Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953

ÚČET BYL POZASTAVEN
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953
mimibazar.cz/lenulinek
Oblast: Uherský Brod
Ověřená adresa
Registrace: 7. 6. 2005
Naposledy: 16. 12. 2013, 16:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3315
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 0
NÁVODY 0
DOBA PRO VYŘÍZENÍ VAŠICH OBJEDNÁVEK JE PO-PÁ 15.00-21.00. JSEM AUTORIZOVANÝ PRODEJCE DESIGUAL. ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE JSEM PLÁTCE DPH
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 79 negativních hodnocení
Celkem: 79 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Monika A. (Mondieu) ID 475878 (11. 11. 2013, 14:55)
Dobrý den, bohužel musím přidat také negativní hodnocení. Dne 5.9.2013 jsem si objednala šaty a zaplatila převodem a dodnes šaty nemám, ani mě nikdo nekontaktoval. Takže opravdu nedoporučuji a tohle jsem ještě nezažila. Nepochopim, že se nikdo ani neobtěžuje ozvat, že zboží má zpoždění. Neuvěřitelný
ODPOVĚDĚT
Olga P. (Robinela) ID 490065 (7. 11. 2013, 15:08)
Bohužel se nakonec přídávám též s negativním hodnocením. Dne 21.8. jsem uhradila platbu, zboží, které mělo být do dvou týdnů dorazilo po měsíci a ještě nekompletní bez jakéhokoliv upozornění. Na opakované maily, že postrádám sukni paní Lenka nereagovala, odepsala mi až na vzkaz zanechaný přes mimibazar s omluvou a dotazem, zda sukni budu ještě chtít. Odepsala jsem, že ano, ale očekávám kompenzaci za dlouhé čekání, nemluvě o tom, že nyní tu samou sukn
ODPOVĚDĚT
Vilma P. (wilipy) ID 112467 , mimibazar.cz/wilipy (6. 11. 2013, 9:30)
Dobry den, tak musim bohuzel take napsat negativni hodnoceni. Platbu jsem posilala 3.9. a nemam ani zbozi ani penize... Na mail nikdo nereaguje
Vilma
ODPOVĚDĚT
Liběna Č. (lice) ID 47067 , mimibazar.cz/lice (22. 10. 2013, 8:33)
Dobrý den,
platbu za svetr jsem uhradila 12.9. a doposud nic neobdržela. Po 14ti dnech jste mi napsala, že mi zboží v pondělí odešlete a stále nic nedorazilo. Na moje e-maily nereagujete. Už jsem vás žádala o vrácení peněz, ale neozvala jste se mi :-S. Měl to být dárek, který jsem se snažila objednat s dostatečným předstihem ... Chápu zdržení dodávky, ale po už to je téměř šest týdnů, zboží nikde a komunikace s vámi bohužel žádná :-(. Líba (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Markéta H. (Markha) ID 361565 , mimibazar.cz/markha (upraveno 21. 10. 2013, 19:39)
(N)
Dobry den,
22.9. jsem u vas ucinila objednavku za 3411 Kc a tuto ihned uhradila.
Zbozi do teto chvile nemam.
Urgentne je potrebuji pristi tyden mit doma jako darek k narozeninam.
Na zadny pokus o komunikaci bohuzel nereagujete. Dokazala bych pochopit urcite zdrzeni dodavky zpusobene necekanymi okolnostmi, ale neragovat, je bez omluvy.
Marketa Hamrlova
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (21. 10. 2013, 20:05)
Markéto, já už jsem Vám psala, že čekám na šátek, kabelku i šaty už mám připravené k odeslání
ODPOVĚDĚT
Petra D. (petrous) ID 4696 , mimibazar.cz/petradvor (17. 10. 2013, 20:50)
Dobrý večer, přidávám také negativní hodnocení. Peníze jsem vám odesílala 28.8.2013. Již dlouho víte, že triko není a nebude a přesto jste stále nevrátila peníze. Na email nereagujete.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (17. 10. 2013, 23:02)
Petro, omlouvám se, platba převedena zpět
ODPOVĚDĚT
Petra D. (petrous) ID 4696 , mimibazar.cz/petradvor (19. 10. 2013, 17:23)
Dobrý večer, děkuji. Penize vráceny.
ODPOVĚDĚT
MARTINA K. (BODZIS) ID 303239 (17. 10. 2013, 18:11)
Dobrý den,musím se také připojit s otázkou,kdy mi pošlete šátek,již dva měsíce ho máte zaplacený! Oproblémech s vyskladněním jste mi také psala,ale také jste psala, že je již máta a budete posílat-je to 14 dní šátek nemám,vy nereagujete na zprávy! Můžete mi dát vědět,co se děje?? Koukám,že nejsem sama!! :´(
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (17. 10. 2013, 19:11)
Martino, Vám už jsem napsala a vysvětlení pro všechny stávající a snad i budoucí nakupující.Ano uznávám, že jsem poslední dobou nereagovala,tak pružně, jak bych potřebovala, už jsem vše přeorganizovala, zboží už by teď také mělo být vždy dodáno v avizovaných termínech.Zpoždění vzniklo nečekaně a jednalo se o téměř 100objednávek, takže pro, která jsem přes den v zaměstnání velký časový problém. Skladové zboží se snažím odesílat ještě v den připsání platby.
ODPOVĚDĚT
Irena S. (exit) ID 484716 (14. 10. 2013, 20:50)
Paní Lenko,
pořád čekám na Vaši odpověď, kdy mi bude doručen zbytek objednávky. Psala jsem Vám a opět neodepisujete. Prosím o termín, kdy mi konečně odešlete zboží? Díky.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (15. 10. 2013, 17:12)
Dobrý den, Ireno, platbu jsem dnes převedla zpět, tak jak jsme domluvily
ODPOVĚDĚT
Leona M. (xanoel) ID 45749 , mimibazar.cz/xanoel (10. 10. 2013, 20:17)
V půlce srpna jsem si objednala tuniku a když přišla, zjistila jsem, že velikostně neodpovídá.Psala jsem paní a ta mi nabídla výměnu zboží za větší.Tuniku jsem tedy začátkem září paní poslala zpět a do dnešního dne nemám ani slíbenou větší velikost, ani zaplacenou částku a ani jedinou odpověď na mých několik mailů a vzkazů.Budu se muset zřejmě obrátit na správce MMB, nebo právníka.Snad to paní napraví a začne komunikovat.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (11. 10. 2013, 18:11)
Dobrý den, Leono,

jak jsem již psala na e-mail, platba dnes byla přeposlána
ODPOVĚDĚT
Blanka K. (BlanKa104) ID 482525 , mimibazar.cz/blanka104 (8. 10. 2013, 18:19)
(N) Čekám na kabelku už přes dva měsíce. Také píšu paní Lence a žádná odpověď. Rozhodně nedoporučuji !!! Touto cestou žádám o vrácení peněz. Děkuji.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (11. 10. 2013, 18:12)
Platba zpět byla přeposlána s včerejší splatností
ODPOVĚDĚT
Jana P. (pisovaj) ID 42485 , mimibazar.cz/pisovaj (upraveno 7. 10. 2013, 12:04)
Také čekám stále na svetr už měsíc a půl. Psala jsem paní Lence a ani žádná odpověď nedorazila.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (11. 10. 2013, 19:03)
Jano, jak jsem již psala na mail, platba byla přeposlána zpět 8.10.
ODPOVĚDĚT
Irena S. (exit) ID 484716 (7. 10. 2013, 5:51)
Koukám, že je nás poměrně hodně s kým paní Lenka nekomunikuje. Mám zboží od 5.9 zaplacené a pořád nic. A hlavně ani žádná odpověď. Už začínám být velmi nervózní, protože věci jsou celkem drahé, tak by mělo být podle toho také chování paní Lenky, aby jsme se nemuseli o věcicky obávat. Doufám, že touto cestou dostanu odpověď. Děkuji.
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (11. 10. 2013, 19:07)
odesláno 10.10.2013 RR016038485CZ
ODPOVĚDĚT
Sylvie U. (punta) ID 24194 , mimibazar.cz/punta (26. 9. 2013, 12:00)
U pani Lenky bych se bála zboží objednat.Před týdnem jsem si zarezervovala tričko.Žádná odpověd mi nepřišla.A bohužel mi nepřišla ani stručná odpověd,jestli mám na zboží čekat nebo objednat jinde.Podle reakcí ostatních je to běžná praxe.
ODPOVĚDĚT
Helena M. (abcd) ID 18214 , mimibazar.cz/helenecka (28. 9. 2013, 20:04)
Mám bohužel stejnou zkušenost.u paní Lenky jsem už několikrát nakupovala-né za malý peníz,před dvěma týdny jsem jí posílala objednávku na dvě věci z desigualu,dvakrát jsem se jí připomínala a do tedka žádná reakce!už mám objednáno jinde! (jazyk)
ODPOVĚDĚT
Gabriela P. (gpap) ID 279909 (16. 9. 2013, 14:01)
Dobrý den , Lenko,

jak píšete, pokoušela jsem se problém s nedodáním zboží řešit přes vzkazy a email...téměř po týdnu žádná reakce. Na zboží čekám 2 měsíce...
Ani mi tak nevadí dlouhé čekání, spíš vaše nulové reakce. Přijde mi to velmi nesolidní...chápu, může nastat problém s dodávkou...ale pak je třeba informovat a komunikovat ..a to se neděje. Dělání " mrtvého brouka " skutečně není ideální řešení.
Takže příliš nedoporučuji.
ODPOVĚDĚT
Silvie Švejdová (silvijan) ID 18744 , mimibazar.cz/silvijan (upraveno 27. 8. 2013, 9:09)
U paní Lenky rozhodně nakupovat nebudu,na emaily ani na prosby nereaguje a navíc mi dluží peníze.Kratasy jsem Vám vracela v červenci,tak nechápu proč nejste schopna vrátit peníze!!!!!!Takže paní Lenko,počkám do středy příštího týdne,pokud nebudu mít peníze napíšu adminum.

Silva
ODPOVĚDĚT
Silvie Švejdová (silvijan) ID 18744 , mimibazar.cz/silvijan (27. 8. 2013, 12:49)
Paní Lenka se mi omluvila a poslala peníze.
ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (JitaSindy) ID 291130 , mimibazar.cz/jitasindy (upraveno 28. 8. 2013, 8:36)
Dojmy z nákupu? ROZPAČITÉ! 1. žádná komunikace od prodávající :-S, zboží jsem několikrát urgovala, neboť ani po týdnu od zaplacení nebylo zasláno bez jakéhokoliv upozornění (prodávající denně aktualizovala své stránky, přístup na net tedy měla), 2. zboží jsem objednala 24.7. - údajně mělo být zasláno 1.8. - ve skutečnosti bylo zasláno až 3.8. (budiž) - balíček dorazil 7.8. :^), 3. zboží přišlo bez daňového dokladu
(N). NAKUPOVAT JINDE!
ODPOVĚDĚT
Lenka Kročilová (lenulinek.) ID 2953 , mimibazar.cz/lenulinek (13. 8. 2013, 11:33)
Dobrý den, takže upřesňuji a i já, platba od Vás byla připsána na můj účet 26.7., dle obchodních podmínek zboží, které je skladem zasílám do 5-ti prac. dnů, ano, došlo k malému zpoždění(2dny), vzhledem k tomu, že jsem byla 2 zýdny fungovala omezeně, doposílám všechny faktury e-mailem až tento týden. Poštovné jste měla zdarma, takže rychlost pošty jsem opravdu ovlivnit nemohla
ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (JitaSindy) ID 291130 , mimibazar.cz/jitasindy (28. 8. 2013, 8:35)
(N) (N) (N) ŽÁDNÁ FAKTURA E-MAILEM DO TÝDNE NEDORAZILA, JAK ZDE TVRDÍ PRODÁVAJÍCÍ - OPĚT NEMLUVÍ PRAVDU !!! (N) (N) (N) JIŽ ZDE NEBUDU NAKUPOVAT (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Zdeňka K. (zku) ID 141763 (16. 7. 2013, 18:58)
Paní Lenku nedoporučuji, objednala jsem 2 ks oblečení, sukně dorazila po 32 dnech ve špatné velikosti, poté byla po 14 dnech vyměněna za správnou, halenka nedorazila vůbec a to mě paní Lenka i informovala, že ji odesílá. Peníze mi po 2 měsících vrátila bez problémů. Na e-maily reaguje velmi sporadicky. To, že plážová taška, kterou mi chtěla poslat jako omluvu, nedorazila, už mě vůbec nepřekvapilo.
ODPOVĚDĚT
Markéta P. (patito) ID 5338 , mimibazar.cz/patito (25. 6. 2013, 22:00)
Dobry vecer, bohuzel musim napsat take negativni hodnoceni. Pred mesicem jsem vracela saty, psala jsem nekolik mailu, vzkaz na MMB. Odpoved zadna, penize zpet take nemam. A po precteni hodnoceni koukam, ze nejsem sama. Pockam do ctvrtka a pokud nebudu mit penize napisi adminum.

Marketa
.
ODPOVĚDĚT
Markéta P. (patito) ID 5338 , mimibazar.cz/patito (26. 6. 2013, 21:24)
Po napsani hodnoceni se pani Lenka ozvala a penize dnes prisly.

Marketa
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Sarisalka) ID 21824 , mimibazar.cz/sarisalka (25. 6. 2013, 19:21)
Dobrý den, Lenko. Uchyluji se k této cestě, protože mi nedáváte jinou možnost, neodpovídáte na maily ani na vzkazy na mmb. Boty špatné velikosti jsem vám posílala zpět před 14 dny, dodnes nevím, zda se vám v pořádku vrátily a kdy mi zašlete správnou velikost, kterou jsem si u vás objednala. Na to,že jsem u vás věci za 3000Kč objednala 24.4. a dosud je nemám doma,se k tomu stavíte opravdu laksně a já už začínám být dost naštvaná. Váš přístup se mi vůbec
ODPOVĚDĚT
Marta K. (martklem) ID 337721 (28. 3. 2013, 9:27)
Nerada píši negativní hodnocení, ale u paní Kročilové jsem si objednala 13.3. 2013 tuniku, která byla uvedená skladem. Zaplatila jsem jí a čekala, že do třech pracovních dní mi balíček dorazí. Dnes máme 28.3.2013 balíček mi nedorazil a na zaslaný email a zaslaný vzkaz paní nereaguje ! Z tohoto prodávajícího jsem velice zklamaná a doufám, že jsem nepřišla o 1825Kč (N) Marta
ODPOVĚDĚT
Alena G. (Grepová) ID 279283 (23. 4. 2013, 21:54)
Mám také negativní zkušenost, zboží mám, je v pořádku. Jen to samé, zboží paní psala skladem a po několika mailech bez odpovědi dorazilo poměrně dost dlouho. O doklad o koupi jsem prosila také nejmín třikrát, na poslední mail jsem světe div se dostala i odpověd že ho dostanu a opět ticho po pěšině. Jsem velmi zklamaná přístupem této prodavající. Již nikdy více!
ODPOVĚDĚT
Celkem: 79 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu