Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.

Těšíme se na vás.

Všechna hodnocení uživatele Petra B. (petka) ID 437

ÚČET BYL POZASTAVEN
Petra B. (petka) ID 437
mimibazar.cz/petkab
Oblast: Ostrava
Registrace: 19. 1. 2005
Naposledy: 9. 6. 2013, 23:14
Aktualizace: 9. 6. 2013, 23:14
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
63348781
HODNOCENÍ 596
VŠECHNY FOTOGRAFIE 72
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 596 hodnocení
Celkem: 596 (zobrazuje se 381-400) << předchozí 1,., 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25,.,30 další >>
Lenka P. (oliverek) ID 58391 , mimibazar.cz/oliverek (29. 9. 2008, 11:40)
Dobrý den Petro, balíček dnes dorazil, děkuji a přeji hezký podzim (jablka) (kolo) (podzim) Lenka
ODPOVĚDĚT
Karolína K. (Ingomar) ID 85881 (10. 9. 2008, 11:05)
Dobrý den , plavečky dnes dorazily.Děkuji Karolína
ODPOVĚDĚT
Kateřina P. (pechule) ID 91381 (9. 9. 2008, 12:04)
(Y) (Y) (Y) (Y)Dobrý den.Děkuji Petře za supr povlečení.Syn má velkou radost.Děkuji Katka
ODPOVĚDĚT
Nikola F. (kobluh) ID 89593 (6. 9. 2008, 20:14)
chtěla jsem se omluvit za negativní hodnocení, samozřejmě byla chyba na mé straně že jsem se neozvala zjistila jsem kde vznikl problém, stěhovali jsme se a já zapoměla změnit adresu tímto bych se chtěla moc omluvit. :-$ :-$ po nové domluvě jsme moc spokojení a malý je z nové hračky nadšený takže moc děkujeme. (Y) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Andrea K. (Jessy15) ID 155646 (upraveno 3. 9. 2008, 22:36)
Dobrý den, velmi mě rozčarovalo, když jsem objednala u vás kolečkové brusle, odeslala peníze na účet a nepřišlo ani zboží, ani žádná zpráva o jeho doručení či nedoručení a váš telefon byl nedostupný. Poslala jsem vám dost nevybíravé vzkazy i hodnocení a až teď, v noci, mi od vás přišel vysvětlující mail. Měním tedy své hodnocení, ale mým názorem je, že po dobu vaší nepřítomnosti by vás měl zastupovat někdo kompetentní, aby nedocházelo k podobným nedorozuměním. Doufám tedy v brzké připsání částky na můj účet. Váš E-shop, ve mě probouzel příznivý dojem, který byl zkažen chybějící komunikací od vás. Přijímám tedy vaše vysvětlení a zatím děkuji za odpověď.
A. Kokošková
ODPOVĚDĚT
Petra B. (Artepp) ID 26488 , mimibazar.cz/artepp (28. 8. 2008, 18:47)
Petro, (G) dnes dorazil. Mockrát děkujeme (Y) (Y). U ž se těším až ji malé obléknu. :-)
ODPOVĚDĚT
Marie H. (Maruš H.) ID 36312 , mimibazar.cz/marush (25. 8. 2008, 10:29)
Píšu již druhé hodnocení na jednu objednávku a ikdyž to první nebylo moc příjemné,tak musím uznat,že bylo nakonec vše napraveno. Trampolína nakonec opravdu dorazila a stihly se i narozeniny a tímto chci poděkovat za snahu vše napravit. Naty je moc spokojená a já také!!!
Díky,trampolína udělala veeelikánskou radost!!!!!!!!!!!!! (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (clamp) (clamp) |:o) |:o)
Maruška a Naty :-$
ODPOVĚDĚT
Petra B. (PBL) ID 12519 , mimibazar.cz/pbl (22. 8. 2008, 15:23)
Dobrý den Peťko (F) (F) (F), lízátka dorazila. |:o)
Hned je vyzkoušíme, až pojedem k babičce, malá fňuká, že jí vždy bolí bříško.
Děkuji za obchůdek (clamp), všechno v naprostém pořádku. (Y)
Petra
ODPOVĚDĚT
Marie H. (Maruš H.) ID 36312 , mimibazar.cz/marush (22. 8. 2008, 11:46)
Bohužel musím napsat nemilé hodnocení! (N) (N) (N)Nejen,že jsem neobdežela slíbenou zaplacenou trampolínu v domluvený termín,ale nedostala se mi ani včasná odpověď a zpráva,že jste ji vůbec neposlali. Až po několika urgencích,jste mi v pátek,tj den před narozeninami dcery napsali,že ji vlastěně vůbec neposíláte. Slíbili jste ještě před objednávkou,že ji nejpozději v úterý pošlete a v pátek teprve dorazil omluvný mail. Vůbec se mi nelíbí tento přístu a hodnotím vás nemile záporně. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)Že zboží není se stane,ale že se ani neozvete a nereagujete,se mi opravdu nelíbí!!!!!Máme zkažené narozeniny a opravdu vás ostatním nedoporučuji! (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petka) ID 437 , mimibazar.cz/petkab (22. 8. 2008, 12:10)
Dobrý den,
uznáváme svou chybu, snažili jsme se ji kompenzovat nabídkou slevy 500,- Kč na trampolínu s cenou 1790,- Kč s dodáním službou EMS na naše náklady. Více bohužel udělat nemůžeme. Situaci jsme vysvětlovali, byli jsme si jisti, že se balík pouze toulá u dopravce a víme, že jsme schopni poté doručit do 24 h., takže nebylo, co řešit. Jsme také pouze závislí na informacích od dodavatele, pokud je nepodá korektně, můžeme se pouze snažit napravovat způsobené škody.
RODINKA LIMITED
ODPOVĚDĚT
Marie H. (Maruš H.) ID 36312 , mimibazar.cz/marush (22. 8. 2008, 12:19)
Nezlobte se,ale ještě před tím,než jsem ji objednala,jse se dušovali,že ji máte a klidně v úterý může odejít. To,že jste ji v to úterý neposlali,jste věděli a žádný dopravce s tím nemá nic společného. Mohli jste napsat,že jste ji prostě neodeslali,že bude později nebo tak něco ,nebo mi nabídnout jinou variantu,ale ne v pátek!!!! Jsem z toho opravdu dost mimo.Proč jste se mi ozvali až dnes a nereagovali jste na mé maily??? Nabízíte mi,že mi prodáte ještě dražší a jinou,jste moc hodný,ale já vám zase pošlu peníze a zítr stejně nic nedorazí. Jak vám mohu věřit???
ODPOVĚDĚT
Lenka G. (lendikk) ID 86755 , mimibazar.cz/lendikk (14. 8. 2008, 15:22)
(F) (F) (F) (G) (F) (F) (F) (G) (F) (F) (F) (G) (F) (F) (F)
Děkuji za bezva obchůdek (Y) |:o) (clamp)
Dnes balíček s knížkou v pořádku dorazil (pack) (balicek) (dance)
Budu se těšit třeba zase někdy (C) (zajic) (hello)
Určitě Vás můžu doporučit (L)
Lenka (mamca)
(plaz) (leto) (jablka) (kytara) (kocka) (radost)
ODPOVĚDĚT
Markéta Š. (hnedoocka) ID 89718 (4. 8. 2008, 14:16)
Dobrý den,
omlouvám se za pozdní odpověĎ,
moc děkuji za výborné kojicí podprsenky!!
Markéta.
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Anna F. (aanja) ID 6929 , mimibazar.cz/aanja (3. 8. 2008, 18:19)
Děkuji za balíček, jsem moc spokojená (Y) (clamp) |:o) Anna
ODPOVĚDĚT
Jitka S. (Kirke) ID 28211 , mimibazar.cz/kirke (31. 7. 2008, 16:30)
supééér obchůdek (clamp) (clamp) (clamp),rychlé dodání (witch) (witch) (witch),milá komunikace (child1) (child1) (child1) (child1),jsem velmi spokojená :-) :-) :-) :-) :-) :-) a doporučuji všem (*) (*) (*) (*),děkuji a přeji mnoho spokojených zákazníků ;-) ;-) ;-) ;-) ;-),zdraví (hello) (hello) (hello) (hello) Jitka (flower) (flower) (flower) (flower)
ODPOVĚDĚT
Jitka B. (medaPusik) ID 67210 (31. 7. 2008, 13:02)
Děkuji za rychlý a bezproblémový obchůdek |:o) objednala jsem v neděli večer, v pondělí přišly info k platbě no a je čtvrtek a brusle jsou už u nás a dcera nesmírně spokojená (wash). Všem doporučuji! (balicek)
Jitka
ODPOVĚDĚT
Jaromír Š. (Sahu) ID 29406 , mimibazar.cz/sahu (29. 7. 2008, 12:49)
Děkuji za super obchůdek, |:o) (clamp) brusle jsou bezva, vše proběhlo ryhle a v nejlepším pořádku. Moc se těším na další obchůdek s Vámi, ráda se mrknu na Vaše stránky! (Y) :-) Gábina
ODPOVĚDĚT
Marta S. (Martha) ID 25666 , mimibazar.cz/martha (23. 7. 2008, 9:49)
(clamp) (clamp) (clamp)děkuji za další podařený obchůdek, knížky jsou super a děkujeme za dáreček.mějte krásné léto (child2) (child1) (child2).
marta+ (X)+ (child9)
ODPOVĚDĚT
Monika N. (Šimáček) ID 37211 , mimibazar.cz/simacek (4. 7. 2008, 14:37)
Dobrý den Petro!
Dnes v pořádku dorazil (pack) od Vás. Modelovací souprava od SES je super (Y) (Y) (Y) a zrovna dneska (dest) (destnik) nám přišla vhod :-) :-) :-). Děkujeme za obchůdek a za dáreček navíc! (Y) :-)
Monika + (child8) + (child11)
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (Mlenka) ID 7165 , mimibazar.cz/mlenka (4. 7. 2008, 11:35)
Dobrý den.
Balíček včera dorazil. Přilba i chrániče pasují. Děkuji i za dáreček.
Jsem ráda, že vše dopadlo dobře.
Hezký den.
Lenka
ODPOVĚDĚT
Lenka B. (Mlenka) ID 7165 , mimibazar.cz/mlenka (2. 7. 2008, 22:13)
Proč, když jste několikrát denně přihlášení, nemůžete odpovědět na vzkazy, či dotazy? :-@
Mám se dotazovat odpovědí u vás na firmě, nebo na příslušném finančním úřadě???
Jsem již krajně vytočená vaším jednáním 8-|
Lenka
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petka) ID 437 , mimibazar.cz/petkab (3. 7. 2008, 10:09)
Dobrý den,
velice se omlouváme a chybu na naší straně si uvědomujeme - na MMB bylo pouze aktualizováno zboží dcerou, protože nikdo z nás nestíhal. Jak je uvedeno v tomto vzkazu: http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=14627146&tab=2, prosili jsme maminky o strpení, opravdu nám chyběl člověk, který by řešil administrativu. Za prioritní jsme považovali kromě rychlého převodu firmy pod nového vlastníka především odesílání objednávek, stejně tak ta Vaše již byla odeslána. Fakturována byla 30.6., takže u Vás musí být každým dnem.

RODINKA Ltd
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petka) ID 437 , mimibazar.cz/petkab (3. 7. 2008, 10:10)
Ještě konkrétně k Vašemu balíčku: průtahy vznikly také ze strany dodavatele a protože jsme nechtěli již déle čekat byla Vám odeslána přilba Pengui - což je dražší varianta Kiddy, samozřejmě za původní cenu.

RODINKA Ltd
ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (ketka5) ID 28498 (upraveno 2. 7. 2008, 22:42)
Dobrý den, kamarádka, která není registrovaná si u vás objednala, peníze vám byly 5.6. odeslány do dnešního dne nemá ani zboží ani peníze na email neodpovídáte tak píši sem. Byla bych ráda pokud se ji ozvete. Kupující - Cupalová. Vydím že nejsem sama pokud tak neučiníte ve velmi krátké době budeme nuceni obrátit se na provozovatele.
Děkuji Katka
ODPOVĚDĚT
Petra B. (petka) ID 437 , mimibazar.cz/petkab (3. 7. 2008, 10:14)
Dobrý den,
Vaší kamarádce jsme se marně snažili dovolat na uvedené telefonní číslo již začátkem června, telefon nám nezvedala. Poté jsme jí tedy posílali mail s dotazem, zda chce na podprsenku počkat nebo máme převést peníze zpět - bude k dodání v týdnu od 7.7.2008. Pokud tento termín nevyhovuje, samozřejmě převedeme peníze zpět. Za nejjednodušší jsme právě proto považovali telefonickou domluvu.
Tímto se omlouváme za komplikace

RODINKA Ltd
ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (ketka5) ID 28498 (3. 7. 2008, 19:29)
Dobrý den, děkuji za odpověd a na zboží si počká.
Katka
ODPOVĚDĚT
Celkem: 596 (zobrazuje se 381-400) << předchozí 1,., 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25,.,30 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu