Celkem: 358 (zobrazuje se 81-100)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,18
další >>
|
|
|
Patricie K. (pat)
ID 22643
, mimibazar.cz/pat
(8. 1. 2010, 13:18)
|
Dobrý den Silvi kraťasky jsou doma a jsou parááádnííí zase super obchůdek s Vámi děkujeme, budu se těšit zase příště Paty a Robi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbora Š. (Barbora)
ID 162253
, mimibazar.cz/Barbora83
(28. 12. 2009, 21:02)
|
Dobrý den paní silvo děkuji vám za obchůdek vše proběhlo na velkou 1.Platba proběhla v pořádku.Příjemná komunikace vše na velkou 1.S pozdravem Bára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana a R K. (HaRaKa)
ID 96547
, mimibazar.cz/haraka
(23. 12. 2009, 15:36)
|
Balíček přišel v pořádku - píšu opožděně po 4 měsících ... byla jsem v nemocnici ... Děkuji za příjemný a rychlý obchůdek. Hana K. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana D. (haniska)
ID 26663
, mimibazar.cz/haniska
(28. 11. 2009, 21:17)
|
Dobrý večer, balíček dorazil v pořádku, obchůdek s vámi můžu všem jen doporučit. Moc děkujeme. Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (tinuše)
ID 117485
, mimibazar.cz/tinusekucerova
(28. 11. 2009, 9:11)
|
Dobrý den Silvo,tak po dlouhém čekání , máme také riflíky doma....takže za ně díky . Bohužel obchůdek přesto nemůžu hodnotit, jako příliš spolehlivý....špatná komunikace z Vaší strany a co mě docela dost překvapilo...skutečné datum odeslání balíku. Neb jste tvrdila,že balíček byl odeslán již dávno a chyba je na straně pošty. Ale pravda byla úplně jiná, přesně jak jsem si myslela a přesvědčila se podle datumu naraženém na bal |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra V. (bajto)
ID 15895
, mimibazar.cz/bajto
(26. 11. 2009, 20:27)
|
Milá Silvi dnes mi přišel s bundičkou a mikinkou věcičky jsou opravdu nádherné k Včera jste napsala že jste balíček odeslala a tak to také bylo Také jsem čekala dlouho na balíček,ale vše vysvětlilo Silvi určitě jste čestná,to mohu potvrdit! I přes negativní hodnocení já jsem moc spokojená a za věcičky děkuji Přeji hodně zdravíčka Mějte se krásně Věrka,Nicol a Lucas |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena Š. (hellenka)
ID 94969
, mimibazar.cz/hellenka
(26. 11. 2009, 17:59)
|
Dobrý den Silvie, koukám, že slíbené bundičky se od Vás již nikdy nedočkáme!!! OPRAVDU MOOC DĚKUJEME , nechápu, proč slibujete něco a děláte úplně něco jiného. Helena |
ODPOVĚDĚT
|
|
Silvie P. (Silupa)
ID 105031
, mimibazar.cz/silupa
(26. 11. 2009, 19:47)
|
Dobrý večer,Heleno. Tak toto Vaše hodnocení považuji opravdu za ubohé ) Další komentář si ušetřím-ale můžete mi udělit ještě další-myslím si,že už to bude 3.negativ ) nezbývá mi než se nad Vaším jenáním pousmát. Hezký večer |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Helena Š. (hellenka)
ID 94969
, mimibazar.cz/hellenka
(26. 11. 2009, 22:37)
|
Byla by jste tedy laskavá a vysvětlila maminkám, jak to tedy bylo, když jsem tak ubohá! Já jsem se nad Vaším doplněním též pousmála! Opravdu nechápu, proč si pořád vymýšlíte, až obdržím kopii podacího lístku a Vaší omluvu, tak ráda upravím hodnocení, již jednou jsem jej upravila, když po několika měsících mého snažení o jakýkoliv kontakt s Vámi , mi Váš manžel poslal peníze za nedodané zboží zpět, i přes to jsme se domluvily dále, ale vy zase n |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta H. (MH 1975)
ID 178818
, mimibazar.cz/mh1975
(26. 11. 2009, 11:03)
|
Dobrý den Silvo, dnes dorazil vpořádku.Bundička je nádherná.Jsme mooooc spokojeni. Malý bude na jaře frajer.Jako prodávající vás mohu jen doporučit. Mějte se. Markéta H. a Štěpánek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana T. (drobienka)
ID 78232
, mimibazar.cz/drobienka
(upraveno 2. 12. 2009, 20:55)
|
Vážená Silvie,obchůdek s Váma trval téměř měsíc.Bundičku jste sice zaslala,ale s velkým zpožděním (že by pomohla stížnost,kt. jsem na Vás napsala na MMB?),ale bohužel dle popisu neodpovídala.Naštěstí jste mi vrátila peníze a balíček ihned převzala.Ztráta poštovného+dobírka zpět,raději nepočítat..Nakonec Vám nechávám negativní hodnocení,my už jsme si vše vyříkaly přes email a nemá cenu to nadále otevírat.Jinak přeji samé spokojené maminky..
|
ODPOVĚDĚT
|
|
Silvie P. (Silupa)
ID 105031
, mimibazar.cz/silupa
(6. 12. 2009, 16:47)
|
Dobrý den,Jano. Bundička odpovídala popisu i ceně, za tím si stojím. Pokud jde o ztrátu poštovného-nejsem charita a postupuji v souladu s platnými obchodními podmínkami! Pokud jde o dobírkovné-to byl Váš návrh a k Vaší spokojenosti jsem ho respektovala=přijala. Tímto považuji celou záležitost za uzavřenou a Vám doporučím nákup v kamenném obchodě-vyvarujete se tím Vašemu případnému dalšímu zklamání. Jediné za co se mohu a musím omluvit je zpožděn |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana T. (drobienka)
ID 78232
, mimibazar.cz/drobienka
(7. 12. 2009, 20:36)
|
Je zajímavé,že se za zpoždění omlouváte až nyní,a to prostřednictvím MMB.Dobře víte,že jste psala lživé emaily (pak jste raději nepsala nic).Mi nemusíte vážená nic doporučovat,jste jediná nespolehlivá prodávající,na kterou jsem za celou dobu narazila,uvěřila jsem Vašim nepravdivým emailům-chápu,každý chce prodat..Co se týče dobírky-po zkušenostech s Váma to byla jediná možnost dostat peníze zpět.Vaše bunda má poškozenou výplň-takovou nepotřebuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Silvie P. (Silupa)
ID 105031
, mimibazar.cz/silupa
(10. 12. 2009, 15:22)
|
Vážená Jano,prosím přestaňte si na mě chladit žáhu. Na negativ, který jste mi udělila vzhledem ke 14 denímu zpoždění máte plné právo-ostatní už byly jen Vaše podmínky, které jsem dodržela-kde jste viděla,aby při reklamaci byly nejprve vráceny peníze a pak se čekalo na rekklamované zboží??Pokud nedokážete přijmout omluvu,tak to už je jen a jen Vaše věc! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jana T. (drobienka)
ID 78232
, mimibazar.cz/drobienka
(10. 12. 2009, 15:44)
|
Silvie,komunikace s Váma je ubohá,zřejmě jste nepochopila princip Vašeho-mého obchodu.Nic po Vás již nežádám (ani omluvu),přijměte laskavě Vy negativní hodnocení a nesmyslně se nebraňte,dobře víte jak to vše bylo.Nic s Váma neřeším,už jste to pochopila?! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Silvie P. (Silupa)
ID 105031
, mimibazar.cz/silupa
(10. 12. 2009, 16:01)
|
Já se Vám také znovu neomlouvám! Ničemu se nebráním. Své pochybení jsem přiznala,ale nevidím důvod,proč bych nesměla uvést za co jsem negativ obdržela...Pokud za nespolehlivé považujete to,že jsem zboží, se kterým jste nebyla spokojená obratem přijala zpět a vyrovnala finanční závazky vůči Vám......pak prosím vesele do dalšího negativu ) Na další Váš komentář už NEREAGUJI! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Jana T. (drobienka)
ID 78232
, mimibazar.cz/drobienka
(10. 12. 2009, 17:39)
|
Vy mi na další odpověď za to nestojíte vážená! Opět jste nepochopila odpověď Píšete nesmysly a pište si co chcete.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra K. (kleinatko)
ID 144139
, mimibazar.cz/kleinatko
(upraveno 28. 11. 2009, 10:01)
|
Silvo balíček se zelenou bundičkou od nextíku ve vel.86 je už doma...konečně!!!!Už jsem si myslela,že se jí nedočkáme.Příště si rozmyslím jestli od Vás něco koupím!!!Jak koukám tak s poštou máte stále nějaký problém,ale to není v poště,ale ve vás. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Gabriela T. (gabatr)
ID 165181
, mimibazar.cz/gabatr
(5. 11. 2009, 17:11)
|
Milá Silvo, děkuji za prima obchůdek s Vámi . od Vás máme doma, opičková mikina je parádní , moc krásná, už se těším, až ji mému malému obleču a vyrazíme . Rozhodně Vás všem doporučuji jako spolehlivou prodávající maminku. . Gábina a Alex |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela S. (mchaela1)
ID 162201
(5. 11. 2009, 10:26)
|
Dobrý den , dorazil ,mikinka je krásná ,děkuji a mějte se pěkně.Michaela. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie S. (marenkas)
ID 97262
, mimibazar.cz/marenkas
(4. 11. 2009, 12:22)
|
Dobrý den Silvo, s mikinkou a kalhotami úspěšně dorazil. Věcičky jsou bezvadné . Díky moc za príma obchůdek, ikdyž proběhl s maličkým problémem, ale vše je vyřešeno . Ještě jednou díky a mějte se krásně Marie |
ODPOVĚDĚT
|
|
Silvie P. (Silupa)
ID 105031
, mimibazar.cz/silupa
(4. 11. 2009, 13:07)
|
Maruško,děkuji za příjemný obchůdek-musím říct,že mě tentokrát Česká pošta pořádně nadzvedla ze židle ( Bohužel těch problému bylo více ( Ach jo, co může člověk dělat! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Č. (Rajčátko1)
ID 9937
, mimibazar.cz/rajcatko
(4. 11. 2009, 9:05)
|
Dobrý den Silvi, moc děkujeme za prima svetřík! Martina a Davídek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena Š. (hellenka)
ID 94969
, mimibazar.cz/hellenka
(upraveno 19. 10. 2009, 15:22)
|
Silvie, své hodnocení pozměňuji, děkuji Vašemu parterovi za vyřízení mé objednávky, tedy spíš vrácení peněz, o zboží se měla opravdu velký zájem. Od Vás jsem čekala omluvu, ale nebudeme to dál řešit H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra M. (llesvin-x)
ID 156041
(17. 10. 2009, 10:36)
|
xxxxxxxxx |
ODPOVĚDĚT
|
|
Silvie P. (Silupa)
ID 105031
, mimibazar.cz/silupa
(17. 10. 2009, 10:51)
|
Dobrý den Heleno, vzhledem ke svému zdravotnímu stavu jsem nekomunikovala s nikým-kromě své rodiny. Jediným komunikačním kanálem byl manžel-ten obratem na Váš meilík reagoval a vše uvedl do pořádku. Mrzí mě komplikace,které mi způsobilo mé těhotenství,ale jsem člověk čestný a nikdy bych nezůstala nikomu nic dlužna. Příjemný den, Silvie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Helena Š. (hellenka)
ID 94969
, mimibazar.cz/hellenka
(19. 10. 2009, 15:19)
|
Dobrý den Silvie, chápu Vaše problémy, je mi líto, že jste si jimi prošla a doufám, že bude vše ok. Ale stejně vy chápete mne, korespondovaly jsme spolu a vy jste slíbila, že v ten den vše napravíte a nic se nestalo. Proto mé hodnocení znělo tak, jak znělo. H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Č. (Rajčátko1)
ID 9937
, mimibazar.cz/rajcatko
(17. 9. 2009, 10:22)
|
Milá Silvi, děkuji za vrácené penízky, přeju Vám,ať jste brzy fit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea R. (andrea p)
ID 440
, mimibazar.cz/andreapolcarova
(upraveno 16. 9. 2009, 12:39)
|
DOBRÝ DEN, TAKÉ SE PŘIPOJUJI - NA KALHOTKY ČEKÁME UŽ TŘETÍ TÝDEN A PŘESTOŽE JSTE TO VZKAZEM NA MMB PŘISLÍBILA, TAK STÁLE NEMÁME ŽÁDNOU ZPRÁVU ANI ZBOŽÍ ANDREA Luboši a Silvie, sice jsme se nedočkali vytoužených kalhotek, ale vrácené peníze se skutečně dnes připsaly na účet. Děkuji moc za férové jednání a přeji, Silvi, brzké uzdravení. Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva M. (evikamimik)
ID 106376
, mimibazar.cz/evikamimik
(upraveno 19. 9. 2009, 20:35)
|
Dobrý den Silvie, tak se přidávám k dalším čekatelkám, které neví, na čem jsou. Penízky jsem posílala víc než před týdnem a do dnešního dne chlupatku doma nemám. Eva Moc děkuji za vrácené penízky a přeji Vám brzké uzdravení!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana O. (Januleo)
ID 158559
, mimibazar.cz/januleo
(5. 9. 2009, 8:49)
|
Dobrý den Silvie, psala jsem Vám na mail i sem na MMB a odpověď nikde. Penízky jsem poslala již před 14 dny. Ráda bych věděla co se děje. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva M. (evicka27)
ID 177433
, mimibazar.cz/evicka27
(upraveno 15. 9. 2009, 21:26)
|
Dobrý večer, ráda bych Vám tímto poděkovala za vrácené penízky za objednané zboží, které mi nedorazilo. Je mi strašně moc líto Vašich zdravotních problémů, Silvie, ale věřím, že vše nakonec dobře dopadne. Dle hodnocení desítek či stovek spokojených maminek vím, že jste jistě velmi svědomitá, důsledná a že je na Vás spolehnutí. Proto se Vám tímto omlouvám, pokud má reakce byla nepřiměřená. Eva |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 358 (zobrazuje se 81-100)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,18
další >>
|