|
|
|
|
Celkem: 158 (zobrazuje se 101-120) | << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 další >> |
Blanka Z. (bandina) ID 26763 (4. 4. 2007, 12:19) | ||
Jsem moc ráda,že se Vám topík líbí já Vás jako kupující mohu jen a velice ráda doporučit všem ostatním.Bezproblémový obchůdek,milá komunikace. | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (4. 4. 2007, 12:22) | ||
Děkuji | ||
ODPOVĚDĚT |
Pavla Pechmanová (PavlaPech) ID 9925 (30. 3. 2007, 11:01) | ||
děkuji za hezké tričko, balíček přišel v pořádku. Je to můj styl, určitě ho donosím. Zdraví Pavla | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (30. 3. 2007, 18:59) | ||
Pavlo, zdravím Vás a děkuji za milé hodnocení. Jsem ráda, že jste spokojená a díky za obchůdek. Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Eva P. (Adoniska) ID 5934 , mimibazar.cz/adoniska (29. 3. 2007, 19:37) | ||
Somonko,věcičky od Tebe jsou kvalitní a krásné asi brzy zbankrotuju jestli sem budeš pořád vkládat takové suprové hadříky. | ||
ODPOVĚDĚT |
Soňa T. (babbina) ID 34143 , mimibazar.cz/babbina (21. 3. 2007, 13:41) | ||
Dobrý den Simi.Dnes mi přišel od Vás balíček se SUPÉÉÉÉR tílkem .Je jak na mě ušité,parádní,bombové..........Jsem moc spokojená.Děkuji tisíckrát a snad zas někdy nashle.Všem obchůdek s Vámi DOPORUČUJI. a posílám .Soňa | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (21. 3. 2007, 14:08) | ||
Soni, zdravím a děkuji za krásné hodnocení. Pochvala patří ale i Vám - rychlá platba, super komunikace, vše na jedničku s Díky za obchůdek Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Dana G. (Danush) ID 26927 (19. 3. 2007, 21:56) | ||
Moc děkuji za knížku a za počkání....ještě se to naučit,kniha k příjmačkám je supr.Děkuji Dana | ||
ODPOVĚDĚT |
Bohunka K. (Bohunkau) ID 9754 , mimibazar.cz/bohunkau (4. 3. 2007, 10:28) | ||
Děkuji za příjemný a nadstandartní obchůdek. šatičky jsou úžasné . Děkuji Bohunka | ||
ODPOVĚDĚT |
Eva P. (Adoniska) ID 5934 , mimibazar.cz/adoniska (1. 3. 2007, 19:43) | ||
Tak Simonko,pohovka je úžasná,dcera je z ní šíleně nadšená. .A ty dvě trička mi sedí jako ulité. Jsem ráda že jsem Vás poznala,těším se na další nakupování. Eva | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (1. 3. 2007, 21:11) | ||
Evi, to samé mohu říct já. Jste moc sympatická osůbka a až budete mít čas a chuť, tak se ozvěte, dáme . Jsem ráda, že se gaučík dceři líbí, tak ať jí dobře slouží. A hadříků tu mám taky spousta, tak se občas mrkněte, nebo písněte. |
||
ODPOVĚDĚT |
Kateřina S. (kachen) ID 9173 , mimibazar.cz/kachen (26. 2. 2007, 18:05) | ||
AHOJKY SIMI, PRAVE POPIJIM KAVICKU OD TEBE. DNES DORAZIL. MUSIM TI RICT, ZE CIBULAKOVY CIFERNIK JE NAPROSTO FAMOZNI MOC TI DIKY A URCITE ZASE NEKDY PA KATA | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (28. 2. 2007, 9:49) | ||
Katko, zdravím a díky za pěkné hodnocení. Těší mě, že ciferník dorazil v pořádku. Jako nakupující Tě mohu také jen doporučit, super domluva a platba rychlostí blesku. Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Eva L. (satja) ID 12028 , mimibazar.cz/satja (14. 2. 2007, 6:24) | ||
Simonko, s botami z aukce v pořádku dorazil , boty jsou suprové , moc děkuji , mohu Vás jen doporučit . Eva | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (14. 2. 2007, 20:46) | ||
Evi, zdravím a díky za pěkné hodnocení. Jsem ráda, že jste spokojená, tak ať se Vám v nich hezky chodí. Jako nakupující maminku z MMA Vás také mohu jen a jen doporučit. Díky za obchůdek, mějte se hezky |
||
ODPOVĚDĚT |
Kateřina Z. (Kádík) ID 25699 , mimibazar.cz/kadik (13. 2. 2007, 9:22) | |
Paní Simonko peníze mám na účtě. Ještě jednou bych Vám chtěla poděkovat za ochotu a vstřícnost, kterou jste mi projevila. . Jako prodávající jste jednička . Mějte se moc fajn a snad zase někdy. Kateřina | |
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (13. 2. 2007, 18:37) | ||
Paní Katko, děkuji za milé hodnocení, ale díky patří především Vám. Mějte se hezky a pozdravujte ty Vaše dvě cácorky. Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Monika Š. (Monia) ID 26184 (9. 2. 2007, 20:45) | ||
Jako prodávající super. Jsme velice spokojené. Milá komunikace a vše přišlo jak mělo. Děkuji | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (9. 2. 2007, 21:53) | ||
Moniko, zdravím Vás a děkuji za milé hodnocení. I já Vás jako nakupující maminku musím jen a jen pochválit, platba rychlá , komunikace velmi příjemná. Děkuji Vám za obchůdek Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Olga S. (OlinaS) ID 21355 , mimibazar.cz/olinasedlackova (upraveno 9. 2. 2007, 14:18) | ||
DOBRY DEN SIMONKO DNES DOŠEL -OBRAZ A JSEM RÁDA,ŽE JSTE HO TAK SKVĚLE ZABALILA JINAK BY PŘIŠEL K ÚHONĚ VRCHNÍ OBAL BYL CELÍ ROZTRHANY .TAKŽE DÍKY ZA OBCHŮDEK MĚJTE SE olina |
||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (9. 2. 2007, 21:57) | ||
Olin, zdravím a děkuji za milé hodnocení. Jsem moc ráda, že Vám obraz došel v pořádku. Přeji, ať vám hezky ozdobí interiér a jako nakupijící maminka z MMA ode mne máte 1 Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Lenka S. (leontynkas) ID 5194 , mimibazar.cz/leontynkas (8. 2. 2007, 10:08) | ||
Dobrý den, já můžu paní Simonu jen pochválit. Vyhrála jsem u ní lustr a byl opravdu precizně zabalený a řádně poslaný. Balíček jsem rozbalovala na poště před paní vedoucí a ta vás chválila, že takto správně se má balík balit. Takže lustr došel v pořádku, z čehož mám velkou radost. Já jsem tedy spokojená. Lenka | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (8. 2. 2007, 12:12) | ||
Leni, zdravím Vás a děkuji za milé hodnocení, které tentokráte přišlo tzv. v pravý čas, což jste se také asi sama dočetla. Jsem ráda, že lustr přišel v pořádku a že jste spokojená. Moc Vám děkuji za obchůdek a jako nakupující maminku z MMA Vás rozhodně doporučuji. Platba proběhla rychle, komunikace také milá a vstřícná. Víc takových maminek. Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Zdeňka P. (Zdenča) ID 20908 , mimibazar.cz/zdendulina (6. 2. 2007, 9:03) | ||
Dobrý den, bohužel pošta opravdu reklamaci za rozbité hrnky neuznala.Prý je vina na Vaší straně.Ostatně Vás údajně na poště v Kraslicích na nesprávné balení křehkých věcí - nevhodnost obalu upozorňovali již několikrát a nedala jste si poradit.Náš pan vedoucí pošty tam volal. Nebudu se tím už dále zaobírat, je mi to hloupé.Nebudu se handrkovat ani s Vámi ani s poštou.Ani na expertízu obalu čekat nebudu.Měl to být dárek pro mamču.Tak sháním jiný. Věřím, že si příště u skla a keramiky dáte více záležet na balení. Zdenka |
||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (upraveno 8. 2. 2007, 1:39) | ||
Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Vy ani p. vedoucí mne neznáte osobně, jak můžete soudit? P.vedoucí udělal a vyřídil reklamaci tou nejjednodušší cestou –a sice tak, že hodil vinu na mne. A tak naše ČP nemusí vyplatit pojistnou částku. A Vy jste tomu uvěřila, dobrá, nedá se nic dělat, pomluva je jediná věc, proti které není obrana. Mne nikdo na poště neupozorňoval,naopak, mně bylo řečeno, že se máte odvolat Vy, když u sebe máte zásilku. A také si dovolím Vám připomenout, že Vy jste to u ČP reklamovat nechtěla, já Vás přemluvila – vážně si myslíte, že bych Vás přemlouvala k reklamaci, kdybych věděla, že jsem balík zabalila špatně a že mne na to na naší poště již několikrát upozorňovali? To snad ne?! To bych přece byla sama proti sobě, nemyslíte? A navíc jste mi ani neposlala fotky rozbitého zboží, nebo celý balík zpět. Čili jsem i já Vám mohla psát hodnocení, že reklamujete rozbité hrnky, které ale já rozbité neviděla atd. Ale já to neudělala, nepochybovala jsem o Vás, na rozdíl od Vás. Pokud si pamatuju, tak jste mi (jako poslední věc do dnešního dne) napsala email, že jste to reklamovala a že výsledky se dozvíte v pondělí a dáte mi vědět, ne? Ale Vy jste mi vědět nedala, další mail neposlala. Tak nechápu, za co mne teď pranýřujete? Já čekala na zprávu od Vás, jak reklamace dopadla a pokud byste mi do mailu napsala, že Vám jí neuznali, tak bych Vám peníze samozřejmě vrátila. NIKDY jsem nenapsala, že nejsem ochotna peníze vrátit (o částku 140Kč bych skutečně nezchudla), pouze jsem čekala na výsledek reklamace.Ovšem Vy jste se rozhodla pro negativní hodnocení – dobrá, respektuji. Ale když už jste byla na mé stránce, tak jste si měla má další hodnocení přečíst a zjistila byste, že jsem prodala např. růžový porcelán, nebo mlýnek na kávu atd.,který přišel v pořádku a ještě mi za to maminky poděkovaly. Je s podivem, že když podle Vás a Vašeho p. vedoucího tak špatně balím balíky, že se ten porcelán a mlýnek nerozbil, že? No nic, měla jste mi dát zprávu na email, jak reklamace dopadla, to Vy sama jste mi tak navrhla (mám ten email uložený, takže můžu klidně předložit). Vy jste se mi ale už neozvala a psala rovnou negativní hodnocení, což, dle mého názoru, nebylo právě fér, takže si Vás dovolím poprosit, abyste upustila od dalších připomínek na mou osobu. Děkuji |
||
ODPOVĚDĚT |
Zdeňka P. (Zdenča) ID 20908 , mimibazar.cz/zdendulina (8. 2. 2007, 7:25) | |||
Nijak Vás nesoudím.Nemám to zapotřebí.Fotky jste nechtěla.SLÍBILA jste poslat podací lístek a vybodla se nato.Slíbený e-mail jsem poslala v úterý a ne že ne.Nevím čemu byste se bránila, nijak Vás nenapadám.Celý obchod byl založen na důvěře, tak nechápu proč používáte slovo ÚDAJNĚ rozbité. Opravu to celé rozbité bylo a nezlobte se opravdu se v tom nehodlám více babrat.Je to trapné a nerozumím tomu proč to dál rozebíráte.Za prvé jste mi neposlala slíbený podací lístek, za druhé balení bylo opravdu nevyhovující.Ty hrnky byly volné už v té folili a vy jste je ani neobalila jeden od druhého.Stačilo trochu vycpat novinami.A nezlobte se ale dva archy novin?! Na celou krabici?Na šest hrnků...Takže důkazy když dovolíte nepošlu neboť:expertíza oblau trvá měsíc, protokol jsem vyhodila, protože mi bylo před vedoucím pošty trapně za Vás.Kromě toho bez podacího lístku je mi na nic.A mimochodem všechny tady obchodujem proto, že je to výhodnější, rychlejší apod.Dost času trávím v práci a ten zbytek většinou po nemocnicích nebo po doktorech s dětmi. A vaše upozornění ať si skáknu na poštu a víc mi pomoct nemůžete?!Skákla jsem si třikrát.S balíkem střepů.To mi teda za těch 140,-Kč nestojí. No doufám, že si ostatní maminky udělají obrázek samy.Peníze si nechte a kupte si za ně dostatek denního tisku na řádné balení a informační bulletin České pošty, jak má vypadat balíček s označením křehké.Třeba rada z listu Vám sedne více než rady přímo na Vaší poště.... Co se ostatního Vámi prodaného porc. týče věřím, že došel v pořádku, byl y to jednotlivě zabalené kusy.Ale toto jste flákla do balíčku jen ve folii-ve které bylo zboží volné.Takže ty noviny okolo už to nevytrhlo.A pan vedoucí mi dal směrnice pošty a odpusťte, ale četla jste je?Takže tyto sebrané spisy ukončíme.To, že máte X kladných hodnocení neznamená, že nemůžete udělat chybu.Každý inteligentní člověk o sobě alespoň malinko pochybuje... Zdenka |
|||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (upraveno 8. 2. 2007, 12:26) | ||||
Dobrý den, děkuji za obsáhlou odpověď,opravdu nemám čas a teď už ani chuť, se s Vámi přít. Přišlo sem další hodnocení za poslaný lustr, navíc se ozvala i maminka, která ode mne brala porcelán, to myslím, mluví za vše.A co se Vašich (mých) hrnků za celých 80Kč týká – byly zabaleny v originál folii z fabriky-tak jsem je i nafotila. Kdybych je bývala rozbalila a proložila novinami, jak mi zde píšete, tak byste mi zas mohla tvrdit, že hrnky nejsou NOVÉ. Takže jsem je poslala tak zabalené, jak byly z fabriky a krabici navíc ještě vystlala novinami atd. Co se týká pod. lístku-napsala jsem Vám, že ho nascenuju a pošlu, že to není problém, Vy jste na to ale odepsala, že mi dáte vědět, jak reklamace dopadla a pošlete mail, o lístku jste se již nezmínila. Místo mailu přišlo hodnocení-toť vše. P.S. Úroveň Vašeho stylu psaní nevypovídá moc o slušnosti, napadla jste mne a napadáte znova a Vaše komentáře, že si mám koupit dost denního tisku atd. – směšné a maminky, které mne znají, si jistě opravdu obrázek udělaly a po Vašem příspěvku jistě ještě udělají. Vy mně radíte, já to dělat nebudu, třeba Vám samotné dojde, že jste se nechala unést pod vlivem emocí. Já žádné nemám, protože mám čisté svědomí a spolehněte se, že toto bude mít na ČP ještě dohru. Pozdravujte Vašeho p. vedoucího, jistě jste stála u něj, když telefonoval s kraslickou poštou, že? Okopírovala jsem si Vaše komentáře o tom, jak Váš p. vedoucí volal do Kraslic atd. a dnes jdu na poštu, kde podám stížnost na chování jeho a pokud se prokáže, že sem Váš p. vedoucí skutečně volal, tak i na chování zaměstnankyň naší pošty, protože normálně smýšlejícímu člověku by dávno došlo, že mne jaksi zaměstnankyně kraslic. pošty mohly stěží upozorňovat na to, že balíky s porcelánem atd. špatně balím – a sice proto, protože jsem je samozřejmě nikdy nebalila před nimi. Nevím, jak Vy, ale já balíky balím doma. Takže úřednice mohou jen sotva posoudit, jak dobře jsou a nejsou zabaleny. Nad tím jste ale Vy, pod vlivem vzteku, asi nepřemýšlela, že? Vy prostě berete za bernou minci vyjádření Vašeho p. vedoucího, který tímto vyřešil reklamaci a oprostil tak ČP z vyplacení pojistné částky. Tak mu vyřiďte, že pokud jste si toto nechala líbit Vy, tak já si to rozhodně líbit nenechám. Nejde už ani o peníze, ale o napadání mé osoby,ať už ze strany Vaší, nebo Vašeho p. vedoucího. A že nemáte čas atd., promiňte, ten má málokterá maminka zde – ale čas na takové výpady proti mně jste našla, takže to s Vaším časem asi nebude tak zlé. Hezký den |
||||
ODPOVĚDĚT |
Kateřina Z. (Kádík) ID 25699 , mimibazar.cz/kadik (8. 2. 2007, 10:30) | |||
Paní Zdeňko, vy možná máte negativní zkušenost. Ale já mohu říci, že co se týče baleného porcelánu od paní Simony, tak mohu říci, že mi přišel od ní 2x a byl zabalen úplně perfektně. Prostě nebyla snad ani šance, aby se něco rozbilo.Takže já jí musím jen a jen pochválit. Ale nevím, jak to bylo u Vás. Kateřina | |||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (8. 2. 2007, 11:31) | |||||
Katko, díky za podporu Mám další hodnocení, posílala jsem lustr, také přišel v pořádku, takže s p. Zd. se už nehodlám přít, nemám na to čas a ani energii. Děkuji a dnes Vám posílám to, na čem jsme se domluvily. Mějte se hezky Simona |
|||||
ODPOVĚDĚT |
Jitka P. (majape) ID 32586 , mimibazar.cz/majape (30. 1. 2007, 11:21) | ||
Zdravím,Simi mikču už mám na sobě ,je teploučká ,krásná barva ,červená je moje oblíbená.Děkuji za obchůdek a budu se těšit na další.Simču můžu všem maminkám doporučit , je spolehlivá a příjemná.Jíťa | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (30. 1. 2007, 20:28) | ||
Jíťo, moc Vám děkuji za milé hodnocení a chála patří i Vám, rychlá platba, super komunikace, byla radost, s Vámi obchodovat. Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Petra S. (poikl) ID 10648 (29. 1. 2007, 15:21) | |
Dobrý den,Simčo.Díky moc za velmi milé a spolehlivé jednání.Jsem velmi spokojená.Jako prodávající Vám dávam velkou 1 s . Děkuji a třeba zase někdy u nějakého prima obchůdku Mějte se moc hezky.Petra | |
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (29. 1. 2007, 16:31) | ||
Péťo, zdravím a moc děkuji za pěkné hodnocení. Jsem ráda, že mlýnek došel v pořádku a že jste spokojená. Maminka mlýnek chránila jak oko v hlavě a dobře jí sloužil dost let. Tak ať stejně dobrou službu udělá i Vám. Jako nakupující Vás mohu rozhodně všem maminkám doporučit. |
||
ODPOVĚDĚT |
Sylva V. (Douglas) ID 14394 , mimibazar.cz/douglas (24. 1. 2007, 19:30) | ||
Dobry vecer Simi , dekuji moc za obchudek s Vami , byla radost s Vami komunikovat . Dekuji za zpravicku , ze balicek dorazil v poradku . Jsem rada, ze se fusak libi - me se libil moooc , a je skoda ze jsme ho vubec nevyuzili. jeste jednou diiiky a vsem Vas mohu jen ajen doporucit Sylva |
||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (29. 1. 2007, 16:29) | ||
Díky moc a Vás jako prodávající maminku musím také jen a jen chválit a doporučit. | ||
ODPOVĚDĚT |
Ivana V. (Ivana36) ID 33875 (19. 1. 2007, 12:28) | ||
Dobrý den Simčo,"veselé bačkůrky" dorazily v naprostém pořádku. . Všem mamčám Vás můžu vřele doporučit.Obchůdek byl rychlý,bez problému. Mějte se moc krásně,Ivana |
||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (19. 1. 2007, 20:23) | ||
Ivčo, zdravím a děkuji. Super hodnocení a doporučení patří ale i Vám, rychlá objednávka, platba a komunikce také na . Děkuji Vám za obchůdek a ať se dcerce hezky nosí. Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Martina H. (skrblík) ID 15621 (19. 1. 2007, 11:52) | ||
Simi, dneska dorazil a dokonce bez úhony moc děkujem, super domluva, velmi milé jednání a ochota snad zas někdy příště | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (19. 1. 2007, 20:19) | ||
Marti, zdravím a děkuji za milé hodnocení. Tak ať Vám z termosky chutná. Jako nakupující Vás také doporučuji, komunikace bez problémů a milá k tomu. Děkuji za obchůdek a když se ke mně budete vracet, budu samozřejmě moc ráda. Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Jana H. (jjanie) ID 27955 , mimibazar.cz/jjanie (17. 1. 2007, 18:39) | ||
Paní Simonka je skvělá prodávající. Vyšla ve všem vstříc, ochotná a ještě zaslala zboží navíc + . Vřele doporučuji. Jsem moc spokojená, věci byly ve 100% kvalitě. Víc takových maminek!! Jana | ||
ODPOVĚDĚT |
Simona S. (Simi39+Michal) ID 20674 (17. 1. 2007, 19:03) | ||
Jani, moc Vám děkuji za krásné hodnocení. I já Vás mohu jen doporučit, rychlá platba, komunikace super a zpráva o došlém balíčku v podobě tohoto krásného hodnocení. Moc Vám děkuji za super MEGAobchůdek a velmi mě těší, že jste spokojená. Mějte se hezky, Simona |
||
ODPOVĚDĚT |
Celkem: 158 (zobrazuje se 101-120) | << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 další >> |