Zuzana A. (next-kids) ID 76346
|
|
mimibazar.cz/next-kids
|
Oblast: Brno |
|
Registrace: 4. 9. 2007 |
Naposledy: 19. 12. 2013, 23:57
|
Aktualizace: 19. 12. 2013, 23:56
|
|
|
|
Celkem: 2.879 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,144
další >>
|
|
|
Tomáš C. (Diblík)
ID 136820
, mimibazar.cz/diblik2
(22. 11. 2013, 9:18)
|
Děkuji za super obchůdek . Komplet je nádherný. Krásný podzim Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Galina S. (kiki44)
ID 169915
, mimibazar.cz/kiki44
(20. 11. 2013, 17:27)
|
Dobrý den dorazil a komplet je jsme moooooc spokojeny a všem doporučujeme Gali a Kristýnka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michala H. (Miska79)
ID 14075
, mimibazar.cz/miska79
(18. 11. 2013, 15:02)
|
Dobry den, objednavala jsem v zari zbozi HM a Next, zbozi HM doslo v poradku asi po 4 tydnech, zbozi Next nedoslo vubec, nekolikrat jsem vas musela kontaktovat, jinak by se asi nedelo vubec nic. Nakonec mi dosla trpelivost a po dvou mesicich jsem zadala penize zpet na ucet a zbozi objednala jinde. Dekuji za vracene penize. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Nikol K. (Nikol.surfen)
ID 44469
, mimibazar.cz/nikolsurfen
(16. 11. 2013, 22:19)
|
Dobrý den, bundičku máme doma je náádherná Moc děkujeme za obchůdek a rychlé odeslání Nikol s Natálkou |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika H. (petrova255)
ID 322849
, mimibazar.cz/petrova255
(15. 11. 2013, 21:05)
|
Dobrý den Zuzano, nereagujete na maily a zboží mi stále nedorazilo. Objednala jsem si ho u Vás na počátku října, 9.10. jsem Vám zaslal platbu 2885 Kč, dnes je 15.11. a zboží mi stále nedorazilo a vy ani nekomunikujete. Žádám Vás už po několikáté o vrácení peněz, číslo účtu máte v mailu, ale nereagujete. Pošlete mi peníze na 2049778023/0800, pokud mi v nejbližších dnech peníze nedorazí, podám na Vás trestní oznámení. Můžete se stydět za vaše chování, jednání a okrádání lidí!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie K. (kanička)
ID 51206
, mimibazar.cz/kanicka
(14. 11. 2013, 14:11)
|
Dobrý den Zuzko, balíček dnes dorazil. Moc děkuji, oblečení od Nextu je super Poprosím Vás o vrácení peněz za nedodané tričko. Číslo účtu jsem posílala. Děkuji Maruška |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie K. (kanička)
ID 51206
, mimibazar.cz/kanicka
(20. 11. 2013, 20:55)
|
Peníze vráceny M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra Ď. (PetiD)
ID 350283
(13. 11. 2013, 11:27)
|
Dobrý den mám doma,košilky jsou krásný . Moc Vám děkuji a všem Vás vřele DOPORUČUJI . Mějte se krásně Petra a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tomáš M. (Tomáš+Lucka)
ID 195516
, mimibazar.cz/tomaslucka
(11. 11. 2013, 15:02)
|
Milá zuzko tak jsem tady s dalším hodnocením balíček dnes dorazil moc vám děkuju za bleskové odeslání a moc milou komunikaci z vaší strany.oteplováčky jsou perfektní a parádně sedí .držím vám pěstičky ohledně toho jak jsme si psaly-určitě to zvládnete mějte se krásně a zase k vám ráda nakouknu Lucka a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea S. (andrea)
ID 141219
, mimibazar.cz/andreakb
(8. 11. 2013, 10:21)
|
Dobrý den Zuzano , nereagujete na vzkazy a na zprávy přes Facebook. Žádala jsem Vás o vrácení peněz za zboží které jsem si u Vás objednala v září, a v září také zaplatila. O zboží už nemám zájem a požaduji vrátit peníze - částka 1880,-Kč. Číslo účtu jsem Vám psala do vzkazů a na FB do zpráv. Teď bundu kontaktovat administrátora. Jsem si jistá že se ozvou i další maminky a společně na Vás podáme trestní oznámení. Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Tomáš M. (Tomáš+Lucka)
ID 195516
, mimibazar.cz/tomaslucka
(4. 11. 2013, 8:40)
|
Milá Zuzko.děkuji za další obchůdek s vámi.ji 2 děkuji za komunikaci z vaší strany dcerka je našená mějte se hezky |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie K. (kanička)
ID 51206
, mimibazar.cz/kanicka
(3. 11. 2013, 13:33)
|
Dobrý den Zuzano, žádám Vás o vrácení peněz za objednané oblečení Next. Platila jsem už na začátku září!!! Přidávám se k ostatním nespokojeným zákazníkům. Maruška |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie K. (kanička)
ID 51206
, mimibazar.cz/kanicka
(4. 11. 2013, 12:31)
|
S paní Zuzanou jsme se domluvily a snad bude vše v pořádku. M |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta B. (Emula)
ID 118960
(2. 11. 2013, 23:00)
|
Vážená paní Zuzano, prosím vás touto cestou o komunikaci, která mezi námi prostřednictvím mailu vázne. Pokud se mi urychleně neozvete a situaci nevyřešíme budu se muset připojit k ostatním nespokojeným zákazníkům. Děkuji Markéta B. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka T. (jittuss)
ID 155020
(1. 11. 2013, 12:45)
|
Dobrý den Zuzano, Vaše ignorantní chování je tedy velice neprofesionální. Chápu,že můžete mít nějaké "problémy" ale aspoň kdyby jste komunikovala. Marně čekam na zboží a pokud mi nebude do úterý zasláno okamžitě žádám o vrácení peněz. Blíží se Vánoce a já opravdu nemam na to aby si ze mě takové rádoby "obchodnice" dělaly záložnu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka T. (jittuss)
ID 155020
(1. 11. 2013, 12:47)
|
a ještě jedna věc, absolutně nechápu proč tento typ obchodu provozujete když to absolutně neumíte a nezvládáte!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zuzana A. (next-kids)
ID 76346
, mimibazar.cz/next-kids
(4. 11. 2013, 14:35)
|
Omlouvam se za nekomunikaci vsem maminkam ktere jeste nedostali odpoved i tem ktere na ni cekali. Ano od doby co jsem zpet z nemocnice jsem nestihala. Ma hospitalizace byla v podstate k nicemu, nic noveho nezjistili takze jsem si jen pridelala potize a pokud to nebude nutne uz se tam zavrit nenecham a budu to resit ambulantne. Jsem na emailu a odpovidam na emaily. Pokud svou odpoved do zitra nedostanete prosim napiste mi jeste jednou. Je mozne, ze email nedorazil. Uz i to se stalo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jitka T. (jittuss)
ID 155020
(12. 11. 2013, 15:22)
|
Smutné,že reagujete až poté co se začne vyhrožovat......s Vámi to byl můj první a také POSLEDNÍ obchod. Sbohem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka P. (Lenka DK)
ID 447583
, mimibazar.cz/lenkadk
(31. 10. 2013, 10:26)
|
Dobrý den Zuzko, ráda bych Vás tímto již po čtvrté poprosila, abyste reagovala na moje e-maily! Už nevím, jak se slušně připomenout! Prosím Vás tedy veřejně o zaslání přeplatku 19ti liber na číslo účtu: 35-9151290237/0100 Ráda bych za tyto peníze pořídila jiné věci. Věřím, že určitě peníze zašlete co nejrychleji. Děkuji Lenka Ponikelská (Hamáčková) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Blanka D. (mili28)
ID 235804
(26. 10. 2013, 20:35)
|
Rozhodně varuji všechny před touto prodávající. Komunikace vázne, po zaplacení zboží nereaguje vůbec. Zatím jsem se nedočkala ani zboží, ani peněz zpět!!!Mrzí mě, pokud má paní zdravotní problémy, ale profesionál se takto nechová. Zvažuji podání trestního oznámení, budu ráda, když se ozvou další maminky! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana S. (Jana Sm.)
ID 275593
, mimibazar.cz/janasm02
(6. 11. 2013, 22:21)
|
I nám komunikace s paní Zuzanou váznou, pokud se vše včas nevyřeší, ráda se k vám přidám! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renáta Š. (r.e.n.y.)
ID 205071
(25. 10. 2013, 18:29)
|
Dobrý den, tak dneska nám dorazil se zimní soupravou a jsem nadšená! Moc děkuji za skvělý obchůdek a těším se zase někdy příště, Renča. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Camilla K. (Camča)
ID 36023
, mimibazar.cz/camca
(23. 10. 2013, 17:01)
|
Sice po delším čekání, ale v pořádku nám přišel balíček se všemi objednanými věcmi z Pomp de lux. Děkujeme moc a hodně zdraví Camilla |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana Roubalová (Romanca)
ID 170946
, mimibazar.cz/romanca
(23. 10. 2013, 16:24)
|
Dobrý den, Zuzko. Děkuji za HMkový balíček. Dcerka je nadšená . Krásný a hodně zdraví, přeje Romča a Natalia |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana J. (jenda11)
ID 255064
, mimibazar.cz/jenda11
(23. 10. 2013, 11:04)
|
Dobrý den Zuzko , včera jsem si vyzvedla , kombinéza je super. Moc Vám děkuji za skvělý obchůdek . Mějte se hezky . Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra M. (Verousek)
ID 98020
, mimibazar.cz/verousek
(19. 10. 2013, 19:25)
|
Milá Zuzko , s čepkou pro je doma . Děkujeme mnohokrát za milý obchůdek . mějte se krásně. Zdraví Vás Věra a děti |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 2.879 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,144
další >>
|