Celkem: 111 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6
další >>
|
|
|
Lucie P. (luluc)
ID 32339
, mimibazar.cz/luluc
(12. 3. 2010, 11:57)
|
Dobrý den,
i já přidávám své negativní hodnocení. První, které kdy dávám. Toto je moje první negativní zkušenost s objednáním přes mmb a dost mě to mrzí.
Zboží jsem objednala a ihned zaplatila 25/2. I přes to, že jsem si s pánem minulý týden dopisovala a on slíbil, že do tohoto pátku zboží mít budu, tak zboží nemám!
Čekala bych spíše omluvu než dělání blbců ze zákazníků! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva D. (jaguska)
ID 152176
, mimibazar.cz/jaguskaDRLIKOVA
(12. 3. 2010, 11:27)
|
Milý pane Šrajere, je vidět, že vám nějak vaše superkomunikace přes stránky nefunguje. Nikde jsem se nedočetla (kromě v těchto hodnocení), že se přesouváte jinak a žádný mail jsem taky nedostala. Jen tu osočujete zákazníky, kteří vám zaplatili, ze lži. Kdybych já našim zákazníkům napsala, že nevím, kdy jim zboží dodáme, tak mě šéf přinejlepším pěkně seřve nebo rovnou přijdeme o zákazníka. Já jsem nedostala žádný výběr, zda chci vrátit peníz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 11:33)
|
Obecný vzkaz: Již nemá smysl reagovat na vaše překroucená sděleni. Až se vrátím, všichni dostanou od nás email, jak bylo již sděleno. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lucie P. (luluc)
ID 32339
, mimibazar.cz/luluc
(12. 3. 2010, 12:01)
|
Nikdo nic nepřekrucuje, prostě mají všichni stejně negativní zkušenost, peníze máte a my zboží ne! Toť asi celý problém všech! Píšete tu jak podáváte zprávy mailem a tu, nikde nic, tak nepřekrucujte to co se děje Vy! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Eva D. (jaguska)
ID 152176
, mimibazar.cz/jaguskaDRLIKOVA
(12. 3. 2010, 12:02)
|
Na to, že prý reagujete z mobilu, jsou vaše odpovědi velice rychlé. Také píšu své první negativní hodnocení a objednaná hračka byla taktéž dárek. Je mi naprosto jasné, proč se přesouváte jinam - hlavně tam, kde nebude žádná možnost veřejného negativního hodnocení. Myslím, že místo emailu, byste měli zkrátka všem vrátit peníze, protože o to tu teď všichni bojují. Na zboží už zřejmě nikdo nečeká, po zkušenosti s vámi. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lucie P. (luluc)
ID 32339
, mimibazar.cz/luluc
(12. 3. 2010, 12:12)
|
Evo, taky jsem to měli jako dárek, pán slíbil po mailových upomínkách dodání do pátku, nedodržel ani toto! Dneska musím vyrazit a sehnat rychle dárek jinde. Ani se nedivím, že se pán přesouvá, po těchto negativních hodnocením už by zde u něj stejně nejspíš nikdo nenakoupil! U mnou objednaného zboží dokonce bylo i napsáno skladem. což pak pán zapíral, že ne. ale historie mmb zachovává objednávky a skladem tam stále psáno je. Nakonec prý skladem ano, a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Bc. Renáta J. (norra)
ID 142000
(12. 3. 2010, 9:00)
|
Taky se přidávám ke všem maminkám ...jeden den obchůdek funguje, vše zaplatím (já pitomá )okamžitě - 400Kč-no teda chudery maminky s 3000Kč ) a během dne obchůdek skoro zrušen a vzkaz žádný . ...takové jednání je teda opravdu nefér ...je to moje první negativní hodnocení naMMB a to mám přes 300obchůdků za sebou |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 10:48)
|
Jako u blbych. Obchod neskoncil, ale bude jinde. Vzkaz je na tomto profilu. Chce to zacit cist maily a vzkazy na MMB. Ostatni viz text |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Bc. Renáta J. (norra)
ID 142000
(12. 3. 2010, 11:39)
|
Děkuji za vyčerpávající telefonát ,ale mne ani jistě nikoho ostatního nezajímají Vaše tahanice s MMB, ale zajímají nás peníze popř. zboží, které jsme si objednaly a nevidím důvod , na co čekat do víkendu???Když komunikujete i nyní, kdy tvrdíte , že jste v Praze nebo kde???? ..tak kdyby každý z nás dostal info zda zboží bude a kdy či nebude místo těchto odpovědí na naše vzkazy, tak by nemuselo nic dojít tam,kde to je... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vendula V. (trixie76)
ID 17887
, mimibazar.cz/trixie76
(11. 3. 2010, 22:16)
|
Já mám v tomto obchodě objednávku za 3000 Kč, asi ani nemusím popisovat, jak jsem znechucená. Prodejce nepodával žádné informace, neustále jsem se jich musela dožadovat, zaplaceno mám už 14 dní, nikde nic. Upřímně se obávám, že už se s penězi neshledám |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar B. (dadavev)
ID 281353
, mimibazar.cz/dadavev
(11. 3. 2010, 23:03)
|
vytvářím seznam věřitelů, tohoto obchůdku, hodlám podniknout nějaké kroky, prosím ozvěte se mi kdo nedostal své zaplacené zboží...pan Jiří, má hezké podmínky prodeje, i hezkou sankci 1000 Kč, co kdybychom začali dělat nějaké sankceMY MY MY my??? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 6:45)
|
Doporučoval bych číst řádně zaslané emaily a vzkazy na MMB! Všem bylo sděleno proč se přesouváme z MMB jinam, a že o víkendu se se všemi spojíme a sdělíme jaký bude další postup. Např. vrácení peněz. Píši opětovně z mobilu. Na lživé sdělení budu reagovat o víkendu, teď bych se na mobilu upsal. Děkuji za pochopení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jarmila P. (jarrinka)
ID 41760
, mimibazar.cz/jarrinka
(12. 3. 2010, 8:48)
|
Vždyť ani tohle není pravda!!! Já například jsem žádnou informaci, že se přesouváte jinam, nedostala!!! Psala jsem Vám mail, potom vzkaz přes MMB a jediná informace je ta, kterou jsem si přečetla na Vaší stránce, že se ozvete o víkendu!!! Připadá mi, že lživá sdělení píšete jedině Vy!!! Podud do nedělního večera nebudu mít v mailu řádné vysvětlení a návrh řešení s termínem!!! připojuji se k paní Dagmar!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Jarmila P. (jarrinka)
ID 41760
, mimibazar.cz/jarrinka
(12. 3. 2010, 8:49)
|
Nikde ani náznak toho, že byste přiznali nějakou svoji chybu... Jen všechny nespokojení zákazníci lžou...!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 6:56)
|
Doplňuji: Prosím, nevytrhávejte podmínky prodeje z kontextu. To bych taky mohl napsat, že máme dodací lhůtu až 3 měsíce a nikde nebylo, že máme všechno zboží skladem. A mohl bych pokračovat, bylo zvoleno, ale jiné řešení, viz další text. A podmínky prodeje byly schváleny po úpravách adminem MMB, a poté přiděleno logo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar B. (dadavev)
ID 281353
, mimibazar.cz/dadavev
(11. 3. 2010, 22:02)
|
TAk teda, 25/2/2010 jsem si zde objednala náplně do košů Sangenic za 380 Kč + 60 Kč poštovné, pan Jiří mi hned odepsal, jestli teda objednávku potvrzuji a poslal podklady k platbě. Začátkem března jsem se začala zajímat jestli peníze dorazily a kdy mi pošlou zboží, přišla mi odpověď, že peníze dorazily a na objednávce se již pracuje, včera jsem psala kde teda balík vězí, a přišla mi odpoveď, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Dagmar B. (dadavev)
ID 281353
, mimibazar.cz/dadavev
(upraveno 11. 3. 2010, 23:31)
|
Jo a je mi úpřimně jedno kde se momentálně nacházíte jestli v ČR, nebo někde v zahraničí...peníze chci zpět, a buď to půjde po dobrém, a nebo k tomu zvolím příslušná opatření třeba přes CEDR |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 7:02)
|
Upozornění: V podmínkách prodeje byl stanoven pro rozhodování sporů rozhodce, s čimž každý souhlasil závazností objednávky. To jen na okraj, další viz výše. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Leona R. (kafklea)
ID 53898
, mimibazar.cz/kafklea
(12. 3. 2010, 13:33)
|
vždyť tam máte, že je možné řešit spory i u soudu ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 7:26)
|
Zamyslel bych se nad tím, co píšete. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 7:27)
|
Zamyslel bych se nad tím co píšete. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva K. (Krteva)
ID 114883
(12. 3. 2010, 7:42)
|
Paní Dagmar, tak to jsme řešily úplně stejný problém s dodávkou. Jejich chování je neomalené, urážející a ještě ke všemu teď budou tvrdit, že všechny lžeme?! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 8:30)
|
Mám začít citovat podmínky apod. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Helena V. (helenka vodova)
ID 53834
(upraveno 14. 3. 2010, 18:55)
|
Dobrý den, musím napsat, že se , jak to vypadá, celá situace vyřešila, pan Jiří nemá problém ani s rím, že bych raději objednané zboží, než peníze zpět.
Myslím, že jak uváděl v mailu, že se o víkendu celá věc začne řešit, že svému slibu dostál. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Linda J. (jelida)
ID 247181
(11. 3. 2010, 21:21)
|
Dobrý večer, začínám mít trošku obavy, mám objednané z tohoto obchodu za ceklem dost peněz (alespoň pro mě) a platbu jsem poslala začátkem března. Navíc ze stránek úplně zmizela rozsáhlá nabídka tohoto obchodu i logo ověřený obchodník. Jsem na MMB nová, tak nevím, co si o tom mám myslet ani co bych měla dělat |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 6:49)
|
O stažení loga ověřený obchodník jsem požádal sám, stačí se zeptat adminů. Změna hvězd byla taky na žádost. Taky ji bylo sděleno to co zákazníkům, viz další text výš nebo vzkaz. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(12. 3. 2010, 7:21)
|
Nelžete. Bylo vám to posláno spol. PPL do jednoho dne! Další máte již pár dní v mailu! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena V. (helenka vodova)
ID 53834
(upraveno 13. 3. 2010, 20:08)
|
Nelžu, když kouknete do poslední korespondence s vámi, po odeslání balíčku mi od pána přišla zpráva, že jste omylem poslali jen polovinu, takže skutečně tu druhou stále nemám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka J. (lenýšek)
ID 98422
, mimibazar.cz/lenysek
(8. 3. 2010, 16:21)
|
Dobrý den Juli, podložka dorazila minulý týden - děkuji za obchůdek a milou komunikaci. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla Š. (pajku28)
ID 234912
, mimibazar.cz/pajku28
(8. 3. 2010, 15:31)
|
Dobrý den Jůli, ba naopak já Vás strašně moc chválim už napodruhé Jednání s Vámi bylo perfektní, můsím říct,že nejlepší jaký jsem tady na mimibazaru zažila!!! Opravdu maminky,paní Jůlii vřele doporučuji!!!!!Určitě zde opět objednám!!!Mějte se krásně,Pavla |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva K. (Krteva)
ID 114883
(8. 3. 2010, 12:11)
|
Nerada píši negativní hodnocení, ale bohužel Ani já jsem spokojená nebyla. Zboží mi bylo dodáno po 3 týdnech od objednání a zaplacení!!!! Údaje měl být problém s dodávkou u dodavatele (což je mě srdečně jedno). Zboží bylo ale dál nabízeno v nabídce a to mi přijde dost nefér Příště už bych zde neobjednala |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina G. (Kateřina.G)
ID 244212
(9. 3. 2010, 7:13)
|
Přesně tak, také mi přijde nefér jednání od této firmy. Na jednu stranu jsou ochotni pokutovat zákazníka, když si poptá zboží a do 24 hodin svoji objednávku nezruší, na druhé straně nechají čekat zákazníka klidně měsíc a není to problém. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(9. 3. 2010, 10:24)
|
Naši dodavatelé mají také nějaké lhůty, a bohužel neovlivníme, když nemají nějaké zboží na skladě. Každého o této skutečnosti informujeme, a dáváme jim na výběr, zda chtějí počkat nebo vrátit peníze (paní Věžníková chtěla počkat, až později svůj názor změnila). Nikoho nenutíme, aby si v našem obchodě cokoliv nakupoval a později psal negativní hodnocení založené na lži. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(9. 3. 2010, 10:25)
|
Naši dodavatelé mají také nějaké lhůty, a bohužel neovlivníme, když nemají nějaké zboží na skladě. Nikoho nenutíme, aby si v našem obchodě cokoliv nakupoval a později psal negativní hodnocení založené na lži. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva K. (Krteva)
ID 114883
(9. 3. 2010, 16:13)
|
Pokud nemáte zboží skladem, nechápu tedy proč jej nabízíte!!!! A každého tady okorát osočujete ze lži Pokud jste neměli zboží skladem a věděli jste to, měli jste mi nabídnou vrácení peněz, běžně se to takto dělá. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina G. (Kateřina.G)
ID 244212
(upraveno 9. 3. 2010, 7:10)
|
Vzhledem k tomu, že mi konečně dorazily peníze zpět za nedodanou objednávku, tak jsem smazala své negativní hodnocení a ponechám toto neutrální, i když pro mě byl tento obchod opravdu nepěknou zkušeností v rámci komunikace s prodávajícím. Maminkám přeji, aby měli větší štěstí než já a obchůdek jim dobře dopadl. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Julie H. (matýsek)
ID 141200
, mimibazar.cz/shopmatysek
(7. 3. 2010, 9:44)
|
Také nás mrzí, že jste napsala toto lživé hodnocení, které nás poškozuje. Peníze Vám byly opravdu již zaslány a to v zákonné lhůtě, na Váš účet. Za rychlost banky už neručíme. Hračku jste stornovala ne proto, že jsme nebyli schopni ji dodat, ale proto, že jste již nechtěla čekat, až ji naskladní náš dodavatel. Na což máte samozřejmě právo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
LUCIE B. (mily 5)
ID 128209
, mimibazar.cz/mily5
(5. 3. 2010, 20:21)
|
paní Julii,můžu všem DOPORUČIT!!!! Děkuji za rýchlý a bezproblémový obchůdek s pozdravem Eriček aLucie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana Roubalová (Romanca)
ID 170946
, mimibazar.cz/romanca
(5. 3. 2010, 13:22)
|
Balíček právě dorazil. Moc moc děkujem za obchůdek. A těšíme se třeba někdy.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina S. (galmar)
ID 63433
, mimibazar.cz/galmar
(5. 3. 2010, 11:50)
|
Dobrý den, dnes dorazil . Děkuji za prima obchůdek . Martina a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika A. (Veru-ada)
ID 49884
, mimibazar.cz/veru-ada
(upraveno 6. 3. 2010, 15:15)
|
Hodnocení opravuji, jelikož jsem si opravdu nevšimla že jste na fakturu uvedli že zboží bude dodáno. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra J. (Nefra)
ID 142355
, mimibazar.cz/nefra
(4. 3. 2010, 21:48)
|
DÍKY MOC ZA OBCHŮDEK S POZDRAVEM PETRA JANKOVCOVÁ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina J. (ultrakate)
ID 61558
, mimibazar.cz/ultrakate
(4. 3. 2010, 19:07)
|
Děkuji za fajn obchůdek vše v pořádku doporučuji Katka s Juli a mimi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie B. (lucky24)
ID 268207
, mimibazar.cz/lucky24
(2. 3. 2010, 21:07)
|
Tak s mističkou dneska dorazil. Už z ní papáme a máme z ní moc velkou radost Děkujeme za super obchůdek Všem vás moc doporučuju jako báječnou prodávající Lucka s Markétkou |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna H. (krista3)
ID 72698
, mimibazar.cz/krista3
(2. 3. 2010, 7:51)
|
Dobrý den,včera mi dorazila první část objednávky ,chci vám poděkovat za obchůdek a milou komunikaci Pěkný den Kristýna |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna H. (krista3)
ID 72698
, mimibazar.cz/krista3
(5. 3. 2010, 7:44)
|
další část dorazila v pořádku,děkuji,krásný víkend Kristýna |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavlína S. (pavulka7)
ID 117643
, mimibazar.cz/pavulka7
(1. 3. 2010, 14:17)
|
dneska dorazil a jsem moc spokojená Usínáček-mořský koník je naprosto úžasný a naše teprve 4 měsíční Elinka je úplně nadšená .Usínáček je heboučký na dotyk a hraje pro dětičky moc příjemné melodie a co je na tom to nejlepší,že hraje a svítí 5 minut v kuse a to je pohodlné zase pro nás maminky .Prodávající jsou báječný a všem je vřele doporučuji .Pavlína+Eliška |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika N. (momka)
ID 87178
, mimibazar.cz/momka
(1. 3. 2010, 12:47)
|
Dobrý den Za mooooc děkujeme Budeme se těšit na další obchůdek u Vás Mějte se krásně Monča a mé dětičky , +dvojčátka |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 111 (zobrazuje se 21-40)
|
<< předchozí
1, 2, 3, 4, 5, 6
další >>
|