazar.cz/pahana
(18. 11. 2013, 8:36)
|
Děkuji za bezva trika jsem nadšená |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula J. (Vendy19)
ID 166313
, mimibazar.cz/vendy19
(17. 11. 2013, 14:34)
|
Paní Lenko děkuji za krásnou tuniku a za svetr už mi peníze také dorazili,sice to dlouho trvalo ale nakonec jsem spokojená ![(hello)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/77.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Gabriela P. (gabipopa)
ID 450994
(upraveno 17. 11. 2013, 16:46)
|
Dobrý den, bohužel přidávám negativní hodnocení, zboží mam objednáno před dvěma měsíci a do dneška nic, ani zboži, ani vysvětlení co se děje, žádná reakce na maily, žádne vracení peněz na účet.Prosím tedy i touto cestou o nějakou odezvu, odesláni tuniky Desigual či vrácení peněz. Gabina. . Pani Lenka se dnes ozvala a vráti mi peníze, uvedla i docela vážny důvod proč se tak dlouho neozývala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jaroslava S. (Pafina)
ID 302706
(16. 11. 2013, 14:45)
|
Vážená paní Lenko, před měsícem jsem u Vás objednala zboží za cca 6000, nebylo jen pro mne, ale také pro kolegyně. Po urgencích balík dorazil,ale né kompletní, chybí kabelka a svetr. Na emaily nereagujete, tak to bohužel musím řešit tímto způsobem. Měla byste se nad sebou zamyslet, protože nejsem první a asi ani poslední, koho jste zklamala. Jarka ![:-(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/5.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ema K. (Emmina)
ID 227054
(16. 11. 2013, 7:30)
|
dobrý den Lenko buďte tak hodná o odpovězte mi na mé opakované e-maily ... Již v září jsem si u Vás objednala kabelek s peněženkou, nemám ani jedno, peníze jste mi také nevrátila a ještě se neozýváte a nereagujete na mé e-maily... Proto Vás žádám naposledy o slušnou odpověď... Buď to s urychleným odesláním zboží či vrácení peněz!!! Jinak vyzvu i ostatní Vaše nespokojené zákaznice o řešení tohoto problému právní cestou!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana S. (Jany0)
ID 311361
, mimibazar.cz/jany0
(15. 11. 2013, 23:03)
|
Leni, děkuji za pohodový obchůdek , krásné zboží , mohu jen doporučit Jana ![(hello)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/77.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jaroslava Urbánková (jarda22)
ID 106751
, mimibazar.cz/jarda22
(15. 11. 2013, 15:39)
|
Děkuji za obchůdek, bunda dorazila a je krásná Jarka ![(hello)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/77.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana K. (MZetka)
ID 104225
(upraveno 19. 11. 2013, 12:37)
|
Leni, šaty jsou krásné, jsem spokojená. Jenom se prosím zlepšete v komunikací, stou jste tedy opravdu na štíru. Děkuji za obchůdek.....:o)))) Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana G. (zuzu_uz6)
ID 340193
, mimibazar.cz/zuzuuz6
(14. 11. 2013, 16:22)
|
sukně dorazila.. sice jsem si počkala a trochu se nám zatoulala ale je bezvadná a jsem moc spokojená. Děkuji. ![(clamp)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/61.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
roman k. (kantry)
ID 40110
(14. 11. 2013, 13:15)
|
SUPER RYCHLÍ OBCHOD.VŘELE DOPORUČUJI HANA |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie K. (cocoon)
ID 327624
(upraveno 14. 11. 2013, 18:51)
|
Dobrý den, psala jsem vám dva meily, ale odpověď žádná. Tak to zkouším zde na mimibazaru. Již od září mám u vás objednanou halenku Elisabeth, ale stále nic. Chtěla jsem se zeptat jak to vypadá, zda vůbec do Vánoc dorazí. Měl to být dárek k narozeninám v listopadu, ale bohužel, tak by to mohlo vyjít alespoň na Vánoce, ne? Byla bych ráda, na nějakou odezvu, předem děkuji Lucie Kukačková. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzana S. (zuzanasu)
ID 29746
(14. 11. 2013, 10:27)
|
Dobrý den Leni, děkuji Vám za obchůdek, objednané zboží v pohodě dorazilo Budu se těšit v budoucnu na další Zuzana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavlína K. (Kopinecka)
ID 210179
(upraveno 19. 11. 2013, 9:10)
|
Dobry den, cekala jsem skoro dva mesice, ze tri veci jsem obdrzela nakonec jednu, ale v poradku a penize mam zpet na ucte. Vim, ze se muze stat cokoliv, ale je potreba dat informaci. Pak by urcite i ostatni maminky nemusely posilat negativni hodnoceni..Preji Vam at se vse v dobre obrati. Pavlina. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ivana S. (ivkakrnka)
ID 497053
(13. 11. 2013, 12:09)
|
opakovane vas ziadam za vratenie penazi za nedodanie tovaru ( cislo som vam poslala mailom), kabelku desigual american som si objednala 3.9 a doteraz mi nic neprislo, ani nereagujete na maily, nehnevajte sa ale takto sa neobchoduje Ivana |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 3.315 (zobrazuje se 121-140)
|
<< předchozí
1,.,
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,.,166
další >>
|