Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele ROMAN D. (roman...) ID 42862

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná registrace - Radmila K. (rarasek...K) ID 225270, RADKA D. (minihracky) ID 244552
ROMAN D. (roman...) ID 42862
mimibazar.cz/roman
Oblast: Třebíč
Registrace: 17. 2. 2007
Naposledy: 5. 10. 2009, 23:24
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1899
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 87 negativních hodnocení
Celkem: 87 (zobrazuje se 61-80) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Jiřina P. (Prcek.super) ID 20183 (11. 12. 2008, 17:58)
Dobrý den, dnes nám pošťák přivezl očekávaný
(G). Děkuji za rychlé vyřízení reklamace. Trošku mi vadí dodací lhůta. 10 dní. (N) (N) Pokud se stane, že zboží je vadné, pak se nestíhá termín pro předání dárečku. Měla jsem to jako dárek k Mikuláši a bohužel Jiřík ho dostal až dnes.
ODPOVĚDĚT
Antonína A. (Tonča A) ID 74965 (10. 12. 2008, 12:33)
:-@ (6) (N), nejsem spokojena, nechci to dal rozebirat ale vas jako prodavajici nemuzu doporucit :-(
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (10. 12. 2008, 12:59)
To,že nejste spokojená,mě mrzí,ale....zboží jsem Vám delší dobu rezervovala,hned po platbě odeslala(ač jiné maminky musí čekat,protože opravdu nestíháme a máme v podm.prodeje uvedenu dodací lhůtu),poslala číslo balíku a stejně výsledek 0...zboží se vrátilo,já Vám napsala,že už opravdu po druhé neodesílám,okamžitě vrátila platbu,poslala potvrzení o odeslání peněz ...co víc udělat nevím :(
RADKA
ODPOVĚDĚT
Antonína A. (Tonča A) ID 74965 (12. 12. 2008, 19:57)
pro rozumne lidi radim at kouknou do vaseho hodnoceni, ja totiz nejsem jedina :-( :'(, a to ze pisete ze jste mi cekala s pladbou tak ja se vas ptala jestli s ti souhlasite nebo ne a myslim ze na me strane zadna chiba nestala se (N).
ODPOVĚDĚT
Antonína A. (Tonča A) ID 74965 (20. 12. 2008, 21:41)
Hmmm.jak koukam na dnesni hodnoceni tak vam fakt nezavidim mate to co ste chtela :-D
ODPOVĚDĚT
Věra L. (Verzatilka) ID 14900 , mimibazar.cz/verzatilka (3. 12. 2008, 20:15)
Dobrý den Radko, (G) s hračkami dorazil. BOhužel balík dorazil po 3 týdnech a obaly hraček byly roztrhané a pomačkané. Některé věci mi koukali k krabic ven. Z toho jsem opravdu nebyla nadšená neb vše mám jako vánoční dárky. (N) Věra
ODPOVĚDĚT
Tereza S. (TerulkaB) ID 127085 , mimibazar.cz/terulkab (1. 12. 2008, 18:06)
Kdyby sme měli na všechny dárečky k synovým 1. narozeninám čekat tak jako na želvičku od vás, tak by je v neděli vůbec neoslavil. My příště budeme volit jiného prodávajícího.
(N) Tereza a Eliášek
ODPOVĚDĚT
Veronika S. (nika198) ID 129704 (8. 10. 2008, 9:40)
Tak že tady je moje hodnocení. postýlku mám objednanou už 3 měsíce a nic. dokonce jste mě ujišťovala, že už ji odesíláte (pst). tak že jsem se fakt nedočkala. :-| tak že moje hodnocení je hodně špatné (N) Veronika S.
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (8. 10. 2008, 9:56)
Hezký den,
nezlobte se,ale postýlku jste si objednala na dobírku....tak jak jsem Vás informovala,tak jsem odeslala!!A Vy jste si postýlku nevyzvedla-dokonce byla prodloužena doba uložení.Tak kde je potom chyba? :( :(
RADKA
ODPOVĚDĚT
Jiřina P. (jirulak5) ID 131204 (5. 8. 2008, 20:14)
Zatím mohu ohodnotit záporně a to zklamaně!Myslela jsem že to bude obchod jako každý jiný zde na mimibazárku, ale spletla jsem se.Bylo mi napsáno, že zboží mi paní Radka odešle do tří dnů po obdržení platby, bohužel tomu tak není!!! (N) :-@..jsou to opravdu nervy obvzlášť když se zbožím počítáte!!!Maminky zatím tedy tento obchod NEMŮŽU doporučit! (dest)
ODPOVĚDĚT
Alena C. (m-aja) ID 140287 , mimibazar.cz/m-aja (31. 7. 2008, 22:07)
Dobrý večer Radko,balíček mi dnes dorazil.Čekala jsem na něj přes měsíc :-@ :-@ :-@.I když jste měla penízky brzy na učtě.Nešlo o malou částku,tak jsem měla docela obavy. :-|Komunikace s váma,také žádná rychlost :-(.Takže vás bohužel nemohu chválit ani doporučit (N) (N) (N) (N).Alena
ODPOVĚDĚT
Jolana K. (jolca1980) ID 40400 (23. 6. 2008, 20:16)
(N) Bohužel musím varovat všechny maminky, že jak napsala jedna paní přede mnou, obchodování s panem Romanem (paní Radkou) je hotový adrenalinový sport (destnik). Sliby, mlžení, lhaní je tu běžným prostředkem :-S a i když nakonec vše dobře dopadlo, nakupovat zde doporučuji jen silným povahám (nejdeto) Rozhodně doporučuji přečíst si před nákupem pár stránek hodnocení zpět, nedat jen na několik posledních kladných, možná si ušetříte spousty starostí a nervů ! (comp)
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (8tinka) ID 110831 (2. 6. 2008, 11:56)
(N) :-o :-( 8o|
ODPOVĚDĚT
michaela k. (misaktp) ID 39329 (21. 5. 2008, 22:14)
Paní Radko,
musím Vám říct, že obchod s Vámi, byl katastrofa. Považuji za naprostou nehoráznost mít na svém účtě od 14.4. připsané peníze a do 20.5. nebýt schopná poslat zboží. Pravdou je, že jste sice komunikovala, ale Vaše maily byla jedna výmluva za druhou a ani jediná pravdivá nebo konkrétní informace. Jak tady ale tak čtu, tak Vaše výmluvy o neschopnosti přepravní služby jsou naprosto běžné. POkud skutečně máte s přepravní společností takové problémy, tak proč s ní stále spolupracujete. Jak jsem Vám psala, tak v logistice pracuji a tyhle firmy nefungují tak, jak vy to popisujete. Kdykoliv kurýr někoho doma nezastihne, nechává ve schránce vzkaz se svým telefonním číslem, aby se s ním zákazník mohl spojit a domluvit se. Problém je ovšem v tom, že vy pravděpododbně dost často, nic nepošlete anebo s obrovským zpožděním a tohle je nejjednodušší výmluva. Nebýt schopná napsat číslo přepravované zásilky ani do jednoho mailu myslím vypovídá za vše.
Upřímně musím říct, že jste mi dost pokazila pohled na obchodování přes internet. Pro další případné zajemkyně o nákupy musím podotknout, že mi paní Radka peníze vrátila....což je asi jediné pozitivum.....ale můj závěr zní.......Paní Radku jako prodávající nemohu doporučit !!!!!!!! Katastrofa !!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (comp)
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (21. 5. 2008, 22:29)
Paní Michalo,
od začátku jste věděla,že autosedačku nemám skladem,že ji musím objednat!!Stále jste byla informována,jak se věci mají,je opravdu zvláštní,že zrovna mejlík z číslem balíku Vám nepřišel...divné!!
Psala jsem Vám a žádala Vás o telefonní číslo,bohužel jste ho poslala až po druhém vysvětlení naco je telefon potřeba....a přitom stačilo ho poslat a ten den by Vám byla doručena.
Problém s přepravní společností není,ale je dobré dát telefon aby nebyl zbytečný problém a neprotahovalo se to....potom by nemuselo docházet k tomuto!!!NEMÁM DŮVOD SE VYMLOUVAT,ALE TO VÁM ČLOVĚK ASI NEVYSVĚTLÍ...víte,že když jsem autosedačku neměla,tak jsem Vám to napsala.
RADKA
RADKA
ODPOVĚDĚT
michaela k. (misaktp) ID 39329 (21. 5. 2008, 22:40)
Pravda je, že sjem věděla, že sedačku nemáte skladem. Ale zároveň jste mi vy napsala, že dodací termín je 10-14 dnů. A jestli umím dobře počítat, tak od 14.4. do 20.5. je to 36 dní. Pokud jste mi skutečně poslala mail s číslem balíku, tak nechápu, proč byl takový problém mi ho přeposlat znovu. Navíc jste mi už 9.5. psala, že je balík na cestě ke mě. To mi chcete tvrdit, že přepravní firma ho měla celou dobu u sebe a chtěla mi ho dovézt až já dám svoje telefoní číslo?
Máte pravdu, tohle se mi fakt vysvětlit nedá. Zkrátka spokojená jsem opravdu nebyla a všem ostatním radím, aby si dobře obchod s Vámi rozmysleli.
M
ODPOVĚDĚT
Hana R. (HanaR) ID 42005 , mimibazar.cz/hanar (20. 5. 2008, 20:26)
Dobrý den ,tak balíček dorazil :-$. Ale to je asi vše vaše , rychlost posílání mě zaráží :-@ :-@ :-@ :-@ Jasně jsem se na začátku ptala ,jestli mi to pošlete co nejdřív, a že to mám na narozeniny a vy jste slíbila že v uterý mi to pošlete (N) (N). Opak byl pravdou, ani na mojí druhou upomínku jste mi jí nezaslala :-S :-S :-S. Až po 14 dnech jste mi jí zaslala. JAKO NAKUPUJÍCÍ NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (20. 5. 2008, 21:20)
Hezký večer Hanko,
balík Vám byl odeslán přesně dle domluvy ...ani jsem ještě neměla platbu na účtu.
Bohužel jste v objednávce neuvedla telefon a přepravní firma Vám nebyla schopná balík doručit...15.5 jsem Vás informovala že nemůžou doručit.Balík se mě vrátil zpět a já Vám ho obratem na svoje náklady poslala v sobotu znovu poštou!!
RADKA
ODPOVĚDĚT
Hana R. (HanaR) ID 42005 , mimibazar.cz/hanar (21. 5. 2008, 12:19)
Myslím, že je to jen výmluva.Nechápu jak mě přepravní společnost nemohla najít ,když ve Znojmě máme velkou firmu a poutače na ní ,na každém kroku.Telefon jsem nezasílala, ale na internetu jsem celý den ,stačilo napsat.Dle domluvi to taky nebylo ,předem jsem se ptala a vy jako prodávající ,jste ne to slíbila.Platbu jsem posílala v neděli i když byl svátek ve čtvrtek nemohla vám přijít platba až v pátek i kdyby jste měla jinou banku tak zase pomalí v těch bankách nejsou.Skrátka nebyla jsem s váma spokojená. Hana :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Lenka D. (lenkadavi) ID 99989 (11. 4. 2008, 12:44)
Je mi líto, že paní pokazila mou důvěru v ní. Chtěla jsem si ještě od ní objednat, ale bohužel. Balíček prý byl odeslán 2x, ale na paragonu byl napsán až druhý pozdější datum a navíc balíček není kompletní. Takže si dávejte pozor. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (11. 4. 2008, 13:00)
MILÁ LENKO,
balíček Vám byl včas a řádně odeslán,že Vás přepravní služba nezastihla zato bohužel nemůžu!! Celou dobu jsem s Vámi komunikovala a informovala Vás.Mě to stálo poštovné navíc za znovu odeslání balíčku a paragon jsem dala nový,aby jste neměla pryč záruku!!
Zboží jste si objednala 17.3 a platba přišla 26.3..takže je vše dle obchodních podmínek
Za chybu že tam nebyla deka jsem se omluvila,manžel to balil v rychlosti,aby to hned zase odešlo...jsme přeci jen lidi a stát se to může!!
Hezký víkend RADKA
ODPOVĚDĚT
Libuše W. (druska) ID 115243 , mimibazar.cz/druska (27. 2. 2008, 14:36)
Dobrý den Radko,
před třemi dny dorazila po velkých útrapách postýlka. Co mě však mrzí,že i přesto,že jsem nebyla s Váším obchůdkem spokojená ,jsem Vám dala vědět,že je vše v pořádku.Poděkovala jsem Vám a popřála ať se Vám daří. Myslím,že jako zákaznice která řádně splňila všechny podmínky jsem měla nárok na to děkuji z Vaší strany ,což se nestalo.Proto jsem se rozhodla Vám napsat špatné ohodnocení, z čehož opravdu nemám radost ,jak si možná budete myslet. Jak už jsem se dočetla z Vašeho hodnocení ,tak se vždycky snažíte ospravedlnit nějakou výmluvou,ale těch už jsem od vás šlyšela dost.Například to že platba sice přišla,ale bez VS což je nesmysl atd.Nepodceňujte tolik své zákaznice.Milé maminky paní Radku nedoporučuji tahá lidi za nos a ješte je přesvědčená,že vše dělá perfektně.
:-@ :-S (6) :-( :-| +o( (N) (N) :-@
ODPOVĚDĚT
Andrea P. (AgnesB) ID 32128 , mimibazar.cz/agnesb (6. 12. 2007, 20:39)
(N) (N) (N) Nemohu vůbec doporučit!!! peníze jsem byly připsány ihned po sdělení čísla účtu... a pak jsem jen čekala a čekala... paní mi prvně napsala, že sedačku poslala.... tak¨jsem zase čekala a čekala.... po několika dnech mi napsala , že se spletla..že můj balík poslala nějaké paní se stejným jménem... a tak jsem zase čekala a čekala... a když jsem si tady přečetla některá hodnocení a zjistila jsem,že paní má zřejmě celou brožuru s podobnými výmluvami, tak jsem zažádala o vrácení peněz. ... jediné zač mohu paní pochválit je to, že mi vrátila MOJE peníze... |-) moje první špatná zkušenost s MMB. (N)
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (6. 12. 2007, 21:00)
hezký večer,
bohužel je před vánocemi a to,že PPL bere jen určitý počet balíku to opravdu neovlivním,snažila jsem se Vás informovat a omluvit se!!Z adresou je to horší stát by se to nemělo,ale jsem také jen člověk a chyba se prostě stane!!!Vždy jste byla ihned informována a peníze jsem Vám na účet dala ihned!!!!A hodnocení když ho přečtete důkladně,se vždy vše vysvětlilo...je jednoduché jen poukazovat na to horší.
ODPOVĚDĚT
Renata L. (Reeene) ID 58156 , mimibazar.cz/reeene (29. 11. 2007, 17:57)
Dobrý den,paní Radku rozhodně NEMOHU doporučit (N) (N) (N) Když jsem jí zaplatila autosedačku,nejdříve nereagovala na maily,když jsem jí trochu pohrozila pořád mi psala že sedačku odeslala,když jsem chtěla číslo zásilky,poslala mi ho a když jsem si balíček ověřovala,zjistila jsem že balíček NEJDE za mnou do Semil,ale nějaké paní do Ostravy!!! :-@ :-@ :-@ :-@ (6) (6) (6) (6) :-o :-o :-oTakže jsem paní Radce psala jak je to možné a prý to na poště spletly a nalepily stejné štítky na oba balíčky???? Taky se ptáte jak je to možné?? Blbost (6) :-@ :-o :-@ (6)No a dnes po třech týdnech sedačka došla,konečně,ale??? Nedala bych do ní ani psa,protože plast je ten nejobyčejnější a nejlevnější a potah? semiš,neotíratelnej!!! :-@ :-@ :-@ :-@Takže moc děkujem za obchůdek,ale příště půjdem jinam.Paní je sice milá :-$ :-$ :-$ ale lže a lže a lže.Takže jdu koupit jinou sedačku a dcerku budu zatím utlačovat ve vajíčku. :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ Dávejte si pozor milé maminky (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jindřiška N. (jindrášek) ID 41003 , mimibazar.cz/jindrasek (6. 12. 2007, 17:42)
Dobrý den Renato,já jsem ta paní z Ostravy,mě balíček došel teprve dnes a Radka nelhala,opravdu to na poště spletly :((
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (Michuela) ID 60181 , mimibazar.cz/michuela (30. 11. 2007, 10:32)
Renato, sedačku můžete bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit, tak proč toho nevyužít. Máte nárok na vrácení celé ceny výrobku. Pokud by jste měla problémy obraťte se přímo na Sdružení na ochranu spotřebitele. Ochotně a hlavně okamžitě poradí jak postupovat. Informace o materiálu jste měla dostat bez nějakého upozornění nebo vyžádání. Výrobce, potažmo prodejce, je povinnen informovat zákazníka o složení výrobku. Pokud tato informace není na nějaké nálepce na sedačce, tak by měla být minimálně součástí letáku nebo návodu k údržbě při dodání. Doporučuji zkontrolovat homologační nálepku. Mám stejnou zkušenost viz níže tak vím o čem mluvím a držím palce. Míša
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (29. 11. 2007, 21:58)
hezký večer,
tak na toto hodnocení musím opravdu reagovat.K poště se nebudu vyjadřovat,protože to paní stejně nevysvětlím,nikdy jsem nemluvila o stejných štítcích,ale stejném podacím čísle!!Ale to je jedno.
K autosedačce,za tou si opravdu stojím a myslím si,že v této cenové kategorii je velmi dobrá a kvalitní...jedná se o JUMBO TRENDY..nevím co si paní za 1650,-Kč představovala,le ani jednou se nezeptala na materiál nic...dokonce jsem ji sama informovala o tom,že barvička na fotu klame!!A poznámka na závěr k dodací době :( 9.11 zaslány podklady,14.11 paní píše,že odesílá peníze...
ODPOVĚDĚT
Renata L. (Reeene) ID 58156 , mimibazar.cz/reeene (23. 12. 2007, 14:29)
A DALŠÍ MĚSÍC JSEM ČEKALA NEŽ DOŠLA SEDAČKA ATO JSTE MĚ POŘÁD LHALA ŽE UŽ JSTE JÍ ODESLALA. *-)
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (Michuela) ID 60181 , mimibazar.cz/michuela (27. 11. 2007, 11:46)
Zdravím všechny, jak jsem slíbila, zde je pokračování mého příběhu ze včerejška. Musím pochválit paní Radku, protože peníze za vrácenou sedačku mi opravdu dnes dorazily na účet. Nicméně to nemění fakt, že jsem nebyla spokojena a od této paní bych nechtěla nic ani zadarmo. Vyřízení reklamace se táhne cca o 22.9.2007 a možná není ještě všemu konec, neboť jak jsem uvedla včera tak mě dala paní Radka k soudu. V tomto směru jsem požádala o pomoc Sdružení na ochranu spotřebitele, které vzniklo kvůli nám, nespokojeným zákazníkům. Všem doporučuji, aby si našli stránky SOS a uložili si poradenské telefonní číslo do mobilu. Kdykoliv můžete zavolat a oni Vám ochotně poradí co dělat ihned při prvních potížích při reklamaci. Linka je sice placená, ale rozhodně se to vyplatí a prodávající si s vámi nemůže dělat co chce. Pokud se ukáže, že paní Radka opravdu podala žalobu kvůli 1064,- Kč, pak zřejmě stojí za uvážení zda tady vůbec nakupovat, neboť riziko soudního sporu je zde potom při jakékoli reklamaci. Ještěže mám pojištění právní ochrany a tak mě snad ty případné soudní výlohy nebudou stát tak moc peněz. Pokud dorazí obsílka od soudu, ráda se pochlubím co na mě paní Radka má a jak soud probíhá. Míša (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Hana B. (Berka) ID 11506 (26. 11. 2007, 22:05)
Dobrý večer,děkuji všem za upozornění a nedivím se,že má objednávka "vázne" (N) Objednala jsem si křesílko pro naší Klárku k Vánocům (vanoce) s tím,že je ještě dost času... bohužel žádná odezva :-| naštěstí jsem mrkla na hodnocení a raději si křesílko objednám ještě jednou- jinde.Jsem překvapená,protože tímto způsobem se přeci obchod nedělá :-@
Podmínky prodeje neodpovídají realitě (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jiřina T. (Šikula) ID 95119 , mimibazar.cz/sikula (6. 12. 2007, 16:16)
Dobrý den škoda že jsem nevěděla dřív že to tak dlouho trvá ja mám křesílko obědnané od 22.11. už ho mám zaplacené mělo být odesláno v pondělí ale ještě není odesláno už jsem dost (6)a :-| :-| :-
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (6. 12. 2007, 16:34)
Milá Jiřinko,
napřed by jste se měla informovat a nééé hned psát hodnocení.Ale ono je to asi jednoduší a lepší...
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Kráčule) ID 47762 (26. 11. 2007, 13:32)
Dobrý den,
vidím, že jsem si hodnocení měla přečíst dříve, ale nějak tomu nevěnuji pozornost, až ted, když nastal problém. Objednala jsem také sedačku pro miminko až po batole od Fisher price, těším se, že už konečně bude moci mimoušek trochu polosedět a jinak tak koukat na svět, aspon chvíli denně, ale ačkoliv mi bylo napsáno, že ihned po připsání peněz se balíček odesílá DHL, tak nic nepřišlo, ačkoliv peníze jsou již připsány. Je to sice asi týden, ale spíš mě mrzí, že když jsem si sedačku objednala, paní obratem zaslala účet a podklady pro platbu, ale když peníze dorazily a já jí informovala a dotazovala se, tak už je ticho po pěšině a to je opravdu velice neseriozní jednání. Pokud píše, že má něco na skladě a ještě platím poštovné za DHL, mělo by to tu být druhý den po připsání platby a stále se nic neděje, ani jeden vzkaz na vysvětlenou. Opravdu velice nepěkné. Dejte si proto pozor a raději objednávejte o 100 dráž a jinde.
Zdraví Vás Kateřina (N)
ODPOVĚDĚT
Naďa K. (botulka) ID 6424 , mimibazar.cz/botulka (26. 11. 2007, 13:08)
Dobrý den,
bohužel i já jsem z obchodování velice zklamaná (N) (N) (N)
Již téměř před měsícem jsem si vybrala v tomto obchůdku zbožíčko pro naše miminko. Obchůdek od počátku byl velice příjemný, paní Radka byla vstřícná, ochotná a milá. Já měla radost, že jsem našla tak velice příjemného prodejce.
Částku jsem odeslala, paní Radka mi hned odepsala, že částka je na účtě a že se jen čeká na cestovní postýlku a zbytek zbožíčka je skladem. Čekala jsem 3 týdny, psala paní Radce vzkazy, vždy mi odpověděla, že balík určitě dojde, ozve se mi sama PPL atd. Dnes už mi došla trpělivost a napsala jsem paní Radce opět vzkaz a ona mi napsala, že mi vrátí peníze, že zákaznice informuje, že nestíhají. Já chápu, že je Vánoční provoz, chápu "malé " zdržení,ale vůbec nechápu, že není schopná o tom informovat přímo mě a zkusit se dohodnout, navrhnout nějaká jiná řešení. Pokud bych se neozvala, čekám na zboží asi k příštím Vánocům!!!!!
Opravdu stačilo jen naspat, vysvětlit situaci,jak jste na tom s mou objednávkou a ne slibovat nemožné. Jsem velice zklamaná a věřte, že u Vás bych si nic nekoupia a tímto rozhodně varuji další maminky před nákupem :-S (6) :-(
Vůbec mě netěší, že jsem toto musela napsat,ale je to holá skutečnost a má první špatná zkušenost s nákupem na MMB

Naďa
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (Michuela) ID 60181 , mimibazar.cz/michuela (26. 11. 2007, 11:55)
Ráda bych varovala všechny nakupující!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(
V dubnu jsem si v tomto e-shopu objednala dětskou sedačku a po cca 4 měsících užívání z ní můj syn vyndal půl metru dlouhou vypínací strunu ze stříšky. Všichni si jistě dovedou představit co by si 7 měsíční dítě mohlo s touto strunou udělat (oči, uši, noc pusinka..Sedačka ani návod neobsahovaly informace o materiálu a tak se v letních měsících nedala používat, protože se v ní dítě neuvěřitelně potí. Rozhodla jsem se sedačku reklamovat. Může se stát, že se něco pokazí a věc se potom reklamuje. Až potud probíhalo vše tak jak většina lidí paní Radku nadšeně chválí. Bohužel tady naše jednání na slušné úrovni ztroskotalo. Sedačku jsem odeslala na dohodnutou adresu, ale zapoměla jsem vložit popis závad. Tak jsem zavolala paní Radce a domluvily jsme se, že ji popis pošlu mailem a kdyby mail nedorazil, že mi zavolá zpátky a já pošlu popis opět. A protože se nikdo neozýval víc jak měsíc, ozvala jsem se zase. To už ale paní Radka nebyla zdaleka milá komunikativní paní, ale nařkla mě, že už sedačku nepotřebuju a proto ji vracím ( místo této hrůzy, kterou jsem reklamovala, jsem si zakoupila v kamenném obchodě kvalitní dětskou autosedačku). Nakonec jsme se domluvily, že popis závad odešlu doporučeně ještě jednou. Měsíc se zase nic nedělo a tak jsem se opět volala paní Radku, cože se to děje s mojí autosedačkou. Ta mi sdělila, že mi peníze už poslala, že nejpozději zítra tj. 27.11. 2007 budou na mém účtě, ale že mě dala pro jistotu k soudu (dnes podala žalobu k soudu tj 26.11.2007) a udala mě České obchodní inspekci. Asi jsem nenakupovala podle zákona? Tak teď čekám co se bude dít. Nevěřila bych, že to někdy udělám, ale podala jsem podnět na tuto firmu České obchodní inspekci už 25.10.2007, musela jsem se radit i se Sdružením na ochranu spotřebitele (paní Radka se dušovala, že mají postup reklamace posvěcený od ČOI a SOS) a také jsem se obrátila na Živnostenský úřad v Třebíči, protože mi paní Radka nadiktovala špatné IČO. Mohla se přeřeknout, ale opakovala jsem čísla po ní, aby jsem to měla dobře a ona mě neopravila. Takže jsem pojala podezření, že tato firma vlastně vůbec oficiálně neexistuje, ale ŽÚ mě kontaktoval telefonicky a firmu mi potrvdil jako existující, ale s jiným IČem. Doufám, že se ČOI podívá této firmičce pořádně na zoubek a já budu všechny ráda informovat jak se vše vyvíjí, jestli peníze vrátily a co na to ČOI. Od této firmy bych si už v životě nic nekoupila a dávám jí to nejhorší hodnocení jaké můžu. Vyhrožování soudem, lhaní a k slušnému jednání má jednání paní Radky hodně daleko. Pan Roman D. by měl asi vyměnit zaměstnankyni, nebo brzo příjde na buben. 3x FUJ do Třebíče. Míša (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) :-@ :-@ :-@ :-@ (6) (6) (6) (6) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Kráčule) ID 47762 (27. 11. 2007, 17:31)
Dobrý den Míšo,
to jste mě tedy rozesmála s tím udáním ČOI. Ono je to tedy k pláči, vůbec s reklamacemi všeobecně. Mně zase minulý týden po 30 dnech vrátili reklamovanou mikrovlnku s tím, že nejeví závady. Vyzvedával ji manžel, tak jsme ji hned vyzkoušela, a dále vydávala smrad, že jste se dusila a úplně cítíte, že tam něco se pálí. Hnedka jsem to vezla zpátky a snažila se vysvětlit, že to, že trouba nemá vadu k reklamaci, mi měli sdělit do třech dnů a ne za měsíc, a oni na mě, že si vytrhávám rozinky ze zákona a že se živí prodejem 30 let a proto to musí vědět. Když jsem mu řekla, že já se zase živím právem, ta mi drze řekl, že to tedy nějak divně. Okamžitě jsem chtěla odstoupit od smlouvy z důvodu neodstranění vady v zákonné 30 denní lhůtě a oni na to, že to nemůžu, že servis jim napsal, že je bez vady. Povím Vám, přijdete si strašně bezmocná, když sice víte, že máte pravdu, a oni se s Vámi hádají a jediné, co můžete dělat, je dát je k soudu. Tak strašně jsem se rozčílila a pak si říkáte, zda Vám to stojí za to. Nebojte se soudu, nevím sice, jak se s Vámi chce soudit, tedy vlastně z jakého právního titulu, jakože vrácení částky z uznané reklamace, (protože pokud Vám částku zaslala, tak ji v podstatě uznala, neboť v opačném případě, byste musela žalobu podat vy na ni), ale kdyžtak Vás budu zastupovat :-).
Mějte se krásně, moc zdraví Kateřina
ODPOVĚDĚT
Celkem: 87 (zobrazuje se 61-80) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu