Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953

ÚČET BYL POZASTAVEN
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953
mimibazar.cz/lenulinek
Oblast: Uherský Brod
Ověřená adresa
Registrace: 7. 6. 2005
Naposledy: 16. 12. 2013, 16:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3315
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 79 negativních hodnocení
Celkem: 79 (zobrazuje se 61-79) << předchozí 1, 2, 3, 4
Gabriela K. (Atelier Pohoda) ID 312899 , mimibazar.cz/atelierpohoda (28. 1. 2013, 22:17)
Dobrý večer....neustále čekám na vrácení peněz...měla jste se na to podívat
a pořád nic. G.
ODPOVĚDĚT
Hana P. (skopkova) ID 255035 (14. 1. 2013, 9:18)
Se mnou paní Lenka také nekomunikuje. Mě obchod probíhá už od listopadu a pořád to nemám vyřešené. Zaslala jsem jí tuniku na výměnu a teď nemám ani tuniku ani peníze. Vy co si stěžujete, tak nedávejte pozitivní hodnocení, ta špatná tam pak od jiných zákaznic zaniknou a vypadá to, že je paní Lenka solidní, asi jen na někoho. Hanka
ODPOVĚDĚT
Jana P. (adltka) ID 117599 (14. 1. 2013, 20:56)
Omlouvám se,ale píši zde poprvé a nevěděla jsem, že hodnocení musím poopravit...
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (30. 1. 2013, 19:57)
Dobrý večer, Hanko,
celkem dlouho jsem čekala, zda své hodnocení upravíte, nenapsala jste totiž, že jste mi vrátila použitou tunika, která měla odstřižené všechny cedulky, reklamace mi z Desigualu byla zamítnuta a na latní náklady jsem Vám dodala náhradní tričko
Lenka
ODPOVĚDĚT
Ivana B. (Fantagiro) ID 286025 , mimibazar.cz/fantagiro (3. 12. 2012, 10:34)
Přidávám se s negativním hodnocením....u paní jsem v půlce října objednala košili za cca 1400,-Kč s tím,že ji bude mít během 14 dní....od té doby nekomunikuje....psala jsem několikrát,vždy slušně,aby mi dala vědět,jak to s mojí objednávkou vypadá,poté již aby mi aspoň vrátila peníze....vůbec nereaguje.... negativních hodnocení má více i z dřívějška,jen jsou hůře mezi těmi kladnými viditelné....bohužel....teď se dívám,že jedna paní níže řeš
ODPOVĚDĚT
Ivana B. (Fantagiro) ID 286025 , mimibazar.cz/fantagiro (3. 12. 2012, 10:47)
í stejný problém jako já...dobře si svoji objednávku rozmyslete,chystám se kontaktovat administrátory,takhle se přeci prodávající nechová
ODPOVĚDĚT
Marie L. (majulka) ID 17960 , mimibazar.cz/majulka (upraveno 27. 2. 2013, 20:19)
Dobrý den, uspěla jste? mám stejný problém...... již vyřešeno - děkuji, paní Lenka mi vrátila peníze s velkou omluvou
ODPOVĚDĚT
Klára K. (kapickaa) ID 192046 , mimibazar.cz/kapickaa (12. 11. 2012, 21:09)
Bohužel se ani já nemohu přidat s pozitivním hodnocením. :-( Dokud u paní Lenky chcete zboží koupit, tak odepisuje a reaguje. Mě se dušovala, že není problém svetr od Desigualu vyměnit za větší či menší. Věděla, že peníze vrátit nechci, protože o svetr stojím. Bohužel, nereaguje. (N) ani na mail, ani na vzkazy. Škoda jen, že celkový počet hodnocení skrývá tu řadu negativních.
ODPOVĚDĚT
Eva M. (evumalu) ID 73826 , mimibazar.cz/evumalu (23. 10. 2012, 20:43)
Lenko, před měsícem jsem si od Vás objednala šaty Desigual. Objednávku jste vzala. V průbehu minulého týdne jsem Vás dvakrát kontaktovala - zcela bez odpovědi. Vzhledem k tomu, že na šaty čekám, je tohle opravdu velmi nesympatické jednání. Když jsem od Vás objednávala poprvé boty Replay, poslala jste mi úplně jiný typ, podruhé jsem čekala o několik týdnů déle, než jste slíbila, a tohle je má třetí, a tedy hodně nevydařená objednávka. eva
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (23. 10. 2012, 21:03)
Evo, to se obávám, že došlo k velkému nedorozumění, já Vaši objednávku vůbec nemám vedenou
ODPOVĚDĚT
Radka B. (radkapom) ID 245533 (8. 10. 2012, 18:00)
Já bohužel také nejsem spokojena s komunikací ani s dodržováním termínů, stále čekám na odezvu, zda mi bude vyměněna velikost sukně, kterou jsem si neobjednala! Radka *-)
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (foglik) ID 117199 , mimibazar.cz/foglik (18. 9. 2012, 20:03)
Lenko, já bohužel spokojená nejsem nejenom, že objednané zboží trvalo místo 14 dnů měsíc tak i velikost přišla špatná.Lenku jsem bohužel musela stále uhánět .Sama mi vědět nedala a i na to že přišla i jiná velikost mikči na to už ani nereagovala! Já nedoporučuji (N).
ODPOVĚDĚT
Kamila S. (Kamik76) ID 389290 (8. 8. 2012, 12:51)
Dobry den,musim bohužel napsat,že dva měsice mam objednane sandaly Replay a stale nic, neberete mi telefon a nereagujete na sms, byla bych rada, kdyby jste byla fer obchodnice a ozvala se. :-(
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (9. 8. 2012, 6:05)
Kamilo, myslím, že už to spolu máme vyřešené....bohužel jsem přes den v práci, proto je i doba na vyřizování telefonátů až od 15.00
Lenka
ODPOVĚDĚT
Andrea P. (Amazonka) ID 2676 , mimibazar.cz/amazonka (9. 7. 2012, 9:03)
Milá Lenko, nevím co se děje, jelikož jsem u Vás již několikrát nakupovala a vše bylo v pořádku. Teď ale nejsem vůbec spokojená. Dne 17.6. jsem si u Vás objednala a zaplatila nazouváky, které měly být skladem. Potřebovala jsem je na dovolenou. Do dnešního dne balíček nepřišel. A nejhorší na tom je, že vůbec nekomunikujete, psala jsem Vám již 3 maily a nic. Žádám Vás o zprávu, kde se nachází můj balíček nebo o navrácení peněz. Andrea
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (9. 7. 2012, 16:51)
Andri, vysvětlení jsem písla mailem
ODPOVĚDĚT
Lucie Z. (rewqa) ID 23244 (1. 7. 2012, 21:05)
Koncem května objednané tričko za 650 Kč + poštovné. Dnes 1.7. a tričko stále nemám, paní jej stále inzeruje, na upomínací maily nereaguje. Lucie Zelenková
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (9. 7. 2012, 16:52)
Lucko, platba už byla dávno vrácena na účet
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (Armandíková) ID 84598 , mimibazar.cz/armandikova (6. 6. 2012, 21:55)
Měsíc objednané zboží - na 2x , protože to na poprvé pani zapomněla objednat, stále nic nemám- žádná komunikace, pani nereaguje - já psala snad minimálně 10x - zkrátka - to by jeden b... :-@ 8-| :-o
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (7. 6. 2012, 12:20)
Dobrý den, Lucie,
Vám se moc omlouvám, chyba byla poprvé na mojí straně, teď mi bohužel nastaly komplikace s přepravou, které jsem řešila a už i vyřešila,ale bohužel jsem je nemohla ovlivnit, jen se Vám nemohu dovolat.
ODPOVĚDĚT
Šárka Š. (Čárka) ID 47797 , mimibazar.cz/carka (11. 5. 2012, 8:22)
Paní Lenku,
NEDOPORUČUJI!!! (N) (N) (N)
Měsíc a půl objednané zboží, které nakonec není. :-( :-( :-(
Neraguje na meily, komunikace na bodu mrazu!!! *-) *-) *-)
Šárka
ODPOVĚDĚT
Kristýna M. (matkr) ID 164655 (8. 5. 2012, 7:16)
20.4.poslany penize za zelenou mikinu chilli... Dnes nemam ani penize ani mikinu a pani nereaguje na moje vyzvy!!!
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (8. 5. 2012, 13:53)
Kristýno, mikina byla odeslána minulý týden
ODPOVĚDĚT
Michal P. (Perna) ID 22692 , mimibazar.cz/perna (7. 3. 2012, 7:42)
Bohužel tento obchod nedoporučuji (N) (N) (N) (N) 10.2. Paní sice bere objednávky, ale to je tak všechno (N) (N) Nejvíce mi vadí nekomunikativnost a hraní na mrtvého brouka. Jediná pozitivní věc je, že paní nechce peníze předem. Chudějová Renata
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 224236 (21. 11. 2011, 10:55)
Naprosto otřesné jednání, jaké jsem tu ještě nezažíla. Víc jak dva týdny paní uháním o sněhule, které tu nabízí a aktualizuje denně. Na zprávy, dotazy a urgence vůbec neodpovídá, jako by neexistovala. Zajímavé, že boty paní stále nabízí, jak vidno dle komentářů dokonce i komunikuje s ostatními. Z nějakého záhadného důvodu nechce čas od času něco prodat (soudím dle dalších negativů, které paní má) a to mi prostě rozum nebere.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (21. 11. 2011, 16:11)
Dobrý den, pani, Emilie,
pokud vím, tak jsem s Vámi komunikovala a psala, že sněhule momentálně nejsou a že Vám dám vědět pokud budou a ve Vámi žádané velikosti už je delší dobu neinzeruji, ale ano, uzvávám, měla jsem Vám dát vědět, že už sněhule nejsou, omlouvám se Vám.

Lenka
ODPOVĚDĚT
Radka K. (madamme) ID 216916 (24. 10. 2011, 9:38)
Nemohu udělit dobré hodnocení asi 5x jsem paní žádala o koupi džín co má v nabídce skoro za 2000kč a žádná odpovet .Tak nechápu asi nemá zájem prodávat (N)
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (24. 10. 2011, 16:34)
Dobrý den, paní Radko,
omlouvám se, chyba byla na mojí straně, bohužel džíny už byly vyprodány, jen jsem Vám zapomněla odepsat, že už nejsou

Lenka
ODPOVĚDĚT
Karolína Š. (Kajda12) ID 6960 , mimibazar.cz/kajda12 (29. 1. 2011, 18:00)
Chtěla jsem si koupit boty, žádala jsem o pomoc při výběru velikosti, paní Lenka se vůbec neozvala, přesto, že byla přihlášená. Podle mého - NESPOLEHLIVÝ PRODEJCE!!!!
Karolína +o(
ODPOVĚDĚT
Adéla H. (AdeHa) ID 220214 (6. 2. 2011, 18:21)
Mám s paní podobnou zkušenost (N) (N) (N).Chtěla jsem pro syna sněhule z nextu a potřebovala jsem taktéž poradit při výběru velikosti.Vůbec nekomunikovala,nechtěla jsem jí psaát neg.hodnocení,napsala jsem jí do zpráv,že jsem nespokojená,Ale jak jsem prošla její hodnocení je nás víc...za mě nedoporučuji (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavla F. (michy) ID 5598 , mimibazar.cz/michy (11. 11. 2010, 11:37)
+o(Mizerná komunikace +o(, nespolehlivost +o(, hra na mrtvého brouka +o(. 16.10. jste mi potvrdila objednávku žlutých tenisek Replay (ještě dnes je máte v nabídce). Peníze jste nechtěla. Na moje dotazy ohledně placení a dodání nereagujete, přihlášená jste často. Vaše chování je nestandartní a neprofesionální.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 3551 (20. 3. 2008, 19:22)
Děkujeme paní Lence za krááásná tričenka (F) :-p (F) :-p (F) :-p Příjemný obchůdek, milá komunikace, těšíme se zase na další obchůdek.Ala a Madla (flower) (N) (flower) (flower) (child3) (flower) (flower) (flower) (flower) (mamca)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 79 (zobrazuje se 61-79) << předchozí 1, 2, 3, 4
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu