Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Renata V. (vilemína) ID 17234

ÚČET BYL POZASTAVEN
nevyřešené dluhy ,,další reg.ID 130407
Renata V. (vilemína) ID 17234
mimibazar.cz/renavavrova
Bazárek na Slovensku
Oblast: Sedlčany
Telefon: icq 449-833-972
Registrace: 17. 6. 2006
Naposledy: 26. 6. 2009, 23:58
Aktualizace: 18. 6. 2009, 16:27
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76287009
HODNOCENÍ 236
VŠECHNY FOTOGRAFIE 6
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 1
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 236 hodnocení
Celkem: 236 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,12 další >>
Simona V. (SimoušV) ID 39494 (7. 5. 2008, 11:12)
Dobrý den Renčo, brusličky dnes v pořádku dorazily, moc děkuji za příjemný obchůdek, vše proběhlo v naprostém pořádku. Dcera bude mít určitě radost. Tak ještě jednou díky a zase někdy. Simona V. (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Renata V. (vilemína) ID 17234 , mimibazar.cz/renavavrova (7. 5. 2008, 11:22)
Děkuji a at dobře slouží .Jsem ráda,že jste spokojená. (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Šárka M. (Sarmra) ID 91209 (7. 5. 2008, 10:39)
Dobrý den.
Díky za příjemný obchůdek, který proběhl osobně. Vše proběhlo bez problémů. Příjemný den. Šárka.
ODPOVĚDĚT
Vendula M. (ariska) ID 10285 , mimibazar.cz/ariska (upraveno 10. 5. 2008, 19:31)
Dobry den, bohuzel jsem si od Vas objednala v unoru tohoto roku hvezdu, nejenze jsem na ni cekala dost dlouho, dokonce jsem neverila, ze mi ji vubec dodate, kdyz jsem videla, ze mate zablokovany ucet. Na vzkazy ani mejly jste neodpovidala. objednala jsem si ji jinde a psala Vam zadost o vraceni penez. napsala jste , ze uz ji mate, a ze mi penize budete moci vratit, az Vam ji vezmou zpatky prodejci. tak jsem si ji radeji vzala s tim, ze ji prodam dal, i kdyz budu tratit. Rikala jsem si, ze do problemu se muze dostat kazdy. Hvezda nakonec dorazila, ale bez paragonu ci faktury. JISTE VITE, ZE JAKO PRODAVAJICI JSTE POVINNA ZASLAT DOKLAD !!!! Opakovane jsem o Vas doklad urgovala a ani po trech mesicich mi nedorazil. jednou jste napsala, ze paragon zaslete, ale nic a na dalsi zadosti jste uz ani neodpovedela. ted vidim, ze mate ucet zase volny a dal obchodujete. ja ale vim, ze urcite od Vas nic nekoupim . a hlavne doufam, ze hvezda bude dal fungovat, protoze si nedovedu predstavit , jak bych s Vami vubec resila pripadnou reklamaci. (N) (N) (N) (N) (N) vendula
dodatek: po tomto hodnoceni obalka s dokladem v poradku dorazila. dekuji.
ODPOVĚDĚT
Jan J. (cama1) ID 25865 , mimibazar.cz/cama1 (28. 2. 2008, 14:28)
:-|Dobrý den Paní Renato.
Tak se musím opět připomenout. Vidím, že se snažíte dát věci do pořádku. Mojí reklamaci (od 27. 12.07 ) jste stále ještě nevyřešila.Od 2.1. jste 2x napsala, že mám vydržet, že to řešíte...Dnes je 28.2.08 a stále nic :-( Budu moc ráda, když napíšete a už bych konečně |-) |-) |-) uvítala vyřešení reklamace.
Děkuju
Karolína Jánská
ODPOVĚDĚT
Monika V. (Moninka) ID 12363 , mimibazar.cz/moninka (11. 2. 2008, 18:23)
Chci oznámit všem poškozeným, kterým paní Renata nedodala zboží a ani nevracela peníze zpět, že já už jsem od ní své peníze, po intervencích dostala.
Raději se, ale už takovýmto obchodům příště zdaleka vyhnu.
Monika V.
ODPOVĚDĚT
Jana P. (Jaňulinka) ID 7624 (8. 2. 2008, 12:23)
(F)Dobrý den Renčo (F)
dnes došel službou PPL hodně veliký (G) s autosedačkou,dle mého přání a výběru.Je opravdu super (clamp) (clamp) (clamp) a vypadá moc hezky.Ani si neumíte představit,jakou z ní měl radost můj synek Tomášek (child5).Líbila se mu tak,že z ní nechtěl jít pryč. ;-) ;-).
Moc Vám děkuji za obchůdek,který proběhl bez problémů (flower) (flower) (flower).A také Vám děkuji za Vaší ochotu mi vyjít vstříct,ohledně zaslání autosedačky na dobírku (Y)

Jana (hello)
ODPOVĚDĚT
MARKETA P. (HANAKOVA) ID 41580 (7. 2. 2008, 21:03)
Dobrý večer,dnes dorazilo objednané zboží.Paní Renatě moc děkuji (Y) (Y) .Obchůdek trval trochu déle s trochou trablí,ale Renča má snahu dát vše do pořádku a za to ještě jednou děkuji.Přeji ji,aby si získala zpět,co nejvíce spokojených maminek :-) :-) :-)S pozdravem Markéta
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (ťapka) ID 43281 (7. 2. 2008, 20:35)
Dobrý den, včera mi dorazilo objednané zboží (G). Jsem moc ráda, že to takhle dopadlo :-). Do problémů se může dostat každý, jenom mě mrzelo, že mi paní Renata neodpovídala na vzkazy. Ivana
ODPOVĚDĚT
Petra V. (louny) ID 63140 (7. 2. 2008, 13:14)
Dobrý den, dnes mi objednané zboží dorazilo. Stálo mě to něco nervů, hlavně z toho důvodu, že paní Renata nereagovala na mé vzkazy. Jsem ráda, že to pro mě celé skončilo a věřím, že i ostatním zákaznicím dorazí peníze nebo zboží.
ODPOVĚDĚT
Jana H. (hyky) ID 7618 , mimibazar.cz/hyky (6. 2. 2008, 20:20)
Dobrý den maminky. S potěšením se mohu po nekonečné době přidat k maminkám, které dostali objednané zboží od p. Renaty. zvažovala jsem též trestní oznámení, ale po posledních komunikacích s p. renatou by jsem spíše řekla, že má snahu vše uvést do pořádku. Mějte tedy maminky také pevné nervy, a zkuste ještě počkat a dát p. Renatě šanci uvést věci do pořádku. Přeji Vám, ať vše dojde ke šťastnému konci. (F)Paní Renato, Vám děkuji, že jste balík dodala, sice se zpožděním, ale dodala. Jana Hykmanová (F)
ODPOVĚDĚT
Eva Š. (anuska) ID 17678 (6. 2. 2008, 18:33)
dobrý den, paní Vávrová, chci Vám oznámit, že jsem Vám odeslala zpět zboží, které jste mi zaslala, protože se mi vůbec nezamlouvalo. Myslela jsem, že v molitanu se přestalo ve 20 stolení spát. Jak jistě dobře víte mám do 14 dnů nárok na vrácení zboží a vy jako dobrá obchodnice určitě víte, že máte na vrácení peněz 30 dnů. Žádám Vás o řádné vrácení peněz, abych se nemusla přidat k trestnímu oznámení, které na vás pár maminek chystá děkuji Eva Šobáňová.
ODPOVĚDĚT
Pavla Látalová (Paaja22) ID 16043 (5. 2. 2008, 18:37)
S obrovskou úlevou a neskrývanou radostí mohu po měsíci čekání a starostí, zda nepřijdu o peníze na autosedačku, paní Renatě napsat hodnocení, že autosedačka dorazila PPL službou v pořádku, takovou, jakou jsem si objednala, dokážu pochopit, že vinou nedodání objednaného zboží dodavatelem, komunikace též vázla, ale posledních pár dní, kdy paní Renata měla dodavatelem potvrzenou expedici zboží komunikace byla velmi dobrá, paní Renata se snažila a odpovídala na maily, proto mohu na závěr našeho obchodu říci, že i když to trvalo měsíc, komunikace ze začátku velmi mizivá, přesto paní Renata nejen, že dodržela obchodní slovo, ale autosedačka přišla v pořádku, takže s úlevou a radostí mohu říci jediné ..... díky !!! Přeji Vám, paní Renato, aby veškeré trable, které máte, se co nejdříve vyřešily, aby zákaznice, které čekají na Vaši zprávu či doručení zboží se co nejdříve dočkaly a Vy jste mohla s čistým svědomím a štítem žít ! Pavla Látalová (F)
ODPOVĚDĚT
Jana H. (hyky) ID 7618 , mimibazar.cz/hyky (5. 2. 2008, 10:22)
Maminky, které p. Renata poškodila a nedodala zboží, ani nevrátila peníze, do konce tohoto týdne mám slíbeno dodání zboží, ale po čtení vašich vzkazů mám zřejmě mizivou naději. Kontaktovala mne již jedna maminka, které také dluží, mne bohužel 2000,- Kč, a tak zvažuji podání trestního oznámení. Dokáži pochopit určité potíže, ale nesnáším lež a podvod. Vím, že trestní oznámení vše nevyřeší, a o peníze zřejmě přijdu, ale nemíním se vzdát bez boje. Pokud paní zboží, nebo peníze nedodá, budu žádat maminky, jestli se ke mně někdo připojí. Přeji Vám více štěstí. jana
ODPOVĚDĚT
Monika V. (Moninka) ID 12363 , mimibazar.cz/moninka (2. 2. 2008, 9:42)
Paní Vávrová,

nechala jsem Vám 14 dní, abyste splnila mou objednávku a poslala mně jídlo pro panenky. Bohužel do dnešního dne jste mně ani nenapsala, kdy objednané a zaplacené zboží pošlete, takže prosím mou objednávku stornujte a vraťte mně 390,- Kč zpět!!!! Uvedené zboží se mně podařilo sehnat a za méně než poloviční cenu (160,-.Kč) než nabízíte Vy!!!! Bohužel, člověk vždy něco objeví, až když nalítne někde jinde! Škoda, že jsem si nepřečetla Vaše hodnocení a posléze zablokování Vašeho účtu dříve.!!!!!!! Divím se, že se vůbec do tohoto obchodování pouštíte, když na to nemáte amfele a nebo, což je daleho horší to děláte proto, abyste lidi nestydatě okrádala.Co tak čtu Vaše hodnocení, tak to vypadá, že vytloukáte klín klínem, když jeden zaplatí tak hned dalšímu jeho peníze pošlete!!!! A konečně odpovídejte lidem na emaily!!!! Toto, co tady čtu, je už na trestné stíhání!!!!
:-@ :-@ :-@ Monika
ODPOVĚDĚT
Eva S. (Slunicko1) ID 5509 , mimibazar.cz/slunicko (31. 1. 2008, 22:10)
Tak musím s potěšením napsat, že paní Renata mi dnes vrátila peníze na účet. Jsem opravdu ráda, že to nakonec dopadlo takto. Přeji všem, kteří měli podobný problém, aby se to vyřešillo stejně šťastně jako v našem případě a paní Renatě, aby se z potíží brzy čestně dostala úplně. Eva S.
ODPOVĚDĚT
Klára Š. (Klárkas) ID 2513 , mimibazar.cz/klarkas (upraveno 21. 8. 2008, 19:42)
Dobrý den Renčo, nevím do jakých problémů jste se dostala *-), já jsem tedy s obchůdkem s Vámi celkem spokojená, sedačka přišla za týden, vše proběhlo bez větších problémů |:o), jen snad trochu vázla komunikace...myslím že si právě tím zaděláváte na spoustu problémů.
Přeji hodně štěstí a ať vše vyřešíte ke spokojenosti všech Klára (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
DANA HOJGROVA (DANINEC) ID 63532 , mimibazar.cz/daninec (upraveno 31. 1. 2008, 9:44)
Paní Renato,

ale že nás to stálo nervy.Autosedačky jsou již doma,manželka radostí plakala.Vážím si Vašeho gesta.Už když včera přišla ta první,tak manželky se Vás zželelo,říkala že nechápe do jakých potíží jste se mohla dostat,když jste měla tolik pěkných hodnocení,ale může se to stát každému z nás.Chci Vám moc poděkovat,že se nebudu muset dívat na utrápenou ženu a za celou rodinu,že nepřišla k újmě.Také bych Vám chtěl popřát,aby jste vše vyřešila a vrátila se zase na ten úspěšný start.Přeji Vám moc štěstí.S pozdravem Hojgr David.
ODPOVĚDĚT
MARKETA P. (HANAKOVA) ID 41580 (29. 1. 2008, 12:01)
Milá paní Renato :-(,i mě došla trpělivost :-@ :-@,Nikdy jsem si nemyslela,že budu psát něco záporného a ještě k tomu shánět zaplacené zboží.5.12.2007 jsem Vám zaplatila 2ks.gymnastických balonů,které měli být Vánočním dárkem.To,že jste poslala 1ks.v půlce ledna pro mě není vyřešené (6) (6),a nemyslete si,že¨jste mi s prominutím zalepila hubu!!!!!Proto Vás žádám o nejrychlejší vyřešení mezi náma,at zaslání balonu,nebo vrácení peněz!!!!!!Nekradu,abych Vám to prominula :-| :-| :-|!!!!!Doufám,že se brzy ozvete předem děkuji Markéta
ODPOVĚDĚT
Petra V. (louny) ID 63140 (27. 1. 2008, 13:00)
Oprava: objednávka z konce ŘÍJNA, ne listopadu !!!!
ODPOVĚDĚT
Petra V. (louny) ID 63140 (27. 1. 2008, 12:59)
Renato, můžete mi alespoň odepsat co bude s mou objednávkou misek z konce listopadu????? (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 236 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,12 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu