Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Julie H. (matýsek) ID 141200

ÚČET BYL POZASTAVEN
Nevyřešené závazky
Julie H. (matýsek) ID 141200
mimibazar.cz/shopmatysek
Oblast: Opava
Registrace: 19. 6. 2008
Naposledy: 12. 3. 2010, 19:35
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 111
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 111 hodnocení
Celkem: 111 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6 další >>
Lucie P. (luluc) ID 32339 , mimibazar.cz/luluc (12. 3. 2010, 11:57)
Dobrý den, i já přidávám své negativní hodnocení. První, které kdy dávám. Toto je moje první negativní zkušenost s objednáním přes mmb a dost mě to mrzí. Zboží jsem objednala a ihned zaplatila 25/2. I přes to, že jsem si s pánem minulý týden dopisovala a on slíbil, že do tohoto pátku zboží mít budu, tak zboží nemám! Čekala bych spíše omluvu než dělání blbců ze zákazníků!
ODPOVĚDĚT
Eva D. (jaguska) ID 152176 , mimibazar.cz/jaguskaDRLIKOVA (12. 3. 2010, 11:27)
Milý pane Šrajere, je vidět, že vám nějak vaše superkomunikace přes stránky nefunguje. Nikde jsem se nedočetla (kromě v těchto hodnocení), že se přesouváte jinak a žádný mail jsem taky nedostala. Jen tu osočujete zákazníky, kteří vám zaplatili, ze lži. Kdybych já našim zákazníkům napsala, že nevím, kdy jim zboží dodáme, tak mě šéf přinejlepším pěkně seřve nebo rovnou přijdeme o zákazníka. Já jsem nedostala žádný výběr, zda chci vrátit peníz
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 11:33)
Obecný vzkaz: Již nemá smysl reagovat na vaše překroucená sděleni. Až se vrátím, všichni dostanou od nás email, jak bylo již sděleno.
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (luluc) ID 32339 , mimibazar.cz/luluc (12. 3. 2010, 12:01)
Nikdo nic nepřekrucuje, prostě mají všichni stejně negativní zkušenost, peníze máte a my zboží ne! Toť asi celý problém všech!
Píšete tu jak podáváte zprávy mailem a tu, nikde nic, tak nepřekrucujte to co se děje Vy!
ODPOVĚDĚT
Eva D. (jaguska) ID 152176 , mimibazar.cz/jaguskaDRLIKOVA (12. 3. 2010, 12:02)
Na to, že prý reagujete z mobilu, jsou vaše odpovědi velice rychlé. Také píšu své první negativní hodnocení a objednaná hračka byla taktéž dárek. Je mi naprosto jasné, proč se přesouváte jinam - hlavně tam, kde nebude žádná možnost veřejného negativního hodnocení. Myslím, že místo emailu, byste měli zkrátka všem vrátit peníze, protože o to tu teď všichni bojují. Na zboží už zřejmě nikdo nečeká, po zkušenosti s vámi.
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (luluc) ID 32339 , mimibazar.cz/luluc (12. 3. 2010, 12:12)
Evo, taky jsem to měli jako dárek, pán slíbil po mailových upomínkách dodání do pátku, nedodržel ani toto! Dneska musím vyrazit a sehnat rychle dárek jinde.
Ani se nedivím, že se pán přesouvá, po těchto negativních hodnocením už by zde u něj stejně nejspíš nikdo nenakoupil!
U mnou objednaného zboží dokonce bylo i napsáno skladem. což pak pán zapíral, že ne. ale historie mmb zachovává objednávky a skladem tam stále psáno je. Nakonec prý skladem ano, a
ODPOVĚDĚT
Bc. Renáta J. (norra) ID 142000 (12. 3. 2010, 9:00)
Taky se přidávám ke všem maminkám :-@...jeden den obchůdek funguje, vše zaplatím (já pitomá (6))okamžitě - 400Kč-no teda chudery maminky s 3000Kč 8-| :-o) a během dne obchůdek skoro zrušen a vzkaz žádný :-S :-@. ...takové jednání je teda opravdu nefér :-( ...je to moje první negativní hodnocení naMMB a to mám přes 300obchůdků za sebou *-) (N)
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 10:48)
Jako u blbych. Obchod neskoncil, ale bude jinde. Vzkaz je na tomto profilu. Chce to zacit cist maily a vzkazy na MMB. Ostatni viz text
ODPOVĚDĚT
Bc. Renáta J. (norra) ID 142000 (12. 3. 2010, 11:39)
Děkuji za vyčerpávající telefonát (mp),ale mne ani jistě nikoho ostatního nezajímají Vaše tahanice s MMB, ale zajímají nás peníze popř. zboží, které jsme si objednaly a nevidím důvod , na co čekat do víkendu???Když komunikujete i nyní, kdy tvrdíte , že jste v Praze nebo kde???? *-) *-) *-)..tak kdyby každý z nás dostal info zda zboží bude a kdy či nebude místo těchto odpovědí na naše vzkazy, tak by nemuselo nic dojít tam,kde to je...
ODPOVĚDĚT
Vendula V. (trixie76) ID 17887 , mimibazar.cz/trixie76 (11. 3. 2010, 22:16)
Já mám v tomto obchodě objednávku za 3000 Kč, asi ani nemusím popisovat, jak jsem znechucená. :-( Prodejce nepodával žádné informace, neustále jsem se jich musela dožadovat, zaplaceno mám už 14 dní, nikde nic. Upřímně se obávám, že už se s penězi neshledám :-|
ODPOVĚDĚT
Dagmar B. (dadavev) ID 281353 , mimibazar.cz/dadavev (11. 3. 2010, 23:03)
vytvářím seznam věřitelů, tohoto obchůdku, hodlám podniknout nějaké kroky, prosím ozvěte se mi kdo nedostal své zaplacené zboží...pan Jiří, má hezké podmínky prodeje, i hezkou sankci 1000 Kč, co kdybychom začali dělat nějaké sankceMY MY MY my???
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 6:45)
Doporučoval bych číst řádně zaslané emaily a vzkazy na MMB! Všem bylo sděleno proč se přesouváme z MMB jinam, a že o víkendu se se všemi spojíme a sdělíme jaký bude další postup. Např. vrácení peněz. Píši opětovně z mobilu. Na lživé sdělení budu reagovat o víkendu, teď bych se na mobilu upsal. Děkuji za pochopení.
ODPOVĚDĚT
Jarmila P. (jarrinka) ID 41760 , mimibazar.cz/jarrinka (12. 3. 2010, 8:48)
Vždyť ani tohle není pravda!!! Já například jsem žádnou informaci, že se přesouváte jinam, nedostala!!! Psala jsem Vám mail, potom vzkaz přes MMB a jediná informace je ta, kterou jsem si přečetla na Vaší stránce, že se ozvete o víkendu!!! Připadá mi, že lživá sdělení píšete jedině Vy!!! Podud do nedělního večera nebudu mít v mailu řádné vysvětlení a návrh řešení s termínem!!! připojuji se k paní Dagmar!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jarmila P. (jarrinka) ID 41760 , mimibazar.cz/jarrinka (12. 3. 2010, 8:49)
Nikde ani náznak toho, že byste přiznali nějakou svoji chybu... Jen všechny nespokojení zákazníci lžou...!!!
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 6:56)
Doplňuji: Prosím, nevytrhávejte podmínky prodeje z kontextu. To bych taky mohl napsat, že máme dodací lhůtu až 3 měsíce a nikde nebylo, že máme všechno zboží skladem. A mohl bych pokračovat, bylo zvoleno, ale jiné řešení, viz další text. A podmínky prodeje byly schváleny po úpravách adminem MMB, a poté přiděleno logo.
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 7:22)
viz text níže
ODPOVĚDĚT
Dagmar B. (dadavev) ID 281353 , mimibazar.cz/dadavev (11. 3. 2010, 22:02)
(hadka)TAk teda, 25/2/2010 jsem si zde objednala náplně do košů Sangenic za 380 Kč + 60 Kč poštovné, pan Jiří mi hned odepsal, jestli teda objednávku potvrzuji a poslal podklady k platbě. Začátkem března jsem se začala zajímat jestli peníze dorazily a kdy mi pošlou zboží, přišla mi odpověď, že peníze dorazily a na objednávce se již pracuje, včera jsem psala kde teda balík vězí, a přišla mi odpoveď,
ODPOVĚDĚT
Dagmar B. (dadavev) ID 281353 , mimibazar.cz/dadavev (upraveno 15. 3. 2010, 23:16)
)
ODPOVĚDĚT
Dagmar B. (dadavev) ID 281353 , mimibazar.cz/dadavev (upraveno 11. 3. 2010, 23:31)
Jo a je mi úpřimně jedno kde se momentálně nacházíte jestli v ČR, nebo někde v zahraničí...peníze chci zpět, a buď to půjde po dobrém, a nebo k tomu zvolím příslušná opatření třeba přes CEDR
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 7:02)
Upozornění: V podmínkách prodeje byl stanoven pro rozhodování sporů rozhodce, s čimž každý souhlasil závazností objednávky. To jen na okraj, další viz výše.
ODPOVĚDĚT
Leona R. (kafklea) ID 53898 , mimibazar.cz/kafklea (12. 3. 2010, 13:33)
vždyť tam máte, že je možné řešit spory i u soudu ...
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 7:26)
Zamyslel bych se nad tím, co píšete.
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 7:27)
Zamyslel bych se nad tím co píšete.
ODPOVĚDĚT
Eva K. (Krteva) ID 114883 (12. 3. 2010, 7:42)
Paní Dagmar, tak to jsme řešily úplně stejný problém s dodávkou. Jejich chování je neomalené, urážející a ještě ke všemu teď budou tvrdit, že všechny lžeme?! (N) :-o
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 8:30)
Mám začít citovat podmínky apod.
ODPOVĚDĚT
Helena V. (helenka vodova) ID 53834 (upraveno 14. 3. 2010, 18:55)
Dobrý den, musím napsat, že se , jak to vypadá, celá situace vyřešila, pan Jiří nemá problém ani s rím, že bych raději objednané zboží, než peníze zpět. Myslím, že jak uváděl v mailu, že se o víkendu celá věc začne řešit, že svému slibu dostál.
ODPOVĚDĚT
Linda J. (jelida) ID 247181 (11. 3. 2010, 21:21)
Dobrý večer, začínám mít trošku obavy, mám objednané z tohoto obchodu za ceklem dost peněz (alespoň pro mě) a platbu jsem poslala začátkem března. Navíc ze stránek úplně zmizela rozsáhlá nabídka tohoto obchodu i logo ověřený obchodník. Jsem na MMB nová, tak nevím, co si o tom mám myslet ani co bych měla dělat :´(
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 6:49)
O stažení loga ověřený obchodník jsem požádal sám, stačí se zeptat adminů. Změna hvězd byla taky na žádost. Taky ji bylo sděleno to co zákazníkům, viz další text výš nebo vzkaz.
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (12. 3. 2010, 7:21)
Nelžete. Bylo vám to posláno spol. PPL do jednoho dne! Další máte již pár dní v mailu!
ODPOVĚDĚT
Helena V. (helenka vodova) ID 53834 (upraveno 13. 3. 2010, 20:08)
Nelžu, když kouknete do poslední korespondence s vámi, po odeslání balíčku mi od pána přišla zpráva, že jste omylem poslali jen polovinu, takže skutečně tu druhou stále nemám.
ODPOVĚDĚT
Lenka J. (lenýšek) ID 98422 , mimibazar.cz/lenysek (8. 3. 2010, 16:21)
Dobrý den Juli, podložka dorazila minulý týden - děkuji za obchůdek a milou komunikaci. Lenka (F) (F) (F) (hello)
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (pajku28) ID 234912 , mimibazar.cz/pajku28 (8. 3. 2010, 15:31)
Dobrý den Jůli, ba naopak já Vás strašně moc chválim už napodruhé (clamp) (clamp)Jednání s Vámi bylo perfektní,
můsím říct,že nejlepší jaký jsem tady na mimibazaru zažila!!! (Y) (Y) (Y)Opravdu maminky,paní Jůlii vřele doporučuji!!!!!Určitě zde opět objednám!!!Mějte se krásně,Pavla (hello)
ODPOVĚDĚT
Eva K. (Krteva) ID 114883 (8. 3. 2010, 12:11)
Nerada píši negativní hodnocení, ale bohužel :-( Ani já jsem spokojená nebyla. Zboží mi bylo dodáno po 3 týdnech od objednání a zaplacení!!!! Údaje měl být problém s dodávkou u dodavatele (což je mě srdečně jedno). Zboží bylo ale dál nabízeno v nabídce a to mi přijde dost nefér (N) Příště už bych zde neobjednala :´(
ODPOVĚDĚT
Kateřina G. (Kateřina.G) ID 244212 (9. 3. 2010, 7:13)
Přesně tak, také mi přijde nefér jednání od této firmy. Na jednu stranu jsou ochotni pokutovat zákazníka, když si poptá zboží a do 24 hodin svoji objednávku nezruší, na druhé straně nechají čekat zákazníka klidně měsíc a není to problém.
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (9. 3. 2010, 10:24)
Naši dodavatelé mají také nějaké lhůty, a bohužel neovlivníme, když nemají nějaké zboží na skladě. Každého o této skutečnosti informujeme, a dáváme jim na výběr, zda chtějí počkat nebo vrátit peníze (paní Věžníková chtěla počkat, až později svůj názor změnila). Nikoho nenutíme, aby si v našem obchodě cokoliv nakupoval a později psal negativní hodnocení založené na lži.
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (9. 3. 2010, 10:25)
Naši dodavatelé mají také nějaké lhůty, a bohužel neovlivníme, když nemají nějaké zboží na skladě. Nikoho nenutíme, aby si v našem obchodě cokoliv nakupoval a později psal negativní hodnocení založené na lži.
ODPOVĚDĚT
Eva K. (Krteva) ID 114883 (9. 3. 2010, 16:13)
Pokud nemáte zboží skladem, nechápu tedy proč jej nabízíte!!!! A každého tady okorát osočujete ze lži (N) Pokud jste neměli zboží skladem a věděli jste to, měli jste mi nabídnou vrácení peněz, běžně se to takto dělá.
ODPOVĚDĚT
Kateřina G. (Kateřina.G) ID 244212 (upraveno 9. 3. 2010, 7:10)
Vzhledem k tomu, že mi konečně dorazily peníze zpět za nedodanou objednávku, tak jsem smazala své negativní hodnocení a ponechám toto neutrální, i když pro mě byl tento obchod opravdu nepěknou zkušeností v rámci komunikace s prodávajícím. Maminkám přeji, aby měli větší štěstí než já a obchůdek jim dobře dopadl.
ODPOVĚDĚT
Julie H. (matýsek) ID 141200 , mimibazar.cz/shopmatysek (7. 3. 2010, 9:44)
Také nás mrzí, že jste napsala toto lživé hodnocení, které nás poškozuje. Peníze Vám byly opravdu již zaslány a to v zákonné lhůtě, na Váš účet. Za rychlost banky už neručíme. Hračku jste stornovala ne proto, že jsme nebyli schopni ji dodat, ale proto, že jste již nechtěla čekat, až ji naskladní náš dodavatel. Na což máte samozřejmě právo.
ODPOVĚDĚT
LUCIE B. (mily 5) ID 128209 , mimibazar.cz/mily5 (5. 3. 2010, 20:21)
paní Julii,můžu všem DOPORUČIT!!!! (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)Děkuji za rýchlý a bezproblémový obchůdek (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) s pozdravem Eriček aLucie
ODPOVĚDĚT
Romana Roubalová (Romanca) ID 170946 , mimibazar.cz/romanca (5. 3. 2010, 13:22)
Balíček právě dorazil. (G) Moc moc děkujem za obchůdek. A těšíme se třeba někdy.... (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (Y) (Y) (Y) (Y) (F) (hello) (hello) (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Martina S. (galmar) ID 63433 , mimibazar.cz/galmar (5. 3. 2010, 11:50)
Dobrý den,
(G) dnes dorazil |:o). Děkuji za prima obchůdek (clamp) (clamp) (clamp) (Y). Martina a (X) (child9)
ODPOVĚDĚT
Veronika A. (Veru-ada) ID 49884 , mimibazar.cz/veru-ada (upraveno 6. 3. 2010, 15:15)
Hodnocení opravuji, jelikož jsem si opravdu nevšimla že jste na fakturu uvedli že zboží bude dodáno.
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Nefra) ID 142355 , mimibazar.cz/nefra (4. 3. 2010, 21:48)
DÍKY MOC ZA OBCHŮDEK S POZDRAVEM PETRA JANKOVCOVÁ (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Kateřina J. (ultrakate) ID 61558 , mimibazar.cz/ultrakate (4. 3. 2010, 19:07)
(flower) (flower) (flower)
Děkuji za fajn obchůdek (L) vše v pořádku (dance) doporučuji (clamp)
Katka s Juli a mimi
(flower) (flower) (flower)
ODPOVĚDĚT
Lucie B. (lucky24) ID 268207 , mimibazar.cz/lucky24 (2. 3. 2010, 21:07)
Tak (G) s mističkou dneska dorazil. (jidlo) Už z ní papáme a máme z ní moc velkou radost (child9) (child6) (child9) (child6)
Děkujeme za super obchůdek |:o) |:o) (clamp) (clamp) (clamp)
Všem vás moc doporučuju jako báječnou prodávající (F) (F) (F)
Lucka s Markétkou
ODPOVĚDĚT
Kristýna H. (krista3) ID 72698 , mimibazar.cz/krista3 (2. 3. 2010, 7:51)
Dobrý den,včera mi dorazila první část objednávky |:o) |:o),chci vám poděkovat za obchůdek a milou komunikaci (Y) (Y) (Y)
Pěkný den Kristýna (flower) (flower) (hello)
ODPOVĚDĚT
Kristýna H. (krista3) ID 72698 , mimibazar.cz/krista3 (5. 3. 2010, 7:44)
další část dorazila v pořádku,děkuji,krásný víkend (hello) (hello) (L) Kristýna
ODPOVĚDĚT
Pavlína S. (pavulka7) ID 117643 , mimibazar.cz/pavulka7 (1. 3. 2010, 14:17)
(G) dneska dorazil a jsem moc spokojená :-) Usínáček-mořský koník je naprosto úžasný (Y) a naše teprve 4 měsíční (child6) Elinka je úplně nadšená (child9).Usínáček je heboučký na dotyk a hraje pro dětičky moc příjemné melodie a co je na tom to nejlepší,že hraje a svítí 5 minut v kuse a to je pohodlné zase pro nás maminky (mamca).Prodávající jsou báječný a všem je vřele doporučuji (clamp).Pavlína+Eliška
ODPOVĚDĚT
Monika N. (momka) ID 87178 , mimibazar.cz/momka (1. 3. 2010, 12:47)
(F) (F) (F) Dobrý den (F) (F) (F)
Za (G) mooooc děkujeme |:o)
(Y) (Y)Budeme se těšit na další obchůdek u Vás (Y) (Y) (Y)
Mějte se krásně (hello) Monča a mé dětičky (X), (Z)+dvojčátka (child8) (child9)
(pusa) (pusa) (pusa)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 111 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu