Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Kateřina C. (utka1) ID 1158

Kateřina C. (utka1) ID 1158
mimibazar.cz/utka
Oblast: Brno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 17. 3. 2005
Naposledy: 29. 12. 2013, 20:33
Aktualizace: 19. 5. 2012, 15:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 191
VŠECHNY FOTOGRAFIE 13
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 2
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 191 hodnocení
Celkem: 191 (zobrazuje se 81-100) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 další >>
Nataša R. (Kasicka) ID 26073 (3. 3. 2007, 22:50)
Bohužel musím paní Katce napsat negativní hodnocení jako nakupující. Dne 14.1. u mne vyhrála v aukci pokojovou květinu a dosud si ji neodebrala. Ocenila bych, kdyby mi na rovinu řekla, že o ni nemá zájem, ale domluvila si několik termínů na osobní převzetí, několikrát je zrušila a naposledy se ani neozvala, prostě nepřijela a nechala nás čekat. Poté už nás ani nekontaktovala, aby se omluvila.......
Možná se paní Katko příliš soustředíte na prodej zboží, pak byste ale neměla přihazovat do aukcí, když vám na nákup nezbývá čas...
Nataša
ODPOVĚDĚT
Kateřina C. (utka1) ID 1158 , mimibazar.cz/utka (4. 3. 2007, 1:02)
Nedá se nic dělat, Natašo, negativní hodnocení si asi podle vás zasloužím. Ale přesto mě to od vás mrzí, zvlášť když si uvědomím, kolikrát jsem vám psala nebo telefonovala a kolikrát jsem se snažila vám vyjít vstříc s termínem převzetí. Sama víte, že s malým dítětem to není jednoduché, musím se podřídit jeho režimu a stejně nikdy předem nevím, jak ten den nakonec skončí. Navíc jsem se v tomto případě podřizovala i dennímu režimu vaší maminky, a to už je popravdě dost osob na to, aby to bylo nějak jednoduché. Ano, od poloviny ledna jsme byli se synem skoro měsíc střídavě nemocní a na poslední termín jsem úplně zapomněla . Děkuji vám za vskutku příjemný způsob, jak mi něco připomenout. Samozřejmě mě to ale mrzí a omlouvám se, ale to se stává. Každému, paní Natašo. Možná jsem mohla být ta první, která napsala negativní hodnocení ve chvíli, kdy na domluvu se mnou zapomněla vaše maminka.

O tu květinu mám stále zájem, oficiálně a přede všemi tady ale píšu, že jsem momentálně dost pracovně vytížená a nevím, kdy bych se pro ni dostala. Tak možná bude lepší, zvlášť když vidím váš způsob řešení problémů, tento obchod uzavřít jako nevydařený a jít dál.

Přeji vám, abyste se nikdy nedostala do podobné situace a nikdo vás veřejně neosočoval za nemoc, zaneprázdnění a opomenutí.
Katka
ODPOVĚDĚT
Nataša R. (Kasicka) ID 26073 (4. 3. 2007, 13:17)
Paní Kateřino,
květinu už nemáme zájem vám prodat, nemáme už důvěru v obchodování s vámi.
Nemoc vaše nebo dítěte je samozřejmě pochopitelná, ale pokud si nedokážete zboží převzít během 6 týdnů, nemůžete prostě tímto způsobem nakupovat nebo musíte alespoň čestně od koupě odstoupit. V podmínkách prodeje mám uvedenou dobu rezervace zboží 7 dnů, proto vám doporučuji příště si podmínky prodeje přečíst, než začnete přihazovat do aukce. Kromě toho, už se mi několikrát stalo, že si výherkyně aukce zboží nepřevzala, ale vždy jsme to s maminkami vyřešily ve vší slušnosti a bez nějakého negativního hodnocení. Prostě snažím se vyjít vstříc, ale jak mám v podmínkách prodeje napsáno - při slušném jednání! Nepřijet na domluvenou schůzku a ani dodatečně se neomluvit, to podle mne neodpovídá zásadám slušnosti. Rodiče na vás celé dopoledne čekali, dokonce květinu snesli 2 patra po schodech před dům.
Jste na omylu, pokud si myslíte, že jste se podřizovala dennímu režimu mojí maminky. Termínů k převzetí jsme vám nabídli dle mého názoru mnoho, snažili jsme se vám maximálně vyjít vstříc, ale nemůžete čekat, že někdo změní na 6 týdnů svůj život a bude celé dny sedět doma, aby vy jste si mohla přijet pro květinu za 50 Kč, kdykoli se vám to bude hodit. Každý má přece svůj život, je třeba navrhnout nějaké možnosti a najít takový termín, který bude vyhovovat oběma stranám. Tímto způsobem jsme přece také postupovali a několik takových termínů našli, jenomže vy jste nakonec žádný z nich nedodržela.
Považuji od vás za drzost, že si osobujete právo chtít mi psát negativní hodnocení jenom proto, že místo napsání emailu v pátek jsem vám v neděli zatelefonovala, zvlášť když ještě nešlo o vlastní předání kytky. Tomu si dovolujete říkat, že "maminka zapomněla na domluvu s vámi"? Čekání na zprávu vás nic nestojí, ale rodiče strávili čekáním na vás několik hodin, ačkoli mohli dopoledne strávit zcela jinak.
My jsme k vám projevili maximální vstřícnost jak tím, že jsme čekali 6 týdnů, zda si zboží převezmete, tak i tím, že jsem čekala týden, zda se alespoň omluvíte, že jste si pro kytku nepřijela. Poněvadž jste se během týdne vůbec neozvala, považovala jsem další diskusi s vámi za bezpředmětnou a upozornila jsem ostatní prodávající na váš způsob jednání.
Chápu, že cítíte potřebu bránit se proti negativnímu hodnocení, ale neměla byste to dělat tím způsobem, že osočíte hodnotícího, který (jak sama dobře víte) se k vám choval maximálně korektně.
S pozdravem
Nataša Richterová
ODPOVĚDĚT
Iva K. (maminečka) ID 25900 (23. 2. 2007, 13:32)
dorazil rychle a v pořádku.
Vše proběhlo v pohodě, všem doporučuji!
Díky Iva
ODPOVĚDĚT
Vladimíra K. (Červený tulipán) ID 1680 (20. 2. 2007, 20:12)
Moc děkuji za skvělé věcičky Tupperware i milou komunikaci Určitě se ještě ozvu. Vlaďka
ODPOVĚDĚT
Mirka Š. (Mirkasim) ID 35915 , mimibazar.cz/mirkasim (20. 2. 2007, 7:11)
Katko,

děkuji moc za účast v mé aukci a za rychlý obchůdek po jejím skončení Jsem moc ráda, že se vám vyhraný koš líbí a určitě budu jukat i k vám, jestli bych vám nemohla obchod oplatit

Krásný den

Mirka
ODPOVĚDĚT
Jana H. (jájja) ID 313 (14. 2. 2007, 10:08)
Pěkný den Kačko,
děkujeme moc moc za obchůdek . Je s Vámi veliká radost obchodovat a rozhodně Vás všem ostatním maminkám doporučuji . Pěkný den
Jana Husková a
ODPOVĚDĚT
Gabriela F. (Gaful) ID 33723 , mimibazar.cz/gaful (13. 2. 2007, 12:31)


SUPR KOMUNIKACE
BEZVADNÝ STAV ZBOŽÍ
DOBŘE ZABALENO
RYCHLE ODESLÁNO

DOPORUČUJI

ODPOVĚDĚT
Veronika H. (Roni) ID 14003 , mimibazar.cz/roni (12. 2. 2007, 17:57)
Ahoj Katko, moc děkuji za krásné hodnocení. I pro mě je radost to naše povídáníčko.
Tak maminky, paní Katka je skvělá, moc milá, ochotná, prostě úúúžasná - obchůdky jsou jedna radost.
Veronika a a
ODPOVĚDĚT
Pavla L. (Darta) ID 29028 , mimibazar.cz/darta (11. 2. 2007, 20:59)
Dobrý večer, Katko,
moc děkuji za hrníček do sbírky , dorazil v pořádku . A doporučuji Vás ostatním maminkám .
Pavla a Davídek
ODPOVĚDĚT
Gabriela T. (viga) ID 5699 (8. 2. 2007, 8:34)
super !!!vse proběhlo na jedničku!!paní je moc milá a ochotná a perfektne komunikuje pres maily!!!!!děkuji moc moc moc
ODPOVĚDĚT
Renata Š. (Nikita03) ID 27377 (7. 2. 2007, 20:33)
Dobrý večer Katko, dnes v pořádku dorazil a já vám děkuji za výměnu Renata
ODPOVĚDĚT
Anna V. (Annina38) ID 30747 , mimibazar.cz/annina38 (7. 2. 2007, 9:55)
Milá Katko, dorazil a obsah je naprosto suprový .Díky moc za výměnu,budu se těšit na příští obchůdkování .Jsem ráda,že mohu načít další stovku hodnoceníček. Maminky..VŠEM KATKU DOPORUČUJI Anina
ODPOVĚDĚT
Denisa H. (Deni) ID 382 , mimibazar.cz/deni (6. 2. 2007, 20:05)
Dobrý večer, díky za rychlou komunikaci a platbu
Denisa
ODPOVĚDĚT
Gabriela T. (viga) ID 5699 (6. 2. 2007, 14:28)
paní je moc sympatická!!super komunikace!!!vse proběhlo v pořádku!!děkuji moc gabca
ODPOVĚDĚT
Ladislava P. (džulajs) ID 31860 (5. 2. 2007, 17:24)
Dobrý den,Katko.Chci Vám poděkovat za ,který dnes přišel.Jsem moc spokojená. .Jste velice milá a ochotná,jste prostě .Ráda se budu vracet a všem maminkám Vás vřele doporučuji. ........................Děkuji za dárek.Laďka.
ODPOVĚDĚT
Gabriela K. (gabcica) ID 72 , mimibazar.cz/gabcica (5. 2. 2007, 14:33)
Dobrý den! Dnes dorazil v pořádku balíček! Děkuji moc. Hezký den. Gabča
ODPOVĚDĚT
PETRA D. (petra1025) ID 15542 (3. 2. 2007, 14:28)
ahojky Katko moc moc dekuji za vymenu ostatnim maminkam jen mohu dopporucit bylo to rychle a spolehlive petra
ODPOVĚDĚT
Gabriela S. (Kryšpa) ID 8837 (3. 2. 2007, 12:52)
Milá Katko, dne jsem si vyzvedla na poště. Hned vyzkoušíme něco upéct. Děkuji za plno informací, které jste mi poskytla a za rychlý obchod . Mějte se fajn. Gábina
ODPOVĚDĚT
Kateřina C. (utka1) ID 1158 , mimibazar.cz/utka (3. 2. 2007, 20:04)
Gábi,
děkuji za pěkné hodnocení, ale pomoct a poradit a podělit se a popovídat (to především) mě nijak netíží, spíš naopak - těší mě to .
Katka
ODPOVĚDĚT
Dana O. (danuša) ID 33217 , mimibazar.cz/danusa (2. 2. 2007, 13:26)
super obchůdek !!!!
děkuji a vřele vás doporučuji ostatním maminám
ODPOVĚDĚT
Edita P. (edita11) ID 28882 , mimibazar.cz/edita11 (2. 2. 2007, 11:17)
Děkuji za bezvadný obchod. Všem maminkám paní Katku moc doporučuji.
Těším se na další setkání na MMB. Díky Edita
ODPOVĚDĚT
Veronika K. (Beba) ID 3447 (1. 2. 2007, 21:12)
Děkuju Katce za obchod - milá a spolehlivá nakupující. Verča
ODPOVĚDĚT
Celkem: 191 (zobrazuje se 81-100) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu