Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele ROMAN D. (roman...) ID 42862

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná registrace - Radmila K. (rarasek...K) ID 225270, RADKA D. (minihracky) ID 244552
ROMAN D. (roman...) ID 42862
mimibazar.cz/roman
Oblast: Třebíč
Registrace: 17. 2. 2007
Naposledy: 5. 10. 2009, 23:24
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1899
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 87 negativních hodnocení
Celkem: 87 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Alena M. (cudla08) ID 127252 , mimibazar.cz/cudla08 (21. 5. 2009, 20:02)
Vážené zákaznicé této paní či pána :( :(, i když nerada píši špatné hodnocení, tady to opravdu udělat musím a zároveň bych Vás chtěla varovat :-( :-(, aby jste nenaletěli, tak jako já. Před 22 dny jsem paní poslala na účet 1409,- Kč, což není malá částa, a po 15ti dnech, když se nic nedělo, jsem se paní ozvala, co je s balíčkem. Paní mi psala, že mi posílala mail a že čeká na adresu. Žádný mail jsem nedostala a adresu měla uvedenou při objednávce. Poněvaďž má tato paní více než dost hodnoceních a
ODPOVĚDĚT
Alena M. (cudla08) ID 127252 , mimibazar.cz/cudla08 (21. 5. 2009, 20:05)
převážně kladných, tak jsem neměla pochyb :( ... ale POZOR :-o zdání klame. Paní mi stále neposlala ještě peníze, a jak se zdá, tak dělá mrtvého brouka :-@ NAKUPUJICI, proto POZOR na nákup tady!!!!!!! Ceny nejsou nijak zlé, ale nevyplatí se to :^) Paní Radko, jestli nejpozději během týdne mi od Vás nepřijdou peníze na účet, pošlu tuto stížnost a veškeré podklady správci, aby Vám nechal pozastavit účet, protože takoví ZLODĚJI tu nemají co dělat a okrádat zákaznice. :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (21. 5. 2009, 20:32)
Milá Aleno,
myslím si,že podmínky prodeje jsou od toho aby si je zákazník před nákupem přečetl.Takže u nás k žádnému pochybení nedošlo.To,že mejlíky zlobí je na MMB známé.Mrtvého brouka určitě nedělám,a platbu máte odeslánu.Stačilo se informovat!!
RADKA
ODPOVĚDĚT
Alena M. (cudla08) ID 127252 , mimibazar.cz/cudla08 (27. 5. 2009, 10:24)
O podmínkách se tu ale nikdo nebaví. Tady šlo o to, že, když jste mi měla poslat peníze, tak se tak nestalo ... a ještě píšete, že jste je už poslala, což není pravda. Pošlete mi tedy oskenovaný výpis, kdy jste peníze podávala přes pokladnu. Peníze dneska byly připsány na účet, díky adminovi. Jemu za to děkuji a maminky, Vy si dobře promyslete nákup u této paní, sice ceny jsou velmi příjemné, ale když dodání nedopadne, potom se také nemusíte peněz ani zb
ODPOVĚDĚT
Alena M. (cudla08) ID 127252 , mimibazar.cz/cudla08 (27. 5. 2009, 10:38)
zboží se dočkat :-o :-o
ODPOVĚDĚT
Lucie R. (lucias.r) ID 153550 (upraveno 18. 5. 2009, 12:24)
Dobrý den, golfky, které jsem si u paní Radky objednala dorazily v pořádku, ale bohužel paní Radku doporučit nemohu-asi toho má hodně, ale akorát slibuje, že se to stihne, že byly připraveny k odeslání......nakonec když urguji číslo balíku,tak mi napíše, že vlastně ode mě nedorazily peníze (které měla už týden) (N) (N) .Nevím co si tom mám myslet...........zda šlo jen o nedorozumění?! Jsme lidi-stačilo napsat, bohužel nestíhám, pochopila bych to,ale slibovat, slibovat...... :-S :-S
Lůca
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (18. 5. 2009, 10:58)
Milá Lucko,
klidně Vám pošlu kopii z banky,že od Vás platba přišla bez VS.
Tohle opravdu nechápu,zboží Vám bylo zasláno včas,dle podmínek prodeje,ještě jsem Vám po dohledání platby zboží poslala na svoje náklady expres.Ani jste nenapsala,že je zboží u Vás a je to už pár dní.
RADKA
ODPOVĚDĚT
Lucie R. (lucias.r) ID 153550 (18. 5. 2009, 12:19)
Ano bylo zasláno v pořádku-to jsem taky v hodnocení uvedla- jediné na co jsem si stěžovala bylo na vaše jednání-slibování,nejdřív mi napíšte, že byl připraven k odeslání-ale najednou za pár dní zjistíte, že nemáte mou platbu na účtě?!O VS nemluvím-já ho uvedný ve výpise mám-vy ne......
Píši akorát svůj názor-od toho to zde je.
Hezký den Lůca
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Sitmi) ID 173632 (15. 5. 2009, 12:14)
Maminky POZOR!!!! Tohoto prodejce absolutne nedoporucuji!!! Je to poprve co musim dat negativni hodnoceni, ale pani Radka se mi vubec neosvedcila. Po nekolikerem ujistovani ze balicek uz byl poslan, se po mem dotazu opet ukazalo, ze se k poslani teprve chysta. Nakonec po dlouhe dobe ho pani Radka - bez konzultace se mnou poslala bez slunecni clony. Sice mi poslala zpet v balicku penize za tuto clonu, ale nezlobte se na me, tohle jednani je priserne. Sliby Sliby ale skutek utek!
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (15. 5. 2009, 13:00)
Milá Katko,
proč se zboží opozdilo jsem Vám v mejlíku vysvětlila a omluvila se.Myslím si,že poslat nekompletní výrobek by ode mne nebylo fér.Ale asi jsem to měla udělat.
Hezký víkend RADKA
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Sitmi) ID 173632 (16. 5. 2009, 20:52)
To jste sice vysvetlila ale az po te co jste mi nekolikrat oznamila ze uz balicek posilate - coz se nestalo. Nakocnec jste ho sice poslala, ale ani jste mi nerekla ze ho hodlate poslat bez te clony. Myslim ze fer by proste bylo nic neslibovat a rovnou rict ze vam to nedoslo od dodavatele ......
ODPOVĚDĚT
Jana S. (sucháč) ID 32357 , mimibazar.cz/suchac (4. 5. 2009, 13:51)
(N) (N) Maminky POZOR!!!!!!!! (N) (N) U této paní jsem si objednala Kočárek MOON za 2540,-Kč vč.pošty. 1.4.09 jsem kočárek dle instrukcí uhradila, dodání mělo být cca 14.dní, asi po 3týdnech jsem se dotázala, zda už mi byl kočárek odeslán. Paní psala omluvu že ho už pošle. Další den ale napsala, že kočárek nemůže dodát, neboť je bez nánožníku a stříšky, zda nechci jiný kočárek. O ten jsem zájem neměla, a žádala o vrácení peněz. Již je tomu 14dní a peníze na účtě nejsou, paní neodpovídá na em
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (4. 5. 2009, 14:06)
Milá Jano,
za chybu dodavatele bohužel nemůžu,myslím si,že by nebylo fér poslat kočárek bez doplňků,tak jak jsem nedopatřením poslala jiným maminkám.Platbu máte vloženu přímo na účet ze kterého platba přišla.Informovala jsem Vás,že to vložím přímo v bance!!!
ODPOVĚDĚT
Jana S. (sucháč) ID 32357 , mimibazar.cz/suchac (4. 5. 2009, 14:18)
To jste mě informovala již minulý týden a stále na účtě nic. Na balíček jsem také čekala skoro tři týdny, než jste napsala, že ho odesíláte, potom ne, že je bez příslušenství. a pěněz jsem se tedy dočkala až dnes, kdy jsem Vám napsala, že na vás podávám trestní oznámení a věc řeším s admini, jelikož má trpělivost došla. (N) (N) Z mé strany k žádnému problému nedošlo a myslím si, že omluva s Vaší strany by byla adekvátní!!!!!! Jana
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (4. 5. 2009, 14:35)
Jani,
omluvila jsem se Vám v každém mejlíku,opravdu nevím,jak víc se omluvit.Platba na účet byla vložena ještě dřív než jste psala.Přesně tak,jak jsem Vám psala já a slíbila.
ODPOVĚDĚT
Petra POVOLNÁ (Petrabudulinek) ID 170815 , mimibazar.cz/petrabudulinek (17. 4. 2009, 20:59)
Vydržela jsem dost, ale na měsíc půjčovat své peníze - nejsem soukromá záložna 1800,- není pár korun. Paní Radka dnes ze mě udělala úplného blbce, proto to negativní hodnocení. Zboží mi dodnes nedorazilo. Po dnešním mailu odstupuji od obchodu a doufám, že peníze dorazí obratem zpět.
Na negativní hodnocení paní Radka reaguje tak, že se ihned obrací na správce serveru. Je snad jasné, kdo je v této situaci ten poškozený. Paní Radka to určitě není.
Obchodování s paní Radkou nedoporučuji.
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (17. 4. 2009, 21:07)
MILÁ PETRO,
je zvláštní,že najednou jste registrována...v mejlíku máte kopii včerejšího infa!!Kdyby jste nakupovala přes registraci,tak nemuselo k tomuto dojít.Vzkaz by jste měla na MMB a bylo by.Ale když až dnes zjistím,že máte už dlouho registraci,tak je to těžké.Proto jsem Vám posílala kontakt na firmu,aby se balík nevrátil a domluvila jste si převzetí.Takže blbce z Vás rozhodně nikdo nedělá!!!
ODPOVĚDĚT
Petra POVOLNÁ (Petrabudulinek) ID 170815 , mimibazar.cz/petrabudulinek (18. 4. 2009, 13:59)
Uznávám chybu, že jsem se před objednávkou zapoměla přihlásit, ale v objednávce jste měla na mě všechy kontakty i mobil. Tak nevím včem je problém. Kontakt na firmu mi bohužel nepřišel za tím si stojím. Byla bych sama proti sobě, kdybych se jim neozvala. Ale přepravce vždy (zkušeností mám mnoho) kontaktuje přijemce balíku sám. Věc už nadále nechci řešit, mám před porodem, takže nemám čas, náladu ani nervy řešit podobné problémy. Kdy mi pošlete peníze zpět?
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (17. 4. 2009, 21:16)
..
ODPOVĚDĚT
Petra K. (petra.79) ID 214548 (upraveno 15. 4. 2009, 21:01)
Upravuji mé hodnocení a děkuji za domluvu pře mejlík.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (petra.79) ID 214548 (upraveno 15. 4. 2009, 21:05)
Jinak máte moc pěkné zbožíčko.
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (15. 4. 2009, 18:11)
Milá Petro,
vše máte v mejlíku a jsem zvědavá,co řeknete na ofocený balík !!
RADKA
ODPOVĚDĚT
Petra K. (petra.79) ID 214548 (15. 4. 2009, 19:16)
Pokud je to pravda co píšete v mejlíku a ofocený papír pošlete ráda se TADY omluvim.Já jednám fér.Ale až to uvidim.Petra
ODPOVĚDĚT
Petra K. (petra.79) ID 214548 (7. 5. 2009, 9:47)
Pro ostatní kdo čtete hodnocení, tak ofocený papír ¨jsem neviděla, nějakým způsobem se nopodařilo odeslání, nicméně u nás doško k vrácení peněz. (Y)
ODPOVĚDĚT
Anna P. (A-JINA) ID 153024 , mimibazar.cz/a-jina (upraveno 12. 4. 2009, 18:07)
Dobrý den Radko, je to mé první negativní hodnocení. Jako prodávající Vás doporučit skutečně nemohu :-(. Od 20.2. února stále čekám vrácení přeplatku ve výši 360,- Kč za nedodané zboží.Závěrem, budu jen doufat, že k navrácení přeplatku někdy dojde a maminkám rozhodně nákup přes Vás nedoporučuji, tedy pokud nemají na práci nic jiného než řešit vzniklé problémy z Vaší strany. A pro mne i ponaučení pro příště - dívat se prodávajícímu i na starší hodnocení. Ajka
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (17. 3. 2009, 9:01)
Hezký den,
platba byla na účet vrácena.Pokud je třeba klidně tu přepošlu výpis z banky
RADKA
ODPOVĚDĚT
Anna P. (A-JINA) ID 153024 , mimibazar.cz/a-jina (17. 3. 2009, 9:45)
Tak to jsem ráda. Výpis z banky není nutný během dne, spíše večer zkontroluji. S pozdravem, Ajka
ODPOVĚDĚT
Anna P. (A-JINA) ID 153024 , mimibazar.cz/a-jina (17. 3. 2009, 19:12)
Kdy byla platba odeslána? Zatím na mém účtě stále není. Ajka
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (17. 3. 2009, 19:25)
Ráno jsem Vám dala do vzkazů příkaz z banky.
Myslím si,že dotazy je lepší psát do vzkazíků než se ptát tady v hodnocení :)
RADKA
ODPOVĚDĚT
Anna P. (A-JINA) ID 153024 , mimibazar.cz/a-jina (18. 3. 2009, 6:53)
Ano, určitě máte s dotazy pravdu. Také jsem to s Vámi pocelou dobu trpělivě řešila jen mailem. Bohužel to absolutně nezafungovalo. Až nyní pomocí hodnocení došlo zřejmě k obratu z Vaší strany a převodu přeplatku. Ve vzkazu nebylo bohužel uvedené žádné datum převedu. Takže až budete jednat solidně, nebudou Vám nespokojení zákazníci psát negativní hodnocení a veřejně pobírat své trable.

Ajka
ODPOVĚDĚT
Iva G. (germi) ID 66788 , mimibazar.cz/germi (1. 3. 2009, 16:25)
(N) (N)Tento obchůdek na MMB nedoporučuji,nebudu popisovat proč,závěr je že naštěstí mám své peníze zpátky ,ale ty nervy a emailování,nic pro mne a jak jsem zjistila nestalo se to náhodou jen u mne.
Takže paní Radko jestli někdy dorazí ke mě balík od Vás ,ráda změním hodnocení.Iva
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (2. 3. 2009, 9:06)
Milá Ivo,
chápu maminky,kterým příjde zboží pozdě a zlobí se.Ale s Vámi jsem byla celou dobu v telefoním kontaktu,aby se problém rychleji řešil.Sama jsem Vám raději dala platbu zpět,než se to vyřeší,dokonce ze svého poslala i doklad pro pojišťovnu..Balík by odešel znovu,ale manžel napsal,že ne.Tak opravdu nevím,co víc jsem měla udělat!!
RADKA
ODPOVĚDĚT
Iva G. (germi) ID 66788 , mimibazar.cz/germi (2. 3. 2009, 10:40)
Paní Radko,
děkuji za doklad,dle Vás je stále balík na cestě a další byste mi poslala,příjde mi to divné,ale jsem zvědavá zda ten první balík co jste mi posílala dorazí , o něm jsme spolu hovořili po telefonu,ráda ho zaplatím.Iva
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (2. 3. 2009, 10:45)
Hezký den,
takže balík chcete?Manžel mě napsal,že ne.Tak já fakt nevím :) :)
RADKA
ODPOVĚDĚT
Iva G. (germi) ID 66788 , mimibazar.cz/germi (2. 3. 2009, 21:37)
Hodnocení jsem Vám napsala jen pro Vaše zákazníky aby věděli do čeho jdou a že lze věc řešit nejlépe asi přes hodnocení,je to rychlejší a asi i jistější.Zdraví :-$ Iva
ODPOVĚDĚT
Iva G. (germi) ID 66788 , mimibazar.cz/germi (2. 3. 2009, 21:34)
Asi si děláte ráda srandu a nechcete to řešit přes hodnocení,mě to mrzí takhle Vám naletět ,ale blbce ze mě nedělejte,tvrdila jste mi do telefonu ,že je balík na cestě a tak mi stačí když dojde od Vás ten první balík poslaný,nevím kdy?kopii podacího lístku jste ,jako jiným, tak ani mne nezaslala,měla jste problémy s počítačem,dle čísla co jste napsala balík nebyl v evidenci pošty,co myslíte,čemu mám věřit,že je na cestě?Nový balík už od Vás posílat nechci,nevěřím Vám.
ODPOVĚDĚT
Maja Ch. (vcelicka.ma) ID 77667 (13. 2. 2009, 14:43)
Dobrý den, skoro dva týdny jsem čekala na cestovní postýlku, naštěstí jsem neplatila předem, dnes jsem to vzdala a objednávku jsem zrušila, takový přístup k zákazníkům podle mě není vpořádku (N) (N) Maja
ODPOVĚDĚT
Šárka Růžičková (Růžánek) ID 198546 (13. 2. 2009, 15:44)
Dobrý den Májo,také jste naletěla,koukám ,že nejsem zdaleka sama.Chodí mi zprávy od ostatních jak narazili také.s pozdravem Š.
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (13. 2. 2009, 14:57)
Zboží bylo hned odesláno a dobírka se vrátila NEVYZVEDNUTÁ.!!!Když jste se informovala,tak jsem Vám psala,že je odesláno...
RADKA
ODPOVĚDĚT
Maja Ch. (vcelicka.ma) ID 77667 (13. 2. 2009, 15:54)
a svůj názor na Vás nezmění nic, natož nějaké vaše vyhrožování, že mi napíšete špatné hodnocení...Maja
ODPOVĚDĚT
Maja Ch. (vcelicka.ma) ID 77667 (13. 2. 2009, 15:52)
A když jsem Vám psala, co se děje s objednávkou, odepisovala jste, že jste byla na horách, že "snad" odešla, že nemáte přehled. No a pokud by zásilka byla odeslána normálně poštou, bývá úložní doba na poště nějak kolem 10 dnů, tak jak by se vám mohl balík vrátit tak rychle, když jsem objednávku dělala 1. února?Neměla jsem nikdy na MMB s nikým problém, nebudu si ho dělat ani s Vámi, viděla jsem, že máte spokojené i nespokojené zákazníky, já patřím do té druhé skupiny a svůj názor na Vás nezmění
ODPOVĚDĚT
Maja Ch. (vcelicka.ma) ID 77667 (13. 2. 2009, 15:48)
Pokud se zboží posílá na dobírku, dopravce (nějaká PPLka nebo někdo takový) kontaktuje příjemce telefonem, že zboží veze, pokud není příjemce doma, nechává se vzkaz v poštovní schránce a zboží se přiveze další den. Pokud je moje máma 14 dní doma a říká, že jí nikdo nevolal, ani neměla nic ve schránce, natož od vás zprávu na mailu, že jste balík odeslali (což se normálně dělá, navíc při objednávce nad 1000 korun - to už není tak málo, ne?), znamená to, že jí nebylo od vás nic posláno. A když j
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (pajunečka) ID 35078 , mimibazar.cz/pajunecka (13. 2. 2009, 9:26)
Dobrý den, dnes jsem obdržela od Vás zpět peníze na svůj účet. :-). Děkuji mockrát. Jsem ráda, že aspoň to proběhlo včas a bez problémů :-|. Psala jste, že boby jsou na světě, ale kde 3 týdny byly, to už mi nenapíšete. :-o. Mrzí mě, že obchod neproběhl tak, jak měl a já doufám, že příště budu mít větší štěstí na prodávajícího. (N) S pozdravem Jana
ODPOVĚDĚT
Martina V. (vrlka) ID 130323 (5. 2. 2009, 15:43)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
Bohužel musím dát negativní hodnocení. Stala se mi taková nemilá věc. Omylem jsem zaplatila dvakrát. Paní jsem třikrát slušně prosila o vrácení peněz, buď neodpověděla nebo slíbila že peníze pošle, ale po měsíci a půl peníze nedorazily. To mi slušné nepřipadá, já bych peníze okamžitě bez problémů vrátila. NEDOPORUČUJI!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (5. 2. 2009, 15:59)
Milá Martino,
platbu máte už dávno vrácenu na účet...jestli chcete klidně tu zveřejním váš účet a kopii platby tu dám :( :(
Možná je lepší se napřed informovat,než dávat negativní hodnocení!!!
RADKA
ODPOVĚDĚT
Martina V. (vrlka) ID 130323 (5. 2. 2009, 17:20)
Milá Radko, tak jak jsme se domluvily přes mail, po víkendu zjistíme kde se snad v bance stala chyba. Znovu se ptát mi přišlo hloupé, tak se nezlobte. Taky mám svůj výpis, a nic tam není. Tak uvidíme. Mějte se. m.
ODPOVĚDĚT
Martina V. (vrlka) ID 130323 (10. 2. 2009, 22:56)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
Všechno v pořádku, peníze už dorazily. Chyba byla v bance. Díky
ODPOVĚDĚT
Klára S. (Sklenicka24) ID 81890 (4. 2. 2009, 19:25)
:'( :'( :'( Dobrý den, já také nevím, co si mám myslet. Paní Radka mi psala, že mi balíček odeslala dne 21.1., ale bohužel :'( stále žádný nemám. Několikrát jsem jí prosila o kopii podacího lístku, ale té jsem se nedočkala. Slibovala, že mi jí pošle dne 4.2.tj dnes, ale také se tak nestalo. Jen si sem vkládá další inzeráty. Opravdu mě to moc mrzí, poněvadž se na balíček moc těším, ale jak je vidět, tak se ho zřejmě nedočkám. (N)
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (4. 2. 2009, 20:04)
Hezký večer,
o kopii jste žádala jednou..viz kopie mejlíků,omluvila jsem se Vám,že jsem mimo.
V dnešní době není problém se připojit odkukoliv,ale tahat sebou skener...to už je horší.Chápu,že je to nepříjemné,když Vám pošta nedoručila,ale není fér dávat vinu prodávajícímu.Č.balíčku máte,takže není problém zjistit na poště k tomu si myslím není třeba podací lístek!!
RADKA
ODPOVĚDĚT
Klára S. (Sklenicka24) ID 81890 (4. 2. 2009, 20:24)
Moc děkuji za číslo, ale to jste mi mohla poslat hned a ne potom, co jsem napsala svůj názor do vašeho hodnocení. Chápu, že jste rozčílená, ale každý má právo svobodného projevu a já jsem napsala to, co si myslím.
ODPOVĚDĚT
Renata P. (Eliště) ID 49781 (26. 12. 2008, 13:13)
(N)Dnes musím buhužel udělit své první negativní hodnocení.5.12.jsem převedla penízky za hru pro dcerku,bohužel balíček nedorazil.Měl to být vánoční dárek.Psala jsem paní několik emailů,odepsala mi pouze,že byl balíček odeslán a číslo zásilky.Balíček nedorazil,na poště mi bylo řečeno,že má paní podat reklamaci,tak jsem jí včas o to žádala a od té doby žádná odpověď a ani reklamace zřejmě nebyla ještě podána,protože mi nepřišlo žádné oznámení.Nemohu doporučit.
ODPOVĚDĚT
Renata P. (Eliště) ID 49781 (upraveno 19. 1. 2009, 10:57)
Již O.K.Penízky mi paní Radka vrátila. :-$
ODPOVĚDĚT
Petr K. (abandoned) ID 110634 , mimibazar.cz/abandoned (26. 12. 2008, 10:40)
Bohužel ani já nejsem spokojená. Od půlky listopadu, jsem čekala na balíček. Až po několika urgencích, bylo paní Radkou zjišťováno na poště, v čem je problém. Měla jsem slíbený náhradní balík, v případěm že se původní balík nenajde - do toho ale najednou nebylo zboží... :-(. Peníze zpět jsem dostala až po urgenci 22.12. a to sice pouze za zboží, nikoli za rozdíl v poštovném (i když i to mi bylo přislíbeno). Já tedy nedoporučuji! (N) :-| (N)
ODPOVĚDĚT
Veronika R. (KULICE) ID 113399 , mimibazar.cz/kulice (23. 12. 2008, 13:17)
Bohužel se musím připojit hru s kladívkem jsem zaplatila včas svou adresu jsem paní posílala 17.12 ale paní včera psala že žádnou nedostala moc mě to mrzí :'( :'( :'( :'(ale já pani doporučit nemohu (N) (N)na balíček jsem se moc těšila byl pro děti k vánocum :-S :-S :-S :-STímto vás žádám o vysvětlení po přečtení více hodnoceni zírám jak blázen a jsem opravdu nazlobená
ODPOVĚDĚT
Jana H. (Janys4) ID 127619 , mimibazar.cz/janys4 (20. 12. 2008, 18:39)
Přidávám se k naštvaným maminkám. Objednala jsem si autosedačku 20.11., hned 2 dny nato jsme ji zaplatili a doteď mi nedošla. Posílala jsem paní Radce maily, ze začátku komunikovala, ale teď už ani to. Pod stromečkem už sedačka stopro nebude, ale my ji tam ani nechtěli, potřebovali jsme ji využívat hned!! Doufám ještě, že se to nějak vyřeší, ale jestli to nebude brzy, tak z toho asi bude velká ostuda - manžel je na to odborník. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jana J. (lerii b) ID 140001 , mimibazar.cz/leriib (19. 12. 2008, 19:36)
(N) (N)mAMINKY , CO TEĎ ZÍRAJÍ JAKO JÁ. že účet paní R je odstaven , ? Já jí jak trubka pořád omlouvala , ateď nevím , co dál. tohle je hnus . nechápu to. Jana (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (jitkaki) ID 148690 , mimibazar.cz/jitkaki (19. 12. 2008, 14:26)
Radko,
po spoustě dotazů a mailů s vámi, které absolutně nikam nevedly, musím konstatovat, že tak hrozný obchod jsem ještě nezažila +o( Zboží jsem objednala 3. 11. 2008, nejen že nic nedorazilo, ale ani slíbené peníze zpět nemám :-o :-o :-o Jedná se o částku 763,- (facky)

Poctivost vám asi nic neříká a já před vámi VARUJI VŠECHNY NAKUPUJÍCÍ (N) (N) (N)

Krom toho zvažuji podání trestního oznámení, pokud mi peníze nevrátíte. Jak vidím, tak nejsem sama, kdo s vámi má podobný problém :-
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (19. 12. 2008, 14:35)
Nezlobte se,
zboží Vám bylo zasláno,moc dobře víte,že jsem Vám poslala i č.balíku a řešilo se to z poštou....TAK PROČ TO TEĎ HÁŽETE NA MĚ :( :( To není moc fér,chybu házet na druhé,ač já zato nemůžu!!!
Nedělám teď nic jiného než řeším reklamace,plno maminek by Vám mohlo povídat,co společně provoláme peněz
Nevím,proč všichni na hodnocení dají jen část a nenapíšou realitu!!!
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (jitkaki) ID 148690 , mimibazar.cz/jitkaki (19. 12. 2008, 14:44)
Nezlobte se, ale v tuhle chvíli už opravdu neřeším, jestli je to chyba vaše nebo české pošty. Já jsem od 3. 11. 2008 jen čekala a nic nedostala, takže mi PROSÍM VRAŤTE ASPOŇ PENÍZE a už spolu nemusíme nic řešit.
ODPOVĚDĚT
Lucia K. (Lucia K.) ID 57443 , mimibazar.cz/luciakacerikova (19. 12. 2008, 16:10)
Dobrý den Jitko já mám ten samej problééém a řeknu pravdu, že jsem pěkně vytočená jestli to nenazvat hůř, psala jsem paní Radce také ale zatím čekám, domů chodím jako magor a hledám jestli už něco přišlo zboží, touhle cestou bych také p. Radce vzkázala, že pokud mě balíček nedorazí v pondělí, tak se přidávám k Vám, také mě přišli všechny balíčky a dělala jsem mnohem dražší objednávky a dorazilo mě všechno, ale tenhle balíček ne, je mě moc líto jaké máte problémy, ale když posíláte něco doporučen
ODPOVĚDĚT
Linda M. (lindus) ID 5872 , mimibazar.cz/lindus (19. 12. 2008, 14:51)
Paní Jitko, já s Radkou prožívám jednu neskutečnou noční můru, kdy po spoustě slibů jen marně čekám na balík. Kéž bych u ní utratila "pouze" 763,- Kč. Další slib je, že mi balík dnes doveze, pokud tak neučiní, ráda se k trestnímu oznámení s Vámi přidám.

Radko, já jsem Vás několikrát žádala, abyste mi poslala kopii podacího lístku. Číslo neexsitujícího balíku je nám naprosto na nic!!!!!!!!!!!!!!! Denně posílám 30 balíků, nemám jediný problém.
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (jitkaki) ID 148690 , mimibazar.cz/jitkaki (19. 12. 2008, 15:02)
Lindo, děkuji za podporu. Tohle jednání je opravdu neskutečné.

Radko, vraťte mi peníze, pokud nechcete mít další nepříjemnosti!
ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (katinka01) ID 1078 , mimibazar.cz/katinka01 (18. 12. 2008, 17:36)
Měla jsem u pana ROmana objednané zboží od 4.12. a do dnešního dne mi balíček nepřišel. (N) :-@ :-@ Ani se neobtěžoval napsat, v jaké fázi objednané zboží je. Dnes jsem si je musela objednat jinde a doufám, že mi do vánoc dorazí. Když tak Vám DĚKUJI za "KRÁSNÉ" |-) Vánoce. +o( Denková (nejdeto)
ODPOVĚDĚT
ROMAN D. (roman...) ID 42862 , mimibazar.cz/roman (18. 12. 2008, 20:32)
Milá Katko,
na včerejší mejlík jsem Vám psala,že jsem celou noc balila zboží a proto jsem hned nereagovala.
Na stránkách mám vzkazík,že prosím o trpělivost...myslím si,že je přednější odesílat zboží než sedět u netu.Určitě maminky raději čtou balík odeslán,než bohužel ještě NE!!A zvlášť teď pár dnů před vánocemi.
Zboží jste si objednala na dobírku pro kamarádku,tak je to jednoduché vrátí se a vyřízeno!!!
ODPOVĚDĚT
Olga L. (pentilka) ID 50846 , mimibazar.cz/pentilka (17. 12. 2008, 14:15)
Dobrý den, ani já nejsem s obchodem spokojená (N). Objednávku jsem platila 20.11 a po 3týdnech konečně dorazila nekompletní objednávka , na což mě nikdo předem neupozornil :'(. Zpráva o vrácení peněz také nikde, tak jsem je musela urgovat. U prodávajícího jako jste vy mi to přijde jako samozřejmost Jedna hračka byla rozbalená a vypadlá z pomačkané krabice :-S, což jako vánoční dárek, také nevypadá moc hezky
ODPOVĚDĚT
Celkem: 87 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu