Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Petra V. (Fefule) ID 33367

Petra V. (Fefule) ID 33367
mimibazar.cz/fefule
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29. 11. 2006
Naposledy: 25. 1. 2021, 16:57
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 126
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 126 hodnocení
Celkem: 126 (zobrazuje se 61-80) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 další >>
Kateřina I. (kaap) ID 202816 (31. 5. 2012, 9:50)
Přeji krásný (child1) den, moc děkujeme za (Y) S U P E R (F) výměnu.
Bezproblémové a super jednání (Y) (clamp) (Y), mohu jen a jen D O P O R U Č I T (F) (hello)
Katka a (X) a (child4)
ODPOVĚDĚT
Martina M. (daisytown) ID 327706 , mimibazar.cz/daisytown (31. 5. 2012, 9:10)
Přeji pěkný den, (Y) moc děkuji za výměnu, vše proběhlo na jedničku. (clamp) Rozhodně doporučuji.
Děkuji a přeji krásný den
(flower) Martina M.
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (bonaverca) ID 241979 , mimibazar.cz/bonaverca (31. 5. 2012, 7:58)
Paní nejdříve napíše hodnocení a pak teprve řeší vyměnu a tak.Stačí se domluvit jako lidi :-@
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (31. 5. 2012, 8:49)
Není to pravda, řešila jsem nejdřív mailem, že nejsem spokojená s poškozenými kartami, paní Veronika mě nejprve odkázala do háje, že s kartami si hraje její pětiletá dcera a tak se nemám divit, že dvě ze čtyř karet Albert jsou pomačkané, natržené a jedné chybí roh.
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (31. 5. 2012, 8:55)
Napodruhé napsala, že jestli chci napsat špatné hodnocení, je jí to už jedno. Tak jsem jí oznámila, že pokud nechce ani nabídnout nějaké řešení, raději budu varovat ostatní a hodnocení jsem napsala. Teprve napotřetí se paní Veronila ptala, co tedy měla udělat jinak.
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (31. 5. 2012, 8:55)
Předpokládám, že zásilku s 8 novými nepoškozenými Billa samolepkami jste obdržela v pořádku. (4 za 1, to není špatný kšeft.) Toto hodnocení je pomsta za to, že jsem si dovolila ohodnotit kvalitu vyměněných karet a jednání paní Veroniky při oznámení tohoto problému.
ODPOVĚDĚT
Květoslava S. (flora83) ID 277100 , mimibazar.cz/flora83 (29. 5. 2012, 23:34)
Dobrý den,
obálka dnes dorazila, děkuji za výměnu a doporučuji i ostatním. Květoslava
ODPOVĚDĚT
Kamila K. (Adaba1) ID 151610 , mimibazar.cz/adaba1 (29. 5. 2012, 12:49)
Dobrý den Peti,
obálka dnes v pořádku dorazila (Y) (Y) (Y), moc děkuji za příjemnou výměnu (clamp) a všem Vás velmi ráda (F)doporučuji (F), mějte se (hello) Kamila
ODPOVĚDĚT
Lucia P. (slniečko) ID 23827 , mimibazar.cz/slniecko (25. 5. 2012, 14:35)
Peti,tak jsem v botičkách jela domů,abych je odzkoušela a jsou úžasné.... :-) |:o) Moc děkuji za neuvěřitelnou ochotu a vstřícnost. (Y) (Y) (Y) Mohu Vás jen a jen DOPORUČIT. (Y) (Y) (Y) Myslím,že jsme se neviděly naposledy. (L) Lucka a dva raubíři Matyášek (Z) a Ondrášek (child10) (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Monika L. (Lmonyka) ID 410226 (31. 1. 2012, 12:23)
velice rychlý obchudek jsme moc moc spokojené :-) díky
ODPOVĚDĚT
Petra L. (LesněnkaP) ID 338968 , mimibazar.cz/lesnenkap (28. 1. 2012, 22:17)
Dobrý den, Péťo, (F),
díky za parádní obchůdek na jedničku (Y) (Y) (Y), botičky jsou nááááádherné |:o) (radost) |:o), máme z nich radost :-). Všem dalším maminkám Vás jen a jen doporučujeme (clamp).
Krásné zimní dny (snehulak) (zima) a těšíme se příště (L). Petra a Vojta s Bětkou (child5) (child6)
ODPOVĚDĚT
Barbora A. (baradan) ID 60142 , mimibazar.cz/baradan (14. 11. 2011, 20:55)
Milá Petro,
i já Vám děkuji za prima obchod a jako nakupující Vás všem doporučuji. Rychlá platba, skvělá komunikace (*). Vše proběhlo v pohodě. Mějte se hezky, Bára A.
ODPOVĚDĚT
Iva L. (Mafinka) ID 62012 , mimibazar.cz/mafinka (4. 11. 2011, 18:45)
Dobrý den, dnes jsem dávala (G) na poštu. Děkuji za pohodový obchůdek, bezvadnou komunikaci a rychlou platbu (clamp) Doporučuji :-) Děkuji Iva
ODPOVĚDĚT
Jana Č. (cerja) ID 268918 , mimibazar.cz/cerja (3. 10. 2011, 14:43)
(hello) Dobrý den Petro,

děkuji za příjemný obchůdek :-) a neskutečně rychlou platbu :-o .

Vše na 1* , 100% spolehlivost |:o) (clamp).
Všem Vás velmi ráda doporučuji (Y) (Y) (Y)

Mějte se krásně (child1) (flower). (C) Jana
ODPOVĚDĚT
Vendula S. (VendulaMandula) ID 349429 (13. 7. 2011, 15:45)
Petro, ještě jednou děkuji za obchod a jako prodávající Vás rozhodně doporučuji :)
ODPOVĚDĚT
Simona P. (Figurka27) ID 152554 , mimibazar.cz/figurka27 (10. 5. 2011, 9:30)
Dobrý den Petruško :-) Děkuji za milý a spolehlivý obchůdek (clamp) (clamp)Vše proběhlo na 1*** skvělá domluva a rychlá platba (Y) (Y) Jako nakupující (F)D (F)O (F)P (F)O (F)R (F)U (F)Č (F) (F)J (F)I (F) Mějte se krásně (flower)Simi a Neli (mamca) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Zdeňka Č. (strašilka) ID 9943 , mimibazar.cz/strasilka (9. 5. 2011, 13:42)
Milá Petruš (F),
moc děkuji za obchůdek (L),jsem ráda,že jste spokojená a snad budou spokojená i všechna miminka :-) :-) :-).
Mějte se krásně,Zdenka (hello)
ODPOVĚDĚT
Eva Š. (Elhaz) ID 327974 , mimibazar.cz/elhaz (25. 4. 2011, 13:32)
Milá Petro, (F) děkuji za příjemný a rychlý obchůdek (clamp) (Y) (Y), doufám, že jste s věcičkama spokojená a všem Vás vřele doporučuji! (flower) |:o) Mějte se krásně (hello) Eva
ODPOVĚDĚT
Martina K. (Makeri) ID 117300 (12. 4. 2011, 21:06)
Dobrý den Petro, jsem ráda, že jste spokojená :-) Jako nakupující Vás jen doporučuji, obchůdek s Vámi proběhl na jedničku (Y) . Budu se těšit třeba na někdy příště (hello) Martina
ODPOVĚDĚT
Lenka J. (jarmo85) ID 181888 , mimibazar.cz/jarmo85 (6. 4. 2011, 21:17)
(Y)Petro, ano vybrala, jsem ráda, že jste spokojená, Lenka, Verunka, Tomášek
ODPOVĚDĚT
Petra Z. (pepca) ID 50616 , mimibazar.cz/pepca (8. 3. 2011, 22:55)
DOBRÝ DEN,DÍKY ZA OBCHŮDEK (Y) (Y) (Y)
100% SPOLEHLIVOST (L) (L)
PETRA (hello)
ODPOVĚDĚT
Lenka J. (jarmo85) ID 181888 , mimibazar.cz/jarmo85 (13. 2. 2011, 22:46)
Je mi divné , že jste dodnes nenapsala sou adresu pro odeslaní jneho baličku,který jsem Vám navrhla, ale vůbec jsem nic posílat nemusela. podminky prodeje jsou na to aby si je maminky přečetli, balíček jsem odeslala, za poštu já nemůžu, a kdyz někdo po víc nez týdnu se začne ptát na svůj balíček tak nevím, můžu a nemusím věřit , že ho nemáte. Příště to řešte se mnou a nevpisujte zbytečné komentáře, od poslednej ženskej která byla vychytralá jsem se
ODPOVĚDĚT
Hana Ž. (NoOnes) ID 232929 (25. 2. 2011, 1:12)
:-o k Lenka J. - (N) To je dost podivné jednání. :-o Jak věřit nebo nevěřit, jestli balíček došel? Na to je právě ten podací lístek!! Dle něj to lze zjistit, není potřeba věřit. Vyhazovat doklad a nezjistit ani, jestli balíček dorazil? Po pár dnech se divit, že se kupující ptá? Vymlouvat se na poštu? Jak dokážete, že balíček opravdu odešel (doporučeně), když nemáte doklad? Jak to na poště vyreklamujete?
ODPOVĚDĚT
Hana Ž. (NoOnes) ID 232929 (25. 2. 2011, 1:13)
(G) Nakupující si pravděpodobně připlatila za doporučenou a tedy i pojištěnou poštu a nemá nic? Jedině správné je vrácení peněz, na což má, podle platných zákonů obchodnování, nakupující právo. Nemusí přistupovat na nabídku náhradního balíčku. Jak by to tu vypadalo, kdyby se tak chovala každá prodávající maminka?
Petře hodně štěstí a radostí s miminkem. Hanka
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (6. 3. 2011, 1:49)
Hanko, moc děkuji za podporu, i ta morální potěší. Tehdy jsem objednávala honem věci, které jsem nestihla nakoupit před tím nešťastným předčasným porodem a chodilo mi toho hodně, vše jsem zkontrolovala, odepsala prodávajícím že věci došly, vyprala, roztřídila atd. Po pár dnech jsem kontrolovala objednané balíčky v mailu a hned jsem se ozvala, že jeden dosud nedorazil, reakci vidíte sama. Vrácení peněz paní striktně odmítla, taky mi to přišlo divné, ...
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (upraveno 5. 4. 2011, 22:37)
... ale co s tím dělat? Jedině napsat jak to vše bylo a nechat ostatní, aby si udělali názor. Jsem ráda, že tohle se mi stalo jen v jednom případě a šlo o necelé dvě stovky.

KONEC PŘÍBĚHU:
Balíček s náhradními věcmi dorazil 15.3.2011 - děkuji, sama jsem na toto řešení přistoupila poté, co se mi nechtělo se s paní hádat o peníze.
Současně jsem ráda, že alespoň v těchto komentářích paní Lenka připustila, že vyhodit podací lístek byla chyba, což nepřipustila ani ve zmíněném telefonním rozhovoru.
Přeji nám všem již bezproblémové obchody a doručení balíčků!
ODPOVĚDĚT
Lenka J. (jarmo85) ID 181888 , mimibazar.cz/jarmo85 (upraveno 6. 4. 2011, 21:18)
Milá Haničko, nemám ve zvyku okrádat lidi, a už vůbec nestojím o takové komentáře, je vždy lepší ptát se obou osob a ne jenom jedné, nepatřím k maminkám , které tady prodávají zboží a mají to za hlavní příjem , bohužel mám toho na krku dost, že sem doklad vyhodila je můj problém, ale pokud vím neschovávala jsem se za zdi , ale s paní jsem komunikovala a hledala řešení, běhala na poštu a zpět ,několikrát sme spolu telefonovali, proč to teda tady nenaps
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (6. 3. 2011, 1:38)
Adresu jsem vám napsala hned co jste se nabídla, že mi pošlete něco jiného jako vyrovnání, dodnes mi od Vás nic nepřišlo. Nehledě na to, že adresu musíte mít v mailu od objednání prvního balíčku, který nedorazil. Přepošlu Vám tedy ten e-mail ještě jednou.
Pokud jde o dobu, kdy jsem se ozvala - jednak jsem Vás nechtěla zbytečně prudit, věřila jsem, že až se k tomu dostanete, tak se dostanete, a za druhé jsem měla co dělat s miminkem po předčasném porodu a
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (6. 3. 2011, 1:39)
... dalších "akcích", takže jsem byla ráda, že jsem se ke kontrole došlých balíčků dostala za těch 10 dní. Dále jsem rozhodně nečekala, že podací lístek vyhodíte týden po odeslání a bez potvrzení, že balíček v pořádku došel. Tolik místa snad ten kousek papíru nezabírá.
A poslední věc je, že v podmínkách prodeje rozhodně NEmáte uvedeno, že se kupující musí ozvat do týdne ode dne, kdy VY jste balíček odeslala (nehledě na to, že taková ...
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (upraveno 6. 3. 2011, 1:57)
... formulace by byl holý nesmysl). Týdenní lhůtu uvádíte pro reklamace ode dne PŘEVZETÍ balíčku, ke kterému ale dosud nedošlo.
ODPOVĚDĚT
Lenka K. (alex1511) ID 19711 (29. 12. 2010, 19:04)
Dobrý večer Petro, (F)
moc děkuji za milý komentář, jsem ráda, že jste spokojerná. (Y) (Y) (Y) (Y)Jako nakupující máte ode mě jedničku s hvězdičkou. (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) a samozřejmě Vás ráda doporučuji.
Díky Lenka (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 126 (zobrazuje se 61-80) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu