Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Karel S. (Karlik007) ID 332580

Karel S. (Karlik007) ID 332580
mimibazar.cz/karlik007
Oblast: Ostrava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25. 10. 2010
Naposledy: 28. 2. 2013, 12:09
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 393
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získal 393 hodnocení
Celkem: 393 (zobrazuje se 81-100) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,20 další >>
Jitka M. (mikitka5) ID 160484 (19. 1. 2012, 22:13)
Dobrý večer,
nafukovací zvířata dorazily, jsou nafouknuté a drží. Díky za bezproblémové vyřízení reklamace i za bezproblémovou komunikaci (Y)
Jitka
ODPOVĚDĚT
Monika B. (moman) ID 61371 (19. 1. 2012, 14:21)
Dobrý den,
(Y) (Y) (Y) (Y)
Vše naprosto v pořádku, zbožíčko dorazilo rychlostí blesku a vše naprosto v pohodě.
(L) (L) (L) (L) (L)
Děkuji a přeji krásný zimní den.Monča
ODPOVĚDĚT
Pavla N. (zenuska) ID 41167 , mimibazar.cz/zenuska (19. 1. 2012, 14:13)
Dobrý den Karle,
Děkujeme za perfektní obchůdek bez chybičky.Vše naprosto v pořádku.
Jak rychlost doručení tak komunikace
(K)DOPORUČUJEME (K)
(clamp) (clamp) (clamp)
Děkujeme Pavla a Monika
ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (zuzacek) ID 185080 , mimibazar.cz/zuzamejsnarova (18. 1. 2012, 20:40)
Dobrý den Karle,,Kolo v pořádku dorazilo-děkuji za další super obchůdek (Y) :-)-synovec už se těší až vyrazí (kolo) (clamp).Určitě všem doporučuji (L).Mějte se krásně,Zuzka (flower) (hello)
ODPOVĚDĚT
Eva D. (Evča D.) ID 79962 , mimibazar.cz/evcad (18. 1. 2012, 18:04)
Moc děkuji za rychlé zaslání (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)Neteř bude mít velikou radost |:o) |:o) |:o) |:o) |:o) S pozdravem Evča (flower) (flower) (flower) (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (15. 1. 2012, 18:13)
Mrzí mě to ale píši první neg. hodnocení bohužel nejsem spokojená s prodejcem v objednávce mě poslali jiné balení figurek mělo jich být 8ks v balení poslali 4ks v balení za stejnou cenu takže jsem neměla zájem kupovat něco co jsem neobjednala prodejce se semnou domluvil že mohu poslat zpět takže jsem vrátila zboží které jsem nechtěla ale bohužel na vlastní náklady to mě neproplatili přezto že byla jejich chyba podle mě nefér jednání takže pozor kdo budete
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (15. 1. 2012, 21:00)
Zapoměla jste napsat, že v objednávce bylo více položek se kterým jste neměla problém, za vrácené zboží jste dostala platbu zpět !!! Uvádějte vše na správnou míru. Proč píšete hodnocení s měsíčním zpožděním, nehledě na to, že je vše urovnáno. Přeji vám hezký den
Karel
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (upraveno 16. 1. 2012, 9:39)
není popsala jsem naprosto přesně ano zpět jsem dostala za ty plechovky co jste neposlali ale já se tady bavím o něčem co jsem neobjednala to jste mě poslali a vrátili jen peníze za zboží nikoli za poštovné byla to opravdu vaše chyba a proč hodnocení tak dlouho nechtěla jsem psát negativ ale vy jste přestali odpovídat když jsem vám psala že jtse mě neproplatili poštovné přezto že jsem to už zdůraznila pokud by byla moje chyba tak ok ale za vaši chybu platit neb
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 9:33)
Jak vám můžu vrátit poštovné za odeslanou objednávku ? ostatní zboží jste si nechala pokud vím. A odpovídám na každý email bohužel žádný jiný od vás nemám. A pokud vím pokud si objednáte zboží a za 14 dnů ho vrátite bude vám vrácena vaše platba i s poštovným, nikoliv však poštovné směrem ke mne, tak jest v zákoně. Vy jste vrátila jen část objednávky, tudíž byla vrácena částka za zboží.
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (16. 1. 2012, 9:42)
takže když zákazníkovi dáte do objednávky věc kterou si neobjednal tak poštovné hradí za odeslání k vám on jo ?? to mě příjde nefér
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 9:46)
Přišla vám objednaná věc se kterou jste nebyla spokojena, tudíž jste ji vrátila a já vám vrátil platbu, že přišlo zboží pomačkané jsem neřešil, také jsem nemusel zboží převzít nebot je poškozené. Pltatit poštovné, vrátit platbu za poškozené zboží ? To vám připadá fér, já jsem po vás náhradu za poškozené zboží také nechtěl. Takže se domluvíme na uhradě za poškozené zboží a za náhradu vašeho poštovného !!! Souhlasíte?
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (16. 1. 2012, 9:54)
pořád to zamotáváte já objednala balení figurek 8 ks za 165kč vy jste poslali 4 ks v balení za 165 kč a když jsem se ptala tak jste mě odpověděl ža balení 8 ks už nemáte tak místo toho posíláte balení 4 ks už nevím jak vám to vysvětlit jo a pomačkané přišlo od vás bylo dobře zabalené takže jste už vy musel posílat balení poškozené což kdyby to balení bylo to co jsem chtěla bych neřešila !!!
je zajímavé že zaůčtujete 8ks nebo 4ks za stejnou ce
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 10:01)
To si děláte srandu ne , že jsem já posílal poškozené zboží. Že jste to nezmínila při převzetí. Nejsem žádná půjčovna, a pokud vím tak jsem vám platbu vrátit, co pořád řešíte.? Uhradte mi škodu za použité zboží a já vám uhradím poštovné. Zboží v takovém stavu neprodám.
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (16. 1. 2012, 10:07)
tak jak jste poslal poslala jsem zpět !!!!
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 10:11)
Chcete mi říct že jsem vám zaslal rozbalené figurky ?? to asi určitě ne. klidně vám zboží vyfotím, protože je neprodejné a mám ho doma. Takže jak se domluvíme ?? Zboží má hodnotu 165 kč Vaše poštovné cca 60 kč
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (16. 1. 2012, 10:22)
rozbalené nebyli jen pomačkaný obal/tak už to přišlo od vás / a jestli si to trháte na vyfocení sám tak nemám slov vím jak to vypadalo vy se snažíte očistit se tím že mě očerňujete je to ubohé trvám na tom že chyba byla od začátku na vaší straně víc se o tom bavit nehodlám jelikož vidím že s váma to nejde už nevíte co vymyslet ... nemám slov jen lituji vaše další zákazníky pokud budou s váma řešit problém ....
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 10:28)
No právě že když jste mi zboží zaslala tak bylo poškozené ale ze vstřícnosti jsem to neřešil, bohužel moje chyba a ted se mi to vrátilo od vás takhle? Nikoho neočernuji, jen vám píši jak se věci mají. Očernovat jste začla Vy a to bez předchozí domluvy. Napadla jste mne kvůli poštovného 37 kč !!! , to mám za moji vstřícnost?? tak to děkuji.
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (16. 1. 2012, 10:33)
nemám slov !!! poškozené bylo už od vás a zaslané zpět tak to přiznejte ale to vy neumíte ale jen obal byl pomačkán již od vás a to už opravdu přišlo od vás pořád se snažíte vymyslet něco aby jste zamaskoval svoji chybu proto už se s váma bavit nebudu není to možné a navrch ještě chcete náhradu za to co jste poslal už vy toje neskutečný ......
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 10:36)
Takovým lidem se člověk nezavděčí, zašlu vám 37 kč za poštovné a vystavím vám fakturu na poškozené zboží. Když chcete fér jednání.
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (16. 1. 2012, 13:41)
sory ale jste zloděj já vám poslala zpět zbaží ve stejném stavu jako jsem ho obdržela takže ať každý usoudí sám jaký jste perfektní obchodník (N)
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 18:37)
Prave ze vami zaslane zbozi je poskozene narozdil od zbozi ktere jsrm vam zasilal. A tu skodu mi uhradite,to vam garantuji,neuhradite ve stanovene lhute predam vec patricne firme pro vymahani pohledavek. Abych se za mou vstricnost dockal tohodle tak to teda ne! Za toho zlodeje vas to bude mrzet,ma trpelivost prave dosla.
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (16. 1. 2012, 20:45)
milé maminky tady vidíte jak se tento prodejce chová a vyhrožuje vymahačema místo aby uznal chybu já mu nic nepoškodila nebudu hradit nic co jsem neudělala takže napíši na administrátora a zítra volám DAS právní pomoc bývalo by stačilo odpovídat na maily a snažit se domluvit to jste neudělal a teď čekáte že ze mě budete tržit na to zapomeňte doufám že další maminky které byli nějakým způsobem poškozeny že si to nenechají líbyt chováte se uboze
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 20:53)
Milé maminky, paní dostala peníze za své vrácené zboží i když bylo značně poškozené a neprodejné. Tato paní se domáhá poštovného 37 kč, za poškozené a použité zboží odmítá zaplatit náhradu škody.
Zítra vám zašlu fakturu na zaplacení náhrady škody, řeště si to jak chcete. Odpustil jsem vám poškozené zboží, zaslal platbu na účet a vy tohle ? tak to tedy ne, náhradu škody budu chtít zaplatit do poslední koruny, na žádost o smíření jste také
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (16. 1. 2012, 20:58)
vy mě pošlete pamačkané zboží a ještě jiné a chcete to zaplatit super jednání (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (16. 1. 2012, 21:01)
Nemám od vás žádnou informaci o tom že bylo zboží poškozené což dokládají vaše emaily o vrácení zboží, další důkaz proti vám.
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (17. 1. 2012, 8:47)
vy jste mě psal že jsem měla odeslat zpět jako křehké vy jste snad posílal jako křehké NE neposílal nevím co řešíte u mě chyba nebyla pokud u vás také ne tak se obraťte na poštu a vymahače pošlete tam odemě šlo zboží tak jak přišlo i ve vašem obalovém materiálu takže pokud blbě balíte balíky za to také nenesu zodpovědnost
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (17. 1. 2012, 9:33)
To je vaše povinnost zaslat zboží aby nedošlo k jeho poškození.
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (17. 1. 2012, 9:45)
vaše taky a taky jste mě to neoznámil !! a moje povinost za nevyžádaný balíček když neproplácíte poštovné ,sám jste mě v mailu napsal ,že souhlasíte že to bylo zboží co jasem neobjednala a tady všude píšete že jsem nespokojená jednou píšete že byla krabička pomačkaná podruhé zase že potrhaná pak že pomačkaná a pak zas rozdělaná takže nevím jak vám mám dokázat že to odemě odešlo tak jak přišlo od vás když sám nevíte jak balení vlastně vypa
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (17. 1. 2012, 9:48)
mám tam chybu ne balíček ale balení neboli zboží pan Karel by mohl slovíčkařit
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (20. 1. 2012, 8:28)
Pane Karle vy jste mě úmyslně poslal zboží co jsem neobjednala ještě navrch v nižší hodnotě poloviční poslala jsem zpět tak jak mě přišlo od vás a ještě požadujete náhradu za udajné poškození
kdybby jste neposílal nevyžádané zboží nemusel jste mít zboží poškozené přepravou neboli poštou
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (28. 1. 2012, 8:39)
To vás neopravnuje zasílat poškozené zboží, nebo jej umyslně poškodit. Lhůta na uhrazení škody vám běží.
ODPOVĚDĚT
Marcela F. (macaf) ID 164774 (31. 1. 2012, 20:03)
nepoškodila jsem nic tudíž není co bych měla hradit a vyhrožovat můžete je to vaše vizitka (N) a nevím proč bych měla mít zodpovědnost za poštu a za vaše nevyžádané zboží mě vznikla škoda za vaši blbots vám vznikla škoda ze strany pošty ale také z vaší blbosti
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (2. 2. 2012, 22:07)
Žádám vás jen o zaplacení škody, která vznikla na vaší straně ! Pošta nemůže za poškozené zboží, které nebylo patřičně zabaleno, nebo neoznačeno jako křehké !!! Zajděte se zeptat a hned se vám rozsvítí kdo udělal blbost. Na vše mám podklady a jelikož jste neuhradila ve stanovený termín, počítejte s úrokama :) Přeji hezký den (L)
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (17. 1. 2012, 15:23)
Zboží ode mne přišlo v pořádku viz vaše emaily které můžu doložit. Od vás přišlo zboží poškozené. Za vracené zboží jsem platbu vrátil bez problému, proč vy děláte problémy se zaplacením náhrady škody?
Tady lze vidět to Fér jednání, které ani jedna z vás nemáte.
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Ludanek) ID 18094 (20. 1. 2012, 12:36)
Docela by mě zajímalo, kam zmizel negativ, který jste mi udělil.???A veškeré pravdivé komentáře o vás.....???Už jsme zase u toho???Necháte si vše smáznout, abyste byl ten nej....Ale to nebudete...Vaše urážky a výmysly, co jste za poslední týden napsal na adresu jiných maminek jen tak nenechám...Nemáte na těchto stránkách co dělat!!!!! +o(
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (21. 1. 2012, 16:42)
No to já nevím, já na admina nepsal a jediný kdo tu nemá co pohledávat jste Vy. S vámi jsou problémy od první chvíle. Narozdíl od jiných spokojených a slušných maminek. |:o) |:o) |:o)
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Ludanek) ID 18094 (21. 1. 2012, 20:58)
Pokud jste si ulevil, že jste na můj komentář odvětil neutrálním hodnocením, prosím...Asi jste nepochopil, k čemu slouží hodnocení...Ale mě nenaštvete (flower). Pa (L)
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (21. 1. 2012, 21:45)
Tak proč píšete vaše příspěvky tady když se to nevztahuje k obchodu ?
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Ludanek) ID 18094 (21. 1. 2012, 22:16)
Komentáře k hodnocení jsou komentáře k hodnocení....Hodnocení slouží k ohodnocení obchodu....To jen pro ty méně chápající (pl) (pirko)
DOBROU,,,,JÁ, NAROZDÍL OD VÁS, JDU ZÍTRA NA 24 (JAKO DO PRÁCE, KDYBY JSTE NEPOCHOPIL) (L)
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (21. 1. 2012, 22:50)
K hodnocení obchodu který jste neprovedla pro ty méně chápavé. |:o) (clamp) (child4)
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Ludanek) ID 18094 (21. 1. 2012, 22:54)
Já mám zkušenost s "vaším obchodováním", takže podporuji ty nakupující, které nejsou spokojené, jelikož s nimi naprosto souhlasím...Obchodování s vámi bych ani největšímu nepříteli NEDOPORUČILA!!!!!!!!Pa pa pa
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (21. 1. 2012, 22:57)
No já mám spíše špatnou zkušenost s vámi. Narozdíl od vás chápu co znamená hodnotit obchod narozdíl od chatovací místnosti. Píšete opravdu hlouposti ...
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Ludanek) ID 18094 (21. 1. 2012, 22:58)
Váš názor, který svědčí o vašem IQ (víte vlastně co toje?, ,) (hello)
A jakou špatnou zkušenost se mnou???Pokud vím, peníze, cca 3.000,-KČ( už si nepamatuji přesně,ale malé penízky to nebyly) jste měl obratem...Ale zboží od vás nějak vázlo :o(
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (21. 1. 2012, 23:01)
Jo jasně cca 5 x jsem zdůraznoval že zboží je na objednávku, nebo můžete objednávku zrušit !!! Já k nikomu nelezu hodnotit obchod který proběhl před půl rokem :-D :-D :-D ,-) ,-) ,-)
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Ludanek) ID 18094 (21. 1. 2012, 23:05)
Myslíte obchod s paní Marcelkou???? Jak jsem psala, mám s vámi velmi, velmi špatné zkušenosti a proto nebudu jen tupě zírat a číst, jak jsou maminy na mateřské zoufalé a bezradné s obchůdkováním s vámi... (child12)
Nebudu s vámi ztrácet čas....
ODPOVĚDĚT
Karel S. (Karlik007) ID 332580 , mimibazar.cz/karlik007 (21. 1. 2012, 23:10)
Také jsem s vámi velmi nespokojen a přesto k vám nelezu do hodnocení a nespokojený je jen váš tým. Vaše IQ je opravdu zoufalé, poprvé jste psala o hodnocení obchodu ted píšete o uplně něčem jiném. Čím to asi bude ? Opravdu zoufalé ... A ted se přesuneme na Vaše stránky, od ted jen odpovědi u vás :)
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Ludanek) ID 18094 (21. 1. 2012, 23:16)
DŮVOD???
ODPOVĚDĚT
Kamila B. (1kamuschka) ID 44701 , mimibazar.cz/1kamuschka (12. 1. 2012, 16:16)
Dobrý den, želvička je super, krásně svítí a malé se moc líbí, děkuji (clamp) (clamp) (Y) (Y) (flower) (flower) |:o)
ODPOVĚDĚT
Lenka P. (POSALE) ID 147025 (12. 1. 2012, 13:43)
Dobrý den! Dnes dorazil (G)! Všem Vás jako prodávajícího mohu vřele doporučit a Vašemu obchůdku jenom (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)! Vše proběhlo na 1 (Y)! Bezproblémová komunikace, rychlé zaslání |:o) |:o) |:o)! Určitě k Vám zase někdy nakouknu (hello)
Lenka, Terezka a Petr (flower) (child2) (child1)
ODPOVĚDĚT
Marta Č. (Martha.C) ID 141684 , mimibazar.cz/marthac (12. 1. 2012, 12:46)
Dobrý den,
balíček dorazil v pořádku,moc děkuji za bezproblémový obchod a vstřícnost (Y) (Y)
Budu se těšit někdy příště :-).Přeji hezký den Marta (hello)
ODPOVĚDĚT
Pavla N. (zenuska) ID 41167 , mimibazar.cz/zenuska (10. 1. 2012, 20:23)
Dobrý den,forma je super (Y) (Y).Obchůdek proběhl na 1 (child1).
Mohu jen a jen doporučit (clamp) (clamp).Zase ráda nakouknu |:o) |:o).Pavla (C)
ODPOVĚDĚT
Jana P. (bobinka10) ID 138387 , mimibazar.cz/bobinka10 (8. 1. 2012, 20:52)
Dobrý večer :-),
(G) balíček dorazil v pořádku. Děkuji za rychlý (radost) obchůdek a doporučuji (Y).
(hello) Jana (snehulak) (snehulak) (snehulak) (snehulak)
ODPOVĚDĚT
Petra V. (vseta) ID 13226 , mimibazar.cz/vseta (5. 1. 2012, 19:03)
(hello) Velice příjemný a bleskový obchůdek !!! Děkuji a s radostí mohu jen doporučit :-) Petra
ODPOVĚDĚT
Deny B. (Denybalo) ID 333323 (4. 1. 2012, 13:21)
Moc Vám děkuji za (G) ! Obal na notebook je moc pěkný ! Určitě se budu těšit na další nákup ! DOPORUČUJI :-) (Y)
ODPOVĚDĚT
Pavlína N. (nopav) ID 275373 (2. 1. 2012, 19:17)
Děkuji za obchod, (G) dorazil v pořádku.
(Y) (Y)
Děkuji
Pavlína
ODPOVĚDĚT
Renata B. (renate1) ID 139193 , mimibazar.cz/renate1 (29. 12. 2011, 17:33)
Dobrý večer,

moc děkuji za rychlé zaslání kufříků (Y) dorazili včas pod (stromecek)
Děkuji za příjemné jednání. |:o)
Mějte se Renata
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (Ivcaaa) ID 47080 (29. 12. 2011, 16:48)
Všem doporučuji, skvělý rychlý obchůdek!!!! (Y) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Pavla Č. (esperance) ID 287927 , mimibazar.cz/esperance (29. 12. 2011, 15:27)
Dodatečně píšu hodnocení - moc děkuji za všechny věci v balíčku, dorazil před vánocemi, pod stromečkem bylo moooc radosti! (F) (F) (F) (F) (F) |:o)
ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Pajta) ID 82120 (28. 12. 2011, 18:22)
Dobrý večer (F) (F)
děkuju za (clamp) (clamp) obchůdek (Y) (Y)
(hello) (hello) Pavla
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (simkovakaterina) ID 226060 (23. 12. 2011, 20:02)
Hezký večer, děkuji za super obchůdek, bleskové zaslání zboží a milou komunikaci... všem Vás mohu jen doporučit. Krásné svátky. (stromecek) (andel) (stromecek)
ODPOVĚDĚT
Ivona S. (Ivulajda) ID 356742 , mimibazar.cz/ivulajda (22. 12. 2011, 16:11)
Hezký den, (hello)

děkuji Vám za obchůdek, rychlost, komunikaci a ochotu (Y) (Y) (Y)

Přeji pohodové vánoce a hodně spokojených zákaznic zákazníků v novém roce
Ivona + (X)
(Y) (clamp) (Y) (clamp) (Y) (clamp) (santa)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 393 (zobrazuje se 81-100) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,20 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu