Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Petr V. (kidszone) ID 230031

ÚČET BYL POZASTAVEN
Petr V. (kidszone) ID 230031
mimibazar.cz/kidszone
Oblast: Olomouc
Registrace: 1. 7. 2009
Naposledy: 24. 8. 2012, 9:11
Aktualizace: 23. 8. 2012, 19:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74892649
HODNOCENÍ 1279
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
MAMINKY, PROSÍM, ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE!!! PŘEDEJDEME TAK ZBYTEČNÝM NESROVNALOSTEM S OBJEDNÁVKAMI :-) DĚKUJI!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 76 negativních hodnocení
Celkem: 76 (zobrazuje se 61-76) << předchozí 1, 2, 3, 4
Marketa R. (pegyssa) ID 180346 (2. 1. 2012, 21:25)
:-@ Tohoto obchodnika N E D O P O R U C U J I! :-@
Podle ostatnich hodnoceni je videt, ze nejsem sama...
Vice jak 3 tydny jsem cekala na zbozi, ktere nakonec nedorazilo a pres 7 tydnu jsem cekala na vraceni penez!

OK - dořešil - peníze vráceny. Helpdesk MMB
ODPOVĚDĚT
petra b. (midicka) ID 223171 , mimibazar.cz/midicka (2. 1. 2012, 9:29)
Dobry den penize mi stale od vas jeste neprisly psaly jste ze poslete 27.12. a nic do dnes neprislo na email nereragujete uz to trva moc dlouho Bradova :-(
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (2. 1. 2012, 12:04)
Dobrý den paní Petro,

žádný email mi od vás nepřišel, naposled 22.12.
Peníze za nedodané zboží máte na účtu.
Petr.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:59)
PLATBA VRÁCENA 2.1.2012.
ODPOVĚDĚT
Veronika J. (Vergi) ID 279659 (1. 1. 2012, 21:59)
Už je to více jak 2 měsíce co jsem si objednala dárek k Vánocům,do poslední chvíle jsem věřila že dorazí včas ale nic.Neustále ujištujete zákazníka s tím že zboží dodáte ale zatím skutek utek.Na email ohledně vrácení peněz mi také dosud nebylo odpovězeno.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (2. 1. 2012, 11:31)
Paní Veroniko, na všechny emaily jsme vám odpověděli a stále čekáme na zaslání vašeho čísla účtu.
Jakmile pošlete, peníze vám budou vráceny.
Petr.
ODPOVĚDĚT
Veronika J. (Vergi) ID 279659 (2. 1. 2012, 14:10)
Přeposlala jsem Vám email který jsem Vám odeslala již před Vánocemi 23.12.2011,kde jsem Vás požádala o vrácení peněz a uvedla číslo účtu.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (2. 1. 2012, 15:36)
Děkuji, bohužel nám nic nedorazilo, až teď.
Peníze už jsou tedy na cestě k vám.
Petr.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 22:00)
PLATBA VRÁCENA 2.1.2011.
ODPOVĚDĚT
Veronika J. (Vergi) ID 279659 (4. 1. 2012, 12:46)
peníze zatím nedorazili......

OK - dořešil - peníze vráceny - Hepldesk MMB
ODPOVĚDĚT
Stanislava H. (krieger) ID 145103 , mimibazar.cz/krieger (1. 1. 2012, 20:55)
Dne 24.11. jsem objednala růžového usínáčka FP, který měl být skladem. Peníze jsem na účet prodejce odeslala hned 26.11. a od té doby ticho po pěšině. Dne 15.12. jsem se na svůj dotaz dozvěděla, že zboží není a není jisté, jestli do Vánoc bude. Obejdnávku jsem ihned stornovala a požadovala navrácení peněz zpět na účet. Bohužel stále nepřišly :-(
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (2. 1. 2012, 11:25)
Dobrý den paní Stanislavo, již dvakrát jsme vás žádali o vaše číslo účtu, dodnes jste nám ho neposlala, takže hned jak pošlete, pošleme my vám peníze.
Děkuji, Petr.
ODPOVĚDĚT
Stanislava H. (krieger) ID 145103 , mimibazar.cz/krieger (2. 1. 2012, 12:38)
E-mail s číslem účtu jsem odesílala již dvakrát. Právě jsem tak tedy učinila znova.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (2. 1. 2012, 15:36)
Děkuji, penízky za Usínáčka vám hned byly odeslány.
Petr.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:58)
PLATBA VRÁCENA 2.1.2012.
ODPOVĚDĚT
Lenka R. (roktiv) ID 317297 (1. 1. 2012, 20:20)
(N)Též se přidávám k negativní hodnocením a k chování prodejce či zastupci :-|.Moje zboží je zaplacené od 15.11.2011 a stále nic nepřišlo do 16.12.Tak jsem objednávku zrušila a bylo mě mailem řečeno,že by chtěli vyřídit poslání mých peněz do konce roku 2011 anebo mají 30dní na vyřízení.Ani za 14dní mi nepřišlo žádné vyjádření co a jak.Podle toho co tu čtu to bude déle.Znám ochotnější,rychlejší firmy i prodejce na MIMIBAZARKU.Vůbec NEDOPORUČIJ
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (2. 1. 2012, 11:22)
Dobrý den paní Lenko,
peníze vám byly odeslány dnes, máte stejnou banku, tak už je máte na účtu.
Omlouvám se za zdržení a komplikace.
Petr.
ODPOVĚDĚT
Lenka R. (roktiv) ID 317297 (2. 1. 2012, 17:06)
Proč tu nenapíšete co jste mi poslali na mail????No serióznost natož slušnost z vás všech nesrší. (smich)No aby jsme se nesetkali,tak vy by jste neměli být na MIMIBAZÁRKU.Mě nerozhodíte (clamp)
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 20:51)
Nechápu? Co jsme vám napsali na mail????
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 22:00)
PLATBA VRÁCENA 2.1.2012.
ODPOVĚDĚT
Lenka R. (roktiv) ID 317297 (2. 1. 2012, 15:30)
Kupodivu dnes mi přišly peníze na účet :-o Stejně už nikdy nevyhledám KIDSZONE. (N)
ODPOVĚDĚT
Zuzka V. (xsuzzi) ID 31845 (30. 12. 2011, 13:36)
Dobrý den. Bohužel i já musim dát negativní hodnocení a prosím o zaslání peněz na účet. Bohužel negativní za to, že 12.10 proběhla objednávka, následné měsíční čekání na to jestli příjde a poprosení o vrácení peněz na účet, že jste psal do 30 dnů, i to jsem pochopila, ale ty uplynuly někde kolem 10.12 a peníze na účtu stále nejsou. O to víc jsem zklamaná, že jsem vám psala mail, vim, že se na něm pohybujete, když vás tu vidim psát a ani jste mi u
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (upraveno 2. 1. 2012, 12:07)
Dobrý den paní Zuzko,

žádný email mi od vás nepřišel, jinak bych vám odpověděl.
Peníze za nedodané zboží jsou již na cestě k vám.
Petr.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:59)
PLATBA VRÁCENA 2.1.2012.
ODPOVĚDĚT
Edita J. (Bliky) ID 270113 , mimibazar.cz/bliky (29. 12. 2011, 13:48)
Dobrý den, opětovně vás žádám o vrácení peněz za nedodané zboží, které jsem objednala jižb 14.11.2011. Jedná se o Maxi Maxe 360,- a Maxi Béďu 365,-Kč. Slíbili jste, že peníze vrátíte do 23.12.2011, což se dle výpisu z banky nestalo. Proto důrazně žádám o okamžité zaslání na můj účet. Číslo máte již několikrát zaslané, nebo mě kontaktujte mailem. Okamžité znamená JEŠTĚ DNES. S vaším přístupem k zákazníkovi, a nejsem sama, jsem velice nespo
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 15:10)
Dobrý den paní Edito,

jak jsme avízovali, pohledávky za nedodané zboží vyřizujeme od úterka, tedy hned po Vánocích.
Příkaz k úhradě za vaše nedodané zboží byl zadán dnes, peníze budete mít na účtu zítra.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:56)
PENÍZE BYLY VRÁCENY 29.12.2011
ODPOVĚDĚT
Pavla U. (Daník1411) ID 275104 , mimibazar.cz/danik1411 (upraveno 2. 1. 2012, 6:29)
Dobrý den, ani já jsem nedostala své peníze zpět cca 250Kč ( za tu dobu si to ani nepamatuji musela bych dohledat komunikaci). Objednala jsem ji i Vás body Little Sis, ani po více jak měsíci nedošlo a právě je to měsíc co jsme se na vrácení peněz domluvili a stále nic. Veškeré emaily mi od Vás chodí zpět..... Jak se tak dívám nejsem sama.. :´(
ODPOVĚDĚT
petra š. (bweruska) ID 378689 (28. 12. 2011, 23:50)
zřejmě nechápete jednu věc. I kdyby se tady ZÁKAZNÍCI chovali jako totální dobytek (což pochybuji) tak pořád se jedná o vztah zákazník - prodejce, který je upravovaný a řídí se platnými zákony České republiky. Vy si z toho milá dámo děláte kovbojku a neustále argumentujete tí, jak se k vám kdo choval. Vy se máte chovat a postupovat dle zákona. Kalkulujete s tím, že obraty které se tu dělají jsou pod 5000 Kč a nedá se na vás podat trestní oznámení, jak j
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 11:18)
Paní Petro,
já s ničím nekalkuluji, jasně jsme psali, že budeme VŠECHNY pohledávky vyřizovat po Vánocích. Dovolili jsme si teď věnovat alespoň přes svátky rodině, navíc banky stejně nepracovali a hned od 27.12. jsme začali peníze vracet. Nikdo tu nemá v zájmu nikoho o nic ošidit nebo okrást, jak píšete, takže kovbojku z toho děláte jedině. My jsme jasně psali, že peníze budou VŠEM vráceny do konce roku.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 22:01)
PLATBA VRÁCENA 29.12.2011.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 15:11)
Paní Petro,
peníze máte již na účtu, příkaz k ůhradě vám byl dnes zadán, máte stejnou banku, tak je budete mít obratem.
ODPOVĚDĚT
Kristyna N. (Krista80) ID 171850 , mimibazar.cz/krista80 (28. 12. 2011, 23:05)
Nedoporucuji!
Po 71 dnech nemam ani zbozi a ani penize zpet na uctu.
Jen serii mailovych ujisteni, ze zbozi a pak penize jsou na ceste.
Penize mi vraceji od 20.11..
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 11:20)
Dobrý den paní Kristýno,

peníze jsme vám odeslali v pátek - jak jsem vám psal.
Z účtu je odečtené máme, teď jsem to znovu kontroloval.
Petr.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:53)
PLATBA VRÁCENA 23.12.2011
ODPOVĚDĚT
Kristyna N. (Krista80) ID 171850 , mimibazar.cz/krista80 (29. 12. 2011, 14:00)
Pane Veverko, penize na uctu porad nemam. Pokud vam v patek penize z uctu odesly, tak by tu uz dnes musely byt. Ted jiz trvam na dolozeni kopie vasich odchozich pateb - staci mi pouze videt sve cislo uctu, datum a castku odchozi platby, ostatni si klidne zacernete. Na papirovy vypis netreba cekat, vyfotte stranku v internet bankingu (CTRL+PRT SCR) a ostatni udaje si v editoru zacernete nebo rozmlzte a obrazek mi laskave do zitra poslete na email.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 15:18)
Dobrý den paní Kristýno,

potvrzení o převodu máte na emailu, zrovna jsemvám ho přeposlal.
ODPOVĚDĚT
Kristyna N. (Krista80) ID 171850 , mimibazar.cz/krista80 (30. 12. 2011, 21:53)
Penize dnes na ucet konecne pristaly. Mrzi me ale, pane Veverko, ze jste lhal o tom, ze penize z vaseho uctu odesly patek 23.12.2011. Z pdf prikazu k uhrade co jste mi sam poslal plyne, ze jste ho zadal vcera tj. 29.12.2011 odpoledne (citace primo z pdf prikazu k uhrade: Operace byla přijata 29.12.2011 15:15:57.)
Takze ja uz u vas nikdy nic nekoupim a ostatnim radim ze kdyz uz, tak jedine na dobirku.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (2. 1. 2012, 11:34)
Paní Kristýno,
to není možné, protože na mém příkazu je napsáno následující:
"Operace byla prijata 23.12.2011 21:25:57." Je to přímo v kopii výpisu, který jsem vám odeslal.
Nelhal jsem.
ODPOVĚDĚT
Lenka V. (Lenky28) ID 42876 , mimibazar.cz/lenky28 (28. 12. 2011, 19:15)
Dobrý den Petře,
už chci poslat svoje peníze. Píšete 30 dní, dnes myslím, je to 28 dní a já Vám je ale přeci poslala hned :-(
Na MMB je to vše takové rychlé, to je moje první špatná zkušenost - že musím tak dlouho čekat. Prosím pošlete mi peníze ze Nerf zpět, případně datum, kdy jste schopni. Je to hrůza.Se zbožím, které jste mi poslali jsem spokojená, panenka je opravdu super a za bezkonkurenční cenu, ale to čekání je děs. Jsem tu přes tři roky a tohle se mi stalo poprvé. Jsem z toho celého v rozpacích.Lenka Valmová
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 11:19)
Dobrý den paní Lenko,

jak jsme psali, penízky budete mít do konce týdne na účtu.
Petr.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:57)
PLATBA VRÁCENA 30.12.2011.
ODPOVĚDĚT
Lenka V. (Lenky28) ID 42876 , mimibazar.cz/lenky28 (upraveno 1. 1. 2012, 8:55)
Podle Vašeho výpisu penízky odeslány. Děkuji moc. Škoda, že časově je to u Vás na tak dlouho. Zboží, které nabízíte je za bezkonkurenční cenu a je i pravda, že komunikujete, pokaždé odpovíte.Trochu urychlit a můžu také pochválit.
Děkuji Vám a přeji dobrý Nový rok. Lenka
ODPOVĚDĚT
Helena H. (H.e.l.e.n.a.) ID 255438 , mimibazar.cz/helenah1 (28. 12. 2011, 1:04)
Tak i já se bohužel přidávám s negativem. Koncem října jsem objednala zboží - skladem nebylo nic tak jsem čekala co naskladní. Po několika urgencí že může objednat 4 věci z 8 podotýkám že to bylo cca po měsíci od první objednávky. Do dnes se pán ani neozval a já vím že už tady nikdy objednávku nezadám a všem to jedině rozmluvím. Dárky jsem měla původně (Z) na narozeniny a když se to nestihlo tak jsem myslela pod (stromecek). Moc mě to zklamalo
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 11:12)
Dobrý den paní Heleno,

omlouvám se, ale dodnes jste mi neposlala peníze za zboží, tak nevím, to jsem vám ho měl poslat zadarmo?
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (22. 12. 2011, 9:14)
Tak bohužel, musím se přidat k negativním hodnocením, objednala jsem si s předstihem věc, kterou jsem měla vybranou pod stromeček, zaplatila jsem už 30.11., jelikož balíček stále nešel, tak po několika urgencích mi napsali, že už tuto věc vlastně ani nemají. 15.12. jsem tedy žádala o vrácení peněz, ty stále nemám, dnes mi napsali, jak je to prý administrativně náročné a prý mají při zrušené objednávce ze zákona lhůtu 30dní. Rozhodně se tedy nesnaží v
ODPOVĚDĚT
petra š. (bweruska) ID 378689 (23. 12. 2011, 10:26)
presne ja cekala na balicek od 30.rijna!!!!!!!! objednavku jsem zrusila a penize taktez nemam na ucte !! (facky) NEJHORSI OBCHODNIK FAKT !!!
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (23. 12. 2011, 20:26)
... vyjít člověku vstříc a snažit se napravit chybu, kterou udělali a alespoň do Vánoc vrátit peníze, které člověk potřebuje. Prostě ochota a vstřícnost k zákazníkovi nulová. Prý jsem měla nakoupit jinde, oni toho mají moc, tak co prý otravuji. Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!
ODPOVĚDĚT
petra š. (bweruska) ID 378689 (23. 12. 2011, 22:30)
mazec, me zase pani napsala ze se neumim chovat, chapete?? ona ma moje prachy a ona se se mnou nebude pry bavit !!
ODPOVĚDĚT
Soňa Š. (Slonka) ID 66776 , mimibazar.cz/slonka (23. 12. 2011, 23:05)
Ano, to je tedy úroveň, mě zase moralizovala, že mi přeje do Nového roku více pokory, jsem málem omdlela.. Takže ona má mé peníze, nedá vědět, že nejhlavnější věc z mé objednávky do Vánoc nebude a pak si hraje na slušnou, že se omlouvala atd. Kdybych jí po třech týdnech nezačala urgovat, jestli se mi balíček stihne poslat, tak bych to zřejmě zjistila až dnes.. Takže jsme ubohé ovečky, co mají pokorně čekat, zda za své peníze dostanou objednávku či ne! A mě se ještě děvčata pomstila hodnocením!! I když z mé strany proběhl obchod bezchybně..
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (25. 12. 2011, 7:55)
Já bych si to tedy nenechala líbit, pro tento případ mám uschovanou celou e-mailovou komunikaci a okamžitě bych předala administrátorovi mimibazaru. Stejně tak to udělám v případě, že peníze nedorazí. Zajímalo by mě, kolik lidí stále ještě čeká na zboží nebo peníze a z kterého data? Mně totiž paní stále zarputile píše, že "jsem v pořadí". To někdo čeká ještě déle než od 30.11.??????
ODPOVĚDĚT
petra š. (bweruska) ID 378689 (25. 12. 2011, 20:23)
ano ja cekala od 30.10 !!! a pani jsem napsala ze na ni s mimibazarem podam trestni oznameni, nenecham se urazet kdyz ja nic neudelala, pani mi napsala ze do 5tis s tim nic nenadelam, ale s vydaji za pravnika a koukam ze nas je vice takze 5 tis by to urcite dalo...necham ji jeste tyden na to aby penize poslala..jako kde to jsme aby se takhle chovaly !! ja ma tez vsechny emaily schovane a tohle presahuje urcite meze co si jako oni mohou dovolit !!! (facky)
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (26. 12. 2011, 13:55)
Jak jednoduché je všechno překroutit a vytáhnout kontextu... Vám jsem vrácení peněz nabízela NĚKOLIKRÁT, vždy jste chtěla čekat dál - mám také vše schované, tak se nezlobte, ale sama jste si tuhle variantu zvolila a teď tu vykřikuje a nadáváte na mě. Napsala jsem vám, že POKUD MI DODAVATEL ZBOŽÍ DODÁ, tak vám ho odešlu. Bohužel nedodal.. Několikrát jsem se VÁM VŠEM všem kritizujícím omluvila a snažila se vše vysvětlit, ale jediné, čeho se mi dostalo, b
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (26. 12. 2011, 13:57)
bylo nadávání, urážení, vyhrožování...Co pak čekáte? Člověk dělá chyby, ale vy zřejmě ne, proto nejste ochotny je příjmout! Nevím, jak lépe už situaci vysvětlit, ale kdo prostě nechce chápat, tak nepochopí!
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (26. 12. 2011, 13:49)
Paní Marcelo, jsem ráda, že máte vše schované, to samé mám i já!
Jasně jsem psala, že všechny vratky budeme vyřizovat PO SVÁTCÍCH, pokud si tohle neumíte přečíst, je to váš problém!
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (27. 12. 2011, 23:50)
ano jistě já neumím číst :-D
jen jsem očekávala, že když už jste udělali chybu a vzali ode mě peníze za zboží, které nemáte, přestože jste v inzerátu jasně uváděli, že ho máte skladem, tak že mi peníze vrátíte obratem ihned, kdy jste tuto skutečnost zjistili, tedy 15.12. (pokud to tak bylo), nejpozději do Vánoc, abych mohla nakoupit jiné zboží, několikrát jsem vás o to žádala, přesto mě stále necháváte čekat a ještě mě urážíte, takovéto jed
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (27. 12. 2011, 23:53)
... jednání opravdu nepovažuji za korektní vůči zákazníkovi!
Již jsem vám to psala, převod peněz by vám opravdu nezabral zdaleka tolik času jako psaní těchto mailů a hodnocení :-)
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (26. 12. 2011, 13:50)
A co se týče vás, paní Soňo, negativní hodnocení jsem vám udělila za ty lži, co tu o mě šíříte, protože já jsem pro vás vaše zboží s vyjímkou jedné položky měla připravené k odeslání. Vy sama jste objednávku zrušila s tím, že nechcete tedy nic a sem jste napsala, že jsem pro vás zboží neměla. Pak jste začala kupit další lež za druhou a to děláte doteď!
ODPOVĚDĚT
Soňa Š. (Slonka) ID 66776 , mimibazar.cz/slonka (28. 12. 2011, 9:54)
Žádnou lež jsem tu nenapsala, jen holá fakta a pravdu, a administrátorům jsem vše napsala, zlé hodnocení od Vás mi smazali, takže se tady žádná nemusíte děvčata bát, napsat pravdivé hodnocení.. a souhlasím dole s paní Marcelou, že to nebyla naše chyba, ale jejich a teď nám peníze drží neprávem a já jen doufám, že je ještě uvidíme.. :-S
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (26. 12. 2011, 13:47)
Paní Marcelo, nikdy jsem vám nenapsala nic takového, že jste měla nakoupit jinde!!!!
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (27. 12. 2011, 23:43)
Dovolím si citovat vaše vlastní slova: "Když víte, že jiné eshopy zasílají PŘES VÁNOCE na druhý den, nechápu, proč jste si tedy neobjednala tam"
Vaše argumenty jsou stále stejné, prý do sebe nenecháte kopat atd., no když považujete za kopání to, že člověk chce pouze zaslat zpět svoje peníze, a to včas před Vánoci....
Když vám přečtu vaše vlastní podmínky prodeje, prý jsou vytržené z kontextu.....
atd.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 11:26)
Zapomněla jste napsat, že vy sama jste mi napsala, že kdyby jste objednala v jiném eshopu, měla byste zboží hned, načež jsem já reagovala tím, že když jste tedy věděla, že jinde byste to měla rychleji, proč jste neobjednala tam, když mi jsme psali, že máme dlouhé dodací lhůty...
Přečtěte si můj první email, ve kterém jsem se vám omlouvala a vysvětlovala celou situaci SLUŠNĚ, popřála vám pěkné Vánoce a opět se několikrát omluvila
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 11:27)
a mám citovat já, co jste mi na to napsala vy???
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 12. 2011, 15:12)
Příkaz kúhradě za nedodaného poníka vám byl dnes zadán, zítra budete mít peníze na účtu.
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (30. 12. 2011, 19:54)
Dobrý večer,
tak dnes mi peníze konečně přišly :-)
Na závěr jen shrnu fakta, 29.11. večer mi přišly podklady k platbě, obratem jsem zadala příkaz, takže 30.11. peníze odešly. Na delší dodací lhůty jsem nebyla upozorněna (opravdu nepovažuji za svou povinnost procházet vaše obsáhlé album a hledat, jestli náhodou nemáte delší lhůty než vy sami uvádíte ve svých vlastních podmínkách prodeje) Přesto jsem čekala. Když balíček stále nešel, po mé urgenci
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (30. 12. 2011, 19:56)
...urgenci a ujištění, že mi bude v nejbližších dnech odeslán, mi přišel 15.12. mail, že zřejmě někdo pochybil a zboží není. Požádala jsem tedy o vrácení peněz, s dovětkem, že doufám, že mi budou zaslány rychle, abych ještě stihla koupit jiný dárek. Zde bych se stále ještě spokojila s omluvou, chyba se může stát, nedělala bych z toho vědu. Naštvala jsem se až ve chvíli, kdy jsem urgovala nedošlé peníze a byla jsem dost arogantně poučena o tom, že z
ODPOVĚDĚT
Marcela Z. (ellen777) ID 85632 , mimibazar.cz/ellen777 (30. 12. 2011, 19:57)
...že zákonná lhůta od zrušení objednávky je 30 dní a bylo mi jasně dáno najevo, že peníze dostanu, až vám se bude chtít. Přišly 30.12., tedy za měsíc od odeslání. Nechť si každý, kdo s vámi zamýšlí obchodovat, rozmyslí sám, jeslti má zájem stát se na měsíc něčím rukojmím a nechat si hospodařit se svými penězi.
ODPOVĚDĚT
Pavla U. (Daník1411) ID 275104 , mimibazar.cz/danik1411 (1. 1. 2012, 17:18)
Marcel, ja Vam (clamp). mluvite mi z duse, ja jsem poslala posedni email s cislem meho uctu na vraceni penez 3.12.2011 a nedostala jsem zadnou odpoved, dosud.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:54)
PLATBA VRÁCENA 29.12.2011
ODPOVĚDĚT
petra š. (bweruska) ID 378689 (18. 12. 2011, 1:22)
taky musim pridat negativni hodnoceni objednavala sem jednu vec 30.10. a dnes je 18.prosince a balicek nemam...nekolikrat mi bylo psane ze balicek pristi tyden bude poslany a stale nic.mrzi me to pritoze jsem mela hracku jako darek a ani za 50dni neprisel +o(
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (upraveno 18. 12. 2011, 20:31)
Paní Petře jsme nabídli vrácení peněz již před dlouhou dobou a sama se rozhodla, že chce déle čekat...
Není pravda, že jsme několikrát říkali, že balíček odesíláme, jen jednou jsme napsali, že je naskladněný u dodavatele a jakmile nám příjde, zboží odešleme. Bohužel objednaná položka nepřišla, opět jsme navrhli vrácení peněz, ale paní chtěla čekat dále...
ODPOVĚDĚT
petra š. (bweruska) ID 378689 (18. 12. 2011, 21:21)
musim se opravdu smat, rada bych sem klidne zkopirovala Vas email kdy mi garantujete dodano zbozi do vanoc a proto sem se rozhodla cekat a vraceni penez mi bylo nabidnuto jednou ..musim se smat ze misto vasi pokory a omluvy ze cloveku drzite 5Odni penize a zbozi nema jeste je spatny on. opravdu vizitka jak ma byt !!!
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (19. 12. 2011, 17:03)
Paní Petro, já jsem se vám ale omluvila a ne jednou. Klidně sem ty emaily zkopírujte, mohu udělat totéž.
Nevím, co je na tom tak těžkého pochopit, že i my máme nějaké dodavatele a když oni nemají, nemáme ani my, nic s tím neudělám.
Vrácení peněz jsem vám nabízela dvakrát, sama jste mi napsala, že vám email nepřišel.
Ale hlavně že se dobře bavíte...jak sama píšete.
ODPOVĚDĚT
petra š. (bweruska) ID 378689 (20. 12. 2011, 17:21)
vraceni penez mi bylo nabidnute jen jednou...a byt vami asi zmenim dodavatel protoze koukam ze bych na sve zbozi mohla cekat take pul roku..a pokud se nemylim 29.listopadu mi bylo napsano ze zbozi ma vas dodavatel skladem tak nechapu proc jste mi ho tedy neposlaly...ja jen doufam ze penize dostanu co nejdriv zpet abych svemu diteti mohla objdenat jiny darek kdyz u vas to bohuzel nevyslo
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:54)
PLATBA VRÁCENA 29.12.2011
ODPOVĚDĚT
Soňa Š. (Slonka) ID 66776 , mimibazar.cz/slonka (11. 12. 2011, 18:56)
Bohužel, toto je má první negativní zkušenost na MMB.
21.11 byly zaplaceny 4ks zboží, z toho dvě skladem, od té doby ticho po pěšině, žádná zpráva, kdy bude zboží atd.podotýkám v té době tu zde nebyl žádný vzkaz, že nestíhají! Po 17dnech jsem se poptala,co je s mou objednávkou, za další 3dny odpověď,že zboží skladem není a nebude. Takže, kdybych se neozvala,čekám na důležitou hračku do Vánoc zbytečně. (N) Na peníze si klidně počkám 30dní, ale u vás již nikdy více.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (11. 12. 2011, 19:54)
Dobrý den paní Soňo, není pravda, co jste napsala! Psali jsme vám, že je pro vás balíček připravený k odeslání s vyjímkou jedné hračky, která je vadná a musela se vyreklamovat. Vy sama jste se rozhodla, že tedy nechcete nic! Tak tu nepište, že zboží skladem není, když dobře víte, že je! Mimochodem vzkaz o tom, že máme skluz, jsme dávali 15.11., ale to už je teď jedno.
ODPOVĚDĚT
Soňa Š. (Slonka) ID 66776 , mimibazar.cz/slonka (11. 12. 2011, 20:07)
Já bych spíše napsala, že není pravda to, že zde nějaký vzkaz o skluzu byl.. Psali jste mi, ale až 3dny po té, co jsem se já ptala, jak je na tom má objednávka.. Nic předtím o tom, že jsou barbie( skladem) vadné a musí se reklamovat.. Jde mi o to, jakým způsobem obchodujete, že se raději zahltíte objednávkami a už Vám nezáleží na spokojenosti zákazníků, to je tedy přístup.. A ještě se mstít na mém hodnocení, to je směšné..
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (12. 12. 2011, 8:35)
Paní Soňo,
já už to s vámi řešit nebudu. Vzkaz o skluzu tu je do dneška, aktualizuji ho každý den, je váš problém, že jste si ho nepřečetla. Ten vzkaz je tu od 15.11., od 20.11. máme stop stav objednávek s tím, že kdokoliv si objedná i přes tuto výzvu, bude muset na svoji objednávku čekat dlouho. Na ničem jsem se vám nemstila, napsala jste mi tu snůžku lží a já bohužel s jako zákazníkem s vámi rozhodně spokojená nejsem! (N)
ODPOVĚDĚT
Soňa Š. (Slonka) ID 66776 , mimibazar.cz/slonka (12. 12. 2011, 9:39)
Jistě, jak si mohl zákazník vůbec dovolit být nspokojený že? Já objednávala 19.11, vzkazy máte až od 30.11! A nikde žádnou snůžku lží nevidím, jen holá fakta, která jsem napsala, mám právo ohodnotit Vás a to jsem udělala, zbytek je od Vás jen lež a urážky na mém hodnocení, že se nestydíte! Končím s Vámi, ale peníze si pohlídám, to si buďte jistá.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 21:52)
PLATBA VRÁCENA 29.12.2011
ODPOVĚDĚT
Jana H. (hyky) ID 7618 , mimibazar.cz/hyky (upraveno 16. 12. 2011, 19:41)
chtěla by jsem tímto napsat, že jsem se dočkala po delší době svých peněz za nedodané zboží, byly bohužel zaslány jiné osobě než mně, s dodaným zbožím jsem spokojena ale mrzí mne chování v případě že se člověk ozve s nějakým nedostatkem - než se prokázalo že peníze opravdu nemám vráceny na účtě. Trochu úcty k zákazníkům!!!! Jana
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (upraveno 18. 12. 2011, 19:49)
Paní Janě jsme se několikrát omluvili, nevím, co si pod pojmem více úcty představujete.
My čekali na platbu za zboží skoro 3 týdny a to je zřejmě v pořádku, ale běda jakmile uděláme chybu my...
ODPOVĚDĚT
Jana H. (hyky) ID 7618 , mimibazar.cz/hyky (19. 12. 2011, 10:37)
koukám že ani poté co jsem na Vaši žádost pozměnila po vrácení peněz své původní hodnocení, se Váš přístup ani chování nezmění. Opoměl jste dodat, že na peníze jste čekal po předchozí domluvě na počkání na mteřskou, což nabízí více prodávajících, a platbu jste obdržel!!!!!
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (19. 12. 2011, 17:07)
Ne, Jani, nezmění. Omluvili jsme se vám několikrát, na vaši domluvu jsme přistoupili a trpělivě čekali, ale v okamžiku, kdy zboží nebylo, nějaká domluva z vaší strany absolutně možná nebyla. Pak jen výhružné emaily z vaší strany. Nezlobte se, ale nevidím důvod, proč bych se po tomto jednání k vám měl chovat slušně a neustále do sebe měl nechávat kopat? Omluva byla několikrát, vysvětlení také, jsme jenom lidi a děláme chyby, nejsme stroje, ale kdo chce
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 1. 2012, 22:04)
PLATBA VRÁCENA 15.12.2011
ODPOVĚDĚT
Andrea H. (rybynka7) ID 230011 (2. 12. 2011, 13:03)
dobrý den všem maminkám,

bohužel tento obchod doporučit nemohu.čekala jsem na balíček téměř 14 dní i když dané zboží měli skladem. komunikace žádná. toto byl můj nehorší obchod na mimibazaru. (N) (N).byla jsem opravdu zklamaná. takže pokud očekáváte normální termín dodání, tak né přes tento obchod.

andrea
ODPOVĚDĚT
Eva P. (evinap) ID 118709 (2. 12. 2011, 13:31)
Tak to nejste sama, mně navíc přišlo úplně jiné zboží a nyní čekám už delší dobu, kdy mi budou vráceny moje peníze zpět, i když jsem balíček odeslala ten samý den zpátky.

OK - dořešeno, peníze vráceny - helpdesk MMB
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (sarax) ID 49324 (2. 12. 2011, 15:03)
tedy nevim ale v obchodnich podminkach je dodani napsano kolem 10 dnu,takze 14 dni mi prijde akorat? jine zbozi je problem asi..ja na sve zbozi cekam,ale psali mi ze nemaji co chci a dohodli jsme se na jinem zbozi..a co se tyce rychlosti odezvy na vzkazy..pisi zde ze jsou zavaleniasi to s tim souvisi ne?
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (2. 12. 2011, 20:22)
Dobrý den paní Andreo,
za zdržení s balíčkem jsme se vám omluvili a zároveň i všem maminkám jsme psali vzkazy, že jsme zavaleni objednávkami a proto se dodoací doby prodlužují. Přesto, že jsme vyhlásili stop stav, objednávky chodí dál. Bohužel skladové zásoby se nám mění každý den a objednání opravdu trvá kolem 10 pracovních dní, teď bohužel nestíhá vůbec nikdo, ani dodavatelé a ani pošta, urychlit to bohužel nedokážeme. I tak děkujeme za obchůdek,
ODPOVĚDĚT
Celkem: 76 (zobrazuje se 61-76) << předchozí 1, 2, 3, 4
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu