Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.

Těšíme se na vás.

Negativní hodnocení uživatele ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041

ÚČET BYL POZASTAVEN
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041
mimibazar.cz/mimibazarzk
Oblast: Brno
Registrace: 26. 6. 2011
Naposledy: 21. 12. 2011, 22:08
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 151
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 72 negativních hodnocení
Celkem: 72 (zobrazuje se 61-72) << předchozí 1, 2, 3, 4
andrea p. (andrejka76) ID 223677 (21. 12. 2011, 21:10)
Jsem naštvaná! Dne 8.11. jsem zaplatila balík v hodnotě 3.112,- Kč. Balík nemám a peníze dosud také ne :-@ Před 5ti dny mi potvrdila, že to bude urgovat, ale nic se neděje.Je tu někdo, komu tato paní Míša dluží také peníze? ZKAŽENÉ VÁNOCE!
ODPOVĚDĚT
Klára Š. (ciara6) ID 317865 (21. 12. 2011, 22:36)
Je mi Vás moc líto.Je to sviňárna( omlouvám se za ten výraz,ale jiný mě nenapadá) zkazit dětem vánoce
Ted jsem koukala a už mají pozastavený účet.
ODPOVĚDĚT
andrea p. (andrejka76) ID 223677 (22. 12. 2011, 9:18)
Poté, co se tady rozpoutala diskuse o nedodaných balících a nevrácených částkách, mě paní Míša kontaktovala a chtěla po mě číslo účtu, že to vyřídí osobně. Dám vám všem touto cestou vědět, jak to dopadlo.TAKŽE ČEKÁM! (a držím nám palce) A.
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Katka.H) ID 97928 (upraveno 21. 12. 2011, 22:08)
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI - ZKAŽENÉ VÁNOCE - Objednala jsem si MOŘSKOU PANNU dne 27.11. s dodací lhůtou 10 dní, paní jenom slibovala, že je na cestě od dodavatele a že to do vánoc stihneme, a já jsem jí věřila a čekala, ale dodání se bohužel nekonalo a teď už panenku před vánocemi neseženu, protože je všude vyprodaná a přes internet už nestihneme dodání, ale i tak už není, takže pro moji dcerku ZKAŽENÉ VÁNOCE, neseriózní jednání NEDOPORUČUJI. (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Eva F. (fevaf) ID 234227 , mimibazar.cz/fevaf (21. 12. 2011, 17:34)
Nic si z toho nedělejte, mě paní taky balík neposlala a teď ještě dělá drahoty s vrácením peněz. NIC PODOBNÉHO JSEM JEŠTĚ NEZAŽILA, JEDNOZNAČNĚ NEJHORŠÍ ZKUŠENOST S NÁKUPY NA MMB . POKUD MŮŽETE, VYHYBEJTE SE Z DALEKA TOMUTO BAZÁRKU !!!!!! Paní neustále uvádí, že za nic nemůže a chyba je rozhodně někde jinde......NEDÁ SE S NÍ DOMLUVIT.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katkapa) ID 80684 (21. 12. 2011, 21:40)
Katko, také jsem dopadla stejně jako vy - píši níže. V případě, že nebudu mít nejpozději 28. 12. 2011 peníze zpět na účtě, připojím se k paní Andree, která jistě bude podávat na tento obchod trestní oznámení a určitě nebudu sama vzhledem k tomu, že MOŘSKÉ PANNY objednavalo při každé inzerci min. 50 lidi.
ODPOVĚDĚT
Zuzana T. (Tetzuz) ID 80333 , mimibazar.cz/tetzuz (21. 12. 2011, 21:44)
Jsem natom úplně stejně, teď lítám jak blbec, abych malé holčičce udělala radost něčím, co jí vynahradí Barbie svítící mořskou panu :´( PROSÍM, pokud budete podnikat nějaké kroky k získání platby zpět, určitě se připojím!
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (Katka.H) ID 97928 (21. 12. 2011, 22:05)
(hello) Katko, já jsem naštěstí žádné peníze neposílala, protože mi ani neposlala podklady, jenom slibovala, že to do vánoc stihneme, takže jsem si říkala, že pak přepošle podklady a pošle, ale opravdu toto jsem tady taky nezažila, je mi z toho úplně zle, zkažené vánoce. Tak doufám, že aspoň Vám penízky vrátí - přeji Vám pevné nervy a krásné prožití svátků vánočních Katka
ODPOVĚDĚT
Soňa H. (husmanka) ID 71343 , mimibazar.cz/husmanka (upraveno 23. 12. 2011, 15:52)
I já se připojuji svůj balíček jsem nakonec dostala,ale bez dokladu který jsem žádala a paní se už neozývá!!!
ODPOVĚDĚT
Jana H. (Janaula) ID 18010 , mimibazar.cz/janaula (19. 12. 2011, 22:22)
I já se musím připojit k negativnímu hodnocení.
I když zboží více jak po třech týdnech dorazilo, k paní prodávající se již vracet nebudu.
ODPOVĚDĚT
Lucie E. (lucie230) ID 248047 , mimibazar.cz/lucie230 (upraveno 23. 12. 2011, 14:09)
Dobrý den všem, neznáte někdo jméno a adresu této paní? Děkuji
ODPOVĚDĚT
Eva F. (fevaf) ID 234227 , mimibazar.cz/fevaf (19. 12. 2011, 21:05)
2.12. jsem zaplatila objednávku, balík zatím nedorazil....vzhledem k předchozím hodnocením se ani moc nedivím.....TUTO OBCHODNICI NEDOPORUČUJI, POKUD POTŘEBUJETE ZBOŽÍ DLE JEJICH PODMÍNEK DO 10 DNŮ, TAK TO NEDODRŽÍ!!!!
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (19. 12. 2011, 21:35)
Takže na vysvětlenou...s paní je opravdu velmi těžká domluva,dovede pouze urážet,psát o vietnamských šuntech atd..A hlavně jste objednávku stornovala!!
ODPOVĚDĚT
Eva F. (fevaf) ID 234227 , mimibazar.cz/fevaf (upraveno 20. 12. 2011, 10:48)
Nevím s kým jste si mi spletla, já Vás neurážela,jistě řešíte hodně nespokojených zákazníků.Vzhledem k hodnocení dalších vašich nespokojených zákazníků, je jasné že je s vámi špatná domluva.Nejsem sama, a moje chyba, že jsem se na VAŠE ŠPATNÉ HODNOCENÍ NEPODÍVALA PŘED OBJEDNÁVKOU.NIKDY VÍCE,Nevím, kdo u vás objednávku stornoval, já Vás prosila o zaslání do Vánoc,pokud to nezvládnete, tak aby jste mi vrátila peníze.Pokud považujete objednávku za stornovanou,kdy hodláte vrátit peníze ?????
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (20. 12. 2011, 13:33)
Myslím si,že se domluvím s každým.Ale opravdu u Vás je vše každou chvilku jinak...napřed Vám vysvětlím,jak je to s odesláním,vzápětí od nás chcete slevu za nedodržení podmínek...ač k žádnému nedodržení nedošlo.Chápu jiné maminky u kterým opravdu došlo ke zdržení a píši a jsou naštvané právem.Ale ve vašem případě bylo vše v pořádku.Dne 14.12 jste napsala,že chcete vrátit peníze.Tak pokud toto někdo napíše,tak to beru tak,že objednávku ruší.V
ODPOVĚDĚT
Eva F. (fevaf) ID 234227 , mimibazar.cz/fevaf (20. 12. 2011, 14:20)
Nepíšete pravdu, o zrušení Vás nikdo nežádal, naopak jsem Vás prosila o zaslání balíčku do Vánoc, pravděpodobně jste si mi spletla. Psala jsem, že pokud nebudete schopná dodržet podmínky a poslat balík do 10 dnů podle vašich podmínek, že si přeji slevu, nebo vrácení peněz,abych hračky koupila jinde a včas. Na to jste nereagovala, ŽE JSTE SE ROZHODLA PRO ZRUŠENÍ, JSTE MI MĚLA NAPSAT, NEPOSLALA JSTE BALÍK, ANI NEVRÁTILA PENÍZE!!!!!!!! TAK SE SLUŠNÝ OBCHODNÍK NECHOVÁ..
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (20. 12. 2011, 18:49)
Tak ještě naposledy,prosím přečtěte si co jste mě napsala...mám to uložené a Vy taky,protože stále navazujeme...a je to tam jasně napsáno.Určitě jsem si Vás nespletla.
ODPOVĚDĚT
Eva F. (fevaf) ID 234227 , mimibazar.cz/fevaf (upraveno 20. 12. 2011, 21:11)
KDY JSTE MI VRÁTILA PENÍZE ? RÁDA BYCH KOUPILA DÁRKY U SPOLEHLIVÉHO PRODEJCE.Prosím Vás o přečtení znova a pozorně naší korespondenci ze 14.12. když jsem se připomínala, jestli už je balík na cestě, po úhradě 2.12. Přeposílám vám to do mailu, aby jste byla v obraze, a konečně uznala, že jste to nezvládla, a uvedla vše do pořádku. TÍMTO KONČÍM S VAŠÍ NESMYSLNOU KOMUNIKACÍ, TOHLE JE POD MOJI ÚROVEŇ. POŽADUJI INFO, KDY A KAM JSTE VRÁTILA MOJE PENÍZE.
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Krsja) ID 23105 (16. 12. 2011, 4:36)
Dobrý den,
vysvětlení, že balík se zbožím (objednaným snad před dvěma měsíci) přejel zaměstnanec expediční firmy bych ještě jakž takž pochopila, nicméně již před osmi dny jste mě ujišťovala, že mi vrátíte peníze a ty nikde!!!
Tedy: tento obchod nedoporučuji a Vás, paní Míšo, upozorňuji, že pokud nebudu mít peníze do středy na účtě, vyvodím pro Vás velmi nepříjemné důsledky. Mgr. J. Kršková, Ph.D.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (16. 12. 2011, 8:26)
Dobrý den,platbu máte odeslánu.Platba je vždy vrácena v lhůtě 14dnů,jak je uvedeno.
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Krsja) ID 23105 (17. 12. 2011, 15:34)
Do středy je to 16 dní, takže máte rezervu. Nicméně jste mohla jednat hned, jak jste zjistila, že je balík znehodnocen a bylo jasné, že objednávka tímto padá. Jde jednoznačně o storno objednávky z Vaší strany, nikoliv z mé, i když jsem se den po oznámení zničení zásilky ptala na možnost znovunaskladnění- psala jste, že jedete do skaldu a dáte vědět, nedala jste!

Pro ostatní shrnuji průběh našeho "obchůdku":
Objdenávala jsem v prvním listopadovém t
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Krsja) ID 23105 (22. 12. 2011, 6:52)
Tak kde jsou ty peníze??? Do dnešního dne nic na účtě není!J.Kršková
ODPOVĚDĚT
Monika B. (kluci0308) ID 166106 , mimibazar.cz/kluci0308 (14. 1. 2012, 21:45)
Hmmm....vidím, že paní používá stále stejné výmluvy.....já dopadla stejně, také mi balík "přejeli" ....nakonec poslala 2 věci ze tří, ale peníze za vulkán nikde dodnes....od 28.11.!! Hned píšu na mail ohledně trestního oznámení...zloděje podporovat nebudu :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katkapa) ID 80684 (upraveno 14. 12. 2011, 11:04)
Já také bohužel tento obchod nemůžu doporučit. Paní Míša odpovídá na všechny maily od začátku mé objednávky, z toho důvodu jim nemůžu nic vytknout. Ale... Objednala jsem u této firmy MOŘSKOU PANNU dne 27.11. s dodací lhůtou 10 dní... Podruhé jsem ji objednávala 5.12. a tentýž den jsem se dotazovala pí Míši, kdy je dodají viz kopie z mailové korespondcence:
Od:
mimixxxx.zk@seznam.cz
Předmět:
Re: Barbie - Svítící mořská panna
Datum:
5.12. 201
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katkapa) ID 80684 (14. 12. 2011, 10:50)
Zasílám podklady k uhrazení.182462xxxxx0600 VS 510512
poštovné 73,-Kč
celková cena 510+73=583,-Kč s pozdravem MíšaOdesílat budeme do 7prac.dnů,aby stihlo včas přijít.
Tento termín je dle mého mínění dnes, proto jsem paní Míšu prosila, až panenku odešle o podací číšlo. Paní Míša však panenku nemá, já jsem prý ji špatně pochopila a termín dodání vlastně nezná - věří, že do Vánoc se to stihne. Paní Míša mi sama objednávku stornovala a vrátí pení
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katkapa) ID 80684 (14. 12. 2011, 10:52)
ze v zákonné lhůtě 14 dní. (N) (N) (N) (N) V případě zájmu mohu přeposlat celou korespondenci s Míšou.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (14. 12. 2011, 11:09)
A ještě dodatek...nenapsala jsem Vám,že termín neznám..píšete a kopírujete pouze to,co se Vám hodí,aby to vypadalo a bylo tak,že vás vlastně chceme okrást!!Napsala jsem Vám,že dle minulé várky přišlo do 7dnů+-.A stornovala jsem Vám to proto,protože nás vlastně už dopředu považujete za podvodníky.A píšete dost nepříjemné emaily.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katkapa) ID 80684 (14. 12. 2011, 11:13)
Myslím, že všechny maminky, které u Vás panenky objednaly budou vděčné, když jim sem vložítě přesný termín dodání mořských pann, když ho tedy znáte. +o( Dále s Vámi nemám co řešit, jedině pak to, až když peníze nebudou navráceny dle Vašich podmínek prodeje.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (14. 12. 2011, 11:18)
Z žádnou maminkou problém nemám,všechny jsou informovány a vědí co a jak,všechny inzerát pochopily a vědí,že je zboží na cestě.Jen u Vás to tak bohužel není,ač jsem Vám to psala.Neřeknu půl slova,kdybych neuvedla vše v inzerátu,nepsala o tom,nebo Vám uvedla,že mám zboží na skladě...ale pokud je uvedeno,napíši to,že je na cestě...tak opravdu nevím,proč toto vaše jednání.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katkapa) ID 80684 (14. 12. 2011, 11:35)
Informovala jste mne o tomto 27.11. zboží s dodací lhůtou 10 dní - to bylo tedy kdy?! Další informace od Vás 5.12. - zboží budeme odesílat do 7 prac. dnů, aby se to včas stihlo... To je kdy?! Další informace jsem od Vás obdržela včera a dnes - po tom co jsem se od Vás chtěla podací číslo až panenku odešlete. 8-|
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (14. 12. 2011, 11:58)
Vy mě pořád,ale nerozumíte....já psala,že nám zboží dorazí dle zkušenosti z minulé várky do 7dnů cca.A potom budeme odesílat do 7dnů,tak aby to vše včas došlo do vánoc.
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katkapa) ID 80684 (14. 12. 2011, 12:09)
Já vás chápu... O tom, že 7 dnů bude ještě trvat než zboží dojde a dalších 7 dnů než ho odešlete - jste mne informovala včera po tom co jsem kontaktovala já Vás. 5.12. text mého mailu: Ano,muj zajem trva. Muzete mi prosim pisnout podklady a info,kdy panenku budete odesílat? Vaše okamžitá odpověď: Zasílám podklady k uhrazní 182462xxxx0600 VS 510512 poštovné 73,-Kč celková cena 510+73=583,-Kč s pozdravem Míša Odesílat budeme do 7prac.dnů,aby stihlo včas přij
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (katkapa) ID 80684 (14. 12. 2011, 12:10)
příjít. To je CELÁ KOPIE!
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (14. 12. 2011, 10:59)
Tak na vysvětlenou...už při prvním inzerátu bylo uvedeno,že je zboží na objednání..při druhém,že je zboží na cestě a dle minulé várky je zkušenost,že zboží přišlo do 7dnů.Paní jsem napsala,že my zboží odesíláme do 7dnů,tak jak máme uvedeno v podm.prodeje...paní si to bohužel vyložila úplně jinak.Přitom jsem ji vše vysvětlila a o průběhu informovala.Jsme rádi,že se podařilo zboží zajistit,u nás je vyprodáno a bohužel ze zahraničí dodání trvá
ODPOVĚDĚT
Pavla M. (adámek a tomík) ID 278533 , mimibazar.cz/adamekatomik (13. 12. 2011, 11:05)
Také se připojuji s negativním hodnocením. Už 14 dní čekám na své zboží, pak paní psala, že je už dávno odeslané a že za poštu nemůže, když zboží nedodá. Po opakovaných urgencí jsem žádala podací číslo z pošty a najednou mě paní píše, že to posílala přes spediční firmu a že zjišťuje co je s balíčkem. Prý byl balíček poškozen a sjedná nápravu. Ale to zjistila až po 14 dnech? NEDOPORUČUJI
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (13. 12. 2011, 11:11)
Poškození balíku jsem Vám v emailu vysvětlila.Bohužel při přepravě se i toto stává.
ODPOVĚDĚT
Pavla M. (adámek a tomík) ID 278533 , mimibazar.cz/adamekatomik (upraveno 15. 12. 2011, 20:48)
Dobrý den, tak mě dnes , po dlooouuuuhé čekací době , vysvětlování a opakovaných urgencích ,balík s garáží dorazil. Děkuji,Pavla
ODPOVĚDĚT
Miroslava S. (mirka116) ID 398844 (18. 11. 2011, 13:08)
Dobrý den,
chci se zeptat na svůj balíček VS 398844 v jakém je stavu (když jsem zboží objednávala, psala jste,že máte všechno skladem) , objednávka nebyla pro mě za malé peníze a zboží pořád nikde. Platba už byla hrazena 3.11.expresně, takže jste jí musela mít ihned na účtě. Pak jste mi e-mailem napsala, že zboží odešlete ve čtvrtek což mělo být 10.11., ale balíček pořád nikde. Zboží není jen pro mě, ale i mé kamarádky. Děkuji za info Mirka
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (18. 11. 2011, 19:56)
Dobrý den,o balíku jsem informovala vaši kamarádku,která mě psala,že nemáte přístup k PC.Zboží máte odesláno.Nevím proč píšete do hodnocení a nenapíšete si vzkaz nebo email
ODPOVĚDĚT
Leona K. (Leoklo) ID 97918 , mimibazar.cz/leoklo (9. 11. 2011, 9:56)
Penize byly odeslany 17.10 a hracka nedorazila doted. Pani argumentuje tím, ze jsem ji sama od sebe nenapsala adresu. Zaslala pouze číslo uctu a bohuzel nic jineho neresila, o adresu nezadala a ja žila v představěm že jsem ji zaškrtla v objednavce, jak běžně dělám. Ani po obdržení peněz ji zřejmě nenapadlo adresu chtít. Po urgencích zjistit co se dějě se zbožím, kdy mi oznamila, že nema adresu, jsem jí před 14 dny adresu vnutila a od te doby marne na zbozi cekala.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (9. 11. 2011, 12:08)
Vysvětlím..zboží objednáno 11.10,platbu paní jak píše odeslala 17.10,nám přišla 19.10 bez upozornění o zdržení platby.Adresu paní neuvedla...což je zřejmé z objednávky,to paní nemohla popřít.Byla kontaktována,ale prý ji nic nepřišlo.Paní jsme raději vrátili platbu zpět na účet,které tam má,protože bylo zaplaceno přímo na pobočce,ale paní prostě stále píše dosti ostré emaily...a uznání chyby nehrozí.
ODPOVĚDĚT
Marcela P. (Hanvoj 77) ID 183353 , mimibazar.cz/Hanvoj77 (7. 11. 2011, 22:20)
10,10,2011 jsem si objednala hračku,peníze byli připsány 12.10.2011 a hračka dorazila až dnes (N)
Když jsem psala 18,10 dotaz, kde je chyba. přišel mi pouze strohý mail "Dobrý den,zboží odchází ve čvrtek.
"
Hračka je v pořádku,ale komunikace či ochota žádná (comp)
Marcela
ODPOVĚDĚT
Helena K. (malinofka) ID 79700 (upraveno 4. 11. 2011, 11:17)
Musím bohužel vložit negativní hodnocení. Zboží objednáno a uhrazeno 14.10., za 11 dnů (25.10.) mi paní na urgenci napsala, že se omlouvá, že byla nemocná a balíček odešle. Za dalších 6 dnů (31.10.) přislíbila, že balíček zašle následující den - tzn. 1.11. Dnes jsem po dalších 4 dnech urgovala znovu - to již mi zaslala podací číslo balíčku, ale nebyl odeslán 1.11. jak bylo přislíbeno, ale až 3.11.Takže od platby do odeslání balíčku 20 dnů! A jako bonus přidala negativní hodnocení, že jsem špatný nakupující.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (4. 11. 2011, 11:29)
Ke zdržení v odeslání díky mé nemoci došlo o 4dny...Místo 5dnů bylo odesláno za 9dnů.Platba od Vás přišla 18.10 takže mělo být odesláno do 25.10 bohužel odešlo 2.11...omluvila jsem se Vám a vysvětlila,proč ke zdržení došlo.Počítáte i víkendy a svátek,ale to jak banky tak pošty nefungují.Ale ono to lépe vypadá napsat,že to trvalo 20dnů než napsat zdržení o 4dny..
ODPOVĚDĚT
Helena K. (malinofka) ID 79700 (upraveno 14. 11. 2011, 9:12)
Pro Vás to možná není žádná hrůza, ale já jsem to zboží objednávala zároveň s kamarádkou, před kterou teď vypadám dost nedůvěryhodně, když balík pořád nikde. Peníze mi dala 14.10. a 4.11. ještě nemá nic (N)
Tak balíček nakonec dorazil 10.11. - ovšem bez dokladu o koupi. Paní jsem psala mail, že bych chtěla doklad, zatím bez odpovědi. Tak uvidíme, jestli se dočkám :)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 72 (zobrazuje se 61-72) << předchozí 1, 2, 3, 4
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu