Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953

ÚČET BYL POZASTAVEN
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953
mimibazar.cz/lenulinek
Oblast: Uherský Brod
Ověřená adresa
Registrace: 7. 6. 2005
Naposledy: 16. 12. 2013, 16:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3315
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 94 neutrálních hodnocení
Celkem: 94 (zobrazuje se 61-80) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Šárka R. (mamamax) ID 215451 , mimibazar.cz/mamamax (3. 10. 2013, 22:25)
Dobrý večer Lenko,
začátkem září jsem Vám uhradila částku za šaty a blůzu. Prosím co nejdříve o informaci, kdy bude má objednávka vyřízena. Předchozí dva vzkazy jsou bohužel zatím bez odpovědi. Šárka
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (11. 10. 2013, 19:06)
odesláno 3.10.2013 RR481337848CZ
ODPOVĚDĚT
Šárka R. (mamamax) ID 215451 , mimibazar.cz/mamamax (28. 10. 2013, 21:33)
Bohužel, balíček obsahoval pouze šaty - zaplacenou blůzu stále nemám....
ODPOVĚDĚT
Jiřina B. (jirab) ID 79874 (upraveno 7. 10. 2013, 22:07)
Také já se musím přidat s negativním hodnocením, možná mi potom paní Lenka odpoví na emaily. Zboží mám objednané a peníze má prodávající na účtu 20 dnů, dodací lhůta byla uváděna 10-14 dnů. Nejde mi ani tak o zdržení, ale o komunikaci (tedy spíše nekomunikaci), pokud je problém, čekala bych omluvný email, vysvětlení, jedna věta. Asi má ale paní Lenka příliš zákazníků a potřebuje se některých zbavit. Hodnocení jsem upravila na neutrální, dočkala jsem se odpovědi, tak snad se dočkám tento týden i zboží.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (11. 10. 2013, 19:05)
odesláno 7.10.2013 RR481344472CZ
ODPOVĚDĚT
Irena F. (irenkaa) ID 81108 (upraveno 11. 10. 2013, 19:26)
tak šaty už mám, fakt moc pěkné, sice se zpožděním, ale jso
tu. Já neměla problém s komunikací, na email jsem měla vždy reakci.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (11. 10. 2013, 19:04)
odesláno 5.10.2013 RR481338375CZ
ODPOVĚDĚT
Hana U. (Hanulka01) ID 95692 , mimibazar.cz/hanulka01 (upraveno 2. 10. 2013, 18:19)
Je mi líto, ale také musím dát negativní hodnocení. Objednala jsem si kabát, který sice dorazil až po více jak měsíci od odeslání peněz. Paní Lenka mi nabídla nižší cenu, ale na vrácení přeplatku už čekám asi 10 dní. Už nereaguje ani na maily. Je to zvláštní způsob podnikání.... Hodnocení opravuji na neutrální, protože ihned po zveřejnění negativního hodnocení paní Lenka přeplatek poukázala na můj účet.
ODPOVĚDĚT
Jana K. (terraya) ID 167942 (upraveno 7. 10. 2013, 20:38)
Zřejmě jsem rekordmanem, který čeká na zboží, platbu paní Lenka ode mě obdržela 12.8., po opakovaných urgencích mi napsala, že zboží bude mít 15.9., dnes je 25.9. a já stále nic nemám, ani odpověď na můj email z minulého týdne. Očekávala bych větší zájem o zákazníka v době konkurence. Jana
7.10. konečně objednané zboží dorazilo, též i přeplatek a mezitím paní Lenka začala komunikovat bez problémů, proto měním hodnocení na neutrální. Nicméně tento obchod již nevyhledám a paní Lence do budoucna přeji spokojené zákazníky...
ODPOVĚDĚT
petr p. (pep31) ID 59825 (upraveno 25. 9. 2013, 9:07)
Dobrý den,
bohužel také čekám na dodávku oblečení DESIGUAL. Úhrada za tričko byla připsána 02.09.2013 a do dnes nedorazilo - " vypadek Desigual". O této skutečnosti jsem byla informována, až když jsem se začal zlobit. Další zboží má dorazit po nědeli, tak uvidíme.
Paní Lenka je velice příjemná, nic není problém, na emaily reaguje až po opakovaném upozornění.
Ceny má velice příjemné, dodání a komunikace dost pokulhává. Pečenková
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (24. 9. 2013, 11:51)
Vám bude přeobjednaná bunda a svetr zaslána v pátek, tedy v termínu
ODPOVĚDĚT
petr p. (pep31) ID 59825 (30. 9. 2013, 10:52)
Zboží dorazilo, jak bylo přislíbeno. Děkuji
ODPOVĚDĚT
Tereza M. (Terezamic) ID 237303 , mimibazar.cz/terezamic (upraveno 8. 9. 2013, 19:14)
Obchod u paní Lenky bohužel nemůžu nikomu doporučit, peníze měla téměř dva měsíce (dodací lhůta u zboží uvedená 10-14 dní), nakonec dorazila pouze jedna ze tří objednaných věcí. Jako omluvu poslala paní dárek. Komunikace byla velmi špatná na některé emaily nereagovala vůbec, na některé až po několikáté urgenci.
Po dvou měsících mám tedy zpět peníze a jednu objednanou halenku. Sukni a šátek, které jsem si objednávala na dovolenou jsem již odpískala
Paní Lenka nakonec volala a omluvila se, poslala jako omluvu dárek, přesto bych ale obchod u ní nedoporučila, má očekávání tedy rozhodně nesplnil.
Negativní hodnocení nedávám, protože se paní Lenka nakonec telefonicky omluvila a snažila se alespoň vysvětlit vzniklou situaci.
Tereza Mičková
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (přeslice) ID 14455 , mimibazar.cz/preslice (upraveno 27. 8. 2013, 9:33)
Psala jsem vám email, pak vzkaz, přestože fotografie aktualizujete - z čehož usuzuji, že máte přistup na net a mmb, tak nereagujete. Nejprve jsem objednávala šátek - nic, asi nepotřebujete obchodovat. Pak jsem potřebovala reklamovat kabelku z jarní objednávky - žádná reakce. Z jiných hodnocení vidím, že napsat Vám negativní hodnocení je jedna z mála možností, jak Vám dát vědět, abyste reagovala. Bude-li reklamace vyřízena v blízkém termínu, tak hodnocení zm
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kač:kač) ID 328047 (15. 8. 2013, 10:16)
Dobrý den, já zas chtěla pantofle a nikdo na mě nereagoval. No co, nevadí, koupím kůži a spíchnu si je sama a foto vám pak dodatečně pošlu. (hello)
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (jutynka) ID 68360 (27. 6. 2013, 12:23)
Dobry den Lenko, take ja musim napsat vicemene negativni hodnoceni z duvodu spatne komunikace. 3x jsem posilala email se stejnym dotazem a stale zadna odpoved, pritom vidim, ze na MMB normalne chodite. V cem je tedy problem? Mne staci odpoved o 2 slovech. Telefon nikde bohuzel nevidim. Cekam na balicek a rada bych vedela, zda dorazi do pristiho ctvrtka. Dekuji Lucka
ODPOVĚDĚT
Darina K. (pejsek) ID 30959 , mimibazar.cz/pejsek (28. 5. 2013, 8:05)
U paní Kročilové jsem si objednala šaty skladem, vůbec mi nereagovala na 2 objednávky, po prosbě a zaslání dalšího vzkazu jestli šaty má nebo ne, aby mi poslala nějakou odpověď, se pro jistotu neozvala vůbec. Přitom každý den na MMB byla a aktualizovala svou stránku, za celý týden však nenašla slušnost, aby mi odpověděla. Z této prodávající jsem velmi zklamaná, nechápu jak může prodávat v
ODPOVĚDĚT
Aneta V. (aneval) ID 160159 (16. 4. 2013, 9:57)
Dobry den,
pridavam zkusenost s pani Lenkou. Objednala jsem si tuniku, pani hned reagovala, ze k dodani bude za 10-14dnu od pripsani penez. Penize jsem zaslala obratem. Po vice nez 3 tydnech jsem tuniku urgovala, odpoved mi prisla az po par dnech s dotazem, ze se ve skladu spletli a zaslali jinou, zda pockam nebo chci vratit penize. Napsala jsem, ze pockam. Po dalsich 3 tydnech jsem psala dotaz, jak to vypada..bez odpovedi. Po dalsim, trochu raznejsim mailu, mi prisly bez jakekoli odpovedi ci u
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (Aurinko86) ID 478494 (upraveno 16. 4. 2013, 16:22)
S komunikací to bylo trošku horší, dodací doba o něco delší, ale nakonec jsem se dočkala. Zatím šaty leží na poště, tak snad budou po těch peripetiích takové, jak bylo slíbeno (komentář doplním po vyzvednutí).
ODPOVĚDĚT
Ingrid C. (InkaC) ID 471447 (2. 4. 2013, 18:12)
Také přidám svou zkušenost. V lednu jsem objednala zboží, paní se obratem ozvala, druhý den jsem odeslala peníze. Během měsíce jsem 2x žádala o informace či vrácení peněz, bez reakce. Paní se prvně ozvala, až když jsem se obrátila na administrátory, kteří poslali výstrahu. Údajně mi již dříve posílala email o nedostupnosti, ten ovšem nikdy nedorazil a vzhledem k obdobným příspěvkům pochybuji, že byl někdy odeslán. Na závěr ale něco pozitivního - peníze mi následně byly vráceny obratem.
ODPOVĚDĚT
Jitka M. (jita1971) ID 330730 (upraveno 24. 3. 2013, 19:52)
Dobrý den, bohužel se musím přidat k paní Lence. Objednala a zaplatila jsem 27.2.halenku, ale do dnešního dne balíček nedorazil, třebaže měl být odeslán do 3 pracovních dnů. Také jsem zaslala již tři maily a paní Kročilová nereaguje. Její jednání se mi zdá velmi neseriózní.
(N)
Peníze mi byly vráceny zpět na účet, paní Kročilová dala věci do pořádku.
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (Lill2) ID 77023 (upraveno 20. 3. 2013, 12:51)
Dobrý den, bohužel musím vložit negativní komentář, 21.2. jsem si objednala šaty, 24.2. jsem je zaplatila - a od té doby paní Kročilová nereaguje. Zaslala jsem již tři e-maily a stále nic. Vzhledem k tomu, že zde neustále vidím další komentáře a aktivitu paní Kročilové, mi to přijde dost neseriozní jednání. Doufám, že když nic jiného, budou mi vráceny alespoň peníze.
-
Dnes mi přišly peníze zpět, nyní už to šlo vyřídit rychle.. Díky.
ODPOVĚDĚT
Lenka D. (lenka1976) ID 76523 (5. 2. 2013, 21:00)
Bohužel musím se připojit.Mám již zaplaceno triko Desigual,mělo být odesláno do 3 dnů a již 19 dní a já nemám peníze ani triko. (box) a žádná reakce na mé e-maily. :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Lenka D. (lenka1976) ID 76523 (6. 2. 2013, 10:28)
Již vše vyřešeno!Paní Lenka mi vrátila za triko peníze.
Jen je mi líto, že komunikace tak vázla,mohly jsme se vyhnout nepříjemnostem.
ODPOVĚDĚT
Michaela D. (dostálci) ID 288027 (upraveno 17. 1. 2013, 11:10)
Paní mi prý hned odepisovala,ale bohužel,nic mi nepřišlo....když to zboží není volné,tak by bylo asi jednodušší ho odstranit...
ODPOVĚDĚT
Patricie Ch. (chrapa) ID 8505 , mimibazar.cz/chrapa (12. 1. 2013, 7:52)
Prosím komunikujte se mnou!
Patricie
ODPOVĚDĚT
Patricie Ch. (chrapa) ID 8505 , mimibazar.cz/chrapa (15. 1. 2013, 9:20)
Tak už je vše vyřešeno.
Jen je mi líto, že komunikace tak vázla, mohly jsme se vyhnout nepříjemnostem a mrzutostem.
Patricie
ODPOVĚDĚT
Milada Š. (opl) ID 67755 (upraveno 17. 11. 2012, 9:45)
Objednavku jsem zrusila,protože po měsíci čekání neposlali požadovanou velikost.domluvila jsem se na vrácení peněz.
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (tyvana) ID 82602 (28. 11. 2012, 13:18)
Dobrý den, vrátila už vám p.Kročilová peníze? Mám stený problém jako vy, objednávka se neuskutečnila a 15.11. mně bylo slíbeno vrácení peněz, bohužel dodnes nic. Jendá se o necelé 2tis., takže žádný pakatel... Ivana T.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 94 (zobrazuje se 61-80) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu