DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
Celkem: 79 (zobrazuje se 61-79)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
|
|
Gabriela K. (Atelier Pohoda)
ID 312899
, mimibazar.cz/atelierpohoda
(28. 1. 2013, 22:17)
|
Dobrý večer....neustále čekám na vrácení peněz...měla jste se na to podívat a pořád nic. G. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana P. (skopkova)
ID 255035
(14. 1. 2013, 9:18)
|
Se mnou paní Lenka také nekomunikuje. Mě obchod probíhá už od listopadu a pořád to nemám vyřešené. Zaslala jsem jí tuniku na výměnu a teď nemám ani tuniku ani peníze. Vy co si stěžujete, tak nedávejte pozitivní hodnocení, ta špatná tam pak od jiných zákaznic zaniknou a vypadá to, že je paní Lenka solidní, asi jen na někoho. Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana P. (adltka)
ID 117599
(14. 1. 2013, 20:56)
|
Omlouvám se,ale píši zde poprvé a nevěděla jsem, že hodnocení musím poopravit... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(30. 1. 2013, 19:57)
|
Dobrý večer, Hanko, celkem dlouho jsem čekala, zda své hodnocení upravíte, nenapsala jste totiž, že jste mi vrátila použitou tunika, která měla odstřižené všechny cedulky, reklamace mi z Desigualu byla zamítnuta a na latní náklady jsem Vám dodala náhradní tričko Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana B. (Fantagiro)
ID 286025
, mimibazar.cz/fantagiro
(3. 12. 2012, 10:34)
|
Přidávám se s negativním hodnocením....u paní jsem v půlce října objednala košili za cca 1400,-Kč s tím,že ji bude mít během 14 dní....od té doby nekomunikuje....psala jsem několikrát,vždy slušně,aby mi dala vědět,jak to s mojí objednávkou vypadá,poté již aby mi aspoň vrátila peníze....vůbec nereaguje.... negativních hodnocení má více i z dřívějška,jen jsou hůře mezi těmi kladnými viditelné....bohužel....teď se dívám,že jedna paní níže řeš |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ivana B. (Fantagiro)
ID 286025
, mimibazar.cz/fantagiro
(3. 12. 2012, 10:47)
|
í stejný problém jako já...dobře si svoji objednávku rozmyslete,chystám se kontaktovat administrátory,takhle se přeci prodávající nechová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie L. (majulka)
ID 17960
, mimibazar.cz/majulka
(upraveno 27. 2. 2013, 20:19)
|
Dobrý den, uspěla jste? mám stejný problém...... již vyřešeno - děkuji, paní Lenka mi vrátila peníze s velkou omluvou |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára K. (kapickaa)
ID 192046
, mimibazar.cz/kapickaa
(12. 11. 2012, 21:09)
|
Bohužel se ani já nemohu přidat s pozitivním hodnocením. Dokud u paní Lenky chcete zboží koupit, tak odepisuje a reaguje. Mě se dušovala, že není problém svetr od Desigualu vyměnit za větší či menší. Věděla, že peníze vrátit nechci, protože o svetr stojím. Bohužel, nereaguje. ani na mail, ani na vzkazy. Škoda jen, že celkový počet hodnocení skrývá tu řadu negativních. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva M. (evumalu)
ID 73826
, mimibazar.cz/evumalu
(23. 10. 2012, 20:43)
|
Lenko, před měsícem jsem si od Vás objednala šaty Desigual. Objednávku jste vzala. V průbehu minulého týdne jsem Vás dvakrát kontaktovala - zcela bez odpovědi. Vzhledem k tomu, že na šaty čekám, je tohle opravdu velmi nesympatické jednání. Když jsem od Vás objednávala poprvé boty Replay, poslala jste mi úplně jiný typ, podruhé jsem čekala o několik týdnů déle, než jste slíbila, a tohle je má třetí, a tedy hodně nevydařená objednávka. eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(23. 10. 2012, 21:03)
|
Evo, to se obávám, že došlo k velkému nedorozumění, já Vaši objednávku vůbec nemám vedenou |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radka B. (radkapom)
ID 245533
(8. 10. 2012, 18:00)
|
Já bohužel také nejsem spokojena s komunikací ani s dodržováním termínů, stále čekám na odezvu, zda mi bude vyměněna velikost sukně, kterou jsem si neobjednala! Radka ![*-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/25.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka M. (foglik)
ID 117199
, mimibazar.cz/foglik
(18. 9. 2012, 20:03)
|
Lenko, já bohužel spokojená nejsem nejenom, že objednané zboží trvalo místo 14 dnů měsíc tak i velikost přišla špatná.Lenku jsem bohužel musela stále uhánět .Sama mi vědět nedala a i na to že přišla i jiná velikost mikči na to už ani nereagovala! Já nedoporučuji . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kamila S. (Kamik76)
ID 389290
(8. 8. 2012, 12:51)
|
Dobry den,musim bohužel napsat,že dva měsice mam objednane sandaly Replay a stale nic, neberete mi telefon a nereagujete na sms, byla bych rada, kdyby jste byla fer obchodnice a ozvala se. ![:-(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/5.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(9. 8. 2012, 6:05)
|
Kamilo, myslím, že už to spolu máme vyřešené....bohužel jsem přes den v práci, proto je i doba na vyřizování telefonátů až od 15.00 Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea P. (Amazonka)
ID 2676
, mimibazar.cz/amazonka
(9. 7. 2012, 9:03)
|
Milá Lenko, nevím co se děje, jelikož jsem u Vás již několikrát nakupovala a vše bylo v pořádku. Teď ale nejsem vůbec spokojená. Dne 17.6. jsem si u Vás objednala a zaplatila nazouváky, které měly být skladem. Potřebovala jsem je na dovolenou. Do dnešního dne balíček nepřišel. A nejhorší na tom je, že vůbec nekomunikujete, psala jsem Vám již 3 maily a nic. Žádám Vás o zprávu, kde se nachází můj balíček nebo o navrácení peněz. Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(9. 7. 2012, 16:51)
|
Andri, vysvětlení jsem písla mailem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie Z. (rewqa)
ID 23244
(1. 7. 2012, 21:05)
|
Koncem května objednané tričko za 650 Kč + poštovné. Dnes 1.7. a tričko stále nemám, paní jej stále inzeruje, na upomínací maily nereaguje. Lucie Zelenková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(9. 7. 2012, 16:52)
|
Lucko, platba už byla dávno vrácena na účet |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie S. (Armandíková)
ID 84598
, mimibazar.cz/armandikova
(6. 6. 2012, 21:55)
|
Měsíc objednané zboží - na 2x , protože to na poprvé pani zapomněla objednat, stále nic nemám- žádná komunikace, pani nereaguje - já psala snad minimálně 10x - zkrátka - to by jeden b... ![:-o](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/6.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(7. 6. 2012, 12:20)
|
Dobrý den, Lucie, Vám se moc omlouvám, chyba byla poprvé na mojí straně, teď mi bohužel nastaly komplikace s přepravou, které jsem řešila a už i vyřešila,ale bohužel jsem je nemohla ovlivnit, jen se Vám nemohu dovolat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Šárka Š. (Čárka)
ID 47797
, mimibazar.cz/carka
(11. 5. 2012, 8:22)
|
Paní Lenku, NEDOPORUČUJI!!! Měsíc a půl objednané zboží, které nakonec není. Neraguje na meily, komunikace na bodu mrazu!!! Šárka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna M. (matkr)
ID 164655
(8. 5. 2012, 7:16)
|
20.4.poslany penize za zelenou mikinu chilli... Dnes nemam ani penize ani mikinu a pani nereaguje na moje vyzvy!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(8. 5. 2012, 13:53)
|
Kristýno, mikina byla odeslána minulý týden |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michal P. (Perna)
ID 22692
, mimibazar.cz/perna
(7. 3. 2012, 7:42)
|
Bohužel tento obchod nedoporučuji 10.2. Paní sice bere objednávky, ale to je tak všechno Nejvíce mi vadí nekomunikativnost a hraní na mrtvého brouka. Jediná pozitivní věc je, že paní nechce peníze předem. Chudějová Renata |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 224236
(21. 11. 2011, 10:55)
|
Naprosto otřesné jednání, jaké jsem tu ještě nezažíla. Víc jak dva týdny paní uháním o sněhule, které tu nabízí a aktualizuje denně. Na zprávy, dotazy a urgence vůbec neodpovídá, jako by neexistovala. Zajímavé, že boty paní stále nabízí, jak vidno dle komentářů dokonce i komunikuje s ostatními. Z nějakého záhadného důvodu nechce čas od času něco prodat (soudím dle dalších negativů, které paní má) a to mi prostě rozum nebere. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(21. 11. 2011, 16:11)
|
Dobrý den, pani, Emilie, pokud vím, tak jsem s Vámi komunikovala a psala, že sněhule momentálně nejsou a že Vám dám vědět pokud budou a ve Vámi žádané velikosti už je delší dobu neinzeruji, ale ano, uzvávám, měla jsem Vám dát vědět, že už sněhule nejsou, omlouvám se Vám. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radka K. (madamme)
ID 216916
(24. 10. 2011, 9:38)
|
Nemohu udělit dobré hodnocení asi 5x jsem paní žádala o koupi džín co má v nabídce skoro za 2000kč a žádná odpovet .Tak nechápu asi nemá zájem prodávat ![(N)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/46.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka Kročilová (lenulinek.)
ID 2953
, mimibazar.cz/lenulinek
(24. 10. 2011, 16:34)
|
Dobrý den, paní Radko, omlouvám se, chyba byla na mojí straně, bohužel džíny už byly vyprodány, jen jsem Vám zapomněla odepsat, že už nejsou Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karolína Š. (Kajda12)
ID 6960
, mimibazar.cz/kajda12
(29. 1. 2011, 18:00)
|
Chtěla jsem si koupit boty, žádala jsem o pomoc při výběru velikosti, paní Lenka se vůbec neozvala, přesto, že byla přihlášená. Podle mého - NESPOLEHLIVÝ PRODEJCE!!!! Karolína ![+o(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/21.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Adéla H. (AdeHa)
ID 220214
(6. 2. 2011, 18:21)
|
Mám s paní podobnou zkušenost .Chtěla jsem pro syna sněhule z nextu a potřebovala jsem taktéž poradit při výběru velikosti.Vůbec nekomunikovala,nechtěla jsem jí psaát neg.hodnocení,napsala jsem jí do zpráv,že jsem nespokojená,Ale jak jsem prošla její hodnocení je nás víc...za mě nedoporučuji ![(N)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/46.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla F. (michy)
ID 5598
, mimibazar.cz/michy
(11. 11. 2010, 11:37)
|
Mizerná komunikace , nespolehlivost , hra na mrtvého brouka . 16.10. jste mi potvrdila objednávku žlutých tenisek Replay (ještě dnes je máte v nabídce). Peníze jste nechtěla. Na moje dotazy ohledně placení a dodání nereagujete, přihlášená jste často. Vaše chování je nestandartní a neprofesionální. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 3551
(20. 3. 2008, 19:22)
|
Děkujeme paní Lence za krááásná tričenka Příjemný obchůdek, milá komunikace, těšíme se zase na další obchůdek.Ala a Madla ![(mamca)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/89.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 79 (zobrazuje se 61-79)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4
|