Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jana N. (Roseola) ID 139154

ÚČET BYL POZASTAVEN
Jana N. (Roseola) ID 139154
mimibazar.cz/roseola
Bazárek na Slovensku
Oblast: Cheb
Registrace: 9. 6. 2008
Naposledy: 7. 2. 2014, 17:20
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
86938797
HODNOCENÍ 478
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Občas zlobí přenos zpráv, pokud se Vám neozvu do 2 pracovních dnů, prosím kontaktujte mě znovu na adrese roseola@seznam.cz .Děkuji za pochopení
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 53 negativních hodnocení
Celkem: 53 (zobrazuje se 41-53) << předchozí 1, 2, 3
Šárka B. (m i d l i) ID 368267 , mimibazar.cz/midli (upraveno 29. 3. 2012, 18:12)
Na e-mail neodpovídáte *-) Vrátíte mi někdy přeplatek???? :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (m i d l i) ID 368267 , mimibazar.cz/midli (27. 3. 2012, 20:35)
To se tu už neukážete ??? 8o| 8o| 8o| Stále čekám na své peníze :-@ (6) :-@
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (1. 4. 2012, 16:39)
Přeplatek 101 kč byl vrácen tak doufám že ho již máte.
ODPOVĚDĚT
Šárka B. (m i d l i) ID 368267 , mimibazar.cz/midli (2. 4. 2012, 20:10)
Peníze jsou vráceny.
ODPOVĚDĚT
Věra R. (veruska81) ID 411160 (15. 3. 2012, 20:05)
Nevím,nevím paní Jana mi posílá bundu a přeplatek peněz už dva měsíce tak nevím jak dlouho mam čekat zrovna levné to nebylo.A hlavně už nevěřím tomu,že se dočkám,bundu zimní můžu strčit už tak akorát do skříně.Já tedy jsem s paní Janou udělala první a poslední obchod jestli se to tak dá říci jen,ale z mojí strany. (N)
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (m.ruslana) ID 275068 (2. 3. 2012, 17:01)
Ženský!! Máte tu tolik negativních hodnocení, tak proč nemáte rozum a objednáváte si od této podvonice?!!!
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (3. 3. 2012, 17:12)
Kolik hodnocení ještě od Vás dostanu? Nehodnotila jste mě už??!!!
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (m.ruslana) ID 275068 (29. 3. 2012, 13:59)
Jen Před VÁMA VARUJI OSTATNÍ!!!!!!! Koukám, pěkně vám to tu rostu.....fuj!!!!! Že se nestydíte!!!! Já vám danou věc radši nevratila, nejsem blbá, je mi jasné, že bych ani peníze neviděla zpět...takhle (jazyk) (jazyk) (jazyk)
ODPOVĚDĚT
Věra R. (veruska81) ID 411160 (28. 2. 2012, 22:19)
Dobrý večer před měsícem a půl jsem Vám zaplatila za objednané zboží(bunda+triko),doposud mi žádné zboží nedorazilo a na email neodpovídáte,budu to řešit jinou a ne moc hezkou cestou :-@ :-@ S pozdravem Věra Richterová
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (m.ruslana) ID 275068 (6. 2. 2012, 16:49)
Tuto "prodávající" všem vřele NEDOPORUČUJI!!! Paní absolutně nekomunikuje!! Na meil od ní čekám několik dní!! V němž se dozvím další a další výmluvu, proč balíček už dávno nemám doma!! Na jedinou věc jsem čekala neskutečně dlouho...a když už se konečně dočkám...tak se nestačím divit, že mi došla jiná věc než jsem si objednala!! Varuji: nikdo od ní nic neobjednávejte!!! (N) (facky) (facky)
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (6. 2. 2012, 17:08)
Leni,
co to povídáte, odpovídala jsem Vám já i můj přítel když jsem byla mimo domov. A mikinu jste dostala přesně tu co jste chtěla a přesto ji můžete vrátit.
ODPOVĚDĚT
Michaela Picková (Michaelapickova) ID 404204 (18. 1. 2012, 15:57)
Dobry den, cirka 1.tyden v prosinci jsem u vas objednala zimni kabat ktery jsem obratem uhradila na vas ucet. Na nekolik emailu, v kterych jsem zadala o informaci, jak objednavka postupuje, nebylo vubec reagovano. Minuly tyden v noci z utery na stredu jste mi napsala ze kabat posilate. Dnes je to tyden, kabat stale nedorazil a na vcerejsi email jsem odpoved nedostala. Muzu se zasilkou vubec pocitat? Michaela Pickova
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (21. 1. 2012, 10:46)
Dobrý den Míšo,
ano kabátek bude, odešlu v tomto týdnu jak jsem psala v emailu. Jinak se omlouvám byla jsem s malou v nemocnici a nemohla reagovat.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Leona K. (2kluciS) ID 281060 , mimibazar.cz/2klucis (18. 1. 2012, 11:16)
Dobrý den Jani, 10.11 jsme u Vás objednala tři věci, do dnešního dne jsme obdržela pouze dvě i když zaplaceno bylo vše. Na vrácení peněz stále čekám. Prosím o urychlené splnění naší domluvy. Děkuji Jana Filipová
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (21. 1. 2012, 10:44)
Dobrý den Leonko,
dvě věci jsem dodala včas, na třetí jsem čekala. Zhruba před 10 dni jsme se dohodly na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Bohužel jsem mezi tím nastoupila s malou do nemocnice a vrátila jsem se v pátek. Nezlobte se ale mám 30 dní na vrácení peněz. Jinak penízky odešlu.
Přeji hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (jub) ID 55713 (16. 12. 2011, 19:36)
paní Jana si asi dělá srandu .Peníze jsem poslala už před 3 týdny ale dodnes jsem objedenané zboží neobdržela.Stálo mě to 1548 Kč.Není to málo (N)
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (19. 12. 2011, 1:17)
Dobrý večer Míšo,
srandu si asi ze mě děláte Vy. Opět jedna zákaznice která nečte podmínky prodeje!!!! Záloha přišla 28.11, tudíž zboží bylo objednané přes víkend 4.12. dodání je 2-4 týdny . Píši to jak v inzerátu tak v podmínkách!!!
Tak jestli se nepletu je to zhruba 14 dní. Tak za co mně urgujete??? Já nic zatím neporušila. Zboží jsem koupila tak jak jsem měla a čekám jako Vy.Bohužel to neurychlím před Vánoci.
Hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Lada K. (Hraběnky2) ID 226784 , mimibazar.cz/hrabenky2 (16. 12. 2011, 14:42)
Dobrý den,já jsem bohužel zklamaná,již druhý týden čekám na ne zrovna pro mě levné rifle.Paní,i když se přihlašuje,nereaguje na mejlíky. :-| Snad se to brzy napraví a já budu moci hodnocení změnit :-| Lada
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (le241) ID 346648 (3. 10. 2011, 20:34)
Už nikdy více! V květnu jsem si objednala zboží, které jsem v září zrušila. Na podzim fakt už šaty nepotřebuji. I přesto mi byl balíček zaslán, jelikož jsem měla před dovolenou, tak jsem tomu dala ještě šanci, ale balíček do té doby nedošel, tak jsem paní Janě napsala, že ho na poště nevyzvednu. Balík zaslán zpět, ale bohužel je problém vrátit 450 Kč zálohu. Nikdy nepíšu z časových důvodů hodnocení ani kladné ani záporné, ale tohle už mi nedalo.
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (4. 10. 2011, 11:23)
Dobrý den Leni,
poslední dohoda byla že si šaty vezmete se slevou za čekání pokud Vám přijdou do dovolené. To se stalo,ale Vy jste šla na poštu a balík poslala zpět s tím že nestihl přijít to ale nebyla pravda pošta to tam napsala.Co se týká čekání, nějakou dobu jsem měla potíže jak jsem již psala. I když ale nemám tak se může stát že zboží není a musím čekat než ho dodají na sklad.
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (4. 10. 2011, 11:29)
Pak se čekání protáhne. Každý má právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz do 30 dní od odstoupení od smlouvy nebo vrácení zboží. Vše mám v podmínkách na MMB a pokud nedstoupíte dobrovolně čekáte.Při nákupu souhlasíte s podmínkami prodeje.
Přeji hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (le241) ID 346648 (4. 10. 2011, 13:27)
Bohužel to se nestalo, balík do dovolené nepřišel a když jsem se vrátila a šla na poštu balík mi chtěli předat, ale já ho už nechtěla, jak jsem Vám psala. Vy jste ho poslal,i i když jsem objednávku dávno zrušila, což už budou dva měsíce. Nevím, co se tady ospravedlňujete, když čtu, že na tom takhle nejsem sama. Měla byste si v tom udělat pořádek a ne potom svalovat vinu na kupující.
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (6. 10. 2011, 0:47)
Leni já nepopírám že jsem měla zpoždění,ale ve Vašem případě jsme mezi tím měly dohodu a tu jste porušila Vy a ten balík Vám přišel před dovolenou aspoň podle toho co bylo na balíku.
Hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Veronika S. (slerisek) ID 249896 , mimibazar.cz/slerisek (13. 9. 2011, 9:33)
tak na obleček jsem čakala od května a přišel mě až v září..Paní neustále mlžila a vymlouvala se na nějaké problémy..Když má paní dlouhodobé,tak má ukončit spolupráci s mimibazarem-prodejem a nečinit tak neštastným další lidi co na ni spoléhají.Poslala po čtyřech měsících říkala jak má obleček doma a že ho poslala a když jsem se divila po pěti dnech ,že mi nedošel,,tak mi odepsala,že ho ještě neposlala a že pošle až ted,,taky se tak nestalo.Lhářka je to
ODPOVĚDĚT
Miroslava N. (Akmir) ID 92215 , mimibazar.cz/akmir (11. 9. 2011, 23:04)
:´( :´( :´(Dobrý večer.Věcičky sice dorazily,jsou pěkné,ale dorazily po šíleně dlouhé době :´( :´( :´(Musela jsem Vás urgovat :-S :-S :-S :-SVěci které nabízíte jsou moc pěkné,ale už u Vás neobjednám,protože Vás nepovažuji za spolehlivou prodávající. (N) (N) (N) (N)Mirka
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (Eliem) ID 373490 , mimibazar.cz/eliem (12. 6. 2011, 12:42)
u této prodávající se bohužel musíte obrnit trpělivostí...na objednané plavky čekám už přes měsíc, důvodem je, že zboží nebylo skladem tam, kde jej prodávající nakupuje... to je akceptovatelné, nicméně mne mrzí, že prodávající téměř nereaguje - odepsala až po třech urgencích a teď se opět odmlčela....
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (12. 6. 2011, 21:32)
Dobrý den Markétko,
ano máte pravdu, mám nemocnou maminku a jezdím se o ní starat tak ted nemohu reagovat každý den za to se omlouvám. Jsem často mimo domov.Důvod jsem Vám zdělila a pokud již čekat nechcete můžete odstoupit od smlouvy jak píši v podmínkách prodeje, pochopím to.
Přeji hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (Eliem) ID 373490 , mimibazar.cz/eliem (15. 6. 2011, 20:17)
Dobrý den Jano, zdravotní stav vaší maminky mě samozřejmě velice mrzí, přeji ji brzské uzdravení.
Vidím, že jste na svých stránkách aktivní, proto se opět ptám, jak to vypadá s dodávkou mnou objednaného zboží. Předem díky za info, Markéta
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (Eliem) ID 373490 , mimibazar.cz/eliem (16. 6. 2011, 17:17)
Dobrý den Jano, vidím, že už vám nestojím ani za odpověď... vymlouvání na zdravotní stav vaší maminky mi při nejmenším připadá jako rouhání a neetické, když vás tu vidím každý den aktivní... ruším objednávku a žádám vás o vrácení zálohy. V žádné případě vás jako prodávající nemohu označit za spolehlivou. (N)
Číslo mého účtu posílám mailem, očekávám zaslání peněz obratem.
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (16. 6. 2011, 23:45)
Dobrý den Markét,
na to máte právo a budu to respektovat. Nenapadlo Vás že by mi mohl udžovat MMB také někdo jiný??? Můj přítel každý den aktualizuje a odpovídá na otázky na které zná odpověď.A já pak ten zbytek když večer přijedu, ale nejste sama a jak jste si všimla tak toho mám opravdu hodně.
Přeji hezký večer Jana
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (Eliem) ID 373490 , mimibazar.cz/eliem (5. 7. 2011, 18:28)
Už to budou dva měsíce, co jsem si objednala plavky...nemám ani plavky, ani peníze... Tedy plavky mám, objednala jsem si je přímo z eshopu VS a došly mi do za 11 dní a za čtvrtinovou cenu... Vzhledem k tomu, že jste inkasovala 100% marže už ze zaslané zálohy, nechápu že nemáte prostředky na to mi zálohu vrátit.. vaše vysvětlení ohledně strhávání peněz, kurzu který se mění a dalších výmluv mi bohužel nepřipadá profesionální... zálohu jsem vám poslala na
ODPOVĚDĚT
Jana N. (Roseola) ID 139154 , mimibazar.cz/roseola (5. 7. 2011, 22:50)
Dobrý den Markét,
plavky byly ne zpětnou objednávku, odesílali je později jelikož nebyly skladem. V době kdy jste odstoupila od smlouvy už byly na cestě a také mi přišly. Já Vám ty plavky koupila a mám v tom peníze. Při odstoupení od smlouvy na které máte právo mám 30 dní na vrácení peněz. Tato doba ještě neuběhla! Zkuste si koupit plavky sama, zaplatit poštovné, clo a DPH a určitě zjistíte,že nemám 100% marži.. Hezký den Jana
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (Eliem) ID 373490 , mimibazar.cz/eliem (7. 7. 2011, 11:38)
Plavky jsem si sama koupila - jak jsem psala.. Vůbec to není tak hrozné, jak jsem si myslela a jak píšete... Neplatila jsem clo, jen DPH a protože na VS mají momentálně slevy, pořídala jsem plavky za 600,- Kč. Měla jsem je doma od objednání za11 dní...a měla jsem to udělat hned a vašemu "obchodování" se vyhnout.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 53 (zobrazuje se 41-53) << předchozí 1, 2, 3
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu