Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Petr V. (kidszone) ID 230031

ÚČET BYL POZASTAVEN
Petr V. (kidszone) ID 230031
mimibazar.cz/kidszone
Oblast: Olomouc
Registrace: 1. 7. 2009
Naposledy: 24. 8. 2012, 9:11
Aktualizace: 23. 8. 2012, 19:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74892649
HODNOCENÍ 1279
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
MAMINKY, PROSÍM, ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE!!! PŘEDEJDEME TAK ZBYTEČNÝM NESROVNALOSTEM S OBJEDNÁVKAMI :-) DĚKUJI!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 76 negativních hodnocení
Celkem: 76 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Jana A. (Janeek) ID 409906 (31. 8. 2012, 22:45)
I já musím udělit negativní hodnocení. 15. 6. jsem objednala zavinovačku, čekala měsíc a zavinovačka nikde. 22.7. jsem tedy objednávku zrušila a domluvila se s panem Veverkou na vrácení peněz. Po několika urgencích doteď nemám peníze na účtě a má trpělivost je u konce a hodlám to řešit!!!
ODPOVĚDĚT
Martina F. (mafaba) ID 274662 (31. 8. 2012, 19:39)
I já jsem nucena udělit negativní hodnocení, po 2 měsících se stále marně domáhám vrácení mých peněz za nedodání zboží, které jsem objednávala pro syna.
Vzhledem k tomu, že mi bylo již několikrát slíbeno písemně připsání peněz na účet s tím, že jsem v pořadí podle data přijetí objednávky, docela mě překvapuje, že paní Linda provedla objednávku o 2 dny později a už platbu za nedodané zboží obdržela.
ODPOVĚDĚT
Martina F. (mafaba) ID 274662 (31. 8. 2012, 19:40)
Pomalu mi dochází trpělivost, protože na to, abych sponzorovala podvodníky, opravdu nemám náladu ani dostatečné finanční prostředky.
Pana Veverku jsem několikrát upozornila, že nejedná v souladu se zákonem, a proto apeluji na ostatní nespokojené zákazníky, kterým pan Veverka dluží, aby mu rovněž pohrozili podáním trestního oznámení a příp. na něj společně podali hromadné trestní oznámení.
ODPOVĚDĚT
Martina F. (mafaba) ID 274662 (31. 8. 2012, 19:40)
Chápu, že z rodinných důvodů může dojít k výpadku a zpoždění dodání zboží, pak ale nemá pan Veverka přijímat další objednávky a nechat se bezdůvodně sponzorovat, vzhledem k tomu, že se jeho zákazníky jsou většinou maminky, které chtějí udělat svým dětem radost.
ODPOVĚDĚT
Blanka H. (Hobžinka) ID 303784 (3. 9. 2012, 16:35)
Asi bychom s tím měli něco dělat,ne?To přece takhle nejde!!!!
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (Ajusenka81) ID 409335 (3. 9. 2012, 19:32)
Dobrý den, byla bych pro hromadné trestní oznámení.Takto na nás tedy nikdo okrádat nebude!!Kdo ví,kolik peněz takto paní na účet přišlo!!!!
ODPOVĚDĚT
Kamila J. (SANIDA) ID 180557 , mimibazar.cz/SANIDA (3. 9. 2012, 19:36)
Pokud budete podávat na pana trestní oznámení, můžete se mnou také počítat. Tohle mi dnes napsali z MMB:pokud byla škoda způsobená nedodáním ZAPLACENÉHO zboží, máte možnost se obrátit na PČR a podat společně s ostatními maminkami podnět pro trestní stíhání.My samozřejmě policii předáme veškeré nám známe informace o tomto učtu. Pro podání trestního oznámení stačí zadat jeho ID, policie si údaje již vyžádá od nás. Není tedy žádný problem pomo
ODPOVĚDĚT
Kamila J. (SANIDA) ID 180557 , mimibazar.cz/SANIDA (31. 8. 2012, 12:13)
Koupila jsem si loni u pana Veverky lehátko Bright starts a letos v březnu jsem jej musela reklamovat, pan Veverka mi přislíbil vrácení peněz, což se ovšem doposud nestalo i po několika urgencích z mé strany. V posledním mailu slíbil vrácení do konce srpna a opět nic. Takže dle rady MMB bohužel musím udělit negativní hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Alena W. (Alena.) ID 48249 , mimibazar.cz/alenawollerova (24. 8. 2012, 0:47)
Objednané zboží ze dne 1.6., platba uhrazena 15.6.. Po urgencích z mé strany zboží nepřijde, slíbeno vrácení peněz - po urgencích z mé strany slíbeno odeslání peněz do 10.8. - dodnes peníze na účtě nemám. Jedná se sice o částku do 200,-, ale i to jsou peníze a upřímně lituju všechny nakupující, kteří mají stejnou zkušenost za vyšší částky....
Jak jsem v hodnoceních četla, nejsem jediná. Provozovatelům stránek MMB jstem tuto skutečnost nahlásila.
Alena
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (28. 7. 2012, 9:15)
Dobrý den, bohužel mi nezbývá než souhlasit s paní Kateřina B. (cybermis) ID 422178. My jsme si taky objednali zboží u manželů Veverkových. Objednali jsme si křesílko pro malou jako dárek k narození. Když jsem objednávala, ještě jsem se paní Lili ptala, jestli zboží dorazí včas... Samozřejmě pro ně nic nebyl problém, nakonec jsem čekala přes měsíc, přes tři týdny jsem ho měla zaplacené a když jsem se zajímala o to, komu jsem vlastně peníze poslala, poř
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (28. 7. 2012, 9:18)
pořád jsem poslouchala jen samé výmluvy a termíny dodání a sliby. Když už my došla trpělivost s tím věčným do konce týdne nebo expres do dvou dnů a balík furt nikde, tak jsem chtěla poslat peníze. V podmínkach mají do 14ti dnů, dokonce pan Veverka sliboval, že do konce týdne a peníze opět nikde. Prostě neuvěřitelné jednání.
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (28. 7. 2012, 9:20)
Nikdo Vás neodsuzuje, že se Vám narodilo dítě, to je pravda, ale v tom případě, když to nezvládáte, tak takovou práci nedělejte a nebo aspoň neslibujte, co nejste schopni splnit. Naše volba to nebyla, že v šestineděli musíte do práce, my jsme Vám jen poslali peníze, za které logicky chceme dostat objednané zboží, nic víc. Taky ty peníze musíme někde vydělat a nejsme žádná dobročinná organizace.
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (28. 7. 2012, 9:26)
Takže po měsíci a půl nemám ani křesílko pro malou a ani peníze. Na to, že to měl být dárek k jejímu narození a jí už je měsíc a 12 dní, to jsem už vážně vytočená, nevim, jak by se manželům Veverkovým líbilo, kdyby pro jejich narozeného broučka se něco takhle neuvěřitelně táhlo a ještě s takovým jednáním, kdy oni mají moje peníze a ještě jsou pomalu dotčeni, když si o ně napíšete.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (28. 7. 2012, 14:44)
Paní Terezo,

zboží jsme pro vás měli, ale když jsme vám ho chtěli poslat, sama jste napsala, že už ho nechcete. Takže to, že ho teď nemáte, byla vaše volba.
Peníze jsme vám převedli v pátek, jak jistě víte, o víkendu banky nepracují...
Celou situaci jsme vám vysvětlili a omluvili se za komplikace, které nastaly, i pro nás to není a nebyla příjemná situace.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (28. 7. 2012, 15:27)
Co se týče narození našeho miminka, tak jsme dopředu avízovali, že ten týden, co byla manželka v porodnici, prosíme o strpení, že dojde ke zdržení s vyřizoáním mailů i zásilek. Většina zákazníků to pochopila a respektovala tuto situaci.
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (29. 7. 2012, 13:19)
Většina zákazníků, která to pochopila mě nezajímá. Vy jste obchod, kde jsem si něco objednala a Vaše paní se mi několikrát zaručila, že do konce týdne budu mít zboží doma, když už to bylo po čtvrté, čtvrtý týden, tak mi pochopitelně došla trpělivost.
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (29. 7. 2012, 13:22)
Nehledě na to, že nejsem zvědavá na to, abyste mi do mailu psali a poučovali mě, jestli novorozeně křesílko ocení nebo ne. Vím moc dobře, že novorozeně jen spí a jí, není to taky moje první dítě, ovšem tohle měl být dárek k narození od babičky a to jestli z tho to dítě bude nebo nebude něco mít, to si myslím už není Vaše věc, jde tady pouze o princip.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 7. 2012, 16:18)
Ano, samozřejmě, to já chápu. Nikdo vás v ničem nepoučuje, to vy jste s tím začala, co bysme měli a neměli dělat. Znovu píšu, že jste lehátko mohla mít už 14 dní, vy sama jste se ho zřekla. Několikrát jsme vám vysvětlovali, kde se stala chyba a proč se stala, já už nevím, co víc k tomu napsat.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 7. 2012, 16:19)
Omluvili jsme se a peníze vám vrátili, bohužel ne pokaždé vycházejí věci podle našich plánů. I my jsme závislí na dodavatelích a pokud nedodají oni nám, nemůžeme dodat my vám. A když něco objednáme, počítáme, že nám to dodavatelé pošlou, proto jsme vám několikrát psali, že zboží bude tehdy a tehdy, jenže když pak z důvodu vyprodání nepřišlo, dodací termín se zase prodloužil.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 7. 2012, 16:22)
A ještě musím napsat, že čtyřikrát za 4 týdny jsem vám určitě dodání neslibovala! Dodací lhůta jsou 2 týdny a po těch dvou týdnech, co jste objednala, jsem byla týden v porodnici a teprve pak jsme začali řešit vaši dodávku. Chápu, že vás tato situace rozzlobila, ale prosím, pišme tu jen pravdu a zbytečně nezveličujme.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (29. 7. 2012, 16:23)
My naši chybu přiznáváme, ale jak už jsem napsala, lehátko už jste dávno doma mít mohla, to, že jste si postavila hlavu, že teď už ho nechcete a do teď ho nemáte, to je už bohužel vaše rozhodnutí.
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (3. 8. 2012, 10:03)
9.6. jste mi napsala, že zboží by mělo být do konce týdne u Vás, pak jsme se bavili o tom, kdy mi ho pošlete, protože jsem měla na 16.6. termín, tak ab s tím převzetím zboží nebyli komplikace a ještě do toho stejného mailu jste mi napsala, že termín máte za tři týdny, což jste pak taky v té porodnici byla. 19.6. jsem Vám psala už z porodnice, jak to vypadá, že nic nepřišlo. Zase se mi dostalo odpovědi, že lehátko do konce týdne dorazí.
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (3. 8. 2012, 10:10)
25.6. jsem Vám psala zase, jak to vypadá...To se mi dostalo odpovědi, že zboží k Vám dorazí každým dnem...4.7. jsem Vám psala, že chci vrátit peníze, vy jste mi napsali, že už máte zboží doma a že mi ho expres pošlete, že ho do dvou dnů budu mít doma. Čekala jsem 4 dny a zase nic. Nehledě na to, že 13.6. jsem lehátko platila. A nakonec mi přišli peníze až 29.7. zpátky. No prostě neuvěřitelný jednání.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 8. 2012, 10:53)
Paní Terezo,
já už to s vámi nebudu řešit, píšete jen to, co se vám hodí do karet a hraje ve váš prospěch. Jsem ráda, že máme vše uzavřené a při dalších obchodech se již nesetkáme.
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (12. 8. 2012, 12:11)
Já s Vámi už ani nic řešit nepotřebuju, přečtěte si maily a zjistíte sama, že nepotřebuju psát žádné lži, to co jsem tady napsala jsem právě z těch našich mailů čerpala, nemám pamatováka jak slon, abych tady ze sebe chrlila datumy jen tak. Nejsem jediná, koho jste zklamali, rozhodně vás nikomu nedoporučuju. Nemáte seriozní jednání a místo toho, když uděláte chybu, tak abyste se omluvili a trochu se chovali, tak jen poučujete a jste odměření, vy i Váš ma
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (12. 8. 2012, 12:16)
manžel. Škoda, že se toho sem do toho hodnocení nevejde víc, klidně bych sem ty maily dala, ať se vidí, kdo tady píše jen to, co se mu hodí do karet a kdo jak se chová. NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN v Kidszone rozhodně neplatí, tak pozor milé zákaznice, hlavně na zboží, které není skladem!!!!
ODPOVĚDĚT
Tereza Ž. (Tereza Zizkova) ID 438677 (29. 7. 2012, 13:17)
Když jste pro mě zboží měli, tak jste mi napsal, že mi ho expres pošlete a do dvou dnů ho budu mít doma, to byla neděle, takže v úterý jsem měla mít doma balík, čekala jsem do čtvrtka a balík opět nikde, tak mi tady neříkejte, že když jste ho pro mě měli, že už jsem ho nechtěla....
ODPOVĚDĚT
Tereza B. (sunlight) ID 4441 (upraveno 2. 6. 2012, 13:20)
NEDOPORUČUJI!!!

Dne 24.4. jsem u tohoto prodejce objednala zboží v celkové hodnotě 530Kč včetně poštovného. Platbu jsem ihned převedla, ani po 14 dnech mi zboží nepřišlo, napsala jsem tedy prodejci. Ten mi odepsal, že pokud "nejsem spokojena", že mi vrátí peníze. Nic o tom, že by zboží dodal. Tak jsem tedy souhlasila, ať peníze vrátí, ale dodnes nic nepřišlo, ani po několika urgencích. Stále akorát sliboval a teď již ani nereaguje.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (3. 6. 2012, 16:46)
Dodací doba zboží byla 14 dnů, bohužel nemůžu za to, že jste si paní Terezo špatně přečetla. Pak jste napsala rovnou, že chcete vrátit peníze, nic o tom, kdy vám zboží příjde a že byste o něho měla zájem. Na všechny vaše emaily jsme vám odpověděli, nevím, proč tu zbytečně lžete o tom, že nereagujeme???
ODPOVĚDĚT
Tereza B. (sunlight) ID 4441 (4. 6. 2012, 15:49)
Vážený pane Petře (nebo paní Lily?), peníze ani dnes nepřišly. Lžete tady pouze a jen Vy. Po 17 dnech od zaplacení jsem napsala mail následujícího znění: "Dobrý večer, již uplynulo 17 dnů od zakoupení předmětů na MMB, přičemž peníze jsem obratem převedla. Chci se zeptat, zda již objednané zboží obdržím, takhle dlouhou čekací dobu jsem v dnešní době nečekala, v jiných obchodech mám zboží max do týdne doma...
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (4. 6. 2012, 22:50)
Dobrý den paní Terezo, příkaz k úhradě byl zadán v pátek a jelikož o víkendu banky nepracují, zůčtoval s k pondělnímu datu splatnosti. Máte jinou banku než vy, takže peníze budou u vás zítra.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (4. 6. 2012, 22:54)
Ještě jste zapomněla dopsat zbytek, co jste napsala...
Nebudu se tu dohadovat, kdo lže a kdo ne, to. že nemluvíte pravdu, byla reakce na to, že jste napsala, že s vámi nekomunikujeme, což není pravda.
ODPOVĚDĚT
Tereza B. (sunlight) ID 4441 (4. 6. 2012, 15:51)
A Vaše reakce byla pouze, že pokud nejsem spokojena, vrátíte mi peníze, o tom, PROČ mi nedodáte objednané zboží, ani čárka!
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (Kéka) ID 3347 , mimibazar.cz/lumpik (17. 4. 2012, 8:34)
NEDOPORUČUJI! Takové protahování a vymlouvání jsem za 7 let na MMB nezažila. Zboží, které mělo být za 2 týdny mi bylo doručeno skoro za 8 týdnů a druhá část zásilky, za kterou mi mají být vrácené peníze stále nemám na účtu. To, že zboží bude za delší dobu nebo, že nebude vůbec se prodávající vůbec neobtěžuje zákazníka informovat. O vrácení peněz a zaslání balíčku jsem se domluvila před 14 dny, seziózní obchodník by okamžitě balík odeslal.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (17. 4. 2012, 9:25)
O dodací lhůtě zboží jste byla průběžně informována, není pravda, že jsem vám NĚKOLIKRÁT nepsal. O vrácení peněz a odeslání zásilky jsme se domluvili těsně před Velikonocemi a to jsem si opravdu dovolil tolik, že jsem strávil svátky u rodiny a dovolil si nepracovat? Představte si, že i banky a pošta měli zavřeno...
Máte pravdu, ani já jsem takové jednání už dlouho neviděl!
ODPOVĚDĚT
Iva H. (viwi) ID 207660 (upraveno 1. 4. 2012, 21:53)
NEDOPORUČUJU!
Je to první negativní hodnocení, které na mmb píšu (a to mě už několik lidí teda vytočilo).

6.12.objednávka - fajn komunikace, domluvili jsme se, zboží zaplaceno 9.12.
2.2 jsme se domluvili, že mi pošlou dvě věci ze tří co mají od Vánoc odložené a vrátí zbytek peněz. Od té doby to urguju, slib že peníze převedou a dodnes nemám ani balíček ani peníze (390kč).
Psala jsem adminovi, snad se věci po čtvrt roce pohnou.
ODPOVĚDĚT
Renata B. (smouha) ID 4980 , mimibazar.cz/smouha (9. 2. 2012, 9:17)
Bohužel i já musím dát neg. hodnocení. V listop.jsem si objednala zboží, ale do dnešního dne nedorazilo, žádné info nic, až vždy na mé maily, že zboží nebylo, bylo vyprodáno a bude objednáno, pak že je objednán kus skladem atd, ale nikdy nic. K tomu je zboží stále na internetu nabízeno, nabízí vše, přestože neví zda to dokáží mít ve slib. době či vůbec, to mi připadá hrozné :-@ viz i další neg. hodnocení, kterých není málo! Nyní čekám na vrácení skoro 1500kč
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (10. 2. 2012, 14:46)
Paní Renato, již déle než před měsícem jsme vám nabízeli vrácení peněz s tím, že zboží NENÍ, vy jste mi na to napsala, že chcete dál čekat, že na to nespěcháte. Mezitím jsem vám psal znovu info, že zboží stále není, na což jste vůbec nereagovala. Včera jste mi napsala o vrácení peněz a ty už jsou na cestě k vám.
ODPOVĚDĚT
Renata B. (smouha) ID 4980 , mimibazar.cz/smouha (21. 2. 2012, 10:50)
O tom, že hračka nebude jsem žádný mail nedostala. Pouze, že se nestihne před Vánoci a hned na to mail, že je skladem a tudíž se hned objedná a poté opět nic. Po měsíci můj mail a opět, že není a bude až se naskladní sklady, asi za týden! Tak to jsem vyčkala a opět žádné info měsíc, jak čtu v jiných neg. hod. nejsem sama co udajně měla dostat mail, ale nedostala. Jinak mi všechny maily chodí!!! Nabízíte vše, vyberete peníze a pak zjišťujete zda to vůbec je, to mi přijde hrozné! Hračka se k tomu prý již nevyrábí! Peníze došly
ODPOVĚDĚT
Andrea Ť. (babymimco) ID 391938 (17. 1. 2012, 12:21)
Také bych chtěla udělit špatné hodnocení.Zboží co jsem měla objednané mi přišlo těsně před vánocemi,ale nějaké zboží mi nepřišlo.Pan Petr mi psal,že za nedodané zboží mi vrátí peníze.Já jsem mu odpověděla,že si vyberu něco jiného,ale žádná odpověď mi bohužel už nepřišla.Tak nemám ani zboží a ani peníze.Dluží mi 309,-.Andrea
ODPOVĚDĚT
Denisa A. (.) ID 385908 (27. 1. 2012, 20:54)
OK - dořešil - balíček odeslán - Helpdesk MMB
ODPOVĚDĚT
Mirka S. (mirdulesl) ID 316958 , mimibazar.cz/mirdulesl (15. 1. 2012, 22:16)
Také musím udělit negativ, bylo mi slíbeno, že peníze za nedodané zboží mi budou vráceny hned po novém roce a to jsem já zaplatila 30.11 částku 465Kč za usínáčka Fisher price, jenomže ten prý nebyl dodán a proto mi bylo sděleno 15.12, že mi vrátí peníze...do dnešního dne nemám ani korunu! Mirka
ODPOVĚDĚT
Mirka S. (mirdulesl) ID 316958 , mimibazar.cz/mirdulesl (24. 1. 2012, 18:03)
Dobrý den, tak dnes mi byly vráceny moje peníze zpět. Děkuji, Mirka
ODPOVĚDĚT
Zdenka H. (grata) ID 190059 , mimibazar.cz/grata (13. 1. 2012, 23:03)
Objednávala jsem bodýčka v hodnotě 1280,- Kč na konci října, doposud nemám nic. Na urgence sice bylo (po nějaké chvíli) reagováno slušnou omluvou, nijak zvlášť jsem nespěchala, proto jsem bez problému odsun termínu dodání akceptovala, sama mám často v předvánočním čase časové problémy. poslední ze slibů byl, že hned, hned svátcích... Na urgenci doposud nebylo zareagováno. Zboží, ani peníze zpět nemám. Zdenka
ODPOVĚDĚT
Ilona L. (IlonaL) ID 160906 , mimibazar.cz/ilonal (upraveno 11. 1. 2012, 23:15)
Já jsem objednávala koncem října. Jedna věc nebyla, čekalo se zda bude či ne. Nakonec nebyla, balíček mi přišel 6.12. Peníze zpět do dnes též nemám :-| Stále tedy věřím, že je dostanu, ale je to vážně hrůza. U mě se jedná o 715kč...
Jinak na komunikaci si stěžovat nemůžu, pokáždé jsem dostala odpověd, ale je pravda, že sám od sebe mě prodejce neinformoval. Ilona

ODPOVĚDĚT
Denisa A. (.) ID 385908 (27. 1. 2012, 13:35)
OK - dořešil - peníze vráceny - Helpdesk MMB
ODPOVĚDĚT
Magdalena S. (MagdaS) ID 41046 (8. 1. 2012, 11:09)
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!
Zboží objednáno počátkem listopadu,uhrazeno 7.11.2011,čekala jsem 3týdny dle podmínek prodeje,leč zboží ani po této době nikde,takže jsem vše urgovala,abych se dozvěděla,že zboží již není a nebude.Domluvili jsme se tedy na vrácení peněz(385 ,-) a bohužel :-@ :-@ :-@ své peníze do dneška nemám (6) (6) (6).Své číslo účtu jsem posílala již 2x.
Pokud peníze nepřijdou příští týden, obracím se zde na administrátoty a pop
ODPOVĚDĚT
Magdalena S. (MagdaS) ID 41046 (12. 1. 2012, 11:04)
TAKŽE,DOŠLA MI TRPĚLIVOST A NAPSALA JSEM ADMINŮM
CHCI SVÉ PENÍZE,UŽ DÉLE ČEKAT NEHODLÁM :-@ :-@ :-@
VAŠE JEDNÁNÍ VŮĆI ZÁKAZNÍKŮM JE NEFÉR A SPROSTÉ!!!!!!


OK - dořešil peníze vráceny - Helpdesk MMB
ODPOVĚDĚT
Renata S. (Adamíra) ID 31581 (8. 1. 2012, 8:37)
Tohoto prodávajícího v žádném případě NEDOPORUČUJI! Objednáno16.11., uhrazeno 21.11. až po mé urgenci 2.12. prodávající informoval, že zboží není k dispozici, 7.12. storno objednávky a žádost o vrácení částky 651 Kč na účet (uveden mj. v emailu). 17.12. urgence platby (prý vyřizují postupně, do vánoc prý peníze jistě přijdou),další urgence neobdržené platby 7.1 (prý mají finanční problémy z důvodu ztracených balíků).Nedoporučuji, pokud nepřijdou obratem peníze, obrátím se na čoi.
ODPOVĚDĚT
Renata S. (Adamíra) ID 31581 (18. 1. 2012, 19:08)
Peníze dorazily 16.1.12, což je cca 40 dnů od stornování objednávky.
ODPOVĚDĚT
Iveta P. (Harri) ID 153703 , mimibazar.cz/harri (7. 1. 2012, 0:36)
Objednáno 30. 9. Nebýt několika dotazů z mé strany, nejspíš bych se těsně před vánoci dozvěděla, že dodavatel stavebnici nemá a neměla důležitý dárek, což by mi vzhledem k datu objednání bylo opravdu líto. Ano, bylo mi nabídnuto vrácení peněz, ale do vánoc bylo tolik času, že jsem se rozhodla počkat. Když se blížily a stavebnice stále nebyla (o čemž mě sám od sebe prodejce neinformoval), rozhodla jsem se pro dražší verzi, která údajně k dispozici byl
ODPOVĚDĚT
Iveta P. (Harri) ID 153703 , mimibazar.cz/harri (7. 1. 2012, 0:37)
a. Opět žádné zprávy, na můj dotaz odpověď z 12.12., že se snad dočkáme. Nedočkali, dodavatel zboží vůbec neměl, naštěstí jsem objednávku zrušila a stihla koupit jinde. Prodejce byl v odpovědích vždy ochotný, omluvil se, ale ocenila bych spíše informace z jeho strany bez mých urgencí, a ověření aktuální situace u dodavatele, ke kterému došlo také až po urgenci. Peníze stále na účtu nemám, ač byly slíbeny do konce roku. Číslo jsem posílala dvakrát
ODPOVĚDĚT
Pavla Z. (PavlaZ111) ID 251678 , mimibazar.cz/pavlaz111 (5. 1. 2012, 12:18)
Také se připojuji k negativním hodnocením. Zboží jsem objednala 14.10., objednávku zrušila 4.12. a do dnešního dne nedostala zpět své peníze. Obchodník mailem jenom sliboval, žádal o trpělivost atd. a nic. Chápu peníze se špatně vracejí (N). Rozhodně obchodníka nedoporučuji a mrzí mě to, toto je má první negativní zkušenost s obchodem na Mimibazaru.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (5. 1. 2012, 17:01)
PENÍZE VRÁCENY 5.1.2012.
ODPOVĚDĚT
Pavla U. (Daník1411) ID 275104 , mimibazar.cz/danik1411 (5. 1. 2012, 11:51)
Dobry den, take stale cekam na vraceni penez za neodebrane body Little Sis. Zacatkem prosince jsem Vam poslala cislo uctu, platba jeste nedosla. Velmi me mrzi tato zkusenost, cekala jsem aspon email na tema :"dekuji za cislo uctu, penize zasleme do......" :( :(
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (5. 1. 2012, 17:17)
Dobrý den paní Pavlo,
penízky vám zašleme hned, jak pošlete vaše číslo účtu, do dnešního dne nepřišlo nic, poslední email jsme posílali my vám právě se žádostí o poslání čísla účtu...
Petr.
ODPOVĚDĚT
Pavla U. (Daník1411) ID 275104 , mimibazar.cz/danik1411 (9. 1. 2012, 18:51)
Netusim kolikrat Vam mam cislo uctu posilat. 3.12.2011 jsem tak ucinila, dale take 5.1.2012.....
ODPOVĚDĚT
Denisa A. (.) ID 385908 (27. 1. 2012, 10:40)
OK - dořešil, pan Veverka peníze vrátil. Helpdesk MMB
ODPOVĚDĚT
Jana J. (JIROSOVA88) ID 358290 , mimibazar.cz/jirosova88 (5. 1. 2012, 10:28)
Dejte si pozor všichni na tohoto obchodníka jenom slibuje a skutek utekl. Peníze za nedodané zboží mi stále nevrátil a to i přes to že mi posledně sliboval že platbu mi odešle v pátek 30.12. Takhle opožděnou banku opravdu nemám že by mi do dnešního dne peníze nedorazili. Je to z jeho strany nefér jednání táhne se to už od října coš je tedy opravdu dlouho (nejdeto)
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (5. 1. 2012, 11:03)
Dobrý den paní Jano,

peníze jsem vám převedl včera 4.1.2012.
ODPOVĚDĚT
Jitka R. (Vrtule3) ID 102637 (5. 1. 2012, 9:02)
Tímto bych chtěla důrazně varovat všechny, kdo chtějí nakupovat od
tohoto "obchodníka", aby si svůj nákup opravdu promysleli.

Já jsem objednávku učinila 8.11.2011, zaplatila jsem ji po obdržení
VS bez odkladu 9.11.2011 - a tím byl "obchod ukončen".

Od té doby nemám ani zboží, ani peníze.

"Obchodník" sliboval vrácení peněz do 30 dnů, poté do konce roku a
já k dnešnímu dni nemám stále nic.

Proto prosím ostatní, kteří naletěli stejně jako
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (5. 1. 2012, 10:03)
Dobrý den paní Jitko,

obchůdek byl z vaší strany zrušen 14.12., PENÍZE VÁM BYLY VRÁCENY 4.1.2012.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 76 (zobrazuje se 41-60) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu