Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953

ÚČET BYL POZASTAVEN
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953
mimibazar.cz/lenulinek
Oblast: Uherský Brod
Ověřená adresa
Registrace: 7. 6. 2005
Naposledy: 16. 12. 2013, 16:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3315
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 3315 hodnocení
Celkem: 3.315 (zobrazuje se 121-140) << předchozí 1,., 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,.,166 další >>
Nina Š. (kolomaz) ID 220845 (20. 11. 2013, 23:11)
Je to přes měsíc co jsem objednávala kabelku za 1.300,-
kabelka nedorazila, na emaily nereagujete!!!!co je to za chování??chci své peníze!!
NESLUŠNOST !!!!
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Koplice) ID 390613 (18. 12. 2013, 9:18)
Dobrý den, mohu se zeptat, zda jste se nakonec dočkala? Jsem ve stejné situaci. Děkuji. Petra
ODPOVĚDĚT
Eva M. (dada1) ID 27734 (20. 11. 2013, 20:54)
Dobrý den,
děkuji za superrychlý obchůdek. Kabát mi došel po zaplacení hned druhý den. Zase brzy nakouknu.
Děkuji
Eva (clamp)
ODPOVĚDĚT
Bc. Renata O. (rendule76) ID 49380 , mimibazar.cz/rendule76 (19. 11. 2013, 17:39)
(pusa) Milá Leničko (pusa)
oooooooooooooooooo (F)o (F)oooooooooooo (F)o (F)
ooooooooooooooooo (F)ooooooo (F)ooo (F)ooooooo (F)
oooooooooooooooo (F)ooooooooooo (F)ooooooooooo (F)
oooooooooooooooooo (F)ooooooooooooooooooooo (F)
ooooooooooooooooooooo (F)ooooooooooooooo (F)
oooooooooooooooooooooooooo (F)ooooo (F)
oooooooooooooooooooooooooooooo (F)
Děkuji za obchůdek, blesková platba, milá komunikace, jen a jen DOPORUČUJI Renča
ODPOVĚDĚT
Adéla Č. (kočina) ID 19826 (19. 11. 2013, 15:54)
Dobrý den,
děkuji za superrychlý obchůdek (Y) a krásné tríčo (Y)
Brzy zase nakouknu :-) :-)
s pozdravem
Adéla
(F) (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (janas114) ID 174683 (18. 11. 2013, 13:08)
Bohužel se musím připojit s negativním hodnocením tohoto dodavatele, platbu jsem provedla okamžitě a přesně podle pokynů a o tomto jsem paní Lenku informovala. Když svetr dlouho nedocházel, urgovala jsem dodání či podání zprávy (5.11.2013) do dnešního dne bohužel bez jakékoli reakce či vysvětlení situace. Tudíž tento obchod rozhodně nemohu doporučit a jen doufám, že se mi svetr nebo peníze dorazí a nebudu se cítit jako debil, který někomu naletěl. Jana Šnau
ODPOVĚDĚT
Martina T. (Elůšek) ID 22783 , mimibazar.cz/martomek (18. 11. 2013, 9:06)
Leni, děkuji za krásné šatky. O rychlosti obchůdku ani nemluvím. Vše na 1 s hvězdičkou. Určitě se ráda vrátím. Martina :-)
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (Pahana) ID 260167 , mimibazar.cz/pahana (18. 11. 2013, 8:36)
Děkuji za bezva trika (Y) (Y) (Y) jsem nadšená
ODPOVĚDĚT
Vendula J. (Vendy19) ID 166313 , mimibazar.cz/vendy19 (17. 11. 2013, 14:34)
Paní Lenko děkuji za krásnou tuniku a za svetr už mi peníze také dorazili,sice to dlouho trvalo ale nakonec jsem spokojená :-) :-) :-) (hello)
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (gabipopa) ID 450994 (upraveno 17. 11. 2013, 16:46)
Dobrý den, bohužel přidávám negativní hodnocení, zboží mam objednáno před dvěma měsíci a do dneška nic, ani zboži, ani vysvětlení co se děje, žádná reakce na maily, žádne vracení peněz na účet.Prosím tedy i touto cestou o nějakou odezvu, odesláni tuniky Desigual či vrácení peněz.
Gabina. .
Pani Lenka se dnes ozvala a vráti mi peníze, uvedla i docela vážny důvod proč se tak dlouho neozývala.
ODPOVĚDĚT
Jaroslava S. (Pafina) ID 302706 (16. 11. 2013, 14:45)
Vážená paní Lenko, před měsícem jsem u Vás objednala zboží za cca 6000, nebylo jen pro mne, ale také pro kolegyně. Po urgencích balík dorazil,ale né kompletní, chybí kabelka a svetr. Na emaily nereagujete, tak to bohužel musím řešit tímto způsobem. Měla byste se nad sebou zamyslet, protože nejsem první a asi ani poslední, koho jste zklamala. Jarka :-(
ODPOVĚDĚT
Ema K. (Emmina) ID 227054 (16. 11. 2013, 7:30)
(N) dobrý den Lenko buďte tak hodná o odpovězte mi na mé opakované e-maily ... Již v září jsem si u Vás objednala kabelek s peněženkou, nemám ani jedno, peníze jste mi také nevrátila a ještě se neozýváte a nereagujete na mé e-maily... Proto Vás žádám naposledy o slušnou odpověď... Buď to s urychleným odesláním zboží či vrácení peněz!!! Jinak vyzvu i ostatní Vaše nespokojené zákaznice o řešení tohoto problému právní cestou!!!!
ODPOVĚDĚT
Jana S. (Jany0) ID 311361 , mimibazar.cz/jany0 (15. 11. 2013, 23:03)
Leni, děkuji za pohodový obchůdek (Y) (Y) (Y), krásné zboží (radost) (radost) (radost), mohu jen doporučit (F) (clamp) (clamp) (clamp) Jana (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Jaroslava Urbánková (jarda22) ID 106751 , mimibazar.cz/jarda22 (15. 11. 2013, 15:39)
Děkuji za obchůdek,
bunda dorazila a je krásná (Y) (Y) (Y)
Jarka (hello)
ODPOVĚDĚT
Hana K. (MZetka) ID 104225 (upraveno 19. 11. 2013, 12:37)
Leni, šaty jsou krásné, jsem spokojená. Jenom se prosím zlepšete v komunikací, stou jste tedy opravdu na štíru. Děkuji za obchůdek.....:o)))) Hanka
ODPOVĚDĚT
Zuzana G. (zuzu_uz6) ID 340193 , mimibazar.cz/zuzuuz6 (14. 11. 2013, 16:22)
(Y) sukně dorazila.. sice jsem si počkala a trochu se nám zatoulala ale je bezvadná a jsem moc spokojená. Děkuji. (clamp)
ODPOVĚDĚT
roman k. (kantry) ID 40110 (14. 11. 2013, 13:15)
SUPER RYCHLÍ OBCHOD.VŘELE DOPORUČUJI (Y)HANA
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (cocoon) ID 327624 (upraveno 14. 11. 2013, 18:51)
Dobrý den, psala jsem vám dva meily, ale odpověď žádná. Tak to zkouším zde na mimibazaru. Již od září mám u vás objednanou halenku Elisabeth, ale stále nic. Chtěla jsem se zeptat jak to vypadá, zda vůbec do Vánoc dorazí. Měl to být dárek k narozeninám v listopadu, ale bohužel, tak by to mohlo vyjít alespoň na Vánoce, ne? Byla bych ráda, na nějakou odezvu, předem děkuji Lucie Kukačková.
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (zuzanasu) ID 29746 (14. 11. 2013, 10:27)
Dobrý den Leni,
děkuji Vám za obchůdek, objednané zboží v pohodě dorazilo (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
Budu se těšit v budoucnu na další :-) Zuzana
ODPOVĚDĚT
Pavlína K. (Kopinecka) ID 210179 (upraveno 19. 11. 2013, 9:10)
Dobry den,
cekala jsem skoro dva mesice, ze tri veci jsem obdrzela nakonec jednu, ale v poradku a penize mam zpet na ucte. Vim, ze se muze stat cokoliv, ale je potreba dat informaci. Pak by urcite i ostatni maminky nemusely posilat negativni hodnoceni..Preji Vam at se vse v dobre obrati. Pavlina.
ODPOVĚDĚT
Ivana S. (ivkakrnka) ID 497053 (13. 11. 2013, 12:09)
(N) (N) (N) opakovane vas ziadam za vratenie penazi za nedodanie tovaru ( cislo som vam poslala mailom), kabelku desigual american som si objednala 3.9 a doteraz mi nic neprislo, ani nereagujete na maily, nehnevajte sa ale takto sa neobchoduje Ivana
ODPOVĚDĚT
Celkem: 3.315 (zobrazuje se 121-140) << předchozí 1,., 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,.,166 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu