Petra V. (Fefule) ID 33367
|
|
mimibazar.cz/fefule
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 29. 11. 2006 |
Naposledy: 25. 1. 2021, 16:57
|
|
|
|
Celkem: 126 (zobrazuje se 61-80)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
další >>
|
|
Kateřina I. (kaap)
ID 202816
(31. 5. 2012, 9:50)
|
Přeji krásný den, moc děkujeme za S U P E R výměnu. Bezproblémové a super jednání , mohu jen a jen D O P O R U Č I T Katka a a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina M. (daisytown)
ID 327706
, mimibazar.cz/daisytown
(31. 5. 2012, 9:10)
|
Přeji pěkný den, moc děkuji za výměnu, vše proběhlo na jedničku. Rozhodně doporučuji. Děkuji a přeji krásný den Martina M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika B. (bonaverca)
ID 241979
, mimibazar.cz/bonaverca
(31. 5. 2012, 7:58)
|
Paní nejdříve napíše hodnocení a pak teprve řeší vyměnu a tak.Stačí se domluvit jako lidi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (Fefule)
ID 33367
, mimibazar.cz/fefule
(31. 5. 2012, 8:49)
|
Není to pravda, řešila jsem nejdřív mailem, že nejsem spokojená s poškozenými kartami, paní Veronika mě nejprve odkázala do háje, že s kartami si hraje její pětiletá dcera a tak se nemám divit, že dvě ze čtyř karet Albert jsou pomačkané, natržené a jedné chybí roh. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra V. (Fefule)
ID 33367
, mimibazar.cz/fefule
(31. 5. 2012, 8:55)
|
Napodruhé napsala, že jestli chci napsat špatné hodnocení, je jí to už jedno. Tak jsem jí oznámila, že pokud nechce ani nabídnout nějaké řešení, raději budu varovat ostatní a hodnocení jsem napsala. Teprve napotřetí se paní Veronila ptala, co tedy měla udělat jinak. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra V. (Fefule)
ID 33367
, mimibazar.cz/fefule
(31. 5. 2012, 8:55)
|
Předpokládám, že zásilku s 8 novými nepoškozenými Billa samolepkami jste obdržela v pořádku. (4 za 1, to není špatný kšeft.) Toto hodnocení je pomsta za to, že jsem si dovolila ohodnotit kvalitu vyměněných karet a jednání paní Veroniky při oznámení tohoto problému. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Květoslava S. (flora83)
ID 277100
, mimibazar.cz/flora83
(29. 5. 2012, 23:34)
|
Dobrý den, obálka dnes dorazila, děkuji za výměnu a doporučuji i ostatním. Květoslava |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila K. (Adaba1)
ID 151610
, mimibazar.cz/adaba1
(29. 5. 2012, 12:49)
|
Dobrý den Peti, obálka dnes v pořádku dorazila , moc děkuji za příjemnou výměnu a všem Vás velmi ráda doporučuji , mějte se Kamila |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucia P. (slniečko)
ID 23827
, mimibazar.cz/slniecko
(25. 5. 2012, 14:35)
|
Peti,tak jsem v botičkách jela domů,abych je odzkoušela a jsou úžasné.... Moc děkuji za neuvěřitelnou ochotu a vstřícnost. Mohu Vás jen a jen DOPORUČIT. Myslím,že jsme se neviděly naposledy. Lucka a dva raubíři Matyášek a Ondrášek |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika L. (Lmonyka)
ID 410226
(31. 1. 2012, 12:23)
|
velice rychlý obchudek jsme moc moc spokojené díky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra L. (LesněnkaP)
ID 338968
, mimibazar.cz/lesnenkap
(28. 1. 2012, 22:17)
|
Dobrý den, Péťo, , díky za parádní obchůdek na jedničku , botičky jsou nááááádherné , máme z nich radost . Všem dalším maminkám Vás jen a jen doporučujeme . Krásné zimní dny a těšíme se příště . Petra a Vojta s Bětkou |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora A. (baradan)
ID 60142
, mimibazar.cz/baradan
(14. 11. 2011, 20:55)
|
Milá Petro, i já Vám děkuji za prima obchod a jako nakupující Vás všem doporučuji. Rychlá platba, skvělá komunikace . Vše proběhlo v pohodě. Mějte se hezky, Bára A. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iva L. (Mafinka)
ID 62012
, mimibazar.cz/mafinka
(4. 11. 2011, 18:45)
|
Dobrý den, dnes jsem dávala na poštu. Děkuji za pohodový obchůdek, bezvadnou komunikaci a rychlou platbu Doporučuji Děkuji Iva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Č. (cerja)
ID 268918
, mimibazar.cz/cerja
(3. 10. 2011, 14:43)
|
Dobrý den Petro, děkuji za příjemný obchůdek a neskutečně rychlou platbu . Vše na 1* , 100% spolehlivost . Všem Vás velmi ráda doporučuji Mějte se krásně . Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula S. (VendulaMandula)
ID 349429
(13. 7. 2011, 15:45)
|
Petro, ještě jednou děkuji za obchod a jako prodávající Vás rozhodně doporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona P. (Figurka27)
ID 152554
, mimibazar.cz/figurka27
(10. 5. 2011, 9:30)
|
Dobrý den Petruško Děkuji za milý a spolehlivý obchůdek Vše proběhlo na 1*** skvělá domluva a rychlá platba Jako nakupující D O P O R U Č J I Mějte se krásně Simi a Neli |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zdeňka Č. (strašilka)
ID 9943
, mimibazar.cz/strasilka
(9. 5. 2011, 13:42)
|
Milá Petruš , moc děkuji za obchůdek ,jsem ráda,že jste spokojená a snad budou spokojená i všechna miminka . Mějte se krásně,Zdenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva Š. (Elhaz)
ID 327974
, mimibazar.cz/elhaz
(25. 4. 2011, 13:32)
|
Milá Petro, děkuji za příjemný a rychlý obchůdek , doufám, že jste s věcičkama spokojená a všem Vás vřele doporučuji! Mějte se krásně Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina K. (Makeri)
ID 117300
(12. 4. 2011, 21:06)
|
Dobrý den Petro, jsem ráda, že jste spokojená Jako nakupující Vás jen doporučuji, obchůdek s Vámi proběhl na jedničku . Budu se těšit třeba na někdy příště Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka J. (jarmo85)
ID 181888
, mimibazar.cz/jarmo85
(6. 4. 2011, 21:17)
|
Petro, ano vybrala, jsem ráda, že jste spokojená, Lenka, Verunka, Tomášek |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Z. (pepca)
ID 50616
, mimibazar.cz/pepca
(8. 3. 2011, 22:55)
|
DOBRÝ DEN,DÍKY ZA OBCHŮDEK 100% SPOLEHLIVOST PETRA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka J. (jarmo85)
ID 181888
, mimibazar.cz/jarmo85
(13. 2. 2011, 22:46)
|
Je mi divné , že jste dodnes nenapsala sou adresu pro odeslaní jneho baličku,který jsem Vám navrhla, ale vůbec jsem nic posílat nemusela. podminky prodeje jsou na to aby si je maminky přečetli, balíček jsem odeslala, za poštu já nemůžu, a kdyz někdo po víc nez týdnu se začne ptát na svůj balíček tak nevím, můžu a nemusím věřit , že ho nemáte. Příště to řešte se mnou a nevpisujte zbytečné komentáře, od poslednej ženskej která byla vychytralá jsem se |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana Ž. (NoOnes)
ID 232929
(25. 2. 2011, 1:12)
|
k Lenka J. - To je dost podivné jednání. Jak věřit nebo nevěřit, jestli balíček došel? Na to je právě ten podací lístek!! Dle něj to lze zjistit, není potřeba věřit. Vyhazovat doklad a nezjistit ani, jestli balíček dorazil? Po pár dnech se divit, že se kupující ptá? Vymlouvat se na poštu? Jak dokážete, že balíček opravdu odešel (doporučeně), když nemáte doklad? Jak to na poště vyreklamujete? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Hana Ž. (NoOnes)
ID 232929
(25. 2. 2011, 1:13)
|
Nakupující si pravděpodobně připlatila za doporučenou a tedy i pojištěnou poštu a nemá nic? Jedině správné je vrácení peněz, na což má, podle platných zákonů obchodnování, nakupující právo. Nemusí přistupovat na nabídku náhradního balíčku. Jak by to tu vypadalo, kdyby se tak chovala každá prodávající maminka? Petře hodně štěstí a radostí s miminkem. Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra V. (Fefule)
ID 33367
, mimibazar.cz/fefule
(6. 3. 2011, 1:49)
|
Hanko, moc děkuji za podporu, i ta morální potěší. Tehdy jsem objednávala honem věci, které jsem nestihla nakoupit před tím nešťastným předčasným porodem a chodilo mi toho hodně, vše jsem zkontrolovala, odepsala prodávajícím že věci došly, vyprala, roztřídila atd. Po pár dnech jsem kontrolovala objednané balíčky v mailu a hned jsem se ozvala, že jeden dosud nedorazil, reakci vidíte sama. Vrácení peněz paní striktně odmítla, taky mi to přišlo divné, ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Petra V. (Fefule)
ID 33367
, mimibazar.cz/fefule
(upraveno 5. 4. 2011, 22:37)
|
... ale co s tím dělat? Jedině napsat jak to vše bylo a nechat ostatní, aby si udělali názor. Jsem ráda, že tohle se mi stalo jen v jednom případě a šlo o necelé dvě stovky. KONEC PŘÍBĚHU: Balíček s náhradními věcmi dorazil 15.3.2011 - děkuji, sama jsem na toto řešení přistoupila poté, co se mi nechtělo se s paní hádat o peníze. Současně jsem ráda, že alespoň v těchto komentářích paní Lenka připustila, že vyhodit podací lístek byla chyba, což nepřipustila ani ve zmíněném telefonním rozhovoru. Přeji nám všem již bezproblémové obchody a doručení balíčků! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka J. (jarmo85)
ID 181888
, mimibazar.cz/jarmo85
(upraveno 6. 4. 2011, 21:18)
|
Milá Haničko, nemám ve zvyku okrádat lidi, a už vůbec nestojím o takové komentáře, je vždy lepší ptát se obou osob a ne jenom jedné, nepatřím k maminkám , které tady prodávají zboží a mají to za hlavní příjem , bohužel mám toho na krku dost, že sem doklad vyhodila je můj problém, ale pokud vím neschovávala jsem se za zdi , ale s paní jsem komunikovala a hledala řešení, běhala na poštu a zpět ,několikrát sme spolu telefonovali, proč to teda tady nenaps |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra V. (Fefule)
ID 33367
, mimibazar.cz/fefule
(6. 3. 2011, 1:38)
|
Adresu jsem vám napsala hned co jste se nabídla, že mi pošlete něco jiného jako vyrovnání, dodnes mi od Vás nic nepřišlo. Nehledě na to, že adresu musíte mít v mailu od objednání prvního balíčku, který nedorazil. Přepošlu Vám tedy ten e-mail ještě jednou. Pokud jde o dobu, kdy jsem se ozvala - jednak jsem Vás nechtěla zbytečně prudit, věřila jsem, že až se k tomu dostanete, tak se dostanete, a za druhé jsem měla co dělat s miminkem po předčasném porodu a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra V. (Fefule)
ID 33367
, mimibazar.cz/fefule
(6. 3. 2011, 1:39)
|
... dalších "akcích", takže jsem byla ráda, že jsem se ke kontrole došlých balíčků dostala za těch 10 dní. Dále jsem rozhodně nečekala, že podací lístek vyhodíte týden po odeslání a bez potvrzení, že balíček v pořádku došel. Tolik místa snad ten kousek papíru nezabírá. A poslední věc je, že v podmínkách prodeje rozhodně NEmáte uvedeno, že se kupující musí ozvat do týdne ode dne, kdy VY jste balíček odeslala (nehledě na to, že taková ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Petra V. (Fefule)
ID 33367
, mimibazar.cz/fefule
(upraveno 6. 3. 2011, 1:57)
|
... formulace by byl holý nesmysl). Týdenní lhůtu uvádíte pro reklamace ode dne PŘEVZETÍ balíčku, ke kterému ale dosud nedošlo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (alex1511)
ID 19711
(29. 12. 2010, 19:04)
|
Dobrý večer Petro, moc děkuji za milý komentář, jsem ráda, že jste spokojerná. Jako nakupující máte ode mě jedničku s hvězdičkou. a samozřejmě Vás ráda doporučuji. Díky Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 126 (zobrazuje se 61-80)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
další >>
|