Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413

ÚČET BYL POZASTAVEN
další reg. Jan A. (Wimpi) ID 35764..nedodané zboží a nevrácené peníze ve slíbeném termínu
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413
mimibazar.cz/zuzkavlas
Oblast: ANGLIE
Registrace: 17. 1. 2005
Naposledy: 17. 9. 2008, 21:52
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 116
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 116 hodnocení
Celkem: 116 (zobrazuje se 61-80) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6 další >>
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (17. 5. 2007, 18:48)
Jak jsem slíbila píšu,dnes mám peníze na účtě,zatím v nezaúčtovaných položkách,ale to je v požádku zítra budou zaúčtovány. Nerada bych aby si někdo myslel, že neuznám vrácené peníze. Nyní už je vše v pořádku.
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (22. 5. 2007, 23:44)
Děkuji Zuzka
ODPOVĚDĚT
Markéta H. (Maaki) ID 38670 (17. 5. 2007, 8:08)
Dobrý den,
peníze jsou na mém účtu a děkuji. Bylo to rychlé.
Markéta
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (22. 5. 2007, 23:43)
Děkuji Zuzka
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (16. 5. 2007, 22:00)
Vážená,nevím co není pravdy na tom,že na zboží čekám od února,to jsem i pochopila,že jste mi psala o ztraceném balíčku chápu taky.Ale napsat mi odeslala jsem Vám balíček 2.5., pak se odmlčet,dělat "mrtvého" brouka a později tj.15.5. napsat poslala jsem Vám peníze.....Nevím jedna z nás v tom nemá jasno,nezdá se Vám. Když jste mi poslala balíček,proč mi tedy posíláte peníze????????? Každý vidí kde je pravda!!!!
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (16. 5. 2007, 23:48)
Původně už jsem se nechtěla zdržovat odpovědmi na Vaše nekonečná hodnocení, ale ještě naposledy mi to nedá. Pokud vážně chcete, aby každý viděl kde je pravda, prosím zveřejněte důkaz kdy jsem Vám napsala, že Vám byl balíček 2.5. již odeslán. To se totiž nikdy nestalo. Pouze jsem ve vzkazu zde na MMB ( který je stále přístupný ) 30.4. avizovala pro koho balíčky budou 2.5. odeslány.
Jakmile jsem dostala první informaci o ztrátě části zboží, ihned jsem o tom informovala hromadným e-mailem.
Právě jste tedy o mně veřejně napsala další z řady polopravd a lží.
Za tím si stojím a stejně tak mohu dokázat, že v období mezi 2.5. a 15.5. jsme si vyměnily několik e-mailů a že v pondělí 14.5. jsem ze svého účtu převedla částku 703,- Kč na Váš účet.
A takto bych mohla postupně vyvracet i další informace, které o mně šíříte.
Ale asi by to stejně nemělo smysl. Raději se soustředím na rychlé vyřešení problémů i pro ostatní zákaznice.
Zuzana Andrlová
ODPOVĚDĚT
Blanka H. (blanuška) ID 12073 , mimibazar.cz/blanuska (16. 5. 2007, 10:27)
Dobrý den,
velmi mě překvapuje, jak dokážet být paní Zuzana milá na spokojené zákaznice, ale na ty, které, dle mého názoru okradla, vůbec nereaguje. Nemyslíte, že je minimálně slušné na reklamace zareagovat?
Velmi varuji maminky, které si chtějí u paní Zuzany objednat. Její jednání je opravdu neseriozní.
Zdraví,
Blanka Hollmannová
ODPOVĚDĚT
Václava S. (Amina) ID 20377 , mimibazar.cz/amina2 (16. 5. 2007, 8:37)
Dobrý den,
ráda bych také napsala svoji zkušenost objednávala jsem si zboží v únoru, nicméně p. Zuzka se mnou byla v kontaktu vysvětlovala co a jak a nyní k mojí velké spokojenosti dorazilo.Je nádherné. Určitě se mi zdá doba dodání celkem dlouhá, ale doufám že přříště to bude lepší a rozhodně rychlejší proto jsem objednávku znovu učinila.
Chápu naštvané maminky , ale součastně chápu i p. Zuzanu - rozhodně bych tvrdými slovy počkala třeba týden tj. max doba doručení převodu peněz v bance a kdyby penízky nebyly pak bych to řešila. Co se týká na odpovídání mailů sama vím jak je to složíté hned na vše odpovědět - když mi po nohou šplhá prcek - to je o tom vše vyřídit a nespat a nebo se dobrovolně nechat zavřít do blázince.
To je můj názor, líbí se mi nový zp. prodeje . tj. platit až zb. bude a uvidím. Každopádně každá maminka má možnost volby a zb. si můžete přece obj. u koho chcete a nebo zajet do Londýna.
Vendy
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (22. 5. 2007, 23:42)
Moc děkuji
Zuzka
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (16. 5. 2007, 6:49)
Pokud jste je vážně odeslala,ráda to zveřejním,jem se mě dotklo, že jste tady napsala,že jsem je DOSTALA. To bohužel ZATÍM není pravda. Jen mě mrzí, že na e-maily nestíháte odpovídat.Ovšem jak tady vidím u paní Petry s tou komunikujete,to asi bude tím,že ta od Vás možná i něco koupí,kděžto já po tříměsíčním čekání a slibování rozhodně NE a na tom trvám a to i všem radím!!!
ODPOVĚDĚT
Petra P. (PetraPr) ID 51760 (15. 5. 2007, 22:11)
Nemám sice vyloženě záporné ani kladné hodnocení,ale spíš věc k zamyšlení.Chtěla jsem od paní Andrlové koupit overálek,ale protože jsem se byla podívat zde na hodnocení,podmínila jsem nákup tím,že mi bude balíček zaslán na dobírku.Vím,že by mě to vyšlo o něco dráž,ale jistota je jistota. Ovšem paní Andrlová mi napsala,že na dobírku nezasílá!!! To o něčem svědčí, něco není v pořádku, je na každé z nás co si o tom myslí, i já mám svůj názor,ale ten si nechám pro sebe.
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (15. 5. 2007, 23:14)
Opravdu nevím, co mi vlastně vytýkáte. Projevila jste zájem o mnou nabízené zboží, já jsem Vám jej zarezervovala. Vzhledem k tomu, že jste jej chtěla zakoupit způsobem, který je v rozporu s mými podmínkami prodeje, které jste předem znala nebo měla možnost znát, k obchodu pravděpodobně nedojde. I když nevím, neobtěžovala jste se mi odpovědět a místo toho jste zvolila formu rádoby hodnocení.
Zuzana Andrlová
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (16. 5. 2007, 6:46)
Ale já Vám odpověděla,pokud chcete mohu svou odpověď zaslat znovu,jen jsem projevila obavu o své peníze.Zde,jak vidím Vám spousta maminek právě o peníze popř.zboží dost silně uhání a Vy nereagujete na e-maily a jen se vymlouváte,proto od Vás zboží jiným způsobem než na dobírku nechci! Působíte na mě silně nevěrohodně!!!
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 22:24)
Na tom něco bude,radím Vám nekupujte jinak než na dobírku jinak je to katastrofa!!!
ODPOVĚDĚT
Jana L. (vapenky) ID 34283 , mimibazar.cz/vapenky (15. 5. 2007, 22:09)
Dobrý večer,Zuzko,tak jsem si teď všimla,že na hodnocení odpovídáte,ale odpověď na můj mail mi od Vás nepřišla.To nechápu,takže prosím o odpověď,jak to vypadá s mou zaplacenou objednávkou z 5.3.?Děkuji.Jana
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (15. 5. 2007, 23:32)
Dobrý večer !
Odpovídám samozřejmě především na e-maily, a to tak rychle, jak jsem jen schopna. Zároveň se ze všech sil snažím, aby problém, který vznikl ztrátou poměrně velkého počtu objednaného zboží byl, co nejrychleji vyřešen. Zejména vrácením peněz zákaznicím.
Ve Vašem případě, jak víte nebyla dosud objednávka vyřízena, ne proto, že by se ztratila, ale proto, že Vámi objednané zboží již 3 měsíce není skladem o čemž Vás pravidelně informuji.
Na hodnocení odpovídám pouze z nutnosti, bránit se nařčením z věcí, které jsem neudělala.
Děkuji Zuzka
ODPOVĚDĚT
Petra P. (PetraPr) ID 51760 (15. 5. 2007, 22:15)
Dobrý večer, já jsem si s paní Andrlovou psala dnes,ale koukám,že má jinou e-mailovou adresu,než tu na kterou jí všechny píšete. Mě psala z adresy: zuzkammb@seznam.cz. Takže něco tu silně zavání, měl by s tím něco dělat správce!!!
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (15. 5. 2007, 23:08)
Mít více e-mailových adres není nic co by "zavánělo", ale je to nutnost kvůli velikosti schránek a přehlednosti objednávek. Všechny moje e-mailové adresy jsou volně přístupné. Netuším, co by správce měl dělat s mými e-mailovými adresami ?!
Zuzana Andrlová
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 22:03)
Tak to je zajímavé,zde klidně napíšete, že jsem dostala peníze zpět!!! Kdy? A jaké???. Psala jsem Vám,že nic nepřišlo,ale odpověď od Vás jsem OPĚT nedostala,tak proč tady LŽETE??? Chcete aby ostatní nakupovali??? Až peníze dostanu na účet,klidně zde napíšu,že přišly,ale do té doby si vyprošuji abyste zde psala lži, zvláště proto,že ná mé e-maily vůbec nereagujete!!! Nebo jinak, pošlete mi potvrzení o provedené transakci,pak Vám budu věřit a klidně to zde písemně potvrdím,ale jinak, je mi líto,všem radím nenakupovat od paní Zuzany!!! A nebo chtít zboží na dobírku!!!
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (15. 5. 2007, 23:24)
To je vážně těžké. Když nemáte vůli celý problém řešit poctivě. Přeci jsem Vám včera ( 14.5. ) napsala e-mailem, že peníze byly odeslány na Váš účet. Takže nelze předpokládat, že už dnes byste je měla připsány na účtu. Doufám, že splníte svůj veřejný slib a do dalšího hodnocení napíšete popravdě, až peníze obdržíte.
Zuzana Andrlová
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (16. 5. 2007, 6:49)
Pokud jste je vážně odeslala,ráda to zveřejním,jem se mě dotklo, že jste tady napsala,že jsem je DOSTALA. To bohužel ZATÍM není pravda. Jen mě mrzí, že na e-maily nestíháte odpovídat.Ovšem jak tady vidím u paní Petry s tou komunikujete,to asi bude tím,že ta od Vás možná i něco koupí,kděžto já po tříměsíčním čekání a slibování rozhodně NE a na tom trvám a to i všem radím!!!
ODPOVĚDĚT
Soňa Z. (Sendy) ID 4252 , mimibazar.cz/Sendy (15. 5. 2007, 21:06)
I já se bohužel musím přidat k negativním zkušenostem. Totéž co ostatní, zaplatila jsem 11 března a za 2 měsíce nemám NIC... ani peníze ani zboží... to už opravdu začíná být na podání minimálně trestního oznámení! Pokud nebudou peníze do konce tohoto týdne na účtě začnu podnikat příaslušné kroky.
Hezký večer. Sona
ODPOVĚDĚT
Simona K. (simek) ID 41675 , mimibazar.cz/simek (15. 5. 2007, 19:15)
I moje hodnocení je negativní, dlouhé čekání, místo balíčku jen nové a nové termíny dodání a důvody proč ještě nedorazil a nakonec nic, tak doufám že mi budou alespoň peníze rychle vráceny. I komunikace byla podle mýho minimální. Jsem prostě zklamaná
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 18:13)
Paní Zuzano,četla jsem si i ostatní hodnocení a Vaše reakce na ně.Jak mi chcete vysvětlit, že mi nejdříve napíšete, že jste mi odeslala balíček a když ho několik týdnů urguji, tak mi zase napíšete,že jste mi odeslala peníze. Co jste mi tedy vlastně poslala? Mám dojem,že vůbec nic!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (15. 5. 2007, 18:36)
Bohužel při přepravě do Čech se ztratil vak se zbožím, v kterém byl balíček i pro p. Marii Ledererovou. Za nedodané zboží jí byly vráceny peníze.
Zuzana Andrlová
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 22:03)
Tak to je zajímavé,zde klidně napíšete, že jsem dostala peníze zpět!!! Kdy? A jaké???. Psala jsem Vám,že nic nepřišlo,ale odpověď od Vás jsem OPĚT nedostala,tak proč tady LŽETE??? Chcete aby ostatní nakupovali??? Až peníze dostanu na účet,klidně zde napíšu,že přišly,ale do té doby si vyprošuji abyste zde psala lži, zvláště proto,že ná mé e-maily vůbec nereagujete!!! Nebo jinak, pošlete mi potvrzení o provedené transakci,pak Vám budu věřit a klidně to zde písemně potvrdím,ale jinak, je mi líto,všem radím nenakupovat od paní Zuzany!!! A nebo chtít zboží na dobírku!!!
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 18:00)
Takže milé maminky je na Vás od koho chcete nakupovat.Ale tady já tedy už rozhodně NE!!!
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 17:59)
A pořád:

Dobrý den maminky,
tak i já si včera přečetla, že jsem měla dostat balíček, bohužel nic. Tak
jsem velice zvědavá, jak se pí Zuzana zachová.

Zdraví Eva Bangová


Milé maminky,
jen vás chci informat o tom, že dle odpovědi z mimibazaru sdělí údaje o paní
Andrlové v případě, že bude podána žaloba, jen policii. Jen se divili, že je
nás tolik,když žádné záporné hodnocení na mimibazaru nemá.


Milé zákaznice, také jsem zboží neobdržela, děkuji vám za všechny informace.

markéta


Drahá paní Andrlová, přestaňte ignorovat naše nezpokojené e-m vůči vaší osobě.
Já jsem vám zasílala jasný vzkaz, že pokud nebudu mít mnou objednané zboží 15.5.07 v ruce, očekávám okamžité vrácení částky 2576,- na můj účet. Absolutně nechápu vaši drzost, nereagovat na naše ztížnosti a vklidu si napsat na MMB vzkaz, že tento problém budete řešit individualně, buď novou objednávkou, nebo vrácením peněz.
Takže znovu, s vámi už obchodovat nehodlám a očekávám okamžité zaslání již zmíněné částky na můj účet.
Doufám, že teď začnete konečně přistupovat k danému problému svědomitě a k naší plné spokojenosti.
S pozdravem Romana Bendová


Ahojte maminy
Tak jsem už opravdu hodně nas.....!!!!
Vapadá to,že si paní Zuzana jela užívat dovolenou za naše prašule!Jsem zvědavá jestli se po 17.5. všem ozve jak píše anebo už o ní ani neuslyšíme!Děkuji předem za každou informaci od Vás všech.Mějte se hezky doufejme že to dobře dopadne.
Nashledanou Lucie Pačesová
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 17:58)
A ještě:

Dobrý večer všem

přijde mi to jako detektivka

Současně s objednávkou zde u paní Zuzany jsem objednala jinde a zboží
mám již 6 týdnů doma!!! To je víc než zvláštní ?!?!?

Věřím, že se celá situace vyřeší a zboží budu mít do 15.5. doma. V
opačném případě očekávám mnou zaplacenou částku v tento den na účtě.
Důvody proč, co a jak mě nezajímají!

Hezký večer, Soňa Zlámalová


Paní Zuzano,
Jak můžete napsat,že POKUD VAK DORAZÍ...kde ten vak je?Leží někde
na ulici?Jestliže má být vak doručen 15.05.,máte již na to dva
pracovní dny,tudíž MUSÍTE vědět,kdy,kde,kdo.Proč nekomunikujete????????Měla
by jste nám přeci sdělit radostnou zprávu,že přeprava má již
vak naložený a míří k nám.Nebo to nevíte a proto nic nepíšete??Logicky
mi z toho vychází,že ani 15.05. se nestane nic.Jestli to milá paní
Zuzano víte,okamžitě mi pošlete peníze na účet nebo se s vámi
spojí již jen můj právní zástupce ze společnosti DAS,popř. se
připojím k hromadné žalobě s ostatními maminkam


Takže musím konstatovat, že se mi neozval nikdo, komu by zboží bylo
doručeno...vzkaz, že nám paní Zuzana posílá balíčky, byl úplně smyšlený a
neozvala se ani pot tom, co jsem jí nechávala vzkaz u její
dcery...pravděpodobně si opravdu užívá dovolenou a naše problémy ji pramálo
trápí.
Začínám mít obavy, že se neozve ani 15.5., ani 17.5. a kdoví jestli se vůbec
ještě ozve...nakonec stejně bude muset dost času trávit jen čtením našich
mailů...pokud je nevymaže hned
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 17:58)
A další:

Paní Zuzano a milé maminky,

nezdá se Vám vskutku divné, že v jednom vaku jsou věci nejméně 10 maminek ze 17?

Paní Zuzano, obávám se, že Vaše chování vůči nám je velmi neseriozní. To, že Vám vznikly problémy, by nemělo porušit Vámi stanovené termíny, a když tak rozhodně ne tolikrát, jako se stalo!
To, že jste přijala naše peníze a nedodržela podmínky tj. nedodala zboží, se dá klasifikovat jako neoprávněné užívání cizích finančních prostředků .
Jestliže zboží nedorazí do 15.5. očekávám, že do téhož termínu dorazí Vámi vrácené peníze na můj účet.
V případě, že se tak nestane, tak ( jsem si jista, že většina maminek, jež Vám odpověděla na e-mail, bude souhlasit) podnikneme kolektivní právní úkony, které povedou soudní cestou k navrácení peněz.
Zdraví,

Blanka Hollmannová

Dobrý den.
Paní Andrlová, moje trpělivost je již u konce.
15.5. beru jako poslední termín k dodání objednaného oblečení, nebo vrácení peněz na můj ůčet.
Myslím, že dodací lhůta přes dva měsíce je opravdu hodně dlouhá nemluvě o tom, že velikosti už asi nebudou aktuální.
Jitka


Milé spoluobjednavatelky,
připojuji se k většině, tedy k těm, které měly objednané věci v tom inkriminovaném vaku. Ten vak asi někoho moc potěšil, neboť podle toho co jsem si přečetla je v něm celá nextová kolekce, v různých velikostech a několikrát - ten ale musí být :-/
Čekám do 15.5. a pak bych ráda pokačovala jinou cestou než pasivního čekatelství na dva měsíce objednanou zásilku, tedy obrátím se o radu na právníka. Myslím, že existuje něco jako hromadné podání, ne?

Vážená paní Zuzano, Vaše chování je velice neprofesionální a neetické. Nějak nechápu, v čem je tolik problémů - že next nedodá všechno zboží včas - dobře, ale určitě ne se zpožděním 2 měsíce. Že přepravní firma ztratila balík - fajn, ale určitě v něm nebyli věci pro tolik z nás.
Věřte, že pokud ještě někdy nabydu tolik důvěřivosti, že si objednám věci a zaplatím za ně 100% předem, tak to rozhodně nebude u Vás!

D.Daňková
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 17:58)
Pokračování:

Dobrý den paní Zuzko,
na stránkách MMB jsem si přečetlaVáš vzkaz že mi 2.5. posíláte balíček. Zde kopíruji co jste napsala:

Milé maminky !
Ve středu 2.5. budou odeslány balíčky pro: Monika Stejskalová, Lucie Pačesová, Diana Vajsarová, Radka Albertová, Martina Synáčková, Simona Kudrová, Erika Brodová, Marie Ledererová, Eva Bangová, Markéta Hillová, Pavlína Švástová, Zuzana Sojková, Kamila Bělohradská, Michaela Vacková, Lada Vacková, Vendula Kazdová, Martina Turková, Soňa Zlámalová, Jitka Navrátilová, Kateřina Hradecká, Markéta Porhajmová, Blanka Tušová, Jolana Sillingerová, Lenka Dušáková, Šárka Vaníková, Romana Bendová, Lucie Gnanová, Zita Kuhrová, Martina Vorlová, Radka Jiroušková, Veronika Kolomazníková, Martina Huťková, Natália Syrůčková, Gabriela Lokvencová, Dorka Daňková, Tamara Stoppenová, Gabriela Chytilová, Hana Kábelová, Lenka Kopecká, Marcela Bláhová, Andrea Hrabovská, Michaela Žižlavská, Petra Janoušková, Kateřina Personová, Veronika Iličová, Jolana Syřišťová, Martina Kořístková, Milena Valíčková, Jaroslava Suchá, Klára Terrichová, Zuzana Lukešová, Petronela Černá, Anna Kryštofová, Lenka Velebná, Renáta Toračová, Nikola Řezníčková, Václava Smutná, Simona Podracká, Magdaléna Pivková, Jana Drgová, Aneta Laubová, Monika Arnoltová, Erika Smrtová, Jarmila Šedá, Jitka Koulová, Blanka Brixová, Lenka Garili, Eva Eiseltová, Jitka Zezulková, Kamila Matěchová, Lenka Rajchlová, Ivana Bicanová, Štěpánka Dušková, Hana Ritterová, Lenka Pavlínová, Kateřina Mullerová, Dita Mrázková, Pavlína Rodlová , Šárka Březinová, Jitka Grabcová , Miroslava Jonášová, Eva Martinková, Flóra Hrbáčková. Všem Vám moc děkuji za trpělivost. Ty maminky, které ještě čekají na balíček... 100% Vám napíšu.
Děkuji Zuzka
VÝROBCE: NEXT

Pravda balíček ještě nedorazil a místo toho mi píšete že máte nějké problémy. Nejvíc mi tedy zaráží proč píšete že je odešlete, když jste to neudělala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nicméně se připojuji k maminkám jejichž trpělivost je u konce. Věci se měla mít na začátku dubna a je skoro polovina května
Doufám že ty balíček opravdu brzo dorazí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nerada bych čekala další měsíc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S pozdravem Lenka
ODPOVĚDĚT
Marie L. (Majcinka) ID 9452 , mimibazar.cz/majcinka (15. 5. 2007, 17:55)
Takže milé maminky - potencionální zákaznice,důrazně Vás varuji před nákupem zboží od této "obchodnice". V únoru jsem si objednala zboží, a jak nyni vidím ne jenom já a od té doby se nic nedělo,tedy kromě toho,že jsem poslala peníze.Před měsícem začaly dohady o tom kdy zboží dorazí, jestli dorazí a proč vlastně nedorazilo pro přesnější náhled na věc jsem zkopírovala poštu kterou vedeme s paní Zuzanou, pro větší přehled jsem jednotlivé e-maily odlišila barevně, příjemné čtení:

Milá paní Zuzano,
tímto mi tedy oznamuje, že moje objednávka byla ve vaku s oblečením, které nedorazilo!?!?! Už čekám dva měsíce a moje trpělivost je u konce! A pochopení pro Váš systém organizace se také vytratilo. Vaše obchodování je nespolehlivé a neprofesionální. A věřte, že moje hodnocení na mimibazaru vyzní v tomto duchu, budu všechny potencionální kupující před Vámi varovat. Je mi jedno jak zařídíte, abych do 15.5. měla objednané oblečení doma (třeba zajděte do obchodu a tam je kupte), ale Vámi určený datum je poslední, který jsem ochotná ještě akceptovat. A omluvy typu "rychleji ani lépe vzniklé problémy nyní vyřešit neumím" mě nezajímají. Tak neobchodujte, když to nezvládnete!
Hezký den,
Míša Žižlavská
P.S. Je zajímavé, že problémy jsou s objednávakami za větší sumy.


Milá Zuzano,

tak nějak se musím připojit k Míše, já to sice neměla pro sebe, ale pro
kamarádku jako dárek k narození miminka, ale stejně mě to trochu štve,
protože už jsem jí řekla, že výbavičku do porodnice jí pořídím a tak jsem
nakoupila u Vás (kromě toho i další věci....)
Nevím, od koho konkrétně věci odebíráte, ale pokud je to přímo NEXT, tak to
reklamujte u nich, určitě by si nedovolili reklamaci ignorovat!
Otázku mám jinak stejnou jako Míša: mám automaticky brát tento mail jako
oznam, že moje zaplacené věci jsou ve ztraceném vaku?
Závěrem - je mi líto hlavně maminek, které objednaly už dost dávno pro svoje
dítka a ty rostou a rostou a rostou.....


S pozdravem,

Natália Syrůčková


Milá paní Andrlová,
Nezdá se Vám už těch termínů nějak moc? Není přece možné, abyste měla pořád
s něčím problém. Když to neumíte tak to nedělejte. Psala jste nám všem, že
20.4. jste předala zboží přepravní firmě. To mi chcete říct, že 3 týdny trvá
přeprava z Anglie a rozeslání zásilek. Trpělivost a pochopení k Vašim
problémům bylo dosti vstřícné , ale co je moc je moc. Mé dítě roste a
nechci, aby oblečky nám byly zatím malé a v opačném případě bych si ráda
nakoupila někde jinde. Dle ohlasu ostatních maminek vidím že asi nejsem sama
která marně čeká na objednané zboží .Tímto okamžitě ruším svoji objednávku a
žádám Vás o navrácení peněz na můj účet, odkud Vám peníze přišli a jejíž
příjem jste emailem potvrdila . Pokud tak nebude učiněno do týdne učiním
další právní kroky vůči Vaší osobě.
S pozdravem Huťková Martina


Milá paní Zuzano,
úplně souhlasím a připojuji se k e-mailu paní Míši Žižlovské!! Trpělivosti a
omluv již bylo opravdu moc, a vypadá to, že v tom jednom jediném vaku, který
nedorazil bylo snad všechno zboží?!
Takže 15.5. - poslední termín, kdy požaduji mít objednané věci doma.
Rozhodně nebudeme nic řešit novým nákupem u Vás!!
Lada V.


Dobrý den,připojuji se k vašim nespokojeným zákaznicím. I mně dochází trpělivost,také považuji termín 15.5. za poslední,na který jsem ochotná počkat. Takže příští pátek očekávám buď balíček s mou objednávkou,nebo peníze na mém účtu. Pokud by jste měla problém s mým číslem účtu,případně částkou,ráda vám vše zašlu. Přeji rychlé vyřízení vašich problémů.Diana


Dobrý den, i já musím konstatovat, že vaše jednání ve věci vyřízení mojí objednávky je dosti nezodpovědné. Proto pokud do 15. května neobdržím zásilku se zbožím, žádám okamžité zaslání částky 2576,- na můj účet. V opačném případě předávám vše k řešení právnímu zástupci.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Romana Bendová


Dobrý den,
i já už začínám být dost netrpělivá, než oblečení dorazí, tak už nám bude malé. Navíc bychom ho už opravdu potřebovali, jinak budu muset nakoupit něco jiného. Zatím jsem trpělivě čekala a objednávku jsem neurgovala, ale všechno má své hranice. Těch problémů je od začátku na můj vkus už trochu moc, nezdá se Vám? Pokud se Vám opravdu do 15.5. nepodaří zboží doručit, tak budu trvat na vrácení peněz a s žádným dalším nákupem už ode mě rozhodně nepočítejte!!!
Doufám, že se současná situace rychle vyřeší.
Děkuji.

Lenka Kopecká


Dobrý den paní Zuzko,
na stránkách MMB jsem si přečetlaVáš vzkaz že mi 2.5. posíláte balíček. Zde kopíruji co jste napsala:

Milé maminky !
Ve středu 2.5. budou odeslány balíčky pro: Monika Stejskalová, Lucie Pačesová, Diana Vajsarová, Radka Albertová, Martina Synáčková, Simona Kudrová, Erika Brodová, Marie Ledererová, Eva Bangová, Markéta Hillová, Pavlína Švástová, Zuzana Sojková, Kamila Bělohradská, Michaela Vacková, Lada Vacková, Vendula Kazdová, Martina Turková, Soňa Zlámalová, Jitka Navrátilová, Kateřina Hradecká, Markét
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (15. 5. 2007, 21:11)
Milé maminky !
Na takovéto varování má p. Marie Ledererová jistě právo. Objednávka zboží z Nextu, kterou u mě provedla a zaplatila nedopadla podle jejích ani mých představ. S dodávkami zboží od Nextu jsou problémy obecně, v tomto případě se přidala ještě velká komplikace s tím, že část zboží se při přepravě do Čech ztratila a zatím nenašla. Neznám jiný způsob, jak takový problém řešit než omluvit se a vrátit peníze. Obojí jsem v případě p. Marie udělala.
Proto je pro mne velkým zklamáním způsob jakým p. Marie reaguje.
V jejích písemných reakcích jsou totiž věci, které prostě nejsou pravda. Jen jako příklad: žádný z nepodepsaných e-mailů zde údajně zkopírovaných jsem nikdy neobdržela. A byly dle mého mezi skutečné e-maily dopsány pro zkreslení i tak nepříjemné situace.
To nepovažuji za fair jednání.
Zuzana Andrlová
ODPOVĚDĚT
Markéta H. (Maaki) ID 38670 (14. 5. 2007, 11:12)
Bez komentáře...já objednala v únoru a dodnes zboží nemám a rozhodně nejsem sama...navíc nic jiného než vydržet, až se paní Zuzana ozve mi stejně nezbývá...
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (15. 5. 2007, 14:26)
Bohužel při přepravě do Čech se ztratil vak se zbožím, v kterém byl balíček i pro p. Markétu Hillovou. Za nedodané zboží jí byly vráceny peníze.
Zuzana Andrlová
ODPOVĚDĚT
Eva M. (evittam) ID 35668 (14. 5. 2007, 10:59)
Dobrý den maminky,

já jsem si objednala zboží na konci dubna a během 14 dnů jsem ho měla doma bez jakéhokoliv problému.
ODPOVĚDĚT
Zuzana A. (zuzkavlas) ID 413 , mimibazar.cz/zuzkavlas (15. 5. 2007, 15:18)
Moc děkuji
Zuzka
ODPOVĚDĚT
Celkem: 116 (zobrazuje se 61-80) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu