Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Alena J. (julca81) ID 135122

ÚČET BYL POZASTAVEN
dluhy a další reg.ID 36251, Alena B. (čertíci) ID 175926
Alena J. (julca81) ID 135122
Oblast: Most
Registrace: 20. 5. 2008
Naposledy: 29. 11. 2008, 22:31
Aktualizace: 14. 9. 2008, 7:13
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 75
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 75 hodnocení
Celkem: 75 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Jana U. (jancidlo) ID 10790 , mimibazar.cz/jancidlo (22. 9. 2008, 12:28)
MILÉ MAMINKY, TAK JÁ UŽ JSEM PENÍZE DOSTALA ZPĚT. ALE JAKÉ MI TO DALO PRÁCE A VYHROŽOVÁNÍ POLICIÍ A TRESTNÍM OZNÁMENÍM. TAKŽE HODNĚ ZDARU A PUSŤTE SE DO NÍ. BEZ MILOSTI. (witch) (candle)
ODPOVĚDĚT
Jana T. (Jeny) ID 9556 , mimibazar.cz/tuckova (19. 9. 2008, 17:45)
(Y) (F) (Y) (F) (Y)
Děkuji Vám za bezva obchůdek (F)
(Y) (F) (Y) (F) (Y)

Díky Janina (flower)

(G) Bazárek u Satíska (G)
ODPOVĚDĚT
Radka K. (Dalmatinek) ID 33288 , mimibazar.cz/dalmatinek (upraveno 26. 9. 2008, 8:31)
Od 21.8., kdy jsem vám zaplatila 650 Kč, stále marně čekám na balíček s novým FP mluvícím pejskem, kterého jste mi sama nabídla !!! Na několik mailů jste mi odpověděla, že už ho pošlete, ale dosud nic. Na poslední mail dokonce žádná odpověď. Kvůli vám jsem v srpnu i odmítla nabídku jedné paní za podobnou cenu, kterou už těžko někde seženu, takže mám dvojnásobnou škodu. Pošlete mi skutečně toho pejska nebo mi vrátíte skoro po měsíci peníze ??? Radka

Dnes 25.9. balíček konečně dorazil (s přibaleným dárečkem - reklamním hrnečkem DM drogerie). Obchod nakonec tedy po měsíci dopadl dobře, ale stálo mne to spoustu nervů a času při mailování . Alena sice odepisovala s omluvami a sliby, že už posílá balík, ale nic nepřicházelo. Také bych spíš uvítala jednání na rovinu - teď nemám, počkejte, pošlu třeba za 14 dní. To bych netrnula hrůzou a nevyhlížela pošťačku každý den.
ODPOVĚDĚT
Petra P. (tapetka) ID 143282 , mimibazar.cz/tapetka (19. 9. 2008, 9:41)
Dobrý den Alenko (F) (F) (F)
děkuji za příjemný obchůdek (Y) (clamp) (Y).
Petra (F)
ODPOVĚDĚT
Petra Č. (Petkacerm) ID 114677 (18. 9. 2008, 19:52)
:-@ :-@ :-@ :-@ :-@Dobrý večer Aleno, už mi dochází trpělivost a tímto Vás žádám , aby jste mi zaslala na můj účet 1400 Kč. Nebudu čekat věčnost (6) (6) (6) (6)
Čermáková Petra
ODPOVĚDĚT
Alena J. (julca81) ID 135122 (19. 9. 2008, 7:54)
Dobry den Petrusko penize mate na ucte od vcera Alena
ODPOVĚDĚT
Jarmila Š. (jajamama) ID 8495 (18. 9. 2008, 17:39)
Dobrý den,
doufám, že to s vrácením peněz za mléka bude ještě tento týden.
Čekám nejpozději zítra potvrzení z banky. Trpělivosti bylo dost !!!
Jarmila Ščepková
ODPOVĚDĚT
Alena J. (julca81) ID 135122 (19. 9. 2008, 7:55)
Dobry den ano penize budete mit dnes na ucte Alena
ODPOVĚDĚT
Kvetoslava D. (kejka) ID 70532 (18. 9. 2008, 13:09)
dakuje za vrátenie korún aj ked po skoro 3 mesiacoch ale predsa . len škoda že to takto dopadlo kveta
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Kitty69) ID 81821 (17. 9. 2008, 17:02)
Milá Alenko!!!! (X) Moooooooooooooooooooc děkujeme za super obchůdek (skolak).
Jste moc milá a spolehlivá maminka (F) (F) (F) (L) Ikdyž toho máte teď hodně,vždy jste semnou slušně komunikovala. (clamp) (clamp) (clamp) Každý jsme jen člověk a nikdo není úplně bez chyb,proto bych chtěla i ostatním maminkám vzkázat,že hledat chyby na druhých jen kvůli pár hodnocení není od nich vůbec hezké.Pani Alenku nikdo z nás nezná osobně,tak nemůžem říct,že je špatný člověk. Prosím chovejme se při obchůdcích slušně.

Já jsem s vámi moooc spokojená a na možné příští obchůdky se moc těším. |:o) |:o) |:o) |:o) Kateřina
ODPOVĚDĚT
Jana U. (jancidlo) ID 10790 , mimibazar.cz/jancidlo (22. 9. 2008, 12:30)
TO, ŽE POŽADUJEME ZPĚT PENÍZE ZA NEDODANÉ ZBOŽÍ NENÍ NIC NESLUŠNÉHO. PANÍ ALENA BY TO NEMĚLA ZDRŽOVAT A VRACET PENÍZE IHNED AŤ UŽ SE STALO COKOLI.
ODPOVĚDĚT
LENKA M. (LEJLA) ID 13919 (17. 9. 2008, 16:05)
Takze bych se chtela omluvit pani Alence za nedorozumeni s kalhotami,vse se doufam vyresilo,pani Alenka se ihned ozvala na mou zadost a kalhoty jiz putuji k nam domu (clamp) (clamp) (clamp) (clamp),takze diky za spolehlivost!!!!!!!!!!!!! (L)Lenka
ODPOVĚDĚT
Magda P. (Meggy2203) ID 111480 , mimibazar.cz/meggy2203 (17. 9. 2008, 15:27)
:-) :-) :-)
Ali děkujeme za už čtvrtý obchůdek,
Magda a Jakub... (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
michaela l. (miskajakub) ID 144616 (17. 9. 2008, 12:50)
Dobrý den :'( je mi líto že to musím psát sem, ale nevím jak jinak na sebe upozornit.Moc by mne zajímalo kde jsou zaplacená a ojednaná mléka pro mé (child5) .Buďto se domluvíme na vrácení peněz nebo jednoduše už konečně zašlete slibované zboží.Zvláštní, že s čímkoliv jiným problém nemáte (dle hodnocení) ale co se mlíček týče (N)
S pozdravem Míša a Kubisenek
ODPOVĚDĚT
Hana Z. (hanosek) ID 96462 , mimibazar.cz/hanosek (18. 9. 2008, 10:07)
Na obchod s mlíčkama paní Alena spolupracuje se "Savonou" (přezdívka MMB) Mrkněte!!!! Celkem se tam rozjelo záporné hodnocení. Maminky nemají mlíčka ani peníze. Paní není schopna peníze vrátit. DEJTE SI POZOR!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Alena J. (julca81) ID 135122 (18. 9. 2008, 10:13)
Dobry den Hani ano prodavali jsme mlika ale pani u ktere jsem mlika objednala nam zbozi nedovezla a penize za objednavky ted vracime ze sveho uz jsme podali na pani trestni oznameni snazime se a neni to nic prijemneho Alena
ODPOVĚDĚT
LENKA M. (LEJLA) ID 13919 (17. 9. 2008, 10:52)
Dobry den,pred mesicem jsem zaplatila kalhoty Next,ale bohuzel je dosud nemam-chtela bych vedet kde se stala chyba?Prosim o odpoved :-|Lenka
ODPOVĚDĚT
Lucie K. (Lucka.Kr.) ID 60990 , mimibazar.cz/lucka-kr- (17. 9. 2008, 9:50)
(hello) Alčo,
dnes dorazil (G) a mluvící hrnec je (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y). Všem vás mohu vřele doporučit (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp).
Lucka
ODPOVĚDĚT
Alena J. (julca81) ID 135122 (17. 9. 2008, 13:25)
(Y)Dobry den Lucinko take moc dekuji (Y) (Y) (Y) za obchudek (clamp) (clamp) (clamp) jste moc mila a spolehliva maminka |:o) |:o) |:o)
ODPOVĚDĚT
Gabriela K. (medíček) ID 102462 (17. 9. 2008, 7:37)
Milá Alenko, (F) moc Vám děkuji za (G), výměna proběhla super (clamp) (clamp), jste moc hodná, že jste mi ho poslala, i když já jsem svůj poslala trochu později než Vy (L).
Všechna komunikace s Vámi byla výborná (Y), maily se mi sice vracely jako nedoručitelné, ale když jsem napsala do vzkazů na MMB, vždy jste rychle odpověděla. Takže máte asi plnou schránku. Také mám občas problém s maily, proto hned píši na MMB do vzkazů a ty fungují (clamp) (clamp).

Určitě Vás můžu doporučit (H).
Mějte se moc pěkně a třeba někdy příšte (hello) (hello). Ještě jednou moc děkuji, lahvička je krásná :-)
Gabka a (child8)
(F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Alena J. (julca81) ID 135122 (17. 9. 2008, 13:23)
(Y)Dobry den Magdi ,take moc dekuji (clamp) (clamp) (clamp) za vymenu |:o) |:o) |:o) vecicky jsou super (hello) Alca
ODPOVĚDĚT
Kvetoslava D. (kejka) ID 70532 (13. 9. 2008, 13:48)
nemám odpoved ani peniaze na slovenskom sa neprihalsujete a tu hej odpovedat ste mohla kontaktovala som znova admina na sk a riešenie posielam na meil mrzí ma že to takto riešime ale koruny potrebujem 3900 sk je vela do piatku na 100% mali sme ich matpodla vášho slubu ale nič je mi to luto aj Váš problém strata (child5) (child6) je tážká ale treba riešit aj toto kveta verím že teraz odpíšete :-S :^) :-| a dúfam že to nedopadne takto (jazyk) (radost) (hadka) (palice) :-@ ^o) (tudledudle) že ?
ODPOVĚDĚT
Alena J. (julca81) ID 135122 (13. 9. 2008, 21:15)
Dobry den kvetus v patek jsem toho mela hodne tim to jse vam moc omlouvam penize vam vlozim na vas ucet v pondeli dopoledne prosim o zpravicku ze je mate dekuju Alena
ODPOVĚDĚT
Andrea J. (aja7377) ID 157395 (12. 9. 2008, 12:28)
Tak a je to tu!
Dnes sa mi všetky mailové správy pre p. Jílkovú vratili ako NEDORUČITEĽNÉ. Dúfam, že je to len chyba servru seznam.cz, no najpravdepodobnejšie je, že schránka bola zrušená.
Neviem to riešiť inak, len touto cestou (myslím tým tieto odkazy).
Andrea Janovská
ODPOVĚDĚT
Alena J. (julca81) ID 135122 (12. 9. 2008, 13:54)
Dobry den Andrejko mam jen plnou schranku pred problemy nikdy neutikam ,penize jsem vam poslala a doklad poslala na vas email jeste jednou jse vam omlouvam ale stacilo jen napsat ze vam nic nedoslo a resila bych to Alena
ODPOVĚDĚT
Andrea J. (aja7377) ID 157395 (12. 9. 2008, 20:52)
Ja som Vám predsa písala, že od 29.8. nič nedošlo! Mám aj kópiu v odoslanej pošte a kľudne to sem skopírujem ak chcete! Ten doklad je z dnešného dňa a v mailoch ste mi písala, že ste peniaze už poslala.
ODPOVĚDĚT
Andrea J. (aja7377) ID 157395 (11. 9. 2008, 21:04)
Začnite tie Vaše problémi s balíkmi už riešiť!!! Stačí si prečítať hodnotenia na slovenskom a českom MMB a som v obraze!!!
Toto je naozaj posledná žiadosť o vrátenie peňazí, číslo účtu som Vám poslala 3x na mailovú adresu. Pozdravte aj kamošku Niky, ktorá za Vás reaguje na moje hodnotenie. Dobre ste sa na Slovensku obohatila? Verte mi, že mne tých 3205,- Kč stojí za cestu k Vám!!!!!!!!!!!!! A to si potom vyučtujem úroky aj cestovné!!!!!!!!!!!!!!
Andrea Janovská z Trnavy
ODPOVĚDĚT
Andrea J. (aja7377) ID 157395 (11. 9. 2008, 14:12)
Aj môj kalich trpezlivosti už pomaly preteká! Nemám ani peniaze (3205,- Kč) ani objednaný tovar! Cez slovenský MMB som si od Vás objednala mliečka. Mala som asi dať pozor už po prvej nekompletnej dodávke (dorazila najskôr len polovica a po 2 týždňoch zbytok - a k tomu nie presne to, čo som objednala, ale neriešila som to s Vami). Už 6 týždňov čakám na balík z druhej objednávky (mliečka HAMI), o ktrorom ste mi tvrdila, že ste ho odoslala a keďže nedorazil, reklamujete to na pošte. Už tomu neverím! Potom ste mi slúbila (29.8.), že pošlete späť peniaze. No tie tiež nedorazili. Keďže, ako som Vám písala, je to celá moja mesačná materská, určite to nenechám len tak! Mám aj doklad o vklade na účet Vášho manžela, som rada, že som neposielala peniaze poštou na Vašu adresu. TOUTO CESTOU VÁS OPäŤ ŽIADAM O VRÁTENIE PEŇAZÍ. AK SA TAK NESTANE NAJNESKôR DO 2 TÝŽDŇOV, BUDEM PENIAZE VYMÁHAŤ INOU CESTOU.
Ďakujem za SUPER obchod. Andrea Janovská, Trnava
ODPOVĚDĚT
Ludmila V. (Chlumačka) ID 32114 (10. 9. 2008, 10:38)
Platba od Vás nedorazila, přestože jste psala, že jste ji posílala. Dávám si Vás mezi nespolehlivé a nedoporučuji. (N) (N) (N) (N) U mě už prosím nenakupujte. Lidka
ODPOVĚDĚT
Jarmila Ch. (jarmich) ID 77920 , mimibazar.cz/jarmich (8. 9. 2008, 20:08)
Dobrý večer paní Aleno,
jako nakupující jste mne absolutně zklamala - domnívala jsem se, že jste se ze svých problémů z minulosti již poučila, ale jak vidím, tak historku o kamarádce vesele používáte dál. Pro informaci, paní Alena si u mě objednala mlíčka, až jsem jí je sehnala, tak si najednou začala vybírat, že to už nechce, ale chce něco jiného, poté mi tvrdila, že peníze jsou na cestě, když peníze nepřicházely, tak tvrdila, že to neobjednávala ona, ale její kamarádka, která také měla zadávat platbu a že tedy zjistí, co že se stalo a kde je problém. Samozřejmě že se mi již ani neozvala a na stránky si vyvěsila dovolenou - což mne by ani nenapadlo, pokud mám nějaké resty. Jak jsem Vám již paní Aleno psala v emailu, domnívala jsem se, že jsme dospělí lidé a pokud učiníme nějaké rozhodnutí, tak si za ním také stojíme. Je mi líto, že Vám musím napsat negativní hodnocení, ale i můj kalich trpělivosti po 3 týdnech přetekl. (N)
Jarmila
ODPOVĚDĚT
Alena J. (julca81) ID 135122 (8. 9. 2008, 21:44)
Dobry den jarmilo omlouvam se vam ale mliko bylo objednane u mne ale bylo pro kamaradku napsala mi ze vam penize poslala ,a to ze jsem si dala do alba dovolenou tak to jsem mela z rodinych duvodu prvni obchudek byl v poradku bez problemu Alena
ODPOVĚDĚT
Jarmila Ch. (jarmich) ID 77920 , mimibazar.cz/jarmich (9. 9. 2008, 21:48)
Paní Aleno,
nebudeme se zde přít, ale to že jste zaplatila pouze za 1. balík nepovažuji za první obchůdek - ten by byl, kdybyste si vzala vše, na co jste měla objednávku. Jak jsem Vám již psala, já bych se styděla nechat si kamarádkou, pokud skutečně existuje, hanobit své jméno a zatahovat do vašich problémů 3. osobu. Já bych to vyřešila tak, že bych splnila to co jsem slíbila a také bych to zaplatila a s kamarádkou bych si to vyřešila osobně. Dle mého názoru se hodně spoléháte na neosobnost internetu. Toť je vše, co k tomu ještě řeknu, jsem zřejmě z jiné školy.
Jarmila
ODPOVĚDĚT
Celkem: 75 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3, 4 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu